פעם אחרונה שאני קונה משהו בKSP - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פעם אחרונה שאני קונה משהו בKSP


shubi_moto

Recommended Posts

חייבים אחריות בהתאם לתנאי האחריות, ואין לנו שום בעיה לכבד את האחריות הזאת.

נשמע מעולה. האם זה נחשב אצלכם נורמלי להחליף ספק כח חדש של (שהתגלה כלא תקין מספר ימים לאחר רכישתו) בספק ישן מרעיש שרוט ומלא אבק של Thermaltake?

עברו כבר כמה חודשים לאחר המקרה, פשוט לא היה עם מי לדבר. ובגלל שלא היה מספיק זמן כסף ועצבים לנקוט בצעדים משפטיים - הוחלט שזאת תהיה הרכישה האחרונה בKSP.

מה היית מציע לעשות במקרה כזה עכשיו, ובפעם הבא כדי להימנע ממצבים כאלה? (חוץ מלהפסיק לבצע רכישות בKSP כמובן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה לא נכון, החנות חייבת לתת ללקוח פיתרון על פי חוק, נגמרו התקופות שחנות יכלה ל"זרוק" אותך ליבואן

והיא אכן נותנת לו פיתרון.

היא לוקחת את המוצר, ומטפלת בהחלפתו (מול היבואן, כאמור).

זמן הטיפול - עד X ימי עסקים, בהתאם לתנאי האחריות.

בשום שלב ובשום מצב, היא לא חייבת לספק לו מוצר חדש באופן מיידי.

גם לא במצב האבסורדי שמישהו קונה מוצר חדש, מגיע הביתה וכבר באותו היום הוא מתקלקל.

אין בעיה חביבי, תן את המוצר, האחריות תמומש. אין שום בעיה.

אתה רוצה מוצר חדש מהמלאי באופן מיידי? תמשיך לרצות.

כן, יש חנויות שיספקו את האקסטרה שירות הזה. לא, אף חנות לא "חייבת" לעשות את זה אם לא בא לה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חנות בדרך כלל תספק החלפה במקום במקרה שיש להם במלאי והם בטוחים ב100 אחוז שהיבואן/יצרן יחליף להם לחדש עם אחריות מחודשת.

במוצרים בהם היבואן או היצרן מערימים קשיים לגבי תנאי ההחלפה וזמני אחריות למוצרים המוחלפים (גם כשמוחלפים בחדש), אז באופן טבעי לא תהיה לחנות גמישות בעניין, והלקוח יאלץ להמתין ולקבל (באופן שקוף לכאורה דרך החנות) את השירות של היבואן/יצרן.

זאת המציאות, והיא נפוצה יותר בחברות ומוצרים מסוימים, ולא קיימת בכלל בחברות ומוצרים אחרים.

מי שלא רואה את זה קל לו לקפוץ למסקנות ולחשוב שהחנות או מישהו בחנות רוצה ברעתו או בוחר להתייחס אליו בצורה לא ראויה.

ברוב המקרים זה פשוט לא נכון.

לפעמים יכולים להיות מצבים שזה כן נכון.

גם זה יכול להיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע למה כולם מעלים פה השערות וניחושים. האם פותח השרשור יכול לומר לאן הוא מסר את המקלדת ומה התשובה הרשמית שנתנה לו? האם הוא ניסה לדבר עם היבואן ישירות?

מקלדת שהאותיות שלה מתקלפות אחרי זמן קצר, זה צריך בהחלט לפול בתנאי האחריות מכיוון שהמקלדת הופכת לבלתי שמישה. אם היבואן לא מוכן להחליף הוא צריך להוכיח שנעשה פה משהו שהוא השימוש הרגיל במקלדת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלעד היקר,

לא יצא לי עוד להתעדכן בסיפור שלך עד הסוף ומה קרה היום עם שירות לקוחות, אבל אני כן חייב להגיב משהו אחד - עוד לא הבאת את המקלדת בכלל לסניף וכבר אתה מתלונן ובא בדרישות ?

אף אחד עוד לא ראה אצלנו את המקלדת עד כמה שידוע לי, לא איש מכירות לא טכנאי ולא שירות לקוחות עצמם.

אני הצעתי לך לשלוח את המקלדת אלינו בלי שום בעיה, נבדוק את העניין ואם יש מקום להחלפה היא תוחלף, אך בד"כ זה לא במקום ולוקח מספר ימים, משתנה ממקרה למקרה.

ההכפשה שלך פה היא ממש לא לעניין, במיוחד שאפילו לא הבאת את המוצר לאף אחד מהסניפים שלנו ועוד שום דבר לא קרה.

אגב אם אתה כבר רוצה לדבר עם מישהו על המקלדת הזאת, דבר עם היבואן, אמטל.

או שלחילופין תדאג להביא את המקלדת הזאת לאחת הסניפים שיבדקו בעצמם מה אפשר לעשות, ויעבירו אותה ל-RMA ומשם ליבואן שהוא יחליט אם זה החלפה או לא.

את המקלדת שלי ראו בתמונות שצילמתי וע"פ זה אישרו לי החלפה. זה קודם כל.

דבר שני אמרתי רק דברי אמת בהודעה שלי ואין לי מה להתבייש בזה.

אתה יכול לקרוא לזה הכפשה או מה שבא לך, אני יקרא לזה אמת.

ומה לעזאזל משנה אם כבר הבאתי את המקלדת לאחד הסניפים או לא??

בטלפון אמרו שלא מחליפים לי לחדש! שיש מקלדת פתוחה בסניף ראשל"צ שאותה ישלחו לסניף שבו אני יחליף את המקלדת שלי.

אתה צריך להבין שאני גר באילת ואין לי 'כמה ימים' עד שתחליטו מה לעשות, אם מחליפים אני צריך שזה יעשה במקום.

אני סך הכל עובר בחנות וממשיך לסידורים שלי וחוזר הביתה לאילת. חבל שאתם צריכים לסבך לי את החיים בגלל פאקינג מקלדת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך להבין שאני גר באילת ואין לי 'כמה ימים' עד שתחליטו מה לעשות, אם מחליפים אני צריך שזה יעשה במקום.

אני סך הכל עובר בחנות וממשיך לסידורים שלי וחוזר הביתה לאילת. חבל שאתם צריכים לסבך לי את החיים בגלל פאקינג מקלדת.

רגע, אתה אותו אחד מהדיון הקודם על המשלוח מקלדת מאילת ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה באמת מקרה קשה...

זה לא היה רעיון חכם לקנות מKSP בהתחשב במרחק מהבית שלך,לפחות מניסיוני בKSP וניסיון אחרים-רק לחכות בתור בשביל האחריות יקח לך לא מעט זמן.

במקרה הזה אני חייב לנטות את היד לטובת החנות,ה"אקסטרה" של החלפה במקום היא לא כזאת פשוטה בשביל החנות,אני מקווה שאחרי הנושא הזה הנציגים יוכלו לעשות "מאמץ" ולהביא לו חדש.

לא שהחנות לא אשמה,שהיא הציעה לו "מקלדת פתוחה" ושאמרה לו ש"לא יחליפו לו לחדש"-דבר שנוגד באופן בוטה מאוד את האחריות (אז מה זה אחריות? אם זה מקולקל,יביאו לך מתוקן/חדש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה הכי חשובה היא מה היבואן אמטל אומרים בעניין.

כפתורים מתקלפים אחרי שבועיים מקבלים אצלם תיקון או החלפה למקלדת מתוקנת אחרת ?

אם כן אז משהו כאן חשוד מאוד וצריך לחקור אותו.

ממתי יבואן מתקן מקלדות בעצמו ?

מי מתקן את המקלדות, מעבדה צד שלישי ?

איפה היצרן בסיפור ?

למה היצרן לא פותר את העניין בדרך ראויה ?

אחרי שהשאלות האלו יקבלו מענה, הדברים יהיו יותר ברורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

הנציג יגיד לך שהם עוד באים לקראתי כי המקלדת שלי לא בדיוק בגדר של החלפה כיוון שהבעיה היא שהכפתורים מתקלפים וזה לא תופס באחריות(מי הם שיקבעו? הם מייקרוסופט ולא ידעתי?).

קניתי מקלדת ואחרי שבועיים הכפתורים הראו סימן שהם מתחילים להתקלף ועכשיו כבר 2 כפתורים מקולפים לגמרי ועוד כמה כפתורים בדרך אליהם וזה נראה זוועה והמקלדת פשוט חדשה. מדובר על Siderwinder X6.

נראה לי הטריק שלהם בקטע של האחריות זה 'תשאיר את המוצר התקול בחנות ונחליף לך אותו תוך מספר ימים'

ואז הם בעצם עושים טלפונים לשאר הסניפים לראות מה יש פתוח\משומש שעובד, שולחים אותו לסניף שבו הלכת לממש אחריות ומחליפים לך.

הם אומרים שאין דבר כזה להחליף בחדש ושזה לשיקולם בלבד. בטח רק אם אין מוצר פתוח אז יחליפו לחדש.

הזוי! אני אישית לא קונה שם יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובכן גם אני מתחיל לאבד את התקווה בחנויות בארץ.

KSP, קניתי צורב במיוחד (ועוד אמרתי את זה מול המוכר בחנות כדי לוודא) שיש אפשרות צריבה של DL וכשאני מגיע הביתה, בזבזתי חבילת דיסקים על 40 שקל וכולם יצאו דפוקים

נאלצתי להחזיר את הצורב הישן והוא ממשיך לעשות את עבודתו כשהחדש של KSP שוכב על המדף ומעלה אבק

קניתי מIvory לניידים, אני בא לגוגל למצוא את הקירור ומתברר שהם מכרו לי זיוף ושהמוצר בכלל לא קיים באף מקום באינטרנט. (כן אני יודע שהבעיה שלי כי לא באמתי למוכר עם רשימה ואמרתי למוכר תביא לי X Y Z) אבל חשבתי שבשביל מוצר בשווי 70 שקל אני לא אקבל משהו מזויף. טעיתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובכן גם אני מתחיל לאבד את התקווה בחנויות בארץ.

KSP, קניתי צורב במיוחד (ועוד אמרתי את זה מול המוכר בחנות כדי לוודא) שיש אפשרות צריבה של DL וכשאני מגיע הביתה, בזבזתי חבילת דיסקים על 40 שקל וכולם יצאו דפוקים

נאלצתי להחזיר את הצורב הישן והוא ממשיך לעשות את עבודתו כשהחדש של KSP שוכב על המדף ומעלה אבק

קניתי מIvory קירור לניידים, אני בא לגוגל למצוא את הקירור ומתברר שהם מכרו לי זיוף ושהמוצר בכלל לא קיים באף מקום באינטרנט. (כן אני יודע שהבעיה שלי כי לא באמתי למוכר עם רשימה ואמרתי למוכר תביא לי X Y Z) אבל חשבתי שבשביל מוצר בשווי 70 שקל אני לא אקבל משהו מזויף. טעיתי.

איזה צורב זה ?

איך הגעת למסקנה שקיבלת קירור מזוייף, אם הוא לא קיים בחיפוש של ? אני חושב שהתכוונת שהקירור הוא ג'נרי, ומחיר של כ- 70ש"ח נשמע סביר לקירור ג'נרי ללפטופ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נדמה לי שהחנויות שמנסות לנגח את KSP ואייבורי צריכות לשכור אנשים עם קצת יותר שכל

אחד לפני הטוען כאן פעל בצורה ממש הזויה:

הוא בדק באינטרנט שאין להם משלוחים

הוא התקשר לסניף שלהם בשביל להיות בטוח במאה אחוז וענה לו נציג רשמי שאין

והוא עוד טרח לפתוח כאן דיון ששואל את כל האנשים אם זה נכון באמת שאין להם משלוחים

והטוען כאן היום הוא עוד לא עשה כלום ממש וכבר פתח דיון

ועכשיו יבואו כולם יגידו כמה רע לקנות שם וכמה השירות לא טוב והמוצרים לא טובים

והם לא קונים שם יותר אנצטרה אנצטרה אנצטרה

ואני שואל נו.. הדיונים האלה רציניים באמת?

ואם התשובה היא כן אז למה חברי הפורום ממשיכים לקנות שם?

האם כדי שיוכלו לפתוח עוד דיונים הזויים?

או שהם פשוט מזוכיסטים !?

הדיונים האלה נראים לי שקריים מיסודם לא הגיוניים

ואני גוזר על עצמי לא לקרוא דיונים בנושאים האלה יותר

ברשותכם אני אחזור עכשיו לדיון אותו הפסקתי באמצע. דיון מהותי וחשוב וענייני

נושא שתמיד יהיה אקטואלי עבורי

ניחשתם נכון

תה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...