צריך עזרה בבחירת ספק אינטרנט חדש - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה בבחירת ספק אינטרנט חדש


Marokai

Recommended Posts

שלום רב,

שמי איתמר, ומשפחתי משתמשת בספק בינלאומי (014). במשך השנה האחרונה הביצועים שלהם החמירו יותר ויותר וההסלמה נהייתה ברורה במהלך השבועיים האחרונים לאחר שהגעתי למצב שאין ביכולתי לשחק במשחקי הרשת האהובים עליי - סטארקרפט 2 וליג אוף לג'נדס.

עקב כך, החלטתי שעליי לחפש ספקית חדשה לעבור אליה. אני מעוניין באחת מהספקיות החדשות שמציעות אפשרות לקנות משתמש לתקופה קצרה של חודש, משום שברצוני לבדוק קודם אם השירות שלהם יפעל עבורי כמו שצריך.

ההתלבטות שלי לפי מה שקראתי היא בין חברת טריפל C (הלא היא "הענן") ו"אקספון".

מבחינת סדר עדיפויות יש לי העדפה חדה לכך שמשחקי כמו LOL וSC2 יפעלו בצורה הטובה והחלקה ביותר בלי הפרעות וניתוקים. ורק לאחר מכן חשובה לי מהירות ההורדה של טורנטים.

לשם הבהרה - אני מעדיף ספקית שחוסמת טורנטים אך ידועה בכך שמשחקי פועלים אצלה טוב בכל שעות היממה מאשר חברה שקל להוריד דרכה טורנטים אבל הפינגים במשחקים גבוהים ויש חוסר יציבות.

אעריך המלצות, הצעות והערות!

תודה רבה לכם על זמנכם! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאחר והיום אין יותר התחייבויות לספקי אתה מוזמן להתחבר לשניים שלוש או כמה שרק תרצה, לפי העדפתך והמחיר שהן מציעות ולנסות לחודש איך הגלישה אצלהם וכך תמצא מי הכי מתאימה לך. לא הלך טוב, פשוט מתנתקים ועוברים לבאה. ממה שאני בדקתי קצת פינגים לפני מספר חודשים ל012 דווקא יש אחלה פינגים עם יותר נמוכים מנטוויז'ן ובבינ"ל. לא בדקתי את החדשות אז אני לא יודע איך אצלהן. תתנסה והכי גרוע אתה יכול לנתק מתי שרק בא לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...