פורסם 2012 ביולי 113 שנים מי אמר לך שמוצר שאין עליו אחריות - כמו מארז ניתן להחזיר ליבואן ללא אריזה? זאת שרשרת - חוק חל על כולם.רכשתי מוצר מיבואן אני חושב שהוא פגום - אני מחזיר באותה צורה שקיבלתי אותו.דעתך שכולם רוצים לדפוק את הלקוח המסכן. אם לקוח מתהנג בצורה "סבירה" - מרכיב מארז רואה שיש בעיה - שומר אריזה לטיפול בבעיה - לא היית שום בעיה.נראה לי שקרל מנסה להתממם בכל דרך אפשרית ואינו מוכן להפנים את דרך התנהגותו הפסולה עד מאודלקוח שרכש מוצר אינו חיב לשמור אריזה אלה עם הוא מתכונן להחליפו שלא עכב תקלהבאם בתקלה מדובר אין הלקוח מחויב להשיב את המוצר באריזתו זו המצאה של החנות שאינה יכולה להתמודד מול יבואן חמדן או שזה רק תירוץ של החנות על מנת לא להעניק שירות ואינה כבילה משפטיתלא כל הסכם/חוזה תקין, כל חוזה/הסכם שיש בו הרעת הלקוח אינו כביל בבית משפט כל האמרות של קריל מצוצות מהאצבע ומאוד מרגיז לראות שנותנים כאן במה לאנשיםלא רק שלא יודעים להעניק שרות עוד מנסים להתממם בכל דרך אפשרית
פורסם 2012 ביולי 113 שנים אני גם מסכים שבית משפט לא היה מקבל את עמדת החנות.בכל מקרה, אני לא אקנה בחנות כזאת.
פורסם 2012 ביולי 113 שנים מחבר חברי הפורום הנכבדים: OR2000,LOSNIR,BRONCOעד עכשיו נמנעתי מלהתערב,אבל אם לא הבנתם עד עכשיו פתחתי את התרד בדיון על קיי אס פי ולא על TMSמשום מה אתם מממשיכים להגיב ולהציף פה בהודעות את התרד שפתחתי בהתעסקות בנושא TMSאני מקווה שתכבדו את הבקשה שלי כפי שהייתם רוצים שיכבדו אתכם שתפתחו תרד על נושא שקרוב שעוסק בסוגייה שקשורה אליכם.תודה רבה לכם.
פורסם 2012 ביולי 113 שנים המשתמש הבא שיגיב כאן לא בנושא התרד (או לפחות בקשר לKSP) יקבל אזהרה והודעתו תמחק.
פורסם 2012 ביולי 113 שנים אוקיי אני מעדכן שוב חברים, כמו שציינתי הכנסתי את הלוח אם למעבדה חיצונית(על חשבוני) על מנת לבצע בדיקה של הלוח ולהבין מהו גורם התקלה לאי תקינות הלוח וציינתי את קיום ומיקום השריטה. ממצאי הבדיקה כפי שנמסרו אלי מהמעבדהכמו כן ראו מסמך מצורף) לוח האם מדגם ASUS SABERTOOH FX900 מבצע הבדיקה:בוריס קיריקיבץ מהנדס אלקטרוניקה. סיבת התקלה:כפי הנראה פגם בייצור תקלה אלקטרונית. לא נמצא כל נזק פיזי הנראה לעין ללוח,אשר מעיד על שימוש לא נכון במוצר ושהינו הגורם לאי תקינות הלוח(למעט שריטה באיזור תושבת המעבד שניתן להבחינה רק ע"י פירוק תושבת המעבד ולא היא הגורמת לאי תקינות הלוח) הומלץ ללקוח לפנות לאחריות יבואן על מנת לממש את אחריות היצרן מכיוון שעלויות התיקן הינן גבוהות. אני חייב לציין ולהגיד גם מילה טובה שצריך, על החנות "לפטופטק" במיוחד לבחור בשם חזי שכן החברה שם נתנו לי אחלה שירות והיו מקצועיים מאוד . תשפטו בעצמכם: אלכס במידה ואתה צריך עזרה בניסוח כתב תביעה אנא פנה אלי בפרטי יש לי כמה טיפים חשובים שיכולים לעזור לך,
פורסם 2012 ביולי 213 שנים לוחות אם ומעבדים אני קונה רק אצל היבואנים מור לוי בראשון לציון (אני גר ברמת גן ומעדיף לסוע עד ראשון מאשר לקנות את הלוח ב KSP) ואיסטרוניקס בת"א, או חנויות שעובדות עם היבואנים האלה. בדיוק בשביל המקרים האלה, כי שם לא ישחקו איתך בקקה. מוצרים מורכבים (מבחינת סיבוכית) כמו לוחות אם ומעבדים + חנויות בעלות שירות מפוקפק = להזמין צרות.
פורסם 2012 ביולי 213 שנים המשתמש הבא שיגיב כאן לא בנושא התרד (או לפחות בקשר לKSP) יקבל אזהרה והודעתו תמחק.קצת הזוי שבימנו אנו אנו נאלצים לקבל מין איום על אופן התנהלות לא תקין דבר שאינו נכון נכון ואולי זה נסיון להוציא את התרד על TMS מיחוץ לתחום מתוך אינטרס ... יש כאן תופעה רצינית של שרות לקוחות והתנהלות מזלזלת של חנויות בציבור צרכני המחשב ולא נכון יהיה להוציא חלק מהדיון החשוב רק בגלל שזה לא בדיוק במאה אחוז דן בנושא של פותח הדיון חבל שמנהל המדור אינו רואה את התמונה בכללותה ....או שמעדיף לעצום עיין אחת סה"כ נאמרו דברים ברוח טובה ללא השמצות או כתיבת לשון הרע אומנם התרד היה על KSP אבל גם TMS אינה שונה בדרך התנהלותה ומאוד דומה להתנהלות KSP לכן לדעתי הדיונים הם חופפים ויש מקום להשאיר גם את הדיון על TMS מקווה שמנהל המדור יבין ויאפשר המשך דיון פורה אשר תורם לכלל צרכני המחשב
פורסם 2012 ביולי 213 שנים המטרה היא לא לזהם את הת'רד והתלונה המקורית של פותח הת'רד. אתם מוזמנים לפתוח ת'רדים מתאימים על תקריות אחרות.
פורסם 2012 ביולי 213 שנים אל תתחכם.בחוקי הפורום כתוב במפורש שמטרת הפורום הוא לא לעודד התלהמות או ניהול צייד מכשפות נגד חנות מסויימת.אם יש לך טענה, אתה מוזמן להפנות אותו לחנות, ובמידה והשירות היה בניגוד למצופה (ופה נכנס גם שיקול הדעת ההגיוני של צרכן) אתה יכול לפרסם את הבעיה.לבוא ולנצל בעיה של צרכן כדי לבוא בטענות לחנות אחרת זה חסר טעם וגורר את הדיון בלי לעזור לפותח הדיון המקורי.אם יש לך בעיה עם אחת מההחלטות האלו, אתה מוזמן לפנות אלי בהודעה פרטית או לעבור לפורום כמו FXP שם לא יעשו לך בעיות כאלו.מכאן לבוא ולטעון שמשהו עוצם עיניים זו חוצפה.
פורסם 2012 ביולי 213 שנים מספיק חשבתי שהגולשים פה אטלגנטים אבל כאשר משהוא מיתלונן יש לו בעיה אז מתעוררים כול הישראלים הלא יפים ומתחלים להשמיץ כול מי שאפשר ועוד שזה לא כשור ולא עוזר לפותיח הדיון ואתם סתם מקלקלים לו מזהמים את הדיון ומראים כמה אתם יודעים רק ליבכות כמו ילדים קטנים או שתעזרו לו או שתלחו ותיפתחו דיון אחר מספיק זה רק עושה שם לא טוב לגולשים ולאתר ובסוף אף אחד לא יתיחס לגולשים פה קצת כבוד לא יזיק ולא לרידת לרמה נמוכה אפלו שאתם חושבים שמשהו לא בסדר יש דרכים להגיד את מה שיש לכם להגיד בצורה שמכבדת אותכם ולא יורדת לרמה של מי שאתם חושבים שהוא לא בסדר זה רק עושה נזק תתחלו להבין
פורסם 2012 ביולי 213 שנים קצת הזוי שבימנו אנו אנו נאלצים לקבל מין איום על אופן התנהלות לא תקין דבר שאינו נכון נכון ואולי זה נסיון להוציא את התרד על TMS מיחוץ לתחום מתוך אינטרס ... יש כאן תופעה רצינית של שרות לקוחות והתנהלות מזלזלת של חנויות בציבור צרכני המחשב ולא נכון יהיה להוציא חלק מהדיון החשוב רק בגלל שזה לא בדיוק במאה אחוז דן בנושא של פותח הדיון חבל שמנהל המדור אינו רואה את התמונה בכללותה ....או שמעדיף לעצום עיין אחת סה"כ נאמרו דברים ברוח טובה ללא השמצות או כתיבת לשון הרע אומנם התרד היה על KSP אבל גם TMS אינה שונה בדרך התנהלותה ומאוד דומה להתנהלות KSP לכן לדעתי הדיונים הם חופפים ויש מקום להשאיר גם את הדיון על TMS מקווה שמנהל המדור יבין ויאפשר המשך דיון פורה אשר תורם לכלל צרכני המחשבכל מה שרשמת בתר'ד הזה חסר ביסוס...אם אתה רוצה למשיך דיון תפתח תר'ד חדש.
פורסם 2012 ביולי 213 שנים ותשתדל שיהיה לו בסיס עם הוכחה ולא טענה חסרת גב, אחרת אתה מסתכן בהוצעת לשון הרע.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.