death_star פורסם 2011 בינואר 20 Share פורסם 2011 בינואר 20 תאריך 11.11.11 נראה מתוכנן כל כך שיהיה חרוט בראשכם כנראה הם יהיו מוכנים עוד לפני ובכוונה יוציאו בתאריך כזה. תאוריה אישית. תכנון אישי שלי לגבי המשחק, למצוא מהר סקין של DAEDRA או לעשות את הדמות אדומה D~: , לרצוח את כול העולם ולהצטרף לגילדות רשע ולבצע את המשימות ובסוף לרצוח אחד אחד שם, באובליביון שעשיתי את זה נהייתי חזק כול כך שהורדתי כול אחד במכה אחת עם גרזן DAEDRA. במורווינד יכלתי לאנוס את המשחק כל כך שקסם אחד שעשיתי (שילוב של כישופי אש חשמל קרח ורעל) יכל להרוג את כל הדמויות שהיו על המסך באותו זמן (וגם כאלו שהיו מאחורי בתים) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guyn פורסם 2011 בינואר 21 Share פורסם 2011 בינואר 21 תמונות concept art שפורסמו במגזין Game Informer: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AtR פורסם 2011 בינואר 21 Share פורסם 2011 בינואר 21 פשוט אין סבלנות! ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
2130TOMER פורסם 2011 בינואר 22 Share פורסם 2011 בינואר 22 ואוווו לא יכול לחכות כבר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jackhammer פורסם 2011 בינואר 23 Share פורסם 2011 בינואר 23 אף פעם לא הבנתי מה הרעיון של לשחרר תמונות כאלהכאילו למה להשקיע זמן בליצור אותם?הרי זה לא תמונות גייםפלייאז מה זה תכלס אומר לי?שמי שצייר אותם יש לו דמיון ויצירתיות והוא אחלה אמן?כיף לו מאודאבל מה הקשר של זה למשחק? איך זה מקדם את המשחק עצמו?למה אני צריך לדעת שבמשחק החדש יהיו שלבים עם טירה בשלג ועוד מערה עם תחב?(שתכלס 2 התמונות האחרונות נראות מאוד כמו חבילות ההרחבה של אובליביון אבל לא משנה)אני מעדיף שישקיעו את הכמה דולרים ששילמו לו כדי להרחיב את העלילה בעוד 2 דקות כי תכלס זה יותר ממה שאני יהנה מהתמונות האלו.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
crowbar87 פורסם 2011 בינואר 23 Share פורסם 2011 בינואר 23 למה צריך קונספט ארט? כדי לתת כיוון למעצבי שלבים, שצוות הפיתוח יקבל כיוון כללי על המראה והאופי של המשחק...המראה של משחק יכול להשתנות כמה פעמים במהלך הפיתוח (Diablo 3, Duke Nukem Forever וכו') אבל הקונספט ארט נשאר ונותן קווים כלליים לאיך יראה התוצר הסופי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikus פורסם 2011 בינואר 23 Share פורסם 2011 בינואר 23 אף פעם לא הבנתי מה הרעיון של לשחרר תמונות כאלהכאילו למה להשקיע זמן בליצור אותם?הרי זה לא תמונות גייםפלייאז מה זה תכלס אומר לי?שמי שצייר אותם יש לו דמיון ויצירתיות והוא אחלה אמן?כיף לו מאודאבל מה הקשר של זה למשחק? איך זה מקדם את המשחק עצמו?למה אני צריך לדעת שבמשחק החדש יהיו שלבים עם טירה בשלג ועוד מערה עם תחב?(שתכלס 2 התמונות האחרונות נראות מאוד כמו חבילות ההרחבה של אובליביון אבל לא משנה)אני מעדיף שישקיעו את הכמה דולרים ששילמו לו כדי להרחיב את העלילה בעוד 2 דקות כי תכלס זה יותר ממה שאני יהנה מהתמונות האלו....אתה לא תאמין כמה תפקידים יש בתוך חברות פיתוח, ודווקא זה אחד החשובים כיוון שהוא מגדיר את אופי העולם. ברור שזה לא מעניין אותך כי זה לא קשור למשחק מבחינה גרפית-טכנית אתה צודק. מבחינתם-הם משחררים את זה מהסיבה הפשוטה שאין להם שום מנוע גרפי וטקסטורות עם כל הדברים הקיימים וככה הם יוצרים הייפ על המשחק. עובדה שזה עבד כבר על 2 אנשים בדיון הזה(אני גם לא התלהבתי מצטער).דווקא קונספט ארט זה תחום די חשוב ונחוץ בתעשייה הזאת, תיקח לדוגמא את הסרט "לבירינט"(המבוך) שכולו מבוסס על קונספט ארט של שני אמנים שפשוט ציירו אחלה גובלינים שונים ומשונים ואפילו היה להם בובות שלהם ובזכותם הסרט הזה יצא. "טרון" גם היה לו קונספט ארט שלקוח מסדרות קומיקס עתיקות ובעצם כל עולם יש לו סגנון משלו ואמן הקונספט פשוט בורא אותו, ומשתדל כמה שאפשר לא לחזור על דברים שקיימים, שזה ממש לא קל בתקופה הרוויה הזאת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
teddy85 פורסם 2011 בינואר 23 Share פורסם 2011 בינואר 23 קונספט ארט חשוב לא רק בפיתוח משחקים , גם תעשית הסרטים לא יכולה לתפקד בלי קונספט ארט.לכל סצנה שאתה רואה בסרט עשו קונספט ארט......לכל סצנה!!!זה בדיוק אותו הדבר כמו לכתוב ספר או עבודה.לפני שאתה כותב ספר או עבודה לאוניברסיטה אתה תמיד קודם כותב רעיונית מה אתה הולך לעשות בנקודות כדי שיהיה לך מוסג כללי.קונספט ארט זה בדיוק אותו הדבר רק לתעשיות שמתעסקות באומנות ויזואלית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amisu פורסם 2011 בינואר 25 Share פורסם 2011 בינואר 25 Building better combathttp://www.gameinformer.com/games/the_elder_scrolls_v_skyrim/b/xbox360/archive/2011/01/24/skyrim-building-better-combat.aspx קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guyn פורסם 2011 בינואר 25 Share פורסם 2011 בינואר 25 רוב הכתבה מכילה הצהרות שמפתחים בד"כ חוזרים עליהן לפני הוצאת משחק.אבל מה שסיקרן אותי היא הפסקה האחרונה:As the Dragonborn, players can wield the dangerous dragon shouts during battle as well. The shouts may have magical properties, like the ability to slow time or call a dragon to your aid, but they are different than magic in that every character can employ them regardless of their spell casting skills. If you want to learn more about this supplemental power, read our in-depth discussion here.נראה שלשחקן יהיו יכולות מיוחדות שיהיו קשורות בדרקונים. משהו שבאמת לא ראינו עדיין בסדרת Elder Scrolls. אני מחכה לשמוע על זה עוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amisu פורסם 2011 בינואר 28 Share פורסם 2011 בינואר 28 טעימה מתפריט הסקיליםhttp://www.gameinformer.com/games/the_elder_scrolls_v_skyrim/b/xbox360/archive/2011/01/28/skyrim-menu-system-overhaul.aspx קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Super Sonic פורסם 2011 בינואר 29 Share פורסם 2011 בינואר 29 קוסמי ;Dנראה מדהים,מצפה בקוצר רוח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyBoy פורסם 2011 בינואר 29 מחבר Share פורסם 2011 בינואר 29 כמה חבל שהם מתייחסים רק לגרסת הPS3 שכמו כל הקונסולות, מוגבל מבחינת השליטה בגלל חוסר בכפתורים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amisu פורסם 2011 בינואר 29 Share פורסם 2011 בינואר 29 כמה חבל שהם מתייחסים רק לגרסת הPS3 שכמו כל הקונסולות, מוגבל מבחינת השליטה בגלל חוסר בכפתורים.מסכים ללא עוררין.. בגלל זה אני לא מסוגל לגעת בקונסולה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jackhammer פורסם 2011 בינואר 29 Share פורסם 2011 בינואר 29 נראה נחמד רק אני מקווה שהממשק לא יהיה יותר מדי קיצ'י קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.