F430 פורסם 2011 בספטמבר 20 Share פורסם 2011 בספטמבר 20 בעיה הייתה בכוננים של סיגטה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mulderfox פורסם 2011 בספטמבר 20 Share פורסם 2011 בספטמבר 20 הנה: http://www.samsung.com/global/business/hdd/faqView.do?b2b_bbs_msg_id=386הייתה בעיה באחת מהקושחות הישנות יותר שגרמה לחוסר יציבות בכתיבה עם NCQ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2011 בספטמבר 20 Share פורסם 2011 בספטמבר 20 קח בחשבון שמספר הקשוחה החדשה, זהה למספר הישנה.זאת אומרת, שלא ניתן לדעת לפי המספר איזה יש לך.לדברי סמסונג, אם הדיסק יוצר ב 2011, (אולי אף חודש לפני) הוא בטוח הגיע עם הקשוחה החדשה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mulderfox פורסם 2011 בספטמבר 20 Share פורסם 2011 בספטמבר 20 אז נראה לי שאני רגוע. הדיסקים שרכשתי יוצרו באוגוסט 2011. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
CyAn1de פורסם 2011 בספטמבר 20 Share פורסם 2011 בספטמבר 20 יש מספר כלשהו לקושחה החדשה/ישנה? בHDTUNE אפשר לראות מס' קושחה. מסקרן אותי לדעת האם צריך או לא צריך לעדכן את 3 הכוננים החדשים שלי : *עריכה* מחפירות שלי ברשת מסתבר ש: - הבעיה תוקנה בקושחה בקו הייצור עצמו החל מדצמבר 2010. - המס' הקושחה התקינה נשאר זהה, מכאן מומלץ לעדכן את הדיסק אם נתקלתם בבעיות או רכשתם אותו לפני 12.2010 אצלי ב3 הקשיחים החדשים רשום 08.2011 - אז לא דואג 8) וכל מי שקנה לאחרונה עקב מחיר נמוך, קשה לי להאמין שהדיסקים שכבו יותר מחודשיים אצל היבואן/החנות, לכן תבדקו ותעדכנו קושחה רק במקרה הצורך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
F430 פורסם 2011 בספטמבר 20 Share פורסם 2011 בספטמבר 20 תודה על הידיעה לילה טוב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nat64x פורסם 2011 בספטמבר 20 Share פורסם 2011 בספטמבר 20 כשחנות כמו אייבורי מוכרת הרדיסק ללקוח. האם היא מכוסה באחריות יצרן רק מתאריך יצור המוצר או החל מתאריך המכירה ללקוח?במידה וכפי שאני חושד זה הולך לפי תאריך היצור, מה קורה כאשר החזרת הרדיסק תקול נופלת לאחר תום הזמן מתאריך היצור, אבל במסגרת האחריות מיום המכירה. האם במקרה זה החנות סופגת את הנזק הכספי? חנויות נוהגות בדרך כלל לספוג נזק כזה או שהם מתמודדות איתו בדרכים אחרות?במידה וזה עובד כמתואר לעייל, האימפליקציה היא שחנות שלא מצליחה למכור מלאי מהר מספיק, ככל שהמוצר ישב לה על המדף והפער מתאריך היצור יגדל, הסבירות להפסדים כספיים שלא יכוסו במסגרת אחריות היצרן יגדלו. הבנתי נכון?אשמח לקבל הסבר מורחב על התנהלות עסקית של חנויות בנושאים כאלה. בתודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shimi810 פורסם 2011 בספטמבר 20 Share פורסם 2011 בספטמבר 20 ברוב המקרים, הדיסק תמיד מכוסה באחריות מאז הייצור. אני קניתי בעבר מבאג, הם רק מתווכים, אתה כלקוח נכנס לאתר החברה של המוצר ובודק את האחריות. סביר להניח שאם הייתה אפשרות יותר גרועה, שתי הרשתות שבדיון היו קופצות על המציאה : במקרה הזה היה מדובר בדיסק של WD, במקרה של הדיסק החדש... אתר האחריות לקשיחים של סמסונג פשוט לא עולה מזה המון זמן :-\ מבואס מזה לגמרי... לגבי כיסוי אחריות, למזלי עדיין לא יצא לי להתנסות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
CyAn1de פורסם 2011 בספטמבר 21 Share פורסם 2011 בספטמבר 21 ללקוח יש אחריות מתאריך קבלת חשבונית +מוצר ביד. לפי מה שידוע לי, לחנויות/ספקים יש איזה חצי שנה או שנה יותר אחריות כדי להמנע ממצב שתואר לעיל. אולי זה יכול להסביר אולי למה חתכו מחירים ועשו מכירת כסאח על הסמסונגים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gimel פורסם 2011 בספטמבר 21 Share פורסם 2011 בספטמבר 21 אני חושב שאתם מטעים.ב-KSP האחריות היא מיום הקניה, ולא מיום ייצור הרכיב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
CyAn1de פורסם 2011 בספטמבר 21 Share פורסם 2011 בספטמבר 21 לא אמרתי אחרת, ללקוח הרגיל, האחריות מתחילה מרגע קבלת המוצר/תאריך הקניה, לא מתאריך הייצור או קבלת המלאי של החנות מהייצרן. לדוגמא, הדיסקים שלי יוצרו ב08.2011, אבל האחריות חלה מה18.09.2011 מתאריך הקניה שלי, ומסתיימת ב18.09.2014. אם תאריך הייצור היה09.2011 או 02.2010, זה לא היה משנה את תאריך סוף האחריות שיש למוצר. למזלי, עד היום כשהייתי צריך לממש אחריות, מימשתי אותה בלי קשר לתאריך ייצור של המוצר, וקרו לי כמה מקרים שמימשתי אחריות בימים האחרונים שהמוצר היה מכוסה בה. לחנות (דילר של יבואן X שמביא לארץ את המלאי) יש תנאי אחריות קצת שונים מול הייצרן מאשר ללקוח הפשוט, זה לא משהו שצריך לעניין את הלקוח הממוצע, אלה אם חנות אומרת שהיא רק "מתווכת" ולא נותנת שירות כלל מרשתות כאלה לדעתי אין זכות קיום, אבל זה כבר דיון אחר.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 בספטמבר 21 Share פורסם 2011 בספטמבר 21 היא יכולה להגיד את זה כמה שבא לה, זה לא עומד מבחינת החוק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nat64x פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 לפי מה שידוע לי, לחנויות/ספקים יש איזה חצי שנה או שנה יותר אחריות כדי להמנע ממצב שתואר לעיל. המממ... מעניין. מישהו נוסף יכול לאשר את המידע הזה? ואולי להמשיך ולפרט עליו. אולי זה יכול להסביר אולי למה חתכו מחירים ועשו מכירת כסאח על הסמסונגים זה גם מה שחלף בדעתי. זה יכול להסביר את תנודתיות המחיר ופרקי הזמן הקצרים. נ.ב ההרדיסק שהזמנתי עדיין לא הגיע, כבר שבוע שלם חלף. מלא זמן..... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
VGFreak פורסם 2011 בספטמבר 26 Share פורסם 2011 בספטמבר 26 אייבורי הסירה את הכונן מהאתר שלה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ranchaman פורסם 2011 בספטמבר 26 Share פורסם 2011 בספטמבר 26 שלי הגיע היום, מאייבורי, 290 ש"ח, שבוע ויום לאחר שהזמנתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.