תוכן Super Sonic - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Super Sonic

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    833
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי Super Sonic

  1. הרצתי את עדכון הWINDOWS 10 לגרסה 11 והתקלה נפתרה המחשב מזהה את כרטיס המסך. מניח שהייתה בעיה כלשהי עם אחד הדרייברים ועדכון הגרסא עזר. תודה רבה לכולם על העזרה והתמיכה מעריך את זה.
  2. אעשה את זה היום,אעדכן לאחר מכן. שוב תודה על העזרה
  3. כנראה טעיתי והמחשב בן שנתיים. לגבי התוכנה הצעד הזה בוצע ללא הצלחה. ביצעתי גם פתיחה וניתוק הסוללה הבוקר וגם זה לא עזר. אנסה לעדכן BIOS בהמשך היום.
  4. איו לי מה להפסיד, אין לי מידע או קבצים חשובים על המחשב. שאלה נוספת האם יש מדריך לעדכון BIOS שאוכל להעזר בו, או קישור לאחד כזה יעזור לי מאוד. מעולם לא עדכנתי BIOS ולא רוצה לעשות טעויות.
  5. אין ב BIOS אפשרות שכזו. האחראיות נגמרה המחשב נרכש לפני 3 שנים. הייתה תקלה זהה לפני כמה חודשים אך היא נפתרה ללא כל התערבות מהצד שלי, יום למחרת הכל חזר לעבוד. לפני שאפנה למעבדת תיקונים חשבתי לעדכן את ה BIOS, האם זה משהו שיכול לעזור?
  6. לא, התקנתי חלונות 10 כמוצא אחרון לפתור את התקלה.
  7. ברשותי מחשב נייד מדגם: ASUS TUF Gaming A17 FA706QM כרטסי מסך מדגם: RTX 3060 (laptop) כרטיס המסך הפסיק לפעול ואינו מופיע ב device manager (מצורפת תמונה). כרטיס המסך המובנה של המעבד הוא כרגע זה הפעיל במחשב. מעבד מסוג: AMD Ryzen 7 5800H with Radeon Graphics 3.20 GHz לאחר נסיונות רבים לעדכן דרייברים, לעדכן מערכת הפעלה, חיפוש נרחב באינטרנט לא הגעתי לפתרון. בבדיקה ב BIOS אני רואה שהמחשב מזהה את הכרטיס של nvidia, ה windows לא. נסיון התקנת דרייברים של nvidia כשל (מצורפת תמונה). בצעתי התקנה של windows 10 במקום ה windows 11 שהיה. אבקש את עזרתכם בעניין. תודה מראש.
×
  • צור חדש...