זקןק למפרט מחשב לגיימינג , מקסימום ביצועים מינימום מחיר 2.5K - עמוד 4 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקןק למפרט מחשב לגיימינג , מקסימום ביצועים מינימום מחיר 2.5K


Fir3DragoN

Recommended Posts

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה מצחיק בסוף אתם נותנים לי מפרטים למחשבים שעוד חצי שנה אני אהייה חייב לשדרג....

להחליף שוב מערכת שלמה... אם אני אקח רוב הסיכויים שאני אתקע עם לוח אם שלא יתאים לשדרוג... היות ואינטל הרבה יותר מתקדמת ממנה... וזכרונות אהייה צריך להוסיף או להחליף... ומן הסתם המעבד שלי יהיה חלש...

אני צריך מערכת שתהייה חזקה לאופק הקרוב רחוק... אם זה שנה שנה וחצי... בעזרת השם גם יותר... ככה שאם אני לוקח מעבד כמו שהצעתם אולי אני יהנה במשך התקופה הקרובה של כמה חודשים אבל עוד חצי שנה הוא יהיה חלש מידי.. אז ככה שזה מאוד בעייתי...

צריך מערכת שתתמוך לשדרוג לשנה הבאה גם לפחות... בגלל זה אני מעדיף ... ומעבד מרובע ליבות. שתהייה לי תמיכה ארוכה מאוד ולא אצטרך להחליף מעבד לפחות לשנה וחצי הבאות, כמו כן שתומך בSATA3 וUSB3 וגם בCROSSFIRE שאם ארצה בעתיד להוסיף עוד כרטיס מסך תהייה האפשרות . אני אוהב שיש לי דלתות פתוחות ולא להיכנס עם הראש בקיר.. אני מעדיף שתהייה לי מערכת שאני אקנה עכשיו ולא תתאים לי במלואה (לדוגמה מסך לא מתאים) ועוד כמה חודשים אני אוכל לקנות לדוגמא מסך חדש והיא תעבוד כמו שארצה.. אני מאמין שאם אני קונה HD 6870\50 הם יתמכו לי במחשב לפחות לשנה שנה וחצי הבאות להגדרות גבוהות - בינוניות.. ככה שאין שום הפסד..

ושוב מנסה לשאול, האם דיסק קשיח של SATA3 יכול להתחבר ללוח אם של SATA 1?

ואגב התקציב שלי של 3000 עד עכשיו היה ללא מסך כולל דיסק קשיח.... ואני חושב להגדיל אותו ל3.5K בינתיים עם מסך כנראה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מצחיק בסוף אתם נותנים לי מפרטים למחשבים שעוד חצי שנה אני אהייה חייב לשדרג....

אתה לא תהיה "חייב" לשדרג

איך שלא הופכים את זה, עכשיו התקציב לא יכול להכיל הכל ולכן בעוד X זמן (ישתנה בהתאם לרכיב) יהיה צורך לשדרג מעבד, כרטיס גרפי או מסך שהעלות של כולם צפויה לנוע סביב אותו סדר גודל (כמה מאות שקלים עד אלף וקצת) של מחיר.

אז או שתגדיל תקציב שיאפשר להכיל את כל מה שאתה רוצה, או שתשלים עם העובדה שמשהו תצטרך לשדרג ועכשיו נותר לך רק לקבוע סדר עדיפויות כפיח שהוסבר כאן שוב ושוב.

להחליף שוב מערכת שלמה... אם אני אקח רוב הסיכויים שאני אתקע עם לוח אם שלא יתאים לשדרוג...

על סמך מה החלטת שתצטרך להחליף מערכת שלמה? זה בדיוק מה שהסברתי לך במפרט האחרון שהצעתי. תצטרך לשדרג רק מעבד.

אני גם לא יודע על-סמך החלטת שאם תקח אז "תתקע" עם לוח שלא מתאים לשדרוג. הכל תלוי בבחירת הרכיבים.

שדרוג של מעבד זה לא משהו טריוויאלי שזמין תמיד. כשקונים מערכת מאוזנת עבור שימוש מסוים עד שהיא כבר לא מספיקה, ב-99.9% מהמקרים לא ניתן לשדרג מעבד ויש להחליף פלטפורמה (כרטיס גרפי בדרך כלל כן ניתן לשדרג מבחינה טכנית אבל בשלב כזה זה כבר לא משתלם מבחינת תמורה). דווקא בנקודת הזמן הנוכחית יש לך הזדמנות לתכנן שדרוג מדורג קלאסי שייאפשר לך לקנות מעבד זול אך כזה שעדיין ייאפשר לך לשחק היום, ובעתיד הלא מאוד רחוק לשדרגו למעבד עוצמתי יותר כשיתפנה לך תקציב. כך לאורך התקופה הזאת תוכל ליהנות מהשימוש שלך באופן רציף מבלי "להתפשר" (לפחות לא יותר מדי) על הרזולוציה וההגדרות.

היות ואינטל הרבה יותר מתקדמת ממנה...

לא ברור לי גם על סמך מה החלטת את זה. אתה רוצה Intel תגיד, זאת דרישה לגיטימית, אבל אל תצטרף לקהל מפריחי הסיסמאות והסטיגמות הלא מבוססות שבינן ובין המציאות אין שום קשר וכך שלא במתכוון אתה עוזר להנציח את הבורות.

וזכרונות אהייה צריך להוסיף או להחליף... ומן הסתם המעבד שלי יהיה חלש...

להחליף זכרון לא תצטרך (יישאר DDR3), ומה הקשר בין הוספת זכרון (אם בכלל תצטרך, תתפלא לגלות כמה מערכות גיימינג רצות בלי שום בעיה עם 3 ו-4GB של זכרון ועוד נשאר מקום) ובין עוצמת העיבוד של המעבד?

אני צריך מערכת שתהייה חזקה לאופק הקרוב רחוק... אם זה שנה שנה וחצי... בעזרת השם גם יותר...

הדיון הזה כבר הופך למעגלי לגמרי וזה די מתיש. הצענו לך פה מגוון של אפשרויות כמעט לכל סיטואציה אפשרית במסגרת התקציב. אתה צריך להחליט מה סדר העדיפויות שלך.

ככה שאם אני לוקח מעבד כמו שהצעתם אולי אני יהנה במשך התקופה הקרובה של כמה חודשים אבל עוד חצי שנה הוא יהיה חלש מידי.. אז ככה שזה מאוד בעייתי...

מי זה הצעתם? ה- i5-2300 שהציע tmpusr ממש לא מעבד חלש לטווח הבינוני-ארוך עד כמה שאפשר בכלל לצפות את הדברים האלה ואי אפשר לצפות בשוק החומרה מה יקרה בטווח הארוך. ללא OC לא תמצא מעבד ש"חזק" ממנו למשחקים. המעבד שאני הצעתי אמנם חלש יותר אבל על סמך מה אתה קובע שדווקא עוד חצי שנה הוא יהיה חלש מדי? כשאני דיברתי על טווח של בין חצי שנה לשנה התייחסתי למועד השקתם של מעבדי ה-IB שלאחר שיושקו ובעזרת כסף שתחסוך תוכל לשדרג לאחד מהם שאיתו תמשיך עד לסיום חיי השירות של הפלטפורמה יהיו מתי שיהיו. קרא שוב את ההסבר שלי על מה הם היתרונות היחסיים של הבחירה במפרט שהצעתי לאור ה"חסרון" היחסי הזה.

צריך מערכת שתתמוך לשדרוג לשנה הבאה גם לפחות...

טוב, סלח לי, אבל התייאשתי לגמרי.

מציעים לך שדרוג ואתה אומר (רק במשפט הקודם) שאתה לא רוצה לשדרג כי זה בעייתי וכו' (למרות שכפי שהסברתי לך אלא אם כן אתה מגדיל את התקציב לא תוכל להימנע משדרוג כלשהו). עכשיו פתאום אתה שוב חוזר לכך שאתה מעוניין בשדרוג. אני כבר לא מבין מה אתה בעצם רוצה.

בגלל זה אני מעדיף אינטל...

אין קשר בין הדברים, סתם שתדע.

ומעבד מרובע ליבות. שתהייה לי תמיכה ארוכה מאוד ולא אצטרך להחליף מעבד לפחות לשנה וחצי הבאות, כמו כן לוח אם שתומך בSATA3 וUSB3 וגם בCROSSFIRE שאם ארצה בעתיד להוסיף עוד כרטיס מסך תהייה האפשרות.

אז תגדיל את מסגרת התקציב כי אי אפשר גם לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה. אתה בעצמך בחרת במעבד כפול ליבה (Core i3). כל מעבד שתקנה היום יחזיק לך את המערכת לטווח של שנה ואף יותר, ה- i5-2300 יספיק גם ליותר כנראה. כבר הסברנו לך שבמשחקים הכרטיס הגרפי חשוב יותר. לגבי מערך מרובה כרטיסים, תקרא שוב את מה שכתבתי על-כך שזה לדעתי מיותר באופן כללי ועל אחת כמה וכמה כשאתה לא מתכוון להתחיל להשתמש בכזה (ולרזולוציה שלך, גם אחרי שדרוג המסך, אם יקרה, אין לך שום צורך במערך שכזה) ישר מההתחלה. זה בזבוז כסף כפול. גם על רכיבים יקרים יותר מלכתחילה (תצטרך גם עם הספק גבוה יותר) וגם על קניית כרטיס מיושן להוספה למערך במקום לקנות כרטיס עדכני. זה בנוסף לחסרונות שהעיקריים שבהם הם שלא כל המשחקים מפיקים מזה משהו, זה דורש תחזוקה גדולה יותר מבחינת ההתעסקות עם מנהל ההתקן כדי להתמודד עם בעיות שיש במשחקים מסוימים עם מערך שכזה. בקיצור, זה ממש לא Plug and Play כמו שאנשים חושבים שזה.

אני אוהב שיש לי דלתות פתוחות ולא להיכנס עם הראש בקיר.

אני מעדיף שתהייה לי מערכת שאני אקנה עכשיו ולא תתאים לי במלואה (לדוגמה מסך לא מתאים) ועוד כמה חודשים אני אוכל לקנות לדוגמא מסך חדש והיא תעבוד כמו שארצה.. אני מאמין שאם אני קונה HD 6870\50 הם יתמכו לי במחשב לפחות לשנה שנה וחצי הבאות להגדרות גבוהות - בינוניות.. ככה שאין שום הפסד..

אתה אולי לא אוהב ללכת עם הראש בקיר אבל זה בדיוק מה שאתה עושה בדיון הזה. אתה סותר את עצמך (שוב הגדרות בינוניות), כל הזמן מחזיר את הדיון לנקודת המוצא ומתעלם (או לפחות לא מתייחס) להמלצות ולההסברים שנכתבים כאן.

אנשים מקדישים פה לא מעט זמן בניסיון להסביר, להנחות, לשאוב מידע ולהכווין אותך. אם אתה בטוח שהבחירה שלך טובה ומשתלמת יותר עבורך מכל מה שהוצע עד כה אז קנה אותה ותתחדש.

ושוב מנסה לשאול, האם דיסק קשיח של SATA3 יכול להתחבר ללוח אם של SATA 1?

כבר עניתי לך על זה.

עצות לסיום:

1. תפסיק להתמקד במעבד כאיזה עדות ל"עוצמת" המערכת. מעבד אינו חזות הכל. במערכת יש צווארי בקבוק שונים ואתה צריך לקנות את המערכת המאוזנת ביותר עבורך. במשחקים כפי שהוסבר לך הכרטיס הגרפי הוא לרוב בעל משמעות גדולה הרבה יותר.

2. תעבור שוב על הדיון ותקרא בעיון את התגובות. אם משהו לא ברור תשאל נקודתית אבל תהיה ממוקד. ללכת סחור סחור, להתקדם צעד ואז לחזור שניים אחורה לא מקדם אותך לשום מקום. הוצע לך מגוון של אפשרויות במסגרת התקציב והוסבר מהם היתרונות והחסרונות היחסיים של כל אחד מהם. תשתמש במידע הזה כדי לקבל את ההחלטה המשוכלת הטובה ביותר עבורך לפי מיטב הבנתך/העדפותיך.

שיהיה בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח הרגת אותי אחי באמת מתיש הדיון הזה.......

כל מפרט שאתם נותנים לי הוא חלש מאוד שאני אהייה חייב שדרוג בחצי שנה הקרובה ועולה בכל זאת בתקציב שלי...

אני מנסה להשיג מפרט חזק שעולה בתקציב שלי...

עם מעבד חזק... בנוגע לכרטיס מסך אין לי בעיה לחכות... בנוגע למעבד אני מעדיף לקנות עכשיו מעבד טוב.. וכבר אני מתכנן על i5-2300 שהכי שווה את המחיר שלו כבר אמרתי עליו הרבה שאני רוצה אותו, אבל אתם בונים לי מפרטים עם מעבדים ישנים "זמניים" אני רוצה מעבד שיחזיק לי הרבה זמן שלמשך לפחות שנה לא יהיה צוואר בקבוק גם אם אשדרג את הכרטיס מסך..

אופי השדרוג המתוכנן העתידי שלי הוא אולי להוסיף כרטיסי זיכרון , ולהחליף כרטיס מסך או להוסיף כרטיס זהה..

אני לא רוצה את הסיפור הזה שאצטרך להחליף מעבד..

בגלל זה אני לא אוהב את המפרטים שנתתם לי... אני רוצה שכרגע המערכת תהייה מאוזנת אך מעבד חזק. ועוד חצי שנה אשדרג את הכרטיס מסך ובנוסף אקנה גם מסך אז מה אתם אומרים ללכת על כרטיס מסך נמוך? באיזור ה300 שקל?

ציטוט<blockquote>

ושוב מנסה לשאול, האם דיסק קשיח של SATA3 יכול להתחבר ללוח אם של SATA 1?

</blockquote>כבר עניתי לך על זה.

ולא ענית לי על זה עדיין.... (עריכה1: אוקי ראיתי את התגובה.. אז אני סתאם אדיוט שמחפש SATA3 במחיר מציאה?)

לסיום אני מצטער שאני משגע אותכם אבל גם אני תחרפנתי.. אתם צריכים לשים מצלמה בבית שלי , אני עושה להורים שלי "אני קונה מחשב ב3000" אחרי יום "אני אחכה קצת" אחר כך "אולי אני אקנה ב4000 כי אני חייב מסך" אחר כך "טוב אני קונה ב3500 בלי מסך כרגע" אני התחרפנתי לגמרי

אפשר מפרט טוב עם i-5 2300

לוח אם גמיש שכולל SATA3 וUSB3 אם אפשר. ושני תושבות לכרטיס מסך.. כרגע גם ספק של 450 יספיק לי..

כרטיס מסך HIGH END אבל שלא יהיה בשמיים לא 1100 כמו שהצעתם קודם..

אלוהים בבקשה שהמפרט הזה עובר את ההגדרה 'ביצועים מצויינים למחיר'

מפרט זה הורכב ב - www.TMS.co.il .

מעבד:

Intel Quad Core I5 2300 Quad Core 2.8GHZ 1155 6MB Tray

כמות: 1 - מחיר: ₪789

קירור למעבד:

EVERCOOL BUFFALO 2X COPPER HEATPIPE, 10cm FAN

כמות: 1 - מחיר: ₪54

לוח אם:

Gigabyte GA-Z68P-DS3

כמות: 1 - מחיר: ₪493

ספק כוח:

Seasinic 550W SS-550JT Active PFC 120mm 80+ Bulk

כמות: 1 - מחיר: ₪314

זיכרון:

4Gb 1600 KINGSTON HYPER X BLUE

כמות: 1 - מחיר: ₪131

כרטיס מסך:

SAPPHIRE HD 6870 1GB GDDR5 PCIE DVI HDMI - בקניית מחשב חדש בלבד

כמות: 1 - מחיר: ₪789

סה"כ: ₪2570

.

המחירים הינם כוללים מע"מ והם לתשלום בכ.אשראי עד 12 תשלומים שווים.

תשלום מזומן (צ'ק מזומן, כסף שטרות, העברה בנקאית) מקנה 2% הנחה

מחיר אחרי הנחת מזומן הינו: 2519 ₪

..z91m2y7u

וואלה מה אומרים חבר'ה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...