אכלתי אותה עם- "eBay Buyer Protection" - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אכלתי אותה עם- "eBay Buyer Protection"


qbni

Recommended Posts

לא העברתי ביקורת כלל - נתתי לך המלצות אישיות על חווית הקניות שלי.

הגענו לדיון על חוקי דין ? אתה (פותח הדיון) באמת רוצה להיכנס לזה ? מול מדינה אחרת ? בהצלחה...

אני אחדד את הנקודה שלי - במקומך הייתי מחזיר את המוזר ונותן פידבק שלילי - ודואג לא לקנות ממנו שוב - הוא גנב ורמאי...

ולהערכתי - במידה ואני מאמין לך (ויש לי נטייה להאמין לך) הפיתרון לכסף שלך הוא לתבוע אותו בארה"ב, כי לנסות להחזיר את הכסף האבוד שלך - אני (מהניסיון שלי) לא רואה את זה קורה.

בהצלחה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לתבוע את המוכר בארה"ב?? דיני משפטים?? :o הלוו כולה רציתי לדעת אם יש משהו ברמת העיקרון שאני יכול לעשות, שעדיין לא עשיתי, לא לשכור צוות עורכי דין בשביל לתבוע 100$!!

אני רק מדמיין את הבן אדם כשאני מגיע אליו עד הבית מישראל עם העורך דין שלי וזה גורם לי לצחוק! :lol:

בקיצור אסיים ואומר שהבנתי..... אחרי מחשבה, והרהורים רבים, שהאחריות שלי די שווה לשלו במקרה הזה אם אני אוהב את זה או לא, ויכולתי להמנע מהמצב אליו נקלעתי אם הייתי נוקט את כל אמצעי הזהירות המתבקשים.

בכל מקרה ice2k כל הכבוד על ההשקעה, ובאמת השקעת :xyxthumbs: .

liord4 לא נעלבתי מהתגובות שלכם ולא מפריע לי לקבל ביקורת, ואיך הגענו לדיון על חוקי דין, גם אני לא יודע. :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל משתתף בצערך. זה לא שמישהו מת, אבל אני מכיר מקרוב בעיות כאלה (ממש עכשיו מול אמזון), זה לא נעים לפנטז על משהו ולהשקיע הרבה.. ובסוף להרגיש שדפקו אותך, או שעשו ממך צחוק (וזה אפילו לא קשור מי צודק).

בכל אופן אני שמח שהייתה לך הזדמנות לפרוק את התסכול ושאתה קצת מחייך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל משתתף בצערך. זה לא שמישהו מת, אבל אני מכיר מקרוב בעיות כאלה (ממש עכשיו מול אמזון), זה לא נעים לפנטז על משהו ולהשקיע הרבה.. ובסוף להרגיש שדפקו אותך, או שעשו ממך צחוק (וזה אפילו לא קשור מי צודק).

בכל אופן אני שמח שהייתה לך הזדמנות לפרוק את התסכול ושאתה קצת מחייך...

חח תודה על ההשתתפות בצערי :) , תכלס זה היה בעיקר תסכול שנבע מאכזבה לאחר שהשקעתי הרבה כסף וחיכיתי לקנות את המוצר ההוא זמן רב.

אגב, אני אשמח לשמוע פירוט לגבי המקרה שקרה לך מול .. אולי נסיק מסקנות גם מהמקרה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי כל מה שקראתי מה שנותר לי להגיד זה שeBay זה בושה ויכול להיות שאם הם היו יותר נוקשים לגבי הדברים האלה זה לא היה קורה. חברה בסדר גודל של איביי צריכה לקחת אחריות ולהיות הגורם המבצע בכל הסיפור.. כאילו עם כמות הראיות שהצגת איביי היו צריכים להחזיר לך את הכסף ולתבוע אותו מהמוכר.. ואז לפרסם את זה ואני רוצה לראות מי היה מעז לעשות חלטורות כאלה... ואגב זה ממש אבסורד שחלק מהאנשים פה אמרו שהמוכר הציע לשלם את כל הסכום של המוצר, למי אכפת הבנאדם שלח משהו אחר לגמרי ממה שנקבע! זה הונאה לכל דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זה לא מספיק, במיוחד כי הוא ידע שיש כאן עלויות נוספות של משלוח מיוחד לישראל וגם תוספת מכס, דבר שיגרום לסירבול בהחזרת המשלוח. לכן אולי הפרטים האלה קרצו לשולח כמו פירצה לגנב... אם זה נעשה בתום לב, אז שייזהר שבעתיים כי צריך לדעת שאנשים סומכים עליו ועושים תוכניות שמתבססות על המשלוח הנכון...

ושאלה אליכם, אם כבר שולח טלסקופ אחר בטעות, למה לא טעה ושלח אחד שעולה 800$?

הסיפור שלי עם הוא במשלוחי ספרים שמגיעם פגומים. במשלוח פחות מ 50$ זה עניין של מזל אם הפינות של הספר יוצאות דפוקות או לא. במשלוח מעל 50$ המכס מחרבש את הכל, הם פותחים את החבילה וזורקים את הספרים לשק כאילו היו ת"א..

קיבלתי אתמול את החלק האחרון מהזמנה גדולה שעשיתי לפני חודש. ממש כאב לב לראות את הספרים מרוטים (על אחד הייתה אפילו טביעת נעל). הבעיה עם המכס שזה בדיוק כמו בהזמנה שעשיתי לפני כשנה... אז הגשתי בדואר תלונה שלא זכתה להתייחסות מלבד מכתב שאומר שהם קיבלו את התלונה שלי.. לכן בצער רב במקום לחטוף את הספרים המיוחלים ולרוץ לבצע בהם את זממי, נאלצתי לסרב לקבל את החבילה (או השק :pissed: ) ולהמשיך בתכתבויות עם (המשך התכתבות כי החלק הראשון הגיע גם בלוי ואני רוצה להחזיר להם ספר או שניים).

בקיצור אין שלווה כי המוכרים לא מקפידים על הפרטים הקטנים ואז בה המכס ומבקש ברוב חוצפתו עמלה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסיקו לחשוב ש"זה שמוכר ידע שיש עלויות נוספות... וחיי אדם היו תלויים בזה.. ונשיא זימבבואה המשוונית בעצמו חתם על זה.. וכו' וכו'" יאפשר לך לתבוע משהו חזרה מ-.

החוקים שם מאוד ברורים : מה שלא מופיע בעמוד המכירה - לא רלבנטי.

ולכן, אם אין משלוח לארץ ואין את שאר התשלומים הנוספים כחלק מהעסקה - הם לא יוחזרו

החלק השני פשוט לא קשור לדיון הזה. אל תערבב שמחה בשמחה. המכס את מקומו תופס בנפרד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זה לא מספיק, במיוחד כי הוא ידע שיש כאן עלויות נוספות של משלוח מיוחד לישראל וגם תוספת מכס, דבר שיגרום לסירבול בהחזרת המשלוח.

זאת לא בעיה שלו.

ומי שחושב שכן - הוא טיפש.

במשלוח מעל 50$ המכס מחרבש את הכל, הם פותחים את החבילה וזורקים את הספרים לשק כאילו היו ת"א..

יתכבד כבודו ויתבע בבית משפט את המכס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם חושב שאין לך הצדקה לקבל מעבר למה ששילמת + עלות משלוח חזרה מארה"ב.

you don't have a case משלוח לישראל לא צויין בדף המכירה ואפילו צויין אני לא חושב שמיסי יבוא הם באחריותו.

צריך לקחת את כחלק מהסיכון של רכישות בינלאומיות.

הצעה שלי במקום להתכתב עם המוכר באיימיל תבקש מאיביי את הפרטים שלו ותרים אליו טלפון אולי תוכלו להגיע לאיזה הבנה שמשקפת את שווי המוצר האמיתי של המוצר השגוי שקיבלת. חפש Completed Listing של המוצר באייבי ותעשה ממוצע בין המכירות האחרונות שהיו, תציג את זה למוכר כמחיר מייצג של שווי המוצר. אני מניח שהוא עדיין מעוניין למכור את המוצר לכן אין לו סיבה ממש להתנגד ואם הוא יתן לך החזר מלא הוא גם יפסיד את עלויות המשלוח + עמלות המכירה שלו אצל אייבי ופייפאל שכל זה יכול להסתכם בדיי הרבה כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל למה לטעות מלכתכילה?

אם טועים פעם ב- 1000 משלוחים אז באמת שלא נורא לספוג קנס על טעות. אם טועים כל 10 משלוחים יש כאן שיטה.

ואגב פותח הדיון כתב שהשולח ידע על המשלוח המיוחד...

בקשר לאמזון זה לא קשור אבל זה סיקרן את פותח הדיון ולכן עניתי לו...

ארנבי, דיברתי היום עם המכס והם טוענים שהם לא פותחים חבילות, ושהדואר הוא זה שעושה פתיחה מדגמית של החבילות. הדואר טוענים שזה לא הם, ומחזירים את שק ת"א המרופט למכס ואפילו טוענים שאין טעם להזמין מאמזון כי המשלוח הבא יראה אותו הדבר... ובכלל בדואר אין עם מי לדבר חוץ מלכתוב עוד תלונה, שכמובן לא מטופלת...

אתה מציע לי משפט. אבל למה לי? חודשים אני מתכנן הזמנה ומת כבר לקרא ספרים שאי אפשר למצא בארץ... ועכשיו אני שוב צריך להתעצבן ולחכות עד שאקבל את הספרים ועוד קיבלתי בונוס לכתוב מכתבים לכל העולם ואישתו...

סתם שאלה עקרונית שלא קשורה לעובדות שהוצגו. אם אני מזמין טלסקופ, נניח במטרה לצפות בגרם שמימי שחולף בסמוך לכה"א, וכתוצאה מבעיה במשלוח אני מפספס את הארוע. האם אני זכאי לפיצוי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה יצליח בסוף תהיה הרגשה טובה, אבל עד אז... וחוץ מזה על כמה כסף אפשר לתבוע כשעלות כל המשלוח כ- 300$?

לא הבנתי למה נסיון הונאה?

הבעיה כרגע שהמכס מתנערים מאחריות וכנ"ל הדואר... ובכלל הכי זריזים וכבר הודיעו לי שיצא משלוח חדש בדואר (יגיע בין ה- 18 ל- 28 לאוקטובר) וכל מה שנותר לי זה להחזיר להם עוד כמה ספרים פגומים ולבדוק את חשבון האשראי שלא חלו בו טעויות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...