עבור לתוכן

למה כולם אומרים ש-4K לא אפשרי על הדור הנוכחי של כרטיסי מסך?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר
ציטוט של naki

הסיבה היחידה שאני רוצה לקנות ps4 זה uncharted 4. וגם לא בטוח שאסתדר עם הבקר של הקונסולה.. כשחיברתי שלט xbox ושיחקתי משחקי פעולה זה היה ממש לא זה

לגבי הסתגלות לשלט - תמשיך עם זה.

99% זמן אני מול מחשב ולא קונסולה, ועדיין מתוך הזמן הזה 99% מהזמן אני עם בקר.

לגבי Uncharted 4. זה אותו הדבר כמו המשחקים הקודמים, אפילו לדעתי קצת יותר משעמם.

שיחקת Tomb Raider האחרון? זה די דומה לו.

בקיצר, Uncharted 4 לא להיט וסתם עשו לו הייפ מטורף.

קח למשל את ההרחבה הראשונה של The Witcher 3. שרפתי עליה 30 שעות ושילמתי 7 דולר (או פחות, עם הSeason Pass). לעומת זאת משחק ששיעמם אותי יותר כמו Uncharted 4 שילמתי 60 דולר (יותר כי קניתי בארץ לצערי) וקיבלתי עליו 10-12 שעות.

  • תגובות 89
  • צפיות 17.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר
ציטוט של OvO

naki היקר, uncharted 4 כ"כ טוב שהייתי ממליץ לך לעשות קורס מזורז בשימוש בבקרי ps4 :)

 

אגב, כדי לקבל את החוויה הכוללת, הייתי ממליץ לך לקנות גם את הcollection של 1-3 שהוא פנטסטי בפני עצמו, ואפשר להשיג מפתח שלו ממש בזול מg2a.

 

לי יש את כולם, ואיזה value מטורף יש להם, סיימתי את 1-4 ועכשיו אני באמצע playthrough שני . (ויש לי המוןןןן משחקים אחרים בps4)

ממליץ על ה-Collection של שלושת המשחקים. לדעתי, אחרי שהוא ישחק בהם, יהיה לו חשק להקיא מהרביעי (תלוי אם יעשה מהם הפסקה או לא).

פורסם
ציטוט של אביב גפן

@DimRah

 

כן, עכשיו המשפט מובן.

מי שרוצה לקנות GTX1080 במטרה מוצהרת לשחק עליו ב4K, שיהנה. לי יש הרגשה שהוא לא יצליח ליהנות יותר מדי.

 

אז קונים 2 כרטיסים משולבים מה הבעייה 

פורסם

הבעיה היא (בדרך כלל) תקציב ו(כמעט תמיד) הצרות שSLI מביא איתו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

עד שלא יכנס כסטנדרט תקן DX12 ויעשה שימוש (לראשונה) ברנדור מסוג SFR - Split frame rendering,

כל השידוך הזה של שני כרטיסי מסך בתצורת SLI/CF עדיין עובד במוד AFR - alternate frame rendering

שאינו מועיל מספיק, ולא ממש משפר מבחינת משחקיות, משום שלא משפר את ה- input lag של המשתמש

ואולי אף מגדיל אותו. ועוד לא דברנו על כל התחלואים ותוצרי הלוואי שנוספים למערכת שרק בגללם כל העסק בכלל

אינו כדאי.

 

*יכול אולי כיום לעזור במוד VR, אבל לא בעבודה על channel יחיד (מוניטור בודד).

 

פורסם

זה פשוט לא הזמן הנכון עדיין ל4K אופטימלי. צריך לחכות שנה שנתיים. בינתיים תסתפקו ב2K על 60 FPS מה רע כל כך.

פורסם
ציטוט של nec_000

עד שלא יכנס כסטנדרט תקן DX12 ויעשה שימוש (לראשונה) ברנדור מסוג SFR - Split frame rendering,

כל השידוך הזה של שני כרטיסי מסך בתצורת SLI/CF עדיין עובד במוד AFR - alternate frame rendering

שאינו מועיל מספיק, ולא ממש משפר מבחינת משחקיות, משום שלא משפר את ה- input lag של המשתמש

ואולי אף מגדיל אותו. ועוד לא דברנו על כל התחלואים ותוצרי הלוואי שנוספים למערכת שרק בגללם כל העסק בכלל

אינו כדאי.

 

*יכול אולי כיום לעזור במוד VR, אבל לא בעבודה על channel יחיד (מוניטור בודד).

מה הקשר input lag?

במידה והמשחק תומך ברוב הפעמים יהיה שיפור בfps בין 1.5 אפילו ל2 תלוי במשחק דרייבר וכו'.

זה שיש לזה את הבעיות של יותר חום במארז וכו' סבבה.

הקביעה שלך מנותקת מהמציאות.

פורסם

אז נחכה קצת . אני משחק ב 2k ואני נהנה מכל רגע ה 1080 הוא שילוב מצוין. והכי מצחיק אותי שעל מערכת מודרנית של היום אני מריץ. Mohaa משנת 2000 וזה נראה מדהים על. 2k זה. כבר היסחפות אבל אני פרמטיבי במשחקי נוסטלגיה..

בכל אופן זה היה צפוי ש ה 1080 גם הוא לא יוכל לתת מענה ל 4k אבל משום מה שמתי לב בביקורות שלא כולם כאלה מבועסים ויש כאלה שדווקא החמיאו בכף יד על הביצועים שהוא הציג בתערוכה הראשונה שלו. אני אישית מאוד שמח שסוף סוף יש מענה מאוד אפקטיבי ל 2 k ויוד בכרטיס יחיד.

 

פורסם
ציטוט של none77

מה הקשר input lag?

במידה והמשחק תומך ברוב הפעמים יהיה שיפור בfps בין 1.5 אפילו ל2 תלוי במשחק דרייבר וכו'.

זה שיש לזה את הבעיות של יותר חום במארז וכו' סבבה.

הקביעה שלך מנותקת מהמציאות.

none77 , מה בדיוק רצית לומר - לא מובן

 

לגבי קביעה מנותקת ממציאות, לא יודע מהי "קביעה", גם לא זכור לי "שאני" קובע משהו, לכל היותר משתף

ידע ונסיון שנלמד בתחום סימולטורים.

 

נסביר כדי שיהיו הדברים ברורים יותר:

input lag הוא משך הזמן מהפעלת קלט (לחיצה על עכבר למשל) ועד שההשפעה של הלחיצה באה ליידי ביטוי על המסך (פלט).

 

רינדור בשיטת AFR על ידי כמה כרטיסים במקביל שרק נחפוץ, גם מיליון שכאלו, עדיין מאלץ אותנו להמתין עד שתמונה ראשונה מצוירת, וזו מצוירת על ידי כרטיס בודד. כי בשיטת AFR כל תמונה מבוצעת על ידי כרטיס אחד במערך.

 

משמע שאם ה- input lag הוא 10 מילישניות, עדיין גם עבודה במד SLI/CF לא תקטין זמן זה.

והיות והדבר ההכי חשוב במשחקיות וחווית משתמש באנימציה הוא input lag, אזי מה הועילו מערכים מרובים שאינם משפרים זאת?

 

אך אם מנגד נקבל כרטיס בודד שמצייר תמונה במחצית הזמן, ה- input lag ירד למחצית.

 

זהו "ההבדל הקטן" בין להבין מה למדוד ומה חשוב, לבין להיות תולעת FPS.

ואיפה אתה נמצא בין שתי הגישות ? שתף אותנו והסבר (כך שנבין מבלי להיות מנותקים מהמציאות)

 

 

פורסם

ביטול

פורסם

nec_000

אני שנים עם sli והfps גדל משמעותית ומכאן חווית המשחק.

גם בקושי חווה בעיות Micro stuttering.

איך אני יודע שזה לא פלצבו?

מכיוון שלפעמים אחרי עדכון דרייבר אני נמצא על מצב של כרטיס בודד, בלי ששמתי לב ז"א שמבחינתי לא שיניתי כלום.

וישר אני מרגיש שאני לא יכול לשחק. (במצבים שאני לא מעל 50-60 fps קבוע).

לכן זה שאתה רושם שזה לא מועיל, טוב רק למסכים מרובים וכו' לא רלוונטי מבחינתי ולעוד רבים.

מעבר לזה שלא מזמן רשמת שamd סידרו את הcf שלהם, מה יש לסדר אם גם ככה זה לא משנה?

גם לא חידשת לי כלום לגבי הafr והשהיית התמונה, כל עוד הinput lag מספיק נמוך זה מה שמשנה לי, ולא בגלל זה אני קונה מערך, אם כבר אתה מתפלסף input lag נמוך במסך 60 HZ זה מ16 ומטה, למה? כי 1000/60=17 ז"א שתהיה השהייה של פריים בודד. לי זה מספק, מי שרוצה לרדוף אחרי זה כמובן מוזמן, בטוח שיש כאלה שזה יותר משנה להם.

 

פורסם

בעניין input lag עם SLI, אפשר לסכם:

 

- כאשר 2 כרטיסים במערך SLI מספקים ביצועים בסדר גודל של כרטיס אחד חזק - תתווסף השהיית קלט של לפחות פריים אחד ב-SLI לעומת הכרטיס הבודד.

  (לזמן השהיה זה חשיבות משתנה בהתאם לקצב ה-FPS, כפי ש-none77 ציין, ב-60hz מדובר בתוספת של 16.6ms לעומת כרטיס בודד, בעוד שב-144hz מדובר בתוספת של 6.9ms בלבד)

 

- כאשר 2 כרטיסים במערך SLI מספקים פי 2 ביצועים מאשר כרטיס בודד - לא תהיה תוספת זמן השהיה ב-SLI לעומת הכרטיס הבודד, למעשה זמן ההשהיה המקסימלי\ממוצע אף יקטן.

  (למרות שה-input lag דומה, החוויה עדיין משופרת כתוצאה מאנימציה חלקה פי 2).

 

בפועל - התוצאות יכולות להשתנות בין משחקים, חומרה והגדרות סנכרון למניהן. ובכלל, SLI בשילוב G-Sync די סוגר את הפינה הזאת.  

נתקלתי כאן במדריך ששווה לקרוא (כולל השוואה של מקרה ספציפי בקונפיגורציות שונות).  אגב, Nvidia מוסיפים עוד טכנולוגית סנכרון ("fast sync") עם סדרה 10x0 החדשה, אותה עוד לא ראינו בפעולה.

פורסם

הביצועים יכולים להיות משמעותיים ל 4k עם 1080 sli? עוד לא ראיתי ביקורות לגבי העניין הזה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
ציטוט של SyndromE

בעניין input lag עם SLI, אפשר לסכם:

 

- כאשר 2 כרטיסים במערך SLI מספקים ביצועים בסדר גודל של כרטיס אחד חזק - תתווסף השהיית קלט של לפחות פריים אחד ב-SLI לעומת הכרטיס הבודד.

  (לזמן השהיה זה חשיבות משתנה בהתאם לקצב ה-FPS, כפי ש-none77 ציין, ב-60hz מדובר בתוספת של 16.6ms לעומת כרטיס בודד, בעוד שב-144hz מדובר בתוספת של 6.9ms בלבד)

 

- כאשר 2 כרטיסים במערך SLI מספקים פי 2 ביצועים מאשר כרטיס בודד - לא תהיה תוספת זמן השהיה ב-SLI לעומת הכרטיס הבודד, למעשה זמן ההשהיה המקסימלי\ממוצע אף יקטן.

  (למרות שה-input lag דומה, החוויה עדיין משופרת כתוצאה מאנימציה חלקה פי 2).

 

בפועל - התוצאות יכולות להשתנות בין משחקים, חומרה והגדרות סנכרון למניהן. ובכלל, SLI בשילוב G-Sync די סוגר את הפינה הזאת.  

נתקלתי כאן במדריך ששווה לקרוא (כולל השוואה של מקרה ספציפי בקונפיגורציות שונות).  אגב, Nvidia מוסיפים עוד טכנולוגית סנכרון ("fast sync") עם סדרה 10x0 החדשה, אותה עוד לא ראינו בפעולה.

 

פסקה ראשונה נכונה, החישוב הוא 1000 מילי שניות לחלק לתדר המסך.

יש לציין כי זה נכון רק על ממוצע הפריים רייט.

במקרים של מינימום פריים רייט, ה input lag יהיה הכפלה של פריים רייט המינימלאי, לא זה של המסך.

 

פסקה שניה שכתבת, כבר סותרת ב 180 מעלות את הראשונה ומטעה בנושא. חבל. מציע עריכה ותיקון מחדש.

 

פורסם
 

פסקה ראשונה נכונה, החישוב הוא 1000 מילי שניות לחלק לתדר המסך.

יש לציין כי זה נכון רק על ממוצע הפריים רייט.

במקרים של מינימום פריים רייט, ה input lag יהיה הכפלה של פריים רייט המינימלאי, לא זה של המסך.

 

פסקה שניה שכתבת, כבר סותרת ב 180 מעלות את הראשונה ומטעה בנושא. חבל. מציע עריכה ותיקון מחדש.

 

לא סותרת ולא מטעה. תעשה שיעורי בית אחר כך נדבר

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים