אכלתי אותה עם- "eBay Buyer Protection" - עמוד 5 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אכלתי אותה עם- "eBay Buyer Protection"


qbni

Recommended Posts

אם זה יצליח בסוף תהיה הרגשה טובה, אבל עד אז... וחוץ מזה על כמה כסף אפשר לתבוע כשעלות כל המשלוח כ- 300$?

אם אתה הולך על בית משפט לתביעות קטנות המקסימום הוא כ-30 אלף ש"ח אם אני זוכר נכון.

אם בית משפט רגיל - אתה יכול לתבוע גם על 200 מיליארד דולר אם בא לך.

לא הבנתי למה נסיון הונאה?

כי הם שיקרו לך בפנים, כמובן. בוודאי שהמכס פותח חבילות בשביל לבדוק את התכולה שלהן.

הבעיה כרגע שהמכס מתנערים מאחריות וכנ"ל הדואר...

הבנתי את זה, לכן הצעתי לך לתבוע אותם. בבית משפט מול שופט יהיה להם קצת קשה לזרוק את האשמה אחת על השניה ולטרטר את השופט בין שתיהן (כמו שהן מנסות לעשות לך עד שתתייאש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אוהו אתה הולך בגדול ומתחיל לגרות אותי...

הבעיה היא שאנחנו לא ממש יודעים את הזכויות שלנו. פעם אחת אנחנו חושבים שדפקו אותנו בגדול ומגיע לנו פיצוי בהתאם, ובפועל הפיצוי יהיה קטן, ויתכן גם מצב הפוך...

זה שיש לי יכולת (ופתאום גם תאבון) לתבוע אותם, עדיין לא אומר שיש סיכוי לקבל פיצוי משמעותי (כי הנזק בסוף הוא רק עוגמת נפש וקצת שקרים שאכלתי בדרך).

טוב נלך לישון ונשחרר את כול המתעצבנים על הספאם...

עריכה

רק לא הבנתי למה הוא לא פותח חבילות מוצהרות על פחות מ 50$ וכן פותח חבילה מוצהרת על יותר מ- 50$. הוא לא אמור לחפש את אלה שמנסים להתחמק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצעה שלי במקום להתכתב עם המוכר באיימיל תבקש מאיביי את הפרטים שלו ותרים אליו טלפון אולי תוכלו להגיע לאיזה הבנה שמשקפת את שווי המוצר האמיתי של המוצר השגוי שקיבלת.

לא נראה לי שאיביי ישמחו לתת לי את הטלפון שלו, אם בכלל אני אצליח לתקשר איתם!

כל מה שמקבלים זה טלפון שלהם בחו"ל (יש למישהו אימייל שלהם?), וממש אין לי כח להתחיל לשבת לדבר בטלפון ולנסות להסביר להם באנגלית את כל השתלשלות האירועים :s07: , כבר התייאשתי מלנסות לתקשר איתם.

חפש Completed Listing של המוצר באייבי ותעשה ממוצע בין המכירות האחרונות שהיו, תציג את זה למוכר כמחיר מייצג של שווי המוצר. אני מניח שהוא עדיין מעוניין למכור את המוצר לכן אין לו סיבה ממש להתנגד ואם הוא יתן לך החזר מלא הוא גם יפסיד את עלויות המשלוח + עמלות המכירה שלו אצל אייבי ופייפאל שכל זה יכול להסתכם בדיי הרבה כסף.

חיפשתי, מצאתי והראיתי לו מוצר, כמו זה שהוא שלח לי בדיוק, שנמכר לפני מספר ימים ב250$.

הוא אפילו לא חוזר אלי עכשיו שסגרתי את התיק, תכלס מה אכפת לו? הוא הרוויח 150$ בעלות של פידבק אחד שלילי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא הסכים לקבל את המוצר ולהחזיר כל דולר שהוא קיבל, כולל לשלם על משלוח הלוך וחזור (בתוך ארה"ב)

עושה רושם שזה ללכת דיי רחוק בשביל לספק את הקונה

נכון. העובדה שאתה שלחת לארץ לא צריכה לעניין אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נראה לי שאיביי ישמחו לתת לי את הטלפון שלו, אם בכלל אני אצליח לתקשר איתם!

כל מה שמקבלים זה טלפון שלהם בחו"ל (יש למישהו אימייל שלהם?), וממש אין לי כח להתחיל לשבת לדבר בטלפון ולנסות להסביר להם באנגלית את כל השתלשלות האירועים :s07: , כבר התייאשתי מלנסות לתקשר איתם.

אתה לא צריך להתקשר אליהם. יש אפשרות לבקש באייבי את פרטי המוכר ברגע שביצעת רכישה. הם שולחים לך את הפרטים תוך דקה לאיימיל.

חיפשתי, מצאתי והראיתי לו מוצר, כמו זה שהוא שלח לי בדיוק, שנמכר לפני מספר ימים ב250$.

הוא אפילו לא חוזר אלי עכשיו שסגרתי את התיק, תכלס מה אכפת לו? הוא הרוויח 150$ בעלות של פידבק אחד שלילי..

מחיר פומבית אחת זה לא מייצג, לפי דעתי את צריך לפחות שלוש.

אם התיק באייבי נסגר אתה יכול לנסות לפתוח אחד גם בפייפאל. לא עקבתי לגמרי אחרי כול הדיון, כבר קיבלת איזה החזר? או שלחת את המוצר בחזרה?

איך זה קשור לת'רד?

http://www.bookdepository.co.uk/

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעו, אני חייב להגיד שזה מתחיל להיות מצחיק...

חלק מהמשתמשים מבינים את המהות הפשוטה של איביי, אתר מכירות פומביות שמאפשר לאנשים לקנות דברים מאנשים אחרים.

בכל עמוד מכירה יש פרוט של המדינות אליהם המוכר שולח את המוצרים, כל משלוח נחשב כמשלוח מנקודה A שזה המוכר לנקודה B שזה הכתובת שהקונה מסר למוכר. כל דבר שקורה מעבר לנקודה B לא קשור למוכר אלא לקונה

הקונה שלח את החבילה אחרי זה למדינה אחרת = הקונה משלם על המשלוח + מיסים של המדינה, המוכר לא קשור לזה

הקונה לא מרוצה ממה שהוא קיבל והמוכר מקבל את זה אז הוא מחזיר לו רק את העלות של ה"מקטע" שהוא היה מעורב בו, מ A ל B... כל טענה אחרת היא בדיחה בנושא הזה

לא לא אחראיים על הקונה והרצון שלו לעקוף את המערכת שלהם (וכן, היא עובדת בצורה די טובה רוב הזמן ומגנה על הלקוחות לא מעט)

אם המוכר מכר לקונה קוביה בX ש"ח ואחרי זה הקונה גילה שהמוכר מוכר אותה בX-1 זה לא משנה כלום... העסקה התרחשה לפי המחיר X

במיוחד אם אנחנו מדברים על מכירות פומביות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעו, אני חייב להגיד שזה מתחיל להיות מצחיק...

אני שמח שאתה נהנה... ::)

אם המוכר מכר לקונה קוביה בX ש"ח ואחרי זה הקונה גילה שהמוכר מוכר אותה בX-1 זה לא משנה כלום... העסקה התרחשה לפי המחיר X

במיוחד אם אנחנו מדברים על מכירות פומביות.

או שלא קראת את כל מה שנכתב, או שלא הבנת מה נאמר..

המוכר לא מכר לי מוצר שלאחר מכן הוא מוכר אותו ביותר זול או שנמכר יותר זול במקומות אחרים. הוא פרסם מוצר ולאחר מכן שלח מוצר אחר לגמרי, שבמקרה (או שלא) עולה הרבה פחות מזה שהוא פרסם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שכמובן אם זה נעשה בזדון אז בהחלט מבחינה משפטית יש למוכר אחריות מסויימת גם על הוצאות נלוות אמיתיות וראליות של הקונה בעקבות הקנייה או יותר נכון - המוכר במקרה כזה גורם נזק לקונה בעקבות ההטעייה (רמאות בעברית פשוטה) ועליו לפצותו על הנזק הזה.

רק שבמקרה זה אי אפשר לדעת אם זה בזדון או לא מה שאומר שגם אי אפשר להוכיח במקרה שכן. כמובן גם שמדובר בסכומים נמוכים של כל העיסקה הזאת יחסית לרמת הסיבוכיות שלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיפור שלי עם הוא במשלוחי ספרים שמגיעם פגומים. במשלוח פחות מ 50$ זה עניין של מזל אם הפינות של הספר יוצאות דפוקות או לא. במשלוח מעל 50$ המכס מחרבש את הכל, הם פותחים את החבילה וזורקים את הספרים לשק כאילו היו ת"א..

קיבלתי אתמול את החלק האחרון מהזמנה גדולה שעשיתי לפני חודש. ממש כאב לב לראות את הספרים מרוטים (על אחד הייתה אפילו טביעת נעל). הבעיה עם המכס שזה בדיוק כמו בהזמנה שעשיתי לפני כשנה... אז הגשתי בדואר תלונה שלא זכתה להתייחסות מלבד מכתב שאומר שהם קיבלו את התלונה שלי.. לכן בצער רב במקום לחטוף את הספרים המיוחלים ולרוץ לבצע בהם את זממי, נאלצתי לסרב לקבל את החבילה (או השק :pissed: ) ולהמשיך בתכתבויות עם (המשך התכתבות כי החלק הראשון הגיע גם בלוי ואני רוצה להחזיר להם ספר או שניים).

בקיצור אין שלווה כי המוכרים לא מקפידים על הפרטים הקטנים ואז בה המכס ומבקש ברוב חוצפתו עמלה...

אני לא מכיר את המצב במכס, אבל לפני שנים הייתי בעיניי עד לאדם עיוור שקיבל בסניף דואר מעטפה ובה מפה גיאוגרפית עם הבלטה של התווים הגיאוגרפיים וברייל.

מפה כזו עולה הרבה ובזמנו בטח עלתה הון. על העטיפה היה כתוב בענק - לא לקפל Do not fold, וכמובן שהמפה היתה מקופלת מה שהשחית אותה כמעט לחלוטין. העיוור כמעט בכה מזעם, הפקידים גילו חוסר-אכפתיות מינמלית.

כשעמדתי שם הגעתי למסקנה שלדואר פשוט משתלם לקפל את המעטפות האלו, ברובן יש הרי לוחות שנה פרסומיים שאנחנו מקבלים בכמויות בכל תחילת שנה ואף אחד לא יתלונן על-כך. ואם קורית תקלה קריטית כמו במקרה הנ"ל (והם לא מצליחים לגלגל אותה על מישהו אחר), החיסכון של המקום שהשיגו בקיפול כל החבילות האחרות בוודאי מכסה את הפיצויים המינימליים שהם משלמים (שכמובן לא כוללים טרחה ועוגמת נפש).

אני לא יודע מה המצב היום בדואר, אולי הם שיפרו בתחום הזה, אבל מן הסתם הרבה גופים גדולים כמו המכס פועלים באותם שיקולים (וגם סתם עצלנות ובורות של העובדים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שזה לא מה שאתה רוצה לשמוע, אבל הוא יצא בסדר,

הוא לא אחראי ששילמת 100$ על משלוח, הוא הציע לתת לך החזר.

אני יודע שזה מתסכל, אולי ינחם אותך לדעת שאתה לא היחיד שקרו לו דברים כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...