דרישות המשחקים לאחרונה - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דרישות המשחקים לאחרונה


RayZ

Recommended Posts

  • תגובות 73
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

טוב, surprise, surprise, כיבוי HyperThreading לא עזר במאומה. גם לא ביטול ה-Nvidia Streamer Service שמדווח עליו באתר הראשי...

אמנם 2780 מגה זכרון VRAM בשימוש בזמן ה-Benchmark, אבל גם ב-GTA 5 המצב הוא כזה (ואפילו גרוע יותר) והמשחק זז חלק. כשאני מוריד את Atilla ל-FHD, אז כ-2500 מגה זכרון VRAM בשימוש ויש קפיצה מ-23(!!)-35 לבערך 45 פריימים בהורדת הרזולוציה, אבל זה כמובן לא מספיק, בהתחשב בהורדת הגרפיקה המאסיבית שעשיתי שם.

מה שבטוח, מישהו בהחלט צריך לתת לכולם סטירה שם ב- Assembly החובבנים האלה: אנחנו ב-2015, ורק מעבד אחד בשימוש! זאת נראית לי הבעיה העיקרית שלי. אני אחפש אולי פאטצ'ים לא רשמיים בשביל לנצל עוד , אבל זה פשוט עצוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם המשחק היה יוצא לקונסולות, היו מסרסים אותו עד שיצליח להוציא 30fps עקבי. השפעה על המאזן ? תלוי את מי שואלים.

ובכלל מדובר במקרה חריג ל-PC, כשצריך GTX 980 SLI בשביל לגרד את ה-1080p @ 60fps במשחק אסטרטגיה. http://gamegpu.ru/rts-/-strategii/total-war-attila-test-gpu.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

furyanaor, כבר שיחקתי בזמנו במשחקי קונסולה שקרטעו בזמן קרבות קשים / אקשן על המסך, כך שגם משחקי קונסולה לא חפים מבעיות. מפתחים עצלנים יש בכל מקום.

אין לי גם שום בעיה לגרום למשחק לעבוד ב-60FPS ויותר, אני רק צריך להוריד רזולוציה ל-FHD ולהסיר כמה סימני V מההגדרות (שזה מה שנאלצתי לעשות אתמול, אגב), אבל אני פשוט לא מבין איך הכל עבד יפה במשחק הקודם, Rome2, ברזולוציית 1440p, אבל לא עובד כאן. מפתחים עצלנים, נו.

חוץ מזה, אני לא רואה מגיעות לביצועים כלשהם ברזולוציית 1440p. הן גם לא מסוגלות להגיע לרמת פירוט כזו ב-FHD. וכמו ש-dj ציין, אין בהן משחקים בסגנון הזה בכלל, שזה באמת חבל.

וברצינות ,תודה על הפוסט שלך. עזרת לי לזכור להעריך קצת יותר את מה שיש לנו במחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שזה לא מוגזם בכלל , בסופו של דבר זה מה שמבדל מחשב מהקונסולות , מחשב יכל להישאר כל הזמן בקדימת הטכנולוגיה וזה עסק יקר אין מה לעשות.

מצד שני אתה לא חייב לשחק על אולטרה ו על ....מה שמוריד משמעותית את כל העלויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שבPC משלמים פחות כדי להגיע להגדרות מקבילות לקונסולה ...

שהיום, כשכל המשחקים יוצאים לקונסולה ורק אחרכך עוברים פורט גרוע לPC, זה די מפתיע אותי.

אך פעם זה היה די מובן מאילו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שבPC משלמים פחות כדי להגיע להגדרות מקבילות לקונסולה ...

שהיום, כשכל המשחקים יוצאים לקונסולה ורק אחרכך עוברים פורט גרוע לPC, זה די מפתיע אותי.

אך פעם זה היה די מובן מאילו...

צר לי לאכזב אותך, אבל הדור הנוכחי של הקונסולות סובל מחוסר אקסקלוסיביים, ורוב המשחקים הם רימייק לדור קודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל זה הוא מצב טרוויאלי, זה כמו כל דבר בחיים

כאשר משחקי המחשב היו בחיתולים היה רק טטריס ומריו

אך כך התחילו לתת בוסט ויצאו אין ספור משחקים למחשב אי שם בשנות ה90

בשנת 2000 כבר לא כל אחד היה יכול להפוך למפתח משחקים. צריך ידע ויכולת לביצוע טכני

וכיום (2010 ומעלה למעשה) כל המשחקים החדשים שאינם קשורים לרימייק הם משחקים בקנה מידה עצום שלא יתואר.

בגלל שכל העניין הפך להיות כה מסיבי, יש ביקוש לGW שיחסכו משאבי ואיך לו, יחד עם זאת מגיעה האופטימיזציה הגרועה.

בקיצור מה שאני מנסה לומר זה שקצב הפיתוח של המשחקים הענקיים האט בשל הנפחים העצומים ומשאבי בפיתוח הלא סבירים שנדרשים לטובת המלחה . ..

כיום רק חברות ענק מייצרות משחקים טובים .... וגם הם פועלים על GW או על גבי סורסים של חברות ענק... למה ציפיתם ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כיום רק חברות ענק מייצרות משחקים טובים ....

אני לא ידוע אם יש מספיק מקום בהודעת פורום אחת להכניס רשימה כל כך ארוכה של משחקי אינדי עם תקציב שהם מדהימים וטובים מרוב המשחקים רבי התקציב שיש היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שכל העניין הפך להיות כה מסיבי, יש ביקוש לGW שיחסכו משאבי ואיך לו, יחד עם זאת מגיעה האופטימיזציה הגרועה.

בקרוב יותר משני שליש מהאפקטים של GW ירוצו על קונסולות / XB1 ואנדרואיד (חלקם כבר בשימוש). צאו מהסרט הזה של GW = אופטימיזציה גרועה. :sleep:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא ידוע אם יש מספיק מקום בהודעת פורום אחת להכניס רשימה כל כך ארוכה של משחקי אינדי עם תקציב שהם מדהימים וטובים מרוב המשחקים רבי התקציב שיש היום.

בוא ננסה להסכים על דבר פשוט

זה לא דבר שקורה לא במשחקי FPS ולא במשחקי RPG . . .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סדרת ARMA על כל המודים שלה

טכנית Titanfall

Killing Floor 2

Payday 2

שלושת משחקי ה-RPG הגדולים המשובחים ביותר במחשב ובעולם הגיימינג כולו, נוצרו על ידי חברות קטנות. (Pillars of eternity, Path of exile) ו-Witcher 3 שיצא עוד מעט. לעזאזל, אפילו Divinity Original sin המשובח.

ההודעות האחרונות שלך לא יכולות טכנית להיות יותר רחוקות מהמציאות חבר.

די.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה נתקלתי בוידאו הזה של מישהו שבנה מחשב באותו התציב של הקונסולות והשווה עליו את יחסית לקונסולות:

ספוילר: המחשב פשוט שחט אותן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...