עבור לתוכן

מספר תקלות במחשב שנרכש מ-RSM (התקלות טופלו במלואן ע"י החנות)

Featured Replies

פורסם

עד שהכותרת לא משתנה לאחת חיובית שאינה בכלל מזכירה את RSM - הנושא אינו ראוי לתגובות.

הכותרת הנוכחית פשוט משפילה, משמיצה ועושה עוול שאינו ראוי לחנות שעשתה מאמץ כה רב ובאה לקראת הלקוח.

+1

  • תגובות 59
  • צפיות 7.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא להגזים. השירות עדיין היה במידה מה חובבני זה לא צריך להגיע לידי כל כך הרבה טרטרת.

פורסם

תמצא לי מקום אחד בו החנות אשמה וראויה לכותרת משמיצה שכזו.

פורסם

בין אם היא עשתה את מירב מאמציה לתיקון הבעיה ובין אם לאו זה לא משנה, השורה התחתונה היא שהלקוח ללא ספק ממורמר ועד היום בלי מחשב תקין.

לא צריך להתנפל אליו. אני חש סימפתיה לסיטואציה שלו ולתחושת הייאוש שנקלעה אליה, זאת לא החוויה שלקוח שקונה מחשב חדש במיטב כספו צריך לקבל. הצעצועים האלה לא זולים.

אבל ראוי שתערוך את הכותרת זה עדיין פרנסה של אנשים.

פורסם
  • מחבר

תודה על התגובות.

אני לא יכול להתעלם מכל כך הרבה תגובות לגבי הכותרת, לכן אגיב.

ברגע שהמחשב מגיע כל כך הרבה פעמים לתיקון וחוזר לא מתוקן לחלוטין הדבר אינו תקין מצד החנות.

ברגע שהבחור שאני מדבר איתו שהוא הבחור המקצוען ביותר שלהם לפי מנהל סניף כפר סבא, מיכאל, אומר לי שהוא אובד עיצות והוא כבר לא יודע מה לעשות הדבר לא תקין.

כן, הם לא התחמקו מלתת שירות. אם צריך לתת להם נקודת זכות אז זוהי נקודת הזכות שלהם.

זה שהם מחליפים לי רכיבים של המחשב אחד אחרי השני זו רק טרחה בשבילי ותו לא כאשר הדבר לא נותן מענה לבעיה כבר אחרי הפעם הרביעית.

מצידי שיביאו לי מחשב חדש לגמרי, מהתחלה ועד הסוף ללא שום תלות ואף הקטנה ביותר במחשב הנוכחי שלי. כי מבחינת ידע נראה שהם כבר לא יודעים מה לעשות. אז הדבר היחידי שכן אפשר לעשות זה להחליף מחשב ללא שום התחשבות ברכיבים, מצורב ועד מארז.

ברגע שהם יעשו את הדבר הזה אני אבין שהם באמת ניסו כמיטב יכולתם- ולדעתי זה גם יפתור את הבעיה. כי מבחינת מקצועיות אם בפעם הרביעית התיקון לא הלך(ואני מאמין שמחר אחרי התיקון החמישי הבעיה תחזור) אז מבחינתי פה הם נכשלו.

הנקודה היא ששמתי לב שהרבה מכם רואים את המצב או כחנות ולא כלקוח, או כאנשים שניצלו אחריות בחנויות אחרות שניסו להתחמק מאחריות ולכן בגלל שראו שירות גרוע, בעצם חוסר שירות וחוסר אחריות על המחשב, חושבים כי חנות שכן נותנת שירות בהכרח נותנת שירות טוב.

יש הבדל בין לתת שירות, לבין לתת שירות טוב. לתת שירות זה לנסות לפתור את הבעיה. שירות טוב ומקצועי זה לפתור את הבעיה, לא משנה ללקוח מה תעשה כדי לפתור את הבעיה. אם היא לא יכולה לפתור את הבעיה, שתחזיר את הכסף. נקודה.

הכותרת לא נועדה לפגוע בחנות, אם כי יכול להיות שתפגע. הכותרת מתארת את המצב בו אני נמצא ואם הייתי עכשיו רוצה לקנות מחשב אז כן הייתי רוצה להיות מודע אם מקרה כזה קרה למישהו שקנה ממנה מחשב. אין לי שום דרך אחרת להביע את המצב בצורה טובה יותר בכותרת ואת מה שאני מרגיש. גם לא רשמתי חוסר שירות, אלא שירות נוראי. שבפירוט: חוסר מקצועיות, המחשב בפעם החמישית בתיקון אחרי הבטחות חוזרות ונשנות אחרי כל תיקון שהכל יהיה בסדר. הרגשה שמורחים אותי, אני חושב שאחרי שהמחשב כל כך הרבה פעמים בתיקון הגיע הזמן להחליף לי את המחשב לגמרי ולא להחליף רכיבים שלדעתם קשורים בנושא כי עם כל הכבוד עד עכשיו דעתם לא פתרה את הבעיה.

ואם לא מצליחים לפתור, להחזיר את הכסף. כמה זמן עוד ימשכו אותי ככה?!

פורסם

fakeman אני מסכים איתך לחלוטין. לאחר מס' כ"כ רב של תקלות חוזרות כאלו ואחרות החנות צריכה לקחת אחריות ולעשות הכל על מנת שתהיה מרוצה ואם זה אומר החלפת המחשב שיחליפו אותו ויתנהלו מול היבואנים בנושא האחריות.

לכל המעוניין דוגמה לשרות מעולה מעל ומעבר לכל המצופה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=511849.0;topicseen

פורסם

ל-Zelig192,

אתה לא יכול להשוות רמקולים למחשב שלם על כל חלקיו...

החליפו לו כל חלק שנראה שמעורב בבעיה, כאחד שמתעסק בחיפוש תקלות למחייתי, הם עבדו נכון, התחילו בקשיח והמשיכו עם הלוח וכו'.

הבעיה פשוט במקום אחר...

פורסם

זו ההודעה האחרונה בה אבקש לנסח את הכותרת בצורה אובייקטיבית יותר.

במידה ולא תכבד את חוקי הפורום, הדיון יסתיים.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

אז מה נגמר?

פורסם

כנראה שפתרו לו הבעיה, רק לא ראה לנכון לספר.

פורסם

נגמר שמה שקרה, זה שהלוח הראשון היה דפוק כי הוא היה B2(סדרה שלמה דפוקה, שהרבה מאוד לקוחות נפגעו כתוצאה ממנה)

הSSD שהיה דפוק היה VERTEX2 שכנראה פשוט היה תקול, דבר שקורה ביום יום ואין מה לעשות - חלקים יוצאים דפוקים מהמפעל, והבעיה האחרונה הייתה טמונה גם היא בSSD, רק שהפעם יש גם הצהרה רשמית ואף הוצאת קושחה חדשה מהצד של OCZ על מנת לתקן את הבעיה הזו ספיציפית..

ככה שבעצם, שום דבר כאן לא היה אשמת החנות, אלא בסה"כ צירוף מקרים

מאוד גרוע של בעיות שנוצרו כתוצאה מQ&A של היצרנים(כדוגמאת הבעיה עם לוחות B2 של אינטל ובעיית המסכים הכחולים בכוננים המבוססים על בקרי SF 22XX)

פורסם

אז למה שם של התירד לא שונה עדיין?

פורסם

כי זאת התחושה שלו

פורסם

כי הוא אגואיסט כפוי טובה ובכיין.

נכון זו התבטאות קשה, אבל זו האמת.

פורסם

כותרת הדיון נערכה לכותרת אינפורמטיבית יותר, והוא ננעל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים