לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 6 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

אני גם חושב כמו יניב,

הכח בידיים של הצרכן, ככל שיותר אנשים יראו וישמעו מה קורה, ככה חברות כמו קיי אס פי יתחילו להבין שהצרכן הישראלי לא פריאר.

אין ברירה צריך לנצל כל במה שניתן על מנת להביא את הדברים לידי פרסום כדי שאנשים אחרים לא ייפגעו בעתיד וילמדו מהעניין.

אלכס במידה ואתה צריך עזרה משפטית צור איתי קשר יש לי מישהו שיכול לעזור לך.

הבעיה שהצרכן הישראלי הוא כן פריאר ופראיר ענקי

מחירי השכירות והדירות עלו לשחקים ומה עשה הצרכן הישראלי ? המשיך לקנות ולשכור

מחירי המזון עלו ומה עשה הצרכן הישראלי ? המשיך לקנות את אותם המוצרים ובאותה הכמות (אני לא מדבר על מוצרי חובה שאת זה אין ברירה אלה לקנות )

במחשבים הרוב לא מבינים ועם כבר הבעיות שאני חושב שיכולות להיות לחברות כמו איבורי וKSP ,זה בגלל מעבר בשוק ללפטופים\טאבלטים\סלולרים וכו

שמגעים מוכנים מהמיפעל ועם אחריות של היצרניות או היבואנים

כל עניין המחשבי "מיפלצות" אופך יותר להיות נישה ,והמחשבים התקציבים גם לערכתי יאפכו ל"מוכנים מהמיפעל" -פשוט כי ככה הרבה יותר זול ליצר אותם שהכל מולחם על הלוח או פה ושם פועל מחול בשכר מאוד נמוך מרכיב כמה דברים

פועל ישראלי או בכללי מערבי לא יכול ליתחרות בעלות עבודה מול פועל סיני או וויאטנמי

ככה שעם כבר כמה שנים נימכרים יותר לפטופים ממחשבים רגילים זה כניראה רק יגדל

ופה אני לא רואה יתרון של איבורי או קי אס פי על חנויות אחרות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הצרכן הישראלי הוא לא פראייר הוא צרכן פשוט {ועל פי רוב גם נבון} פשוט הסוחרים {שוב אני לא מכליל אבל נכון לרוב} למינהם חזירים מפוטמים תאווי בצע כסף עם מודעות שירות שואפת לאפס והכל פה בארץ סבוך עם ביוקרטיה מארץ הפלאות וגם בלי ביוקטריה סבוך מארץ הפלאות ולכן אנשים מתאיישים מלכתחילה מלעשות פעולות השורשים פה הם רקובים ורעים ועד שלא יעקרו אותם העץ יהיה כזה.

לגבי מה שרשמת אחרי זה לא כל כך הבנתי מה זה קשור אבל המצב של המחשבים הניידים {לדעתי} הוא משום שהמחירים היום נגישים מאד לעומת העבר של כמה שנים שבו היה יקר מאד יחסית לנייח דבר שהשתנה מאד. רוב השוק הוא אדם ממוצע בלי דירשות לכרטיסי מסך חזקים למינהם ומערכות גיימניג אלא שימוש בסיסי או בינוני ובמחירים הנוכחיים שהוזלו משמעותית ביחס לעבר אנשים מעדיפים נייד או קונים להם נוסף קטן שילך איתם לכל מקום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי מKSP דיסק קשיח חיצוני של .

אחרי חצי שנה הדיסק מת.

הלכתי אליהם (סניף רחובות). יש לציין שהניילוד הדביק שצמוד לדיסק היה עליו עדיין (לא הורדתי אותו אפילו)

גם לי , שלפו זכוכית מגדלת, ובדקו את הדיסק 20 דקות ! ! !

ציינו בפני שיש סריטות קלות על המארז.

אמרתי להם: מה אתם מצפים שאעטוף אותו בצמר גפן במשך כל תקופת האחריות?

בסוף הסכימו לקחת אותו, אחרי שהחתימו אותי שנמצאו עליו סריטות.

אחרי שבוע קיבלתי דיסק "חדש". הדיסק מת אחרי 4 ימים, לא חזרתי אליהם יותר כי אין לי כח אליהם.

כשפתחתיאותו בניסיון להציל את המידע, ראיתי על הדיסק עצמו מדבקה שזה דיסק שתוקן.

נו, למה אפשר לצפות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צר לי ליקרוא דיון כזה , אכן לא ניראה תקין ועם העקשנות שלהם הם פוגעים בעצמם הרבה יותר מרק 800 ש"ח

אני לקוח של סניף ראשון כ8 שנים ולא הייתה לי בעיה, אני קונה רק בחלקים ובודק הכל ולא חוזר אליהם,

יצא לי במסגרת האחריות להחליף גם ספקי כוח, זיכרונות פלאש, החזרת והחלפה באחר ללא בעיה וללא שום ויכוח .

אני דווקא מאוד מרוצה מסניף ראשון ואלי היה להם שירות טוב, כנראה הכל תלוי בזמן ובמקום שנופלים עליהם

מאחל לך שהצדק יצא לאור ומי שצריך לחטוף יחטוף בהתאם.

ולכל מחיר זול יש את המחיר שלו, אין ארוחות חינם.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשתי שוב מהחנות לקבל זיכוי או החלפה- ואז פנה אלי שוב אחד המוכריים בחנות כך:"אתה מפריע לי כרגע לעבוד ואתה עושה פה רעש אני יוציא אותך מהחנות,יש לך בעייה תלך לשירות" יש לציין שהמוכר היה רוסי ובריון לא קטן- למי שמכיר זה המוכר שכל היום בפייסבוק.

בדיוק מי שאני דיברתי עליו...איש הפייסבוק שאין לי מושג מה הם מעסיקים אותו שם. ממש התכסחתי איתו שקניתי את המחשב שלי ועוד בסה"כ 7K ש"ח והיחס היה חרא. אני גם יודע איך קוראים לו והייתי מזהיר לקוחות לא ללכת אליו כדי שלא יקבל בונוסים...אבל אנלא אדפוק לבנאדם תפרנסה.

קיצר אלכס אני אומר לך בפעם השלישית כבר...לך תתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות. אל תתברבר בפורום, אולי תהיה לך קבוצת תמיכה פה אבל עדיין תישאר פרייאר. אומר לך בוודעות כמו שכבר אמרו, יש לך מה שנקרא משפט בטוח, ז"א אתה הולך למשפט שאתה יודע שתזכה בו, אז אל תטחן מיים ותשאיר כוחות לתהליך התביעה שלוקח זמן. אבל איך שאני רואה את זה, אתה עשוי לצאת מיפה עם פיצוי לא רע בכלל על עוגמת נפש, הונאה, אי אמידה בנתאי חוזה...הם לא יגיעו בכלל למשפט ותיסגרו על פשרה עוד לפני שיתחיל המשפט..ככה זה תמיד שחברה גדולה רואה שהיא הולכת להפסיד במשפט. ואם יש לך כוח ובצ***ם גדולות, אל תסכים לפשרה ונהל משפט שיזמבר אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יא אללה הרגתם אותי עכשיו. אני שנייה לפני רכישת חלקים למחשב חדש מהסניף שלהם באילת ועכשיו אני לא יודע מה לעשותת. יש למישהו התנסות עם הסניף הזה? אם יש תקלות במוצר שניתן לראות רק בזכוכית מגדלת אז איך אדע שהם תקינים?? אולי כדאי לקנות רק כרטיס מסך זיכרונות וקירור למעבד משם? מה לעשותתת? זה היום האחרון שלי באילת ואני לא יודע אם לקנותת. הכל פה יותר זול!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל על הזמן וחבל על העצבים.

מנסיון עם חברה קצת יותר גדולה שגם שיחקה אותה גיבורה צו זימון לבית משפט לתביעות קטנות+מכתב שישלח למחלקה המשפטית שלהם בתון רגוע אבל מלא רצינות, והם התקפלו ובכלל לא יגיעו איתך לבית משפט.

אם אתה צריך כתובת, שם תאגיד וכו' כנס לאתר של רשם החברות תמצא שם הכול.

בתביעות קטנות עוד לפני שנפתח המשפט הסיכויים שלך מולם הם בערך70-30, אחרי שתגולל את הסיפור ואם אכן תביא הוכחות למה שציינת כמו הקלטות, התנועות של הלוח המדובר אתה תזכה. הם לא יכולים להעמיד מולך עו"ד, ואין משמעות להוצאות משפט כך שמה שאתה מפסיד זה רק את הזמן שלך.

כך בחשבון שאם תפסיד תה כן חשוף לתביעה נגדית שלהם בעיקר בגלל שפרסמת כבר את המקרה והם יכולים לטעון שפגעת פגיעה קשה במוניטין שלהם. אני לא עו"ד ואל תיקח את דברי כייעוץ משפטי, אבל אני מאמין שהם עלולים לעשות זאת. בגלל זה תמיד כדאי קודם למצות את ההליך מול שירות הלקוחות/מול בית משפט לפני שפונים למדיה.

שוב אני חושב שזה כלל לא יגיע לכך והם ינסו לסגור את הסיפור מולך קודם. אני חושב שאם הם יציעו לך להחליף את הלוח אחרי שיגיע להם צו הזימון לבית המשפט אל תסכים, אני לא הייתי מאמין להם אחרי כול זה שהם יספקו לי לוח חדש, דרוש החזר כספי בלבד.

את כתב התביעה תרשום על 1500 שקלים אל תתבייש, עוגמת הנפש/הפסד הזמן/דלק שהם גרמו לך שווים כסף.

מהנסיון שלי עם חברה אחרת זה הסתיים בטלפון ממישהו בכיר שהעניק לנו פיצוי כספי בלי קשר להחזר שהם היו צריכים לתת לנו.

בקשה, אם אתה עושה את המהלך הזה-פניה לבית משפט לתביעות קטנות, אנה העלה מדריך לפורום המפרט את שלבי התהליך.

במקרה שלנו אבא שלי עשה את זה הוא אמר לי שזה פשוט מאוד, כדאי מאוד שאנשים כאן יחשפו לזה וידעו איך זה מתבצע יחסוך הרבה זמן ועצבים.

בארץ שלנו אין טעם להתווכח מול גופים כאלה, אם אתה מדבר איתם פעם פעמיים, שלוש פעמים ואין מענה, עדיף לבזבז את הזמן לגשת למלות את הטופס לתביעות קטנות בעלות של כ-40 שקלים ולתת להם לרדוף אחריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התהליך בקצרה הוא

לגשת לבית המשפט. לשלם עבור הטופס והתביעה {50 שקלים} לרשום את כתב התביעה {סיבת התביעה ,סכום התביעה וכו הוכחות וכו} ולהגיש להם אותו. הם כבר שולחים להם את כתב התביעה {צריך לתת את הכתובת שלהם}. בית המשפט שולח להם את התביעה עם טופס שבו הם צירכים לתת את כתב ההגנה שלהם. {יש להם שבועיים אם אני לא טועה} והם צריכים להגיש אותו לבית המשפט חזרה. לאחר שהתקבל כתב הגנה {או שלא ועבר הזמן} מקבלים שתי הצדדים תאריך לשימוע. הדבר הזה יכול לקחת הרבה זמן - תלוי בעומס בית המשפט - דבר שהוא מצוי. לאחר מכן יש שימוע בין שתי הצדדים לא ארוך ופסק דין.

למיטב זיכרוני אפשר להוריד את טופס התביעה מהאינטרנט למלאות אותו ואז לגשת לבית המשפט להגיש אותו ולשלם את האגרה

הערה קטנה. נסו לתמצת ככל האפשר את כתב התביעה בצורה עיניינית עובדתית ותמציתית ולא למרוח ולהאריך סתם. ולרשום אותה בשפה נקיה ומכובדת. הדבר כבר יוצר רושם טוב על השופט מאשר הוא רואה כתב תביעה ארוך עם פרטים לא רלוונטים {בדרך כלל}. ועוד דבר. הדפיסו את הכתוב שיהיה ברור וקריא ולא בכתב יד.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדאי גם להוסיף כמו שכבר ציינתי שכדאי לא לערב את המדיה במקרה עד לאחר גמר הליך התביעה/בירור מול שירות הלקוחות מהסיבות הבאות:

1. ייתן כוח רב יותר בתביעה, במקרה שלי במהלך הסכם הפשרה על ביטול התביעה התחייבתי לא לספר את פרטי המקרה במדיה, או במילים אחרות הפחד שמה אני יזכה בתביעה ויספר את פרטי המקרה במדיה היה גורם די מכריע בהליכה לפשרה מצידם. אם הייתי ישר מפרסם את פרטי המקרה היה לי פחות כוח בידיים ב"איום" שלי.

2. חברות פחות אוהבות אנשים שרצים ומתחילים לצעוק אכלו לי גנבו לי שתו לי גם אם הצדק עימם, הם מעדיפות לסגור את העניינים בשקט, ברגע שהלקוח ישר פונה למדיה הם מתייחסות אליו אחרת ומעדיפות ללכת איתו ראש בראש.

3. בנוסף אי פרסום המקרה יוריד את החשיפה לתביעה נגדית מסיבות של פגיעה במוניטין/פרסום אי אמיתות, וישאיר את התובע בתביעות קטנות חשוף רק לתביעה מסיבות של תביעה קנטרנית מה שלרוב לא יקרה.

כלל אחרון וזה כבר אמר לי עו"ד, אף פעם לא טוב לאיים בתביעה. כאשר השתמשת בכול האמצעים העומדים לרשותך פרט לתביעה וקצו כול הקיצם פשוט תבצע את המהלך.

איומים, התלהמות רק יגרמו לעצבים משני הצדדים. מהלך חלק מהיר ובלי יותר מדי רגשות בדרך כלל מביא את התוצאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרקש הדברים שלך לא רלוונטים כלל במקרה הנ"ל.

הלקוח ניסה למצות כל דרך אפשרית כולל שירות הלקוחות ולא זו בלבד אלא הראש שלו.

אף אחד שם לא שם קצוץ.

יוצא מכאן שהוא מיצה כל דרך אפשרית כדי לגמור את הנושא ללא שום התחייסות ראויה מצידם.

לגבי פניה למדיה ותביעה נגדית אין בדברים כלום משום שהכל אמת יציב וקיים ולכן הוא לא חשוף לשום תביעה מצידם.

מכל זאת נובע שהמהלך המתבקש הוא פניה לערכאה משפטית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נניח שיפנה לערכאה משפטית, ושם יחליט השופט שהראיות שהציג אינן מספקות, ויבטל את תביעותיו.

יכולה KSP לטעון שהוא פירסם שקרים ללא ביסוס וללא הוכחת, פגע בשמה הטוב, גרם לה נזק תדמיתי וכלכלי, והוא בכלל זה שקילקל את הלוח.

היא יכולה לתבוע אותו בקלות על כך אל תטעה.

עדיף לשמור את הקלף הזה לעמדות מיקוח/לאחר מתן פסק הדין.

הדברים שלי מאוד רלונטיים לקוח שפונה למדיה אוטומטית מוגדר ע"י החנות כלקוח עוין וההתייחסות אליו משתנה, לעיתים לטובה כדי לספק אותו ולעיתים בדיוק הפוך.

פנית לשירות הלקוחות בלי לפרסם את זה במדיה התייחסו אליך יפה יותר תאמין לי, וזה בכלל לא משנה מי צודק ומי לא.

אין שום מענה מצידם? תגיש תביעה. לאחר מתן פסק הדין אם העניין יגיע לכך תחליט על סמך התוצאות האם לפרסם את המקרה או לא. כול דבר שאתה מפרסם גם תחת כינוי כלשהו בפורום מחשבים חושף אותך לתביעה משפטית, בדיוק כמו שאתה תובע את החנות היא יכולה לתבוע אותך החוכמה היא לא לתת לה את האפשרות לעשות את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בפעם השלישית.

הלקוח במקרה הזה פנה לשירות לקוחות ולא סתם אלא לראשם.

אף אחד שם לא שם קצוץ.

כל אחד יכול לבוא ולטעון מה שהוא רוצה. השאלה מה האמת ומה נכון ומה לא.

במקרה הזה כל האצבעות מופנות כלפי KSP וכל מה שאמרת הוא בגדר דימיון פרוע.

מה שאמרת יכול להיות באופן כללי אבל לא במקרה הזה.

אז בבקשה אל תמשיך לנסות להפגין ידע ולהקשות על החיים יותר.

תסתכל על המקרה הספציפי הזה ותראה שהדברים שלך לא נכונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...