למה אני לא קונה יותר באייבורי וממליץ לכולם להתרחק? - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה אני לא קונה יותר באייבורי וממליץ לכולם להתרחק?


Driver_San_Frn

Recommended Posts

אבל אתה למעשה פשוט ביקשת מהם לבדוק את ההתקנה שלך, אחרי שסירבת לשלם להם עבור ההתקנה שלהם שמקרים כמו אלה הם בדיוק הסיבה שהם מציעים אותה, אז...

אתה גם אשכרה מתפלא ש"אם יתברר בדיעבד שהחלק כלל לא תקול אז הבדיקה תעלה כסף" - סליחה, למה ציפית?

כל מה שהצגת בתגובה הזאת היא התנהגות ישראלית מכוערת של מישהו שחושב שמגיע לו הכל ובחינם.

בדיוק

אני לא מבין אנשים שמשלמים אלפי שקלים על מחשב אבל מיתקמצנים על התקנה של איזה 150 שקל שגם תיתן להם יותר שקט במיקרה של מימוש אחריות

גם עם יודעים להתקין מצוין לבד עדין זה ואני מעדיף לתת לחנות להתקין למיקרה של בעיות

לעזאזל פעם חנות דפקה אותי עם אחריות לכרטיס מסך שהיתה לו בעית יתחממות בטענה שהתקנתי לא נכון

למרות שלא היה באמת דרך להתקין לא נכון את הכרטיס הזה -רק חריץ אחד התאים לו ורק בכיוון אחד והוא פעל מצוין עד היתחממות

אבל מי שרוצה ליתחמק מאחריות מוצא תרוצים כאלו

אני אומנם לא הולך לשלם התקנה על שידרוגים זולים יחסית

אבל שזה מגיע ל1500 שקל או יותר אני כבר משלם התקנה בגלל נושה האחריות של החנות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הפתרון האידאלי הוא להיות נוכח במעבדת החנות בזמן התקנת המחשב, ותוך כדי כך לדאוג לקחת את כל הקופסאות\דיסקים\חוברות ושאר הספיירים.

רק לא נראה לי שתהיה חנות שתסכים לכך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כך, אני אשאל אותך שאלה פשוטה: קנית מחשב (בחלקים) עם 2 מודולים של זכרונות. התקנת הכל באופן תקין לחלוטין, והחמשב לא עובד. בדקת עם כל מודול בנפרד, והמחשב עדיין לא עובד. מה הסיכויים שאתה תגיע למסקנה שהבעיה היא בשני המודולים בו זמנית (מה שהיה בפועל), ולא, למשל, בלוח האם? כמובן, אין לך חלקים זמינים נוספים בשביל לבדוק את תקינות המערכת, ואין לך מערכת חלופית מתאימה איתה ניתן לבדוק כל חלק בנפרד.

התגובה שלך היתה יכולה להיות במקום אם היה מתברר שהבעיה היתה בהרכבה.

זה בכלל לא משנה. אתה מפספס את הנקודה.

אם לא הייתי יודע בעצמי איפה נובעת הבעיה, הייתי לוקח את המחשב לטכנאי שיבדוק בשבילי.

זה בדיוק מה שגם אתה עשית.

אבל אתה ציפית שהטכנאי הזה יבדוק לך את המחשב בחינם, משום מה.

החנות הגדילה לעשות והציעה לך את הבדיקה בחינם במקרה ואכן ימצא רכיב תקול! יותר טוב מזה??

אבל אתה אשכרה הצלחת לסובב את זה נגדם, ולהציג את זה הפוך כאילו שהם כביכול רעים ואכזריים בזה שהם "ישדדו ממך כסף בלי בושה" עבור הבדיקה, אם ימצא שאין בכלל שום רכיב תקול, ואתה אשכרה מתלונן על זה ולא חושב אפילו לרגע כמה מגוחך זה נשמע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כך, אני אשאל אותך שאלה פשוטה: קנית מחשב (בחלקים) עם 2 מודולים של זכרונות. התקנת הכל באופן תקין לחלוטין, והחמשב לא עובד. בדקת עם כל מודול בנפרד, והמחשב עדיין לא עובד. מה הסיכויים שאתה תגיע למסקנה שהבעיה היא בשני המודולים בו זמנית (מה שהיה בפועל), ולא, למשל, בלוח האם? כמובן, אין לך חלקים זמינים נוספים בשביל לבדוק את תקינות המערכת, ואין לך מערכת חלופית מתאימה איתה ניתן לבדוק כל חלק בנפרד.

התגובה שלך היתה יכולה להיות במקום אם היה מתברר שהבעיה היתה בהרכבה.

זה לא העניין מה אתה חושב או לא. ברור לי וברור לכולם שמה הסיכוי ששני סטיקים יהיו תקולים בו זמנית (זה בערך הדבר הכי אמין במערכת) אבל תחשוב על זה שאתה דורש מהטכנאי לעבוד בחינם. עצם העניין של שההרכבה. זה לא באמת ההרכבה אלא הערך המוסף של אחריות על כל המערכת (נכון יש חנויות אשר מתנערות מהאחריות הזאת. פנדה מחשבים האכילו אותי חרא בזמנו) אבל זיגזג הכי סבבה בכיוון הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

https://www.scool.co.il/ness/index.aspx?id=2423

פשוט תשיג מכר שהוא מורה והוא יזמין לך, אני הזמנתי משמה גם וינדוס בזמנו וגם וינדוס 7 כששדרתי את המחשב.

המשלוח קצת איטי אך אני מסכים לחכות בשביל הנחה כזאת גדולה

יופי נחמה.מאוד פשוט.אתה יכול לארגן לי מכר כזה?

יש אנשים כאלו.שאין להם משהוא בארגון המורים.תתפלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יופי נחמה.מאוד פשוט.אתה יכול לארגן לי מכר כזה?

יש אנשים כאלו.שאין להם משהוא בארגון המורים.תתפלא.

מעניין אותי אם הם באמת מאמתים פרטים של כל הזמנה והזמנה.

בכל מקרה, מדובר בגרסאות שדרוג של וינדוס. אפשר להתקין התקנה נקיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מן הסתם הם מאמתים אחרת לא היה בנאדם בארץ שלא היה קונה משם...

תקרא את התנאים

אפילו מכר מורה לא הסכים להזמין בשבילי

בעיקרון אפשר להתקין התקנה נקייה מגרסת שדרוג

אם אני זוכר נכון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מנהל בפורום ולא חבר בהנהלת האתר,

אבל, האם הגרידיות גורמת לכמה מהגולשים

לאבד בלמים ולחפור על "מציאות" כמו 7

בזמן שזה בכלל לא הנושא, אבל תופס יותר ממחצית הדיון :pissed: .

מי שרוצה / חייב / זקוק ..... לחלונות 7 בזול ו / או במחיר

מציאה, שיפתח דיון במקום המתאים.

לו אני חבר בצוות, הייתי מוחק את כל הספין המיותר הזה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החנות הגדילה לעשות והציעה לך את הבדיקה בחינם במקרה ואכן ימצא רכיב תקול! יותר טוב מזה??

אבל אתה אשכרה הצלחת לסובב את זה נגדם, ולהציג את זה הפוך כאילו שהם כביכול רעים ואכזריים בזה שהם "ישדדו ממך כסף בלי בושה" עבור הבדיקה, אם ימצא שאין בכלל שום רכיב תקול, ואתה אשכרה מתלונן על זה ולא חושב אפילו לרגע כמה מגוחך זה נשמע.

מחזק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

https://www.scool.co.il/ness/index.aspx?id=2423

פשוט תשיג מכר שהוא מורה והוא יזמין לך, אני הזמנתי משמה גם וינדוס בזמנו וגם וינדוס 7 כששדרתי את המחשב.

המשלוח קצת איטי אך אני מסכים לחכות בשביל הנחה כזאת גדולה

יש כאלו מחירים בלי גירסאות שדרוג?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אתה אשכרה הצלחת לסובב את זה נגדם, ולהציג את זה הפוך כאילו שהם כביכול רעים ואכזריים בזה שהם "ישדדו ממך כסף בלי בושה" עבור הבדיקה, אם ימצא שאין בכלל שום רכיב תקול, ואתה אשכרה מתלונן על זה ולא חושב אפילו לרגע כמה מגוחך זה נשמע.

אתה יודע מה מגוחך באמת? שלחבר בהנהלת הפורום אין הבנת נקרא בסיסית, וגם לא לקרירין שתמך בך.

היכן לעזאזל אמרתי שאני מצפה שהבדיקה תהיה בחינם אם הבעיה מתבררת להיות בהרכבה? אם הבעיה היתה כזו, מצידי שיחייבו אותי כמה שהם מוצאים לנכון על הטמטום שלי... אבל המצב בפועל היה שמבחינתי בוודאות אחד החלקים שהם מכרו לי תקול (בדעבד התברר שיותר מאחד), פשוט לי אין את הכלים לגלות איזה מהם. לטעמכם, הייתי צריך להביא להם את כל החשודים בנפרד (לכל הפחות לוח האם והזכרונות - וכאמור, כל הרכיבים נקנו אצלם), ולשלם על בדיקת כל החלקים חוץ מאחד שימצאו תקינים ולכן חייבים בתשלום? שיקפצו לי. הייתי משלם רק אם היה מתברר שכולם אכן תקינים ולכן הבעיה לא מכוסה ע"י האחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולשלם על בדיקת כל החלקים חוץ מאחד שימצאו תקינים ולכן חייבים בתשלום? שיקפצו לי. הייתי משלם רק אם היה מתברר שכולם אכן תקינים ולכן הבעיה לא מכוסה ע"י האחריות.

זה לא מה שאמרתה מיקודם אז תחליט

מה שאנחנו הבנו זה שעם אחד החלקים לא תקינים אז כל הבדיקה בחינם

ולא חושב שחנות נורמלית תחיב על כל רכיב בניפרד על בדיקה מהסוג הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יודע מה מגוחך באמת? שלחבר בהנהלת הפורום אין הבנת נקרא בסיסית, וגם לא לקרירין שתמך בך.

זה ניסיון מעניין לעוות את המציאות, הייתי מתרגש אם לא הייתי יודע כבר מניסיון שאתה נוטה תמיד לעשות את זה (הרי על זה בדיוק קמה התגובה שלך בדיון הנ"ל).

זה שאתה חושב שאחד מהחלקים שקנית מהם הוא תקול, אבל "אין לך את הכלים לגלות איזה מהם", זה נחמד מאוד.

אבל ברגע שלא קנית מהם שירות הרכבה, הם לא חייבים לך כלום.

זה שאתה לא יודע איזה רכיב תקול - זו בעיה שלך ולא שלהם.

הם מכרו לך מוצרי מדף.

אם אחד מהם (או יותר כמובן) מקולקל, הם כמובן יטפלו בו במסגרת האחריות.

אבל לבוא ולהגיד להם "קניתי מכם 10 מוצרים, הרכבתי אותם לבד אבל זה לא עובד לי, תבדקו למה" - זאת חוצפה ממדרגה ראשונה.

אתה צריך שירותי טכנאי? בבקשה, פנה לטכנאי המחשבים המועדף עליך וקבל ממנו תשובה לגבי הרכיב התקול. הם? לא חייבים לך כלום.

ומה אתה יודע, הם אשכרה היו מספיק נחמדים בשביל להסכים לבדיחה הזאת שלך! והם הסכימו לבדוק בשבילך את המערכת בחינם וזאת למרות שהם בכלל לא חייבים לעשות את זה!

ההסתייגות היחידה שלהם היתה שאם שום רכיב בכלל לא ימצא תקול, אז אתה תשלם על בדיקת הטכנאי, שהיתה "לשווא".

זה סכום שהיית צריך לשלם גם בלי קשר לתוצאות הבדיקה! אם היית בן אדם הגון והגיוני, כמובן.

וזה סכום שהם היו מוכנים לוותר לך עליו, לפנים משורת הדין למרות שהם לא חייבים לך כלום, אם בסופו של דבר היה מתגלה שבאמת יש רכיב תקול.

ואתה, במקום להודות להם ולבוא לפה ולשבח אותם על שירות מצויין - אשכרה באת לפה בשביל להתלונן עליהם.

אתה הישראלי החוצפן והדוחה במיטבו.

איכס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לראות אותך קונה מחשב חדש בחלקים, מרכיב אותו עוד באותו היום, מגלה שאחד החלקים לא עובד (לא ברור איזה) - ואז למחרת הולך ומשלם לטכנאי כדי לגלות איזה חלק עליך להחליף (בחינם) במסגרת האחריות. מחנות עם שם כמו שיש לזיגזג זה לא נראה לי מוגזם לצפות שבמקרה כזה הם יקחו אחריות על כך שהם מכרו רכיב פגום וילכו לקראת הלקוח גם מבלי שהוא יעמוד על כך בתוקף (וגם מבלי שהחוק יחייב אותם לעשות כן).

לך זה אולי נראה כמו התנהגות "מכוערת". לי, מצידי, העובדה שהיא נראית לך מכוערת מעידה על כך שהחנויות בישראל, בכללותן, חינכו את הלקוחות לא רע בכלל להסתפק בשירות בינוני ומטה - ולכן דרישתי נראית לך מוגזמת.

ואגב, אם לא שמת לב, זיגזג אינם בדיוק החנות הכי זולה בסביבה. היות והם אינם זולים גם אם קונים ללא הרכבה, אני חייב להניח שבמחיר המוצר מגולם אותו שירות שהם כה מתגאים בו. אם מבחינתך במצב שתיארתי מדובר בבעיה שלי שעלי לפתור על חשבוני, אין לי שום סיבה להעדיף חנויות שכאלה במקום ללכת על המחיר הכי זול שאני מוצא, גם אם החנות קקיונית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הקשר בין מחט לתחת?

אין שום קשר בין מחיר המוצרים ובין מה שאתה מצפה שיעשו בשבילך בחינם משום מה, למרות שאין שום סיבה שיעשו את זה (ולמרות שבאופן אירוני לעובדה שאתה מתלונן עליהם עכשיו - הם בכלל הסכימו לעשות לך את זה!).

מה שאתה אומר פה משול לזה שאני אלך לשופרסל ואקנה כל מיני מוצרים להכנת עוגת שוקולד. קמח, שמרים, ביצים, קקאו, וכו'.

אני אגיע הביתה ואנסה להכין עוגת שקולד.

מסיבה כלשהיא שלא ידועה לי העוגה לא תצליח.

יכול להיות שזה בכלל שאחד מהמרכיבים שקניתי בשופרסל היה מקולקל.

גם יכול להיות שלא, ושהסיבה היא בכלל ש"הרכבתי" את העוגה לא נכון, או שיש לי בעיה בתנור, או מיליון ואחת סיבות אחרות.

אם הייתי יודע בוודאות שהקמח למשל היה תקול והוא גרם לבעיה - הייתי הולך לשופרסל ודורש מהם להחליף לי אותו בקמח תקין.

אך מכיוון שאני לא יודע את זה, אני צריך קודם כל לברר מי הרכיב התקול, אם בכלל.

אם אני לא יודע איך לברר את זה בעצמי, יש אנשי מקצוע שזה התפקיד שלהם.

אנשי מקצוע לוקחים תשלום עבור העבודה שלהם.

לפנים משורת הדין, האופה של שופרסל הסכים לבדוק בשבילי את הרכיבים בחינם, וזאת בתנאי שאם בסופו של דבר יתגלה שהבעיה כלל לא היתה באי אילו מהרכיבים שרכשתי מהשופרסל - אז אני אשלם על הבדיקה.

צריך להיות חתיכת בן זונה רציני בשביל לקחת את המציאות הזאת, ולעוות אותה בצורה כזאת שמציגה את שופרסל ואת האופה שלה באור רע.

כי זה בדיוק הפוך ב-180 מעלות מהמציאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...