לא נתפס, הרב אלעזר אבוחצירא נדקר למוות בישיבה.. - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא נתפס, הרב אלעזר אבוחצירא נדקר למוות בישיבה..


Lior4543

Recommended Posts

יש כאן כמה שמחפשים אותי על כל משהו קטן שנראה להם,ולפעמיים גם בלי שום התיחסות לעיקר- אני לא מחבב אנשים כאלה -זה מגעיל אותי..

כן כתבתי אפילו על גוים. - אדם שלא שייך לעם היהודי ואין לו סימפטיה ישירות לאנשי הרוח בה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מה זה לכל הרוחות העם היהודי הזה? ומה הבעיה עם אנשים שלא מתשייכים אליו? עם כל הכבוד אתה נשמע יותר כמו בחור צולע אוסטרי עם שפם קטן מאשר כל אחד אחר בת'ראד הזה עד עכשיו...

המילה גוי צריכה להמחק מהלקסיקון העברי, היא לא טובה יותר מהמילה כופר שמוסלמים "מסויימים" משתמשים בה בשביל לתאר את כל מי שלא מוסלמי, ההיפך היא רק שפלה יותר כי כשאתה קורה למישהו כופר אתה לפחות לא מתחבא מאחורי פירושי משמעות וכסת"ך מילולי...

עתם קיום המילה הזאת הוא פשוט בזיון לאומה הישראלית, אין עם גזע או קבוצה אתנית אחרת בעלת שפה שיש לה תיאור כלכך כללי לכל מי שלא משייך אליה, ובטח שלא תיאור שנמצא בשימוש כלכך ירוד כמו בת'ראדים שלך, שלא נדבר על הדעות שלך שאתה לא מסוגל לפרסם בפומבי.

אתה וכל אחד אחר אשר משתמשים במילה הזאת יותר גרועים מהגזענים השפלים ביותר שההיסטוריה של האנושות ידע, להם לפחות היה מספיק בטחון להגיד את זה בפומבי.

צטערת לא אתה ולא אף יהודי אחר לא טובים יותר מכל גוי מעצם היותכם "יהודים" אדם יכול להיות טוב יותר מאדם אחר מעצם מעשיו וכישוריו, וגם אז זה נתון לוויכוח ומוגבל.

לנו "האתאיסטים" אין סלידה מדת, יש לנו סלידה מגזענים פחדנים(ואין לי בעיה ישירה עם גזענות כי כולנו גזענים בסופו של דבר זה אינסטינקט בסיסי) ואנשי מערות שלא מסוגלים להתמודד עם העולם האמיתי ובמקום להתמודד איתו מתחבאים מאוחרי אמונה ארכאית, כי אם תרצה או לא ללא כל אותם כופרים וגויים אם העולם היה עובד ע"פ האמונה\הרצונות שלך עדיין היית גר בבקתת בוץ מגדל שעורה וכבשים ו-3 פעמים בשנה הולך לאיזה מקדש ושוחט איזה טלה חמוד, במקום זה תודות לאותם כופרים אתה יכול לשבת בבית עם מזגן, טלביזיה ואינטרנט.

הא וד"א אללט ההודעה שלך מיום שישי הייתה איזה דקה או שתיים אחרי כניסת השבת.... אז תעשה לכולנו טובה ותסקול את עצמך...

נ.ב.

אני חושב שאתה צריך לפתוח מילון ולבדוק מה המשמעות של סימפטיה, כי השימוש במילה הזאת במשפט שלך מעבר לכך שאיננו קשור בעליל או בעל משמעות כלשהי הוא פשוט מטומטם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מספיק להציג כמה דברים ולראות את רמתך.

כל זמני כניסת השבת (בלוחות השנה וכדו' ),יש עוד זמן של כ-30 דקות אחרי * :facepalm: * ( גם מחלל שבת, אינו נסקל -מכיוון שיש כל כך הרבה תנאים עד שזה לא בר ביצוע .כמו,שהיו נוכחים 2 עדים בשעת מעשהו ושלא יטעו באף פרט בעדותם ,התריעו את האדם שלא יחזור על כך, אותו אדם צריך לומר כן אני עושה זאת על מנת שיסקלו אותי וכו'.. וכו'.. . מעולם חכמי התורה לא ירדו לשפל של הרג בקלות ראש כמו עמים אחרים ) וזאת נקראת תעודת עניות (שלא לדעת ).. אז.., תמשיך לפרסם "בעיות" ביהדות , כל מי שמכיר טיפה יהדות מבין את קשקושך .

אין שום דבר רע במילה גוי. זה רק מסמל אדם שאינו יהודי (אכן יש גוים טובים יותר מיהודים, יהודי זה רק שהובדל במטרתו בעולם , וגוי אם רוצה -יכול להצטרף). אפשר גם להשתמש במילה 'בני נח'. אבל מה זה משנה לאדם שמחפש בקטנות ( כותב על הדרך דברים שמעולם לא יחסתי, פשוט מכליל נקודה !.זורק כל דבר שטות ,שבאמת מעולם לא בדק לעומקו ) ולא יכול לעשות כלום לגבי העיקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איכשהו גם הדיון הזה נגרר להשמצות הדדיות, ולא כאלה המדברות ספציפית על אבוחצירא אלא על כלל הציבור הדתי\חרדי\חילוני\גוי. אולי אפשר לחזור לנושא המקורי? למה הרצח של הרב הזה כ"כ מפתיע ו"בלתי נתפס"? הרי יש מספיק עדויות לכך שהרב לא היה בדיוק צדיק גדול (צדיקים לא משתמשים באיומים או דורשים עשרות אלפי שקלים עבור ייעוץ או ברכה), וללא ספק יצר לעצמו לא מעט אוייבים ו"לקוחות" ממורמרים. האם הרצח הזה פחות הגיוני מרצח (או לפחות תקיפה) של מעסיק נצלן בידי עובד לשעבר, של בעל עסק ע"י לקוח מרומה או של פוליטיקאי אינטרסנט בידי אזרח פגוע?

דתיים וחרדים הם בני אדם קודם כל. סולם הערכים שלהם שונה משלי (לא לחיוב לדעתי האישית), אבל הם עדיין בני אדם כמוני ונתונים לאותן תופעות פסיכולוגיות והתנהגותיות. גם בקרבם יש רמאים, כאלה המחפשים עוד ועוד שררה, וכאלה שאינם יכולים לשאת כשנציגי שתי הקבוצות הקודמות פטורים מעונש על מעשיהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי:

כשתרצה להקשות, אולי לפני כן תלמד את הדברים .

על פי היהדות הכל נמדד על פי מעשה האדם -זאת אומרת כל אדם באשר הוא יש לו שכר על פי מעשו.

לאומות העולם יש 7 מצוות בסיסיות לקיום העולם הנקראות "שבע מצוות נח" .

ההבדל בין יהודי לגוי כתוב במשפט אחד - "ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש".

עבודת השם. היהודי צריך להיות אור לגוים, מורה הדרך של האנושות כולה. לזה לא מספיקים שבע מצוות בלבד, לכן קיים תרי"ג מצוות.

אז על פי רוב ההבדל בינינו לבינם לא ניתן להבחנה בעין או בכל צורה אחרת. אנחנו לא חכמים יותר מהם, לא יפים יותר מהם, לא רוחניים יותר מהם.

כותב הרמב"ם על כל בן נח המקיים את 7 מצוות נח- נקרא חסיד אומות עולם, ויש לו חלק בעולם הבא. המושג 'חסיד אומות עולם' לא נוצר אחרי השואה, כפי שרבים חושבים, אלא הוא תואר שניתן לאנשים לא יהודים שהאמינו בקב"ה וקיימו את אותן מצוות.

בזמנו של אברהם אבינו שכל האומות עבדו עבודה זרה, הוא זה שחקר ובדק והפיץ את האמונה באל אחד.... זרע אברהם (יצחק) זכו לאותו מעמד של קבלת התורה ולהיות לעם סגולה.- בזכות האבות.

כל בן נח -יכול להצטרף ואין כאן גזענות.אם אני כיהודי ארצה להיות חלק מהגזע הארי, למשל - לא אוכל לעולם, גם אם אתחתן עם מישהי כזו. כי לפי התפיסה שלהם אין לי בכלל יכולת לשינוי. אבל אדם שרוצה להתגייר, להיכנס תחת המערכת של העם היהודי - בהחלט יכול לעשות את זה.

וגם גוי בפני עצמו יכול להגיע להשגה רוחנית גבוהה מאוד. וכולם יש שכר ועול הבא. למשל על פי הנצרות זה לא כך. אם אתה לא מאמין בנו -אין לך שום שכר וההפך עונש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאמין שיש לכל אדם זכות לחיות כל עוד הוא לא שולל את הזכות הזאת מאחרים.

הרצח שלו מגונה.

אני גם מאמין שהרב אל-עזר-אבו-חצר-רע הוא עוד עסקן קמעות כישופים ועבודת אלילים.

לי הוא לא יחסר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על פי היהדות הכל נמדד על פי מעשה האדם -זאת אומרת כל אדם באשר הוא יש לו שכר על פי מעשו.

לאומות העולם יש 7 מצוות בסיסיות לקיום העולם הנקראות "שבע מצוות נח" .

ההבדל בין יהודי לגוי כתוב במשפט אחד - "ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש".

עבודת השם. היהודי צריך להיות אור לגוים, מורה הדרך של האנושות כולה. לזה לא מספיקים שבע מצוות בלבד, לכן קיים תרי"ג מצוות.

זה דבילי, יומרני ומתנשא. מעניין אותי איך הדוסים מתכננים להיות ביחסים טובים עם אנשים מדתות אחרות אם התפיסה הבסיסית שלהם היא "אני צודק וזו עובדה, ואתה צריך להקשיב לי"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רחוק מזה...

גם היהדות היא לא כזאת, יותר נכון היהדות האורתודוקסית כזאת אבל זרמים אחרים יותר "נורמליים"

בכל מקרה, לגבי הרצח... אדם נרצח, אדם שהיה רב ומכובד בארץ... עליו אבלים רבים אבל הוא לא הראשון ולא האחרון שמת במדינה הזאת מידים של מטומטם כזה או אחר.

בנוסף, הרב הנחמד לא היה תלית שכולה תכלת, אולי לא כל מה שאומרים עליו נכון אבל בכל דבר יש גרעין של אמת, כסף לא היה חסר לו... אבל לא באנו להכפיש את שמו לאחר מותו.

העיקרון פשוט, הוא מת... נרצח על ידי אחד מהקהילה שלו (אם זה היה מישהו אחר זה היה הופך למלחמה שלמה) שהוא הכיר

אין טעם להפוך אותו לקדוש מעונה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשום הודעה שלי אין דבר המיחס שהם צריכים להקשיב לנו. כל אחד כאן מרשה לעצמו לסלף. ועוד את עמדתה של היהדות השונה מכל דת .

ואם כבר, אכן אין שום דת המשתווה ליהדות. נצרות ואיסלם זה חיקוי וגם לקיחה קטעים מהתנ"ך עצמו. אבל שוב, אף אחד לא דורש כלום. ציינתי שכל אדם נמדד על פי מעשו. ולכולם יש שכר.

הפסוק דורש מהיהודי להיות לה' ממלכת כהנים וקדושים (רוחניות ) מעבר לאדם שלא חל עליו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואם כבר, אכן אין שום דת המשתווה ליהדות. נצרות ואיסלם זה חיקוי וגם לקיחה קטעים מהתנ"ך עצמו.

:screwy:

לזה קוראים אגואיזם מוגזם. מי אתה שתזלזל בדתות אחרות?

הנצרות היא דת שנוצרה מהיהדות... זה הכל, לא חיקוי ולא שום דבר אחר... מבחינתם הנצרות היא ההמשך של היהדות, ראה את היהודי שמודבק לך על הצלב (ישו נולד יהודי, חי יהודי ומת יהודי... ועל הדרך ישו לא קשור בשום צורה לנצרות, הוא לא התחיל אותה ולא התכוון להתחיל אותה בשום שלב)

האיסלם גם כן מחשיב את עצמו כממשיך של היהדות כאשר מוחמד הוא הנביא הבא של האלוהים (כל הדתות מאמינות באותו האלוהים, ההבדל הוא בנביאים)

לגבי שאר הדתות הרבות בעולם הזה, ויש לא מעט רוני... מי אתה שתעז להוריד מערכם רק כי אתה יהודי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...