The Witcher® 3: Wild Hunt - הדיון הרשמי - עמוד 28 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Witcher® 3: Wild Hunt - הדיון הרשמי


J S Bach

Recommended Posts

אני שיחקתי אותו עם הפסקות של שבוע שבועיים בהתחלה ובאמת בפעמיים הראשונות היה קשה להזכר במקשים ,אבל זה עובר, זה משחק שמתאים למשהו כמו 3-4 שעות רצופות בכל פעם. גם העלילה לא כבדה כשהדגש הוא יותר על משימות הצד.

האסטרטגיה הכי טובה להלחם לדעתי היא להתגלגל עם רווח כל הזמן מחוץ לקו האש ולא להפסיק לזוז כדי שלא יספיקו לפגוע בך, אתה יכול להשקיע בסקיל של חסימת החיצים ואז לשחק גם עם חסימות והתחמקויות נגד יריבים אנושיים, אבל לא נגד מפלצות שמהירות מידי ומתקיפות אותך כמה פעמים לפני שאתה מספיק לחסום שוב. בעקרון זה כמו המשחק השני, משחק של פגע וברח כשאתה מנסה כל הזמן לפגוע ביריבים שלך מאחורה ומהצד מה שמוריד להם יותר חיים. מידי פעם אני משתמש בקסמים כמו AXII וAARD כדי לקבל מכה חופשית או מהלך סיום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 613
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הכלי הנוכחי נותן להתקין את המודים הקיימים היום בקלות. מודים שמשנים טקסטורות, אפקטים, meshes, כל מיני ערכים במשחק וסקריפטים מסויימים.

אבל הכלי לא מאפשר ליצור NPCים חדשים, קווסטים חדשים, חפצים חדשים, מפות חדשות וכו' כו'.

בעיקרון זה רק פותר את המגבלה שהיתה לנו עד היום ביצירת מודים שהגבילה את כמות השינויים שהיה אפשר לעשות בקבצים במשחק. המשחק מוודא את הגודל של הקבצים שלו לפני שהוא נטען או משהו כזה וככה אפשר לשנות את הערכים במשחק רק במידה והם לא מגדילים את הגודל של הקבצים. עכשיו שאנחנו לא צריכים לשנות את הקבצים המקוריים אין לנו את ההגבלה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כלומר, שיפורי גרפיקה ניתן לעשות, אבל הוספת תוכן חדש לא ניתן לעשות?

אם כך, באמת מבאס.

אני מעריך שהם רוצים לשחרר בעצמם DLC גדולים בתשלום וחוששים שאם קהילת המודרים תספק בעצמה DLC כאלה, אנשים לא ירכשו מהם. שזו שטות כמובן...

מצער שהם לא מבינים ששחרור כלי מלא יגרום למשחק שלהם לשרוד שנים ולהפוך לקלאסיקה אמיתית.

אני מקווה שלפחות יצאו כמה מודים שמשפרים את הצמחיה, שנראית לא משהו במשחק כיום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיימתי את המשחק עם כמעט כל הקווסטים המשניים (חוץ מהמרוצים) ועברתי על 95% מסימני השאלה עד שנשברתי. שיחקתי ברמת הקושי אחת לפני הסוף. מאוד אהבתי את המשחק הראשון והתאכזבתי מהשני. ביקרות קצרה על המשחק השלישי:

1. מערכת קרב - בגדול, דומה מאוד למשחק השני. השימוש בשיקויים שופר כך שניתן ליטול אותם מיידית אך הזמן שלהם הוגבל משמעותית מה שדי מעקר אותם, לפחות בתחילת המשחק. הוספו גם DECOCTIONS (משמשים כBOOSTERים זמניים) אבל לטעמי הם היו די חסרי תועלת כי הם מונעים בפועל שימוש בשיקויים רגילים.

המשחק סובל מהבעיה הקבועה של RPG גדולים - קשה בקיצוניות בהתחלה וקליל בסופו. העובדה שחייבים לבחור ACTIVE SKILLS מאוד מצמצמת את המשחק ומכריחה להתמקד בפן מסויים שלו. אני הלכתי על BUILD אדום כמעט לחלוטין ויש לי תחושה שהפסדתי קצת מהרבגוניות של השיקויים והפצצות לדוגמא.

2. עלילה - שיפור מהעלילה של השני. יש לה היגיון וסדר מסויים. בעוד במשחק השני גרלט התנהל כמו ילד מפגר ותומרן ע"י כל הסובבים לו לתוצאה הסופית כאן כבר מורגשת יותר ההשפעה שלו בעולם וההתנהלות שלו. יש תחושה של אילוץ של העלילה כדי לדאוג שתסיים את שלושת הקווסטים המרכזיים של כל איזור כדי להתקדם הלאה אבל זו כבר בעיה של כל המשחקים בז'אנר. המשחק מחליק את מה שקרה לינפר וגרלט עם הWILD HUNT לפני ששלושת המשחקים החלו וזה ממש צורם.

גם המשחק הזה מתעלם כמעט לחלוטין מהעלילה של המשחק הראשון וחוץ מכמה EASTER EGGS ואיזכורים הוא פשוט לא קיים. זה בולט במיוחד בסוף המשחק:

בכל המשחקים חפרו על הנבואה שאומרת שהעולם כולו יקפא וכו' וכו'. בפועל שולחים את סירי לעתיד, היא חושבת קצת על גרלט ו... העולם ניצל? זו פשוט עצלנות יצירתית של המפתחים וסוף מאוד אנטי קליימטי לטרילוגיה הזו.

3. דמויות - הדמויות החדשות עשויות היטב. סירי כמובן מושקעת מאוד וגם ינפר. מבחינת השאר - כלום. המשיכו עם המגמה של המשחק השני שבו הם "יסמנים" שהולכים אחרי גרלט לא משנה מה הוא עושה. נתנו לדנדליון, זולטן וטריס קווסט וחצי לכל אחד שמסתיימים באותה צורה וכמעט לא משפיעים על סוף המשחק. פשוט אכזבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...