עבור לתוכן

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13

Featured Replies

פורסם

אני מציע לכל אחד להישאר אם דעה שלו ולא להפריע לפותח התר'ד. בכל מקרה אם מארז מאחורינו ולא יהיה שום שינוי בנושא.

בRSM על אותו מארז גם אין אחריות

http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=3459

VIC - אתה מגזים בדוגמאות שלך. יש הבדל גדול בין לשבור פטיש לבין לשבור חלק/קליפס במארז.

  • תגובות 508
  • צפיות 89.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא, לא, הדוגמה שלו מצויינת. אם הפטיש היה מתפרק לאחר יום - היית מבקש להחליף אותו (או להחזיר חזרה, ולקבל פטיש חלופי), ולכן היית צריך לשמור על האריזה (במידה ויש).

פורסם

אני מציע לכל אחד להישאר אם דעה שלו ולא להפריע לפותח התר'ד. בכל מקרה אם מארז מאחורינו ולא יהיה שום שינוי בנושא.

בRSM על אותו מארז גם אין אחריות

http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=3459

קיריל טוב עשית שהבנת שהתרד הנוכחי הוא לא המקום לדיון בסוגייה שבה נדרשת להגיב לאחרונה- TMS

אני חושב שחלק מהאנשים שהגיבו לגבי TMS עושים פה עוול לפותח התרד בכך שהם מסיטים את התרד מהנושא המקורי שלשמו הוא נפתח- סוגיית קיי אס פי.

מנהלים את האמת ציפיתי ממכם ליותר סדר בעניין הזה ואת דבריכם.

כל מי שרוצה להגיב בנושא TMS יש תרד נפרד לזה.

אלכס תמשיך לעדכן אותנו,יש פה מלא אנשים שמחכים למוצא פיך ,יישר כח.

פורסם

שבוע טוב.

וסליחה שאני ממשיך את ההסטה מהדיון... אני רק רוצה להתחייס לדברים שקיריל חזר עליהם כמה פעמים...

שלמרות שראיתי את הנזק זרקתי את הקרטון -זה שקר גמור וגס.

מה שהיה בקצרה זה שקיבלתי את המארז. הוא שכב בבית שבוע וחצי ואז הורכב בלילה. ברגע שפתחתי אותו מהקרטון הוא זרקתי את הקרטון. לאחר ההרכבה הבחנתי בשבר באחד מהפלסטיקים במארז {של מן דלת שבה יש מסנן עם מאוורר} ועוד בעיה במארז שאין ששניהם דברים שלא נראים לעין אלא רק לאחר פתיחת שתי דלתות. למחרת יצרתי קשר איתו.

הדבר הראשון שנאמר לי הוא - מיכיוון שהמוצר הורכב אין אחריות. כל העיניין עם הקרטון בא רק לאחר שלשה שבועות של דין ודברים איתו של בושה וחרפה שזה באמת לא המקום לפרט! שרק בסופם התברר שאין לי את הקרטון ואז הוא אמר לי שבמקרה כזה אין מה לעשות! בכל משך השלושה שבועות האלו שבהם הוא אומר שיצור איתי קשר ולא יוצר אלא רק אני יוצר איתו קשר! - כל הדברים כתובים שחור על גבי לבן במייל.

ובשביל לא להמשיך את הסטת הדיון אני יעלה את ההתכתבויות במייל לתרד חדש. קיריל אתה מוזמן להגיב שם...

שבוע טוב

פורסם

yavinn אולי תפתח כבר ת'רד משלך ?

פורסם

ובשביל לא להמשיך את הסטת הדיון אני יעלה את ההתכתבויות במייל לתרד חדש. קיריל אתה מוזמן להגיב שם...

פורסם

גם הוא כבר היספיק להוציא את אחד המנהלים משלוותם והוא ננעל... {למרות שממש לא הבנתי וגם יצרתי איתו קשר...}

אבל שטויות

שיהיה לכולם שבוע טוב ובהצלחה לאלכס

פורסם

סוף סוף (למרות שלפי המיילים ההתנהלות שלו תקינה, לאורך כל הדרך הוא היה מוכן לעזור לך, זה שהוא לא חזר אליך זה לא נורא אחרי הכל הוא מנהל חנות ויש לו הרבה על הראש, החנות לא צריכה לספוג עלות מארז בגלל שזרקת את הקרטון בייחוד לא אחד של 700 שקל).

פורסם

ההתכתבות במייל מול קיריל

יניב אתה מבין שאתה מוציא את עצמך יותר ויותר _______ (השלם את החסר).

קיריל עשה את מיטב יכולתו, הלך לקראתך למרות שלא היה חייב.

קיריל חשב בהגיון בריא הוא לא אעלה על הדעת שאדם יזרוק קופסה של מוצר שהוא רוצה להחזיר.

תקראו את התרד ההתכתבות מראה את הפנים האמיתיות.

במיוחד אהבתי את ההודעה עם "אחד המנהלים מוזמן לערוך." הכוונה להודעה מבולגנת וקריאה בקושי. "אני נראה לי יותר יזיק מאשר יתקן".

ישר עולה לי השאלה, אם קשה לערוך הודעה, שאפשר תמיד לחזור חזרה איך הרכבת את המארז??? :nixweiss:

אתה יודע בכלל שבשביל להחזיר מוצר תקול אתה אמור להחזיר את המוצר כמו שקיבלת מהחנות, והחנות מחזירה את המוצר כמו שהיא קיבלה (כן כן עם קופסה מקורית ומספר סידורי מקורי) ליבואן, ורק אז היבואן כבר מחזיר ליצרן עם קופסה מקורית בשביל להזדכות מול היצרן.

אתה רוצה שהחנות, או היבואן יפסידו העיקר שאתה תקבל הכל בחינם. כן כן, כולל משלוח של UPS (שהוא לא זול בכלל).

עשית טעות תשלם עליה, החנות והיבואן לא אחראית על זה שזרקת את הקופסה. הקופסה מבחינת היצרן היא חלק בלתי נפרד מהמוצר בשביל שהוא יגיע לך שלם. ברגע שהוא לא תקין הוא אמור לחזור למפעל בדיוק כמו שהוא יצא ממנו עם הקופסה המקורית.

אחרי כל הסיפור שאתה מנסה לעשות והוציא שם רע לחנות לדעתי הצלחת לעשות בדיוק ההפך.

עכשיו אחרי שאני רואה עוד מקרה שTMS וקיריל הולכים לקראת הלקוח אני עוד יותר מכבד אותם.

כל הכבוד לTMS.

מצטער על האופטופ פשוט הייתי חייב.

יש פה אנשים שלא יודעים מה קרה באמת ובכל תרד שני יניב מלכלך על TMS שעכשיו אני רואה בלי סיבה מוצדקת.

פורסם

אני לא מתכוון להמשיך להסיט את הדיון ולהתווכח איתכם {אם יפתחו חזרה את התרד אולי נמשיך שם}

שמח בישבילכם שהבנתם מה שהבנתם.

כל טוב ושבוע טוב

פורסם
  • מחבר

אוקיי אני מעדכן שוב חברים,

כמו שציינתי הכנסתי את הלוח אם למעבדה חיצונית(על חשבוני) על מנת לבצע בדיקה של הלוח ולהבין מהו גורם התקלה לאי תקינות הלוח וציינתי את קיום ומיקום השריטה.

ממצאי הבדיקה כפי שנמסרו אלי מהמעבדה:(כמו כן ראו מסמך מצורף)

לוח האם מדגם ASUS SABERTOOH FX900

מבצע הבדיקה:בוריס קיריקיבץ מהנדס אלקטרוניקה.

סיבת התקלה:כפי הנראה פגם בייצור תקלה אלקטרונית.

לא נמצא כל נזק פיזי הנראה לעין ללוח,אשר מעיד על שימוש לא נכון במוצר ושהינו הגורם לאי תקינות הלוח(למעט שריטה באיזור תושבת המעבד שניתן להבחינה רק ע"י פירוק תושבת המעבד ולא היא הגורמת לאי תקינות הלוח)

הומלץ ללקוח לפנות לאחריות יבואן על מנת לממש את אחריות היצרן מכיוון שעלויות התיקן הינן גבוהות.

אני חייב לציין ולהגיד גם מילה טובה שצריך, על החנות "לפטופטק" במיוחד לבחור בשם חזי שכן החברה שם נתנו לי אחלה שירות והיו מקצועיים מאוד .

תשפטו בעצמכם:

פורסם

אלכס :

well done you raise your case

חברה שם נראיים רציניים :xyxthumbs: במעבדה.

עכשיו רק תחזור לעדכן שזכית בבית משפט וכל הכבוד לך.

פורסם

אלכס אתה תותח!!

אני מסיר בפניך את הכובע שלא התייאשת,אני מאחל לך עכשיו שתצליח במשפט נגדם,בכל זאת זה רק מוכיח שכנראה הצדק איתך.

פורסם

:yelclap:

לא לכעוס, לתבוע

פלוס, שכנעת אותי לא לרכוש יותר מ KSP

פורסם

כל הכבוד, תן להם בראש! תעדכן מה נסגר עם המשפט.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים