תוכן A.Z.P - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

A.Z.P

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    649
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

כל דבר שפורסם על-ידי A.Z.P

  1. עכבר טוב זה מאוד סובייקטיבי כי כל אחד מעדיף דברים שונים בעכבר. השאלה אם אתה אוהב עכבר גדול או קטן יותר, כבד או קל יותר, חוטי או אלחוטי, תצורה כזאת או אחרת (למשל כוורת) ועוד... לכן אתה צריך לדעת איזה עכברים בעיקרון אתה מעדיף מניסיון העבר שלך ולפי זה לבחור משהו דומה פשוט חדש יותר עם חיישן מתקדם להיום. אם אתה רוצה המלצות לעכברים פופולריים עם חיישן טוב אז הייתי אומר: logitech g pro, g502, razer viper mini, basilik ultimate רק לציין כמה. ממליץ להיכנס פשוט לאמזון ולמיין לפי דירוג משתמשים ואז לחפש את העכבר שמתאים למאפיינים שאתה מחפש לפי מה שציינתי קודם. ביקורות ביוטיוב על העכברים הטובים ביותר גם יכול לתת לך אופציות שרובן מצוינות בדרך כלל. אני ספציפית משתמש בg pro wireless (לא יכול יותר להשתמש בחוטי) ואני מאוד מרוצה ממנו. נוח מאוד ליד בינונית, חיישן מצוין, איזון משקל מעולה ופשוט מרגיש חלק יותר מרוב העכברים. בזמנו חיכיתי שיירד מתחת ל75$ באמזון כך שיצא ממש מציאה.
  2. אז כי מחשב אחד התקלקל ללקוח אחד (אחרי שנתיים...) כולם צריכים להתרחק מהמחשבים שלהם? נשמע הגיוני חח.
  3. כן, אין שום בעיה. מה שלא ציינת זה איזה ספק כוח יש לך, דבר שתצטרך לבדוק לפני רכישה מאחר ו3070 ייקח יותר כוח מ2060
  4. מזכיר לי את ה"מומחים" שבזמנו אמרו "אי אפשר לראות הבדל בין 60HZ ל120HZ כי העין האנושית לא מסוגלת להבחין מעבר ל30FPS בכלל" או דברים בסגנון מאחר ואף פעם לא השתמשו במסך מסוג זה. תשתמש, תראה בעצמך ואז תגיד אם יש הבדל או לא...
  5. לא מבין למה אתה מסתבך, תשנה ותראה אם עובד או לא, הכי פשוט. אבל התשובה היא כן.
  6. קודם כל תודה. אבל לא יודע אם שמת לב רק שהמידע פה סותר כאשר באתר המידע רשום שערכה B זה לH7 ובאתר שקישרת לקנייה B בעצם כוללת את הקירורים שמופיעים ב-C ולא את H7. זה גם היה הבלבול שלי כשהסתכלתי באתר הרשמי של החברה והH7 לא הופיע ברשימות המתאמים בכלל. מעבר לכך לא מכיר את החנות הזאת ולהזמין מאוסטרליה לא בדיוק מה שהתכוונתי מאחר ובטח ייקח הרבה מאוד זמן להגיע. חשבתי יותר לכיוון החנויות האמריקאיות/אירופה אבל אני מניח שאין כפי שלא מצאתי בעצמי.
  7. היי, צריך היום לאסוף את לוח האם והמעבד (12400F) ולא חשבתי על עניין הקירור לפני כן. לא הצלחתי למצוא מידע באתר של היצרן לגבי רכישת מתאמים וגם לא בגוגל ספציפית לגבי הקירור הנ"ל. האם ערכה של חברה אחרת (ראיתי שיש של ARCTIC למשל בKSP) יתאים גם לקירור הזה? אם לא, איזה מתאמים כן יש לרכישה שתתאים (אין לי בעיה להזמין מחו"ל)? תודה רבה.
×
  • צור חדש...