Core i3 7350K בביקורת: על מכפלה פתוחה ואוברקלוקינג כפי שעוד לא ראיתם - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Core i3 7350K בביקורת: על מכפלה פתוחה ואוברקלוקינג כפי שעוד לא ראיתם


djelectric

Recommended Posts

כשכבר חשבנו שזה לעולם לא יקרה שוב, אינטל מפתיעה עם מעבד Core i3 המכיל את היכולת לבצע המהרת תדר - ועכשיו אנחנו מגישים לכם את הביקורת שתחשוף את כל היכולות שלו ואפילו תדריך אתכם כיצד לבצע אוברקלוקינג משלכם

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי, ההשוואה של המעבד הזה ל-i7 לא משרתת שום מטרה.

איך הוא ביחס למעבדים אחרים שיותר קרובים לטווח המחיר שלו?

למשל ה- i5 6400 שהזכרתם בכתבה?

 

זה סה"כ מעבד בשביל מי שרוצה לשחק באוברקלוקינג.

הוא לא נותן תמורה טובה לכסף מבחינת ביצועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מחכה לראות מה תחטוף מהמעריצים שלה אחרי שסוף סוף ישחררו את התוצאות האמיתיות על הרייזן, אולי אז תשנה את יחסה לצרכנים ואז אשקול אולי לחזור לאינטל אחרי הרייזן שאני אקנה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם תוהה מדוע ההשוואה נערכה מול בסגמנט העליון, ולא מול כמו i5 6500 ו-i5 7500. השוואה כזאת היתה עשויה להיות הרבה יותר מועילה.

ואני חושב ששימוש בכרטיס גרפי מתקדם יותר כשם 980Ti או GTX 1070 היה יכול להיות עדיף. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עבר זמנו של ה 780TI ומן הסתם יש לבצע מבחני בדיקה עם כרטיסים מהדור החדש. זה נכון במיוחד כאשר בודקים , נדרש כרטיס גראפי מתקדם חדיש ו"חזק" בכדי לבטל את האלמנטים האחרים. אתה אמור לבצע את הבדיקות עם 1080 או 1070 לכל הפחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח לראות שהאתר חזר לביקורות כגון זאת שנעשתה, עם זה תמוהה בעייני הבחירה בשימוש בכרטיס מסך 780, הייתי אומר שהיינו צריכים לראות ביקורת עם 1080 או אפילו במידה והאתר יכול לקבל סמפל, על מנת לראות הבדלי ביצועים מקסימלים בין הדורות.

אבל אני אשבח את הביקורת כי סוף סוף קיבלנו ביקורת ראוייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של mmemorex

עבר זמנו של ה 780TI ומן הסתם יש לבצע מבחני בדיקה עם כרטיסים מהדור החדש. זה נכון במיוחד כאשר בודקים מעבדים, נדרש כרטיס גראפי מתקדם חדיש ו"חזק" בכדי לבטל את האלמנטים האחרים. אתה אמור לבצע את הבדיקות עם 1080 או 1070 לכל הפחות.

אני מבטיח, אנחנו על סף שינוי משמעותי באופי ופירוט מבחני הביצועים. עוד קצת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Dr.Raven

א. ביקורת חובבנית ביותר. דבר ראשון את מי זה בדיוק מעניין המעבד sem-budget הזה כאשר לוח אם שתומך ב OC עולה בערך או לא יותר ממנו. מי שנמצא על budget וחייב להתפשר על i3 ככל הנראה גם יתפשר על לוח זול כמו H110. ב. דבר נוסף הוא למה ההשוואה היא למעבדי i7 ומעבדי xtreme? הרי המעבד הזה נועד לקרוץ ל budget users שהיו רוצים להשוות אותו למעבד i5 שעולה מעט יותר ממנו. ג. למה GTX780Ti? עזבו שזה כרטיס נוראי כיום (בעיקר בזכות NVIDIA ו GameWorks) אבל לפחות הייתם משתמשים בכרטיס budget ריאלי עבור משתמשים שהיו שוקלים לרכוש את המעבד הזה מההתחלה. ד. חלאס עם הכתבות המיותרות על אינטל, רוצים לשמוע יותר על RYZEN.... הבנתי שאינטל היא ספונסר אבל זה לא סיבה לא לדבר על הדבר הכי חם עכשיו בעולם החומרה.

 

איזה חדשות אתה מצפה שיהיה על רייזן? רייזן קיבל פה סיקור באתר, כרגע כל מה שיש זה שמועות והדלפות של מבחני ביצועים מאוד ספציפים.

אתר אחד טוען שלט ניתן לעבור את מחסום ה 4ghz ואחרים טוענים שבקלות ניתן, יש כאלה שטוענים שלא ניתן להשתמש ב4 סטיקים של או בזכרון בתדר של 3000mhz, כרגע אף אחד כמעט לא יודע כלום חוץ מזה שזה יהיה טוב.

אני מזמין אותך להיכנס ל reddit.com/r/amd ולראות את הבלאגן שהולך שם, חרושת השמועות לא מפסיקה.

אני כן מצפה שביום חמישי בערב ובשישי בבוקר יהיה באינטנרט יותר מידע, ושאז גם האתר יוכל לספק סקירה רצינית.

 

בנוגע לביקורת, כן הייתי רוצה לראות אם הביקורת עם  כרטיס מסך רציני יותר, ויש צדק בטעונתייך היה נחמד לראות את הסקירה עם כרטיסים תקציבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...