פורסם 2012 בספטמבר 2713 שנים טוב אז ככהכבר שנים שאני סובל מהחרא שירות של דואר ישראל באזור שאני גר בוא (מבשרת ציון, סניף מעוז ציון)הודעות לא מגיעותהתראות על קבלת דואר רשום לא מגיעות \ מגיעות באיחור מטורףהיום זה הגיע כבר לפגוע לי בכיס ישירותועל זה אני זועם ורוצה לדעת מה אפשר לעשות בנידוןאני גם מתכוון להתקשר לדואר ישראל ולדרוש מהם החזרים כספיים על הנזק שנגרם ליהסיפור בקצרה:הזמנתי בחודש חמישי פריט מ eBay שלא הגיעאחרי התכתבויות ארוכות עם המוכר, המוצר היום הגיע חזרה למוכרמחיר המוצר: 10 דולרמחיר המשלוח: 20 דולר המוכר מסכים (ובצדק) לתת לי החזר של 10 דולר בלבד ללא עלות המשלוחובנוסף מספק מספר תמונות שהמוצר כן נשלח אלייבקיצור, סניף הדואר לא עדכן אותי לגבי המוצר שדרך אגב, חיכיתי לו בנרות !!!והמוצר כמובן חזר לארה"ב חזרה לשולחפשוט חוצפה של דואר פאקינ** ישראלמה אפשר לעשות כדי לקבל חזרה את הכסף שנגנב ממני ולמנוע שהדבר לא יקרה בעתיד ?
פורסם 2012 בספטמבר 2713 שנים לא סוד שהדואר בישראל הוא מהגרועים שקיימים!מוצרים שאני מזמין מסין וצריכים לעבור מערים נידחות לבייג'ינג, ורק משם לצאת, יוצאים תוך שבוע מהמדינה.רק שכאן הם מחכים בדואר בין 10 ל-15 (!) ימים עד שזה מגיע לסניף האזורי שלך, ואז עוד 3 ימים עד ששמים לך פתק בתיבה.מזל שיש מספרי מעקב.אגב אם אתה לא מקבל מספרי מעקב תדאג לבדוק אחרי תקופת זמן מסוימת (תלוי בזמן המשלוח המוערך) בסניף אם יש לך חבילה.כמובן שזה לא פתרון והעצלנים עדיין לא עושים את העבודה שלהם, אבל לפחות תחסוך לך הרבה עצבים וכאב ראש.לגבי הסחורה שכבר חזרה לארה"ב והעיקובים בדואר רשום וכו', הדבר היחידי שאני יכול להציע לך זה להגיע איתם להסדר על פיצוי.תעמוד על שלך ואם הם פשוט מסרבים לדבר איתך ויש לך זמן וכוח מנטלי לסחבת משפטית - תתבע אותם.תראה אם יש מקום לתלונות הציבור באתר שלהם ותמשיך משם.
פורסם 2012 בספטמבר 2713 שנים אני מקבל הודעות על חבילה אחרי שהיא יושבת שבוע בסניף.מונופול, ככה נראה השירות
פורסם 2012 בספטמבר 2713 שנים ^על טעויות משלמים? חכה שהמוצר שלך יעבור את תקרת המכס בדולר אחד ותצטרך לשלם מכס ולמעט המכס תשלם עוד כ-200-300 ש"ח עמלות לDHLלעבוד עם חברות כאלה זה בין הדברים היותר מטומטמים שאפשר לעשות אז אם יש לך מן רף פרטי של דברים מטומטמים להספיק בחיים האלה, אתה בכיוון הנכון
פורסם 2012 בספטמבר 2713 שנים אני כבר מזמן עברתי לעבוד רק עם DHL\UPS. זו גם דרך. לשלם מראש פי שלושה כדי לא להפסיד פעם ב... מצד שני, אולי באמת במקומות שבהם השירות מזעזע כמו אצל פותח הדיון זה הגיוני. טרם נתקלתי בכזו בעייתיות במקומות שבהם גרתי.
פורסם 2012 בספטמבר 2713 שנים האמת שאני מזמין הרבה דברים, על בסיס יומי, חלקם באלפי דולרים, את הסיכון עם דואר ישראל אני לא לוקח.ועד כה חוץ מתשלום הבסיס ל DHL עדין לא שילמתי שום דבר מעבר.לפי מה שהבנתי הם פותחים רק חבילות אחרי נפח ומשקל מסויים, חבילות קטנות וקלות תמיד עוברות בלי בעיות.מגיע עד הדלת של הבית ב4 ימי עסקים מהחור הכי נידח בסין. ושקט נפשי.
פורסם 2012 בספטמבר 2713 שנים גם אצלי תמיד יש בעיות, השיא היה שקיבלתי חבילה שנה וחצי אחרי ששלחו לי אותה אני בספק אם אתה תראה פיצוי מהדואר.
פורסם 2012 בספטמבר 2713 שנים bigtoolsאלא אם כן יש לך איזשהי הוראת קבע איתם ואתה לא עוקב אחרי כמה שמורידים לך אבל יש עמלות של החברות והן גלויות לעיני כל, אין סיבה שדווקא לך מכל האנשים לא יורידו.בנוסף שברגע שחבילה עוברת במכס הם לא משחררים אותה עד שאתה לא מעביר את הכסף לכן ארבע ימי עסקים זה רק אם אתה סוגר מראש את התשלום.אמרת שחלק מ החבילות הן באלפי דולרים אז אתה משלם כפליים כי כזכור לי המשלוח הבסיסי של DHL מבטח עד סכום מסוים ולטעמי אתה עובר אותו, אם אינני טועה הם מבטחים עד אלף דולר למשלוח
פורסם 2012 בספטמבר 2713 שנים http://www.dhl.co.il/content/il/he/express/tracking.shtml?brand=DHL&AWB=4701378835%0D%0Aהנה המעקב אחרי החבילה, לא אמרתי ל DHL כמה זה שווה, אני לא חושב שזה מעניין אותם בכלל. הגיע ממש מהר. אני יודע בדיוק על מה אני משלם ועם מי אני עובד. זה עסקי, אני לא קונה קישקושים מדיל אקסטרים בשני דולר.אני יכול לשלוף לך עוד עשרות כאלה, מגיע מהר בלי שום תוספת במחיר.
פורסם 2012 בספטמבר 2713 שנים לדעתי אתה יכול לתבוע את ראשות הדואר. תנסה לתפוס את הדוור ולדבר איתו אישית, שידאג לך.
פורסם 2012 בספטמבר 2813 שנים עזוב, אני ניסיתי להתלונן נגדם במועצה לצרכנות. הם אמרו לי שכיוון שהמוצר מגיע מסין, אין להם מה לעשות, אפילו אמרתי לו שזה לא הגיוני שיש 5 עמדות של שירות ורק אחת פעילה כל היום(וגם זה בקושי), הוא נפנף אותי ואמר לי שאם יש לי בעיה אני יכול לפנות לפניות הציבור שלהם...דווקא מהמועצה ציפיתי ליותר.
פורסם 2012 בספטמבר 2813 שנים אולי כדכי שתשכור תא דואר ואז יש סיכוי גדול יותר שתראה את ההודעות של המשלוח
פורסם 2012 בספטמבר 2813 שנים ממש ביזיון מה שקורה שם, אין לפקידים מוטיבציה לעבוד טוב,כי מה אכפת להם, אף אחד לא דורש מהם שירות איכותי.
פורסם 2012 בספטמבר 2813 שנים בדואר יושבים פקידים (פקידות בדרכ) שהתפקיד שלהם הוא טכני.מי שאשם בכל מה שקשור לחבילות שלא מגיעות ליעדן או מתעכבות זה מחלקת המיון של הדואר.ולנו האזרחים אין כל גישה למחלקה הזו. לעיתים גם לדוור יש חלק.המועצה לצרכנות זו בדיחה די גרועה, הם קיימים בכדי לשלם משכורות לבכיריה.תלונה לרשות הדואר- מדור תלונות שווה כקליפת השום אם אין לכם מספר חבילה.כדאי לשלם עוד כמה דולרים כדי לקבל חבילה בדואר רשום עם מספר חבילה ע"מ שאפשר יהיה לעקוב.הברירה האחרונה היא כמובן דואר מהיר- שילוח בינלאומי אבל מומלץ רק בחבילות יקרות ערך.ממליץ גם להתרחק מדואר מהיר דרך EMS - בכל מצב הם יבקשו כסף (מיסים בלה בלה בלה ואין עם מי לדבר)באופן כללי, לא כדאי להזמין מחו"ל/איביי מוצרים שניתן להזמין בארץ במחירים קצת יותר גבוהים.אם אתם לקוחות עסקיים זה סרט אחר לגמרי, משלוח מהיר UPS/DHL שווה את התוספת
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.