פורסם 2012 ביוני 2513 שנים אני רוצה להבין דבר אחד... לכל הסחלמרה הזאת יש בכלל השפעה על הלוח? ??? !!!!!! :silly:
פורסם 2012 ביוני 2513 שנים על פניו, מה שאתה מתאר כשריטה נראה כמו סדק בלוח. היות והסדק נמצא קרוב לאחד הברגים של הקירור למעבד, החנות יכולה לטעון שהנזק נגרם על ידך, כי לחצת על הקירור חזק מדי. זה יהיה אולי שקר, אבל אם העניין יגיע לכדי תביעה השופט עלול להשתכנע.לפי דעתי תקלה של לוח אם לא בגלל שריטה,ולפי תמונה אין סדק אלא שריטה,אמרת פה אלכס שטכנאי קיי אס פי אמר לך שהיה קצר בלוח,יכול להיות שבאמת הלוח עבר קצר באחד מהמעגלים\קבלים.גם עם שריטה לפי דעתי צריך לעשות החלפה ללוח שלך,לא מבין למה קיי אס פי מתעקשים לא להחליף.
פורסם 2012 ביוני 2513 שנים גם עם שריטה לפי דעתי צריך לעשות החלפה ללוח שלך,לא מבין למה קיי אס פי מתעקשים לא להחליף.ככה הם
פורסם 2012 ביוני 2513 שנים הם אשכרה פירקו את התושבת בשביל לחפש נזק פיסי? OMFG יש גם מצב לא קטן שהטכנאי כשניסה לפרק את התושבת בהתחלה סובב את הבורג בכח לכיוון הלא נכון ויצר את זה.
פורסם 2012 ביוני 2613 שנים לא יודע מה להגיד לך כבר אלכס ,אולי תנסה להחליף את הלוח ישירות מול היבואן ולא דרכם, בכל מקרה כל תהליך הבדיקה שלהם נראה שכנראה הלוח הגיע אליך ככה,אני בחיים לא הייתי חושב על לפרק תושבת מעבד לפני קניית לוח בשביל לבדוק פגמים,אולי צריך להתעקש ולעשות את זה בקיי אס פי לפני שלוקחים לוח אם אצלהם.תנסה מור לוי או ויזואל בארץ אולי תצליח בכל זאת לקבל החלפה מבלי לשבור את הראש יותר מידי.הסתכלתי על התמונות שהעלאת,אכן יש שריטה, לפי דעתי האישית השריטה שולית ולא משפיעה על תקינות הלוח ,כנראה יש פגם אלקטרוני כזה או אחר.
פורסם 2012 ביוני 2613 שנים אלכס, עקבתי מההתחלה וכמובן ראיתי את התמונות שצירפת לאחרונה והדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שנגרמה לך עוגמת נפש רצינית!מיקום התקלה, גודל התקלה, היחס המגעיל(כי הצירוף "לא הולם" נשמע פה מוקטן) שקיבלת משירות הלקוחות ומהחנות עצמה פשוט מזעזעים אותי בחוסר השירותיות, פשוט גועל נפש!!אני עד עכשיו הייתי לקוח בערך מרוצה של KSP אבל אשקול פעמיים לפני רכישת המוצר הבא..אני כמובן אמשיך לעקוב בהדיקות אחר המתרחש איתך, כמו כן אומר לך יישר כח על המאבק איתם!נ.ב - עד לא מזמן קראתי כתבה על מישהי שכתבה בWall של חברה גם כן גדולה (לא זוכר את שמה, זה לא שאני לא רוצה לנקוב בה..),היא כתבה את כל הסיפור שלה מתחילתו ועד סופו כדי שכל החברים של אותה חברה יידעו על העוול שנגרם לה על ידי החברה,כמובן שהחברה הסירה את הפוסט אבל גם יצרה קשר עם אותה בחורה ופתרה את המחלוקת.בקיצור, פזר את הסיפור על דפי הרשתות החברתיות למיניהן, שסיפורך לא ייפול עוד על אוזניים ערלות.(אל תיתן לאנשים פה בפורום ובכלל להכניס לך לראש שמדובר בעבירת לשון הרע או משהו בסגנון, מספיק אנשים עשו את לפניך.. וכמובן שאותם אנשים שידברו על חוסר הכדאיות של מהלך כזה הם חלק מקבוצה שמעוניינת לסרס ולקלס את הצרכן הקטן)בהצלחה!
פורסם 2012 ביוני 2713 שנים vי אלכס אני שלחתי להם מייל בתור מנהל it שאני מהם לא קונה יותר חרם צרכני על kspאני נכוויתי מהם גם כן לא קונה מהם אפילו אם יהיה בחינם
פורסם 2012 ביוני 2713 שנים vי אלכס אני שלחתי להם מייל בתור מנהל it שאני מהם לא קונה יותר חרם צרכני על kspאני נכוויתי מהם גם כן לא קונה מהם אפילו אם יהיה בחינםמה בדיוק קרה לך איתם, שאתה כל כך עצבני עליהם ספר לנו סקרנת אותי מאוד,באיזה סניף זה קרה במה מדובר?
פורסם 2012 ביוני 2813 שנים רעיון החרם נשמע מעניין, השאלה כמה אנשים ירצו להצטרף לחרם? כמה מאיתנו עברו חוויה לא נעימה ב KSP?בכ"מאני מצטרף לחרם KSPכתוצאה מחוויה אישית לא טובה.את שלב סיפורי החוויות עברנו...
פורסם 2012 ביוני 2813 שנים רעיון החרם נשמע מעניין, השאלה כמה אנשים ירצו להצטרף לחרם? כמה מאיתנו עברו חוויה לא נעימה ב KSP?בכ"מאני מצטרף לחרם KSPכתוצאה מחוויה אישית לא טובה.את שלב סיפורי החוויות עברנו...החרם בטוח לא יתפוס כנפיים פה, כמו שאמרתי לפני כן.. שיעביר את הדיון לפייסבוק
פורסם 2012 ביוני 2813 שנים אכן. חרם פה עשוי היה לתפוס אם הוא היה מכוון דווקא כנגד החנויות האיכותיות יותר, שממילא פונות יותר לאנשים שמחפשים מחשב שהוא יותר מבסיסי. רוב קהל היעד של KSP הוא הציבור הכללי, שרובו מן הסתם לא נוכח כאן.
פורסם 2012 ביוני 2813 שנים סניף של רעננהקניתי מתאמי חשמל לרשתת הגעתי הביתה ביום שישי בבוקר וזה לא עבד חזרתי באותו יום ולא רו להחליף לי בגלל שפתחתי את האריהאמרו לי תתקשר לתמיכה של tplink ורק אחרי שהם יתנו לנו אישור בפקס נחליף לךאני לא מבין למה הם מוכרים מוצרים שלא נותנים עליהם שירות גם פתחתי קבוצה בפייסבוק http://www.facebook.com/groups/418116441557835/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.