IQPC - שירות שעוד לא נראה כמוהו - סגירת הפרשה - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IQPC - שירות שעוד לא נראה כמוהו - סגירת הפרשה


aviz

Recommended Posts

אם זה היה צירוף מקרים , אני הייתי אומר שהם "לוחצים" את ההיסתברות מעט יותר מידיי והם כניראה מתנערים מההיסתברות הסטטיסטית שכל מיקצוען היה עושה ..

הכל כמובן ליכאורה שהחנות אשמה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא מופתע מהסיפור הזה לאחר הניסיון שלי איתם

קניתי פעם ראשונה ואחרונה בIQPC נעזוב את זה שהמחשב לא הגיעה בזמן וכל חלק היה אמור להגיע למלאי ליום למחרת

הבעיה העיקרית ששלחו לי זיכרונות יותר זולים ממה שהזמנתי אבל בחשבונית ציינו את הדגם היותר יקר

וגם לקחו כסף על גוביינע למרות ששילמתי באשראי

וכמובן שלא עונים לEMAIL

לא התקשרתי אליהם כי ידעתי שזה לא יגמר מהר אז ויטרתי להם על ה 50+- שקל שהם חייבים לי ופשוט לא אחזור יותר לחנות זאת

גם לי היה מקרה דומה בקניה הראשונה ואחרונה שלי אצלם , אף פעם לא הבנתי את הגיון של חנויות לפגוע בלקוחות שלהן .
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבחור ציין שאמרו לו בחנות שהלוח כבר לא מכוסה באחריות. עוד על כך נאמר שהלוח של חברת . כנראה כבר גירד את ה4 שנים (ורוב החנויות כבר הפסיקו לתת לו אחריות עוד לפני תום תקופת 36 חודשים בגלל שABIT סגרו את הדלתות שלהם)

תחשבו על מצב היפוטתי; מחשב בן 4 שנים (בערך. נגיד) עם לוח שברמת הרכיבים האלקטרוניים כבר בסוף חייו, הקבלים כבר על סף מוות.

מגיע המחשב למעבדה, כביכול עדיין תקין. משום מה קורס כאשר יש עומס - מי יאמר שזה בעיה של חימום ומי יאמר שזה בעיה של הספק לא יציב לחלקיו של הלוח (קבלים תקולים)

אחרי כמה ימים של בדיקה, שבין הייתר נעשו תחת 100% מאמץ וחום, אחד או כמה קבלים פשוט עלו באש. אני חושב שכולנו נסכים כאן שזאת בעיה שאפשר היה לצפות אותה מראש.

מזה משנה אם הקבלים התפוצצו אצל הלקוח בבית או במעבדה? למרות שאצל הלקוח כנראה זה היה קורה בעוד שבוע~שבועיים. הוא מן הסתם לא הריץ prime95 או תוכנות כאלו כדי "לאנוס" את הלוח ולבדוק מה קורה איתו.

מזה אשמת החנות שלוח בן 4 שנים מת? (שוב אני מנחש כי לא נכתב בן כמה המחשב, התגובות על הלוח הזה רצות בNEWEGG מ2006 עד 2008 ככה שאפשר להניח שזה גילו)

לא בא להגן על צד כזה או אחר, פשוט תחשבו בהגיון לשניה. זאת סוגייה די מסובכת שאין בה שחור ולבן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DenisF אני מסכים איתך אבל הבעיה פה, לדעתי האישית, היא שמהחנות נמסר לפותח הדיון המשפט הבא: "הבנתי את הראש שלך לא תקבל לוח אם חדש, תבוא לקחת את המחשב".

זה כבר אומר שהשיחה התדרדרה למקומות לא טובים ולא נעימים.

בכלל לאור התגברות במספר הדיונים על חנויות שנותנות שירות שלא לטעם הלקוחות אני מציע לאנשים לנסות לדבר בנועם וברוגע עם החנויות. אני באופן אישי יכול לאמר שלמרות סיפורי הזוועה על KSP כשדווקא קרו לי מקרים וציוד התקלקל (מסך LCD בן שנה+, ראוטר חדש לחלוטין וכיו"ב) כאשר הגעתי והסברתי בצורה מתורבתת ושיתפתי פעולה עם החנות לפי הפרוטוקול ונאזרתי בסבלנות פתרו לי את הבעיה.

לעומת זאת ברגע שאנשים מתחילים להתעסק בצעקות, התנהלות בלתי מתורבתת וחוסר נעימות שום דבר טוב לא ייצא מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבחור ציין שאמרו לו בחנות שהלוח כבר לא מכוסה באחריות. עוד על כך נאמר שהלוח של חברת . כנראה כבר גירד את ה4 שנים (ורוב החנויות כבר הפסיקו לתת לו אחריות עוד לפני תום תקופת 36 חודשים בגלל שABIT סגרו את הדלתות שלהם)

תחשבו על מצב היפוטתי; מחשב בן 4 שנים (בערך. נגיד) עם לוח שברמת הרכיבים האלקטרוניים כבר בסוף חייו, הקבלים כבר על סף מוות.

מגיע המחשב למעבדה, כביכול עדיין תקין. משום מה קורס כאשר יש עומס - מי יאמר שזה בעיה של חימום ומי יאמר שזה בעיה של הספק לא יציב לחלקיו של הלוח (קבלים תקולים)

אחרי כמה ימים של בדיקה, שבין הייתר נעשו תחת 100% מאמץ וחום, אחד או כמה קבלים פשוט עלו באש. אני חושב שכולנו נסכים כאן שזאת בעיה שאפשר היה לצפות אותה מראש.

מזה משנה אם הקבלים התפוצצו אצל הלקוח בבית או במעבדה? למרות שאצל הלקוח כנראה זה היה קורה בעוד שבוע~שבועיים. הוא מן הסתם לא הריץ prime95 או תוכנות כאלו כדי "לאנוס" את הלוח ולבדוק מה קורה איתו.

מזה אשמת החנות שלוח בן 4 שנים מת? (שוב אני מנחש כי לא נכתב בן כמה המחשב, התגובות על הלוח הזה רצות בNEWEGG מ2006 עד 2008 ככה שאפשר להניח שזה גילו)

לא בא להגן על צד כזה או אחר, פשוט תחשבו בהגיון לשניה. זאת סוגייה די מסובכת שאין בה שחור ולבן.

אמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבחור ציין שאמרו לו בחנות שהלוח כבר לא מכוסה באחריות. עוד על כך נאמר שהלוח של חברת . כנראה כבר גירד את ה4 שנים (ורוב החנויות כבר הפסיקו לתת לו אחריות עוד לפני תום תקופת 36 חודשים בגלל שABIT סגרו את הדלתות שלהם)

תחשבו על מצב היפוטתי; מחשב בן 4 שנים (בערך. נגיד) עם לוח שברמת הרכיבים האלקטרוניים כבר בסוף חייו, הקבלים כבר על סף מוות.

מגיע המחשב למעבדה, כביכול עדיין תקין. משום מה קורס כאשר יש עומס - מי יאמר שזה בעיה של חימום ומי יאמר שזה בעיה של הספק לא יציב לחלקיו של הלוח (קבלים תקולים)

אחרי כמה ימים של בדיקה, שבין הייתר נעשו תחת 100% מאמץ וחום, אחד או כמה קבלים פשוט עלו באש. אני חושב שכולנו נסכים כאן שזאת בעיה שאפשר היה לצפות אותה מראש.

מזה משנה אם הקבלים התפוצצו אצל הלקוח בבית או במעבדה? למרות שאצל הלקוח כנראה זה היה קורה בעוד שבוע~שבועיים. הוא מן הסתם לא הריץ prime95 או תוכנות כאלו כדי "לאנוס" את הלוח ולבדוק מה קורה איתו.

מזה אשמת החנות שלוח בן 4 שנים מת? (שוב אני מנחש כי לא נכתב בן כמה המחשב, התגובות על הלוח הזה רצות בNEWEGG מ2006 עד 2008 ככה שאפשר להניח שזה גילו)

לא בא להגן על צד כזה או אחר, פשוט תחשבו בהגיון לשניה. זאת סוגייה די מסובכת שאין בה שחור ולבן.

אתה צוחק נכון ?! בן 4 שנים = בסוף חייו ?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא משנה האם הלוח בסוף חייו או לא. כשהמחשב נמסר לתיקון הוא עבד (מה שקל מאוד להוכיח אם בטופס המסירה נכתב "מסכים כחולים" - קשה לקבל מסך כחול במחשב שלא נדלק). זה אומר שלכל הפחות, עליהם להחזיר לך מחשב באותו המצב גם אם אתה לא משלם להם שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. יחס גורר יחס. וכאשר לקוח נלחץ מת כשהוא שומע שהלוח שלו מת ומנסה למצוא מקור להשגת לוח אחר במינימום מחיר, כן זה יגיע לצעקות ולריב ברגע שהגוף שממנו הוא תכנון לינוק מתנער ממנו.

2. האם IQPC חייבים פה משהו ללקוח? ממש ממש לא בהכרח. כאמור המחשב לא היה תקין, היו מספר עדויות לבעיות בלוח.

3. די כבר להפוך את הפורום לכלי ניגוח בחברות.

4. מה ציפית שהחנות תקלוט? משתמע שאתה מאשים אותם במותו של הלוח שלך, מה שכאמור לא ניתן להוכיח ולווא דווקא נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיפור הזה נשמע שזה הלך ככה:

- פותח השירשור הביא מחשב לתיקון עם תקלה חמורה שיכלה לקרות מהרבה סיבות חלק מהן זולות לתיקון וחלק מהן יקרות לתיקון מה שיכול להביא ללקוח את הג'ננה גם ככה.

- הטכנאי בדק את המחשב וניחש לא נכון ואמר כנראה שהמעבד מתחמם , נחליף הגוף קירור - זה זול לתקן הלקוח יהיה מרוצה.

- בגלל שהחלפת מאוורר יכולה לגרום נזקים פיזים ללוח אולי אחד קרה והלוח נשרף.

- אחרי שהלוח נשרף לרוב יותר קשה לדעת מה היתה הבעיה עם המחשב במקור. יש סיכוי די גבוהה שזה היה הלוח אם ואולי זה באמת היה הקירור אבל אני חושב שבמקרה של מאוורר מקולקל עדיף היה להחליף מאוורר (הרבה יותר קל ופחות פולשני) ולא את כל הגוף (הגוף עצמו לא אמור להתקלק ) או להחליף את קירור לאותו אחד (חוסך בלגאן).

בקיצור אני חושב שיש לך עמדת מיקוח די טובה לקנות חדש בהנחה גדולה אבל יותר מזה לא נראה לי שתקבל. כל הצדדים כנראה היות צריכים להיות מודעים לכך שהלוח אם לא באחריות ואין לו אבא ואמא ולהזהר לא להתעלל בו יתר על המידה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה פה שילוב של כמה בעיות לדעתי:

1. מסכים כחולים בעליית ה- , זה יכול להיות רק תקול(בהנחה שלא שונו הגדרות וגירסת הביוס יציבה).

2. בנוסף כנראה שגם היתה בעיית התחממות כלשהי מצד המעבד כשהוא נמצא תחת עומס(שלא ברור את חומרתה).

הטכנאי ניסה לטפל בבעיה 2, כביכול בעיה פשוטה יותר שהתיקון שלה זול יחסית(אך כנראה לא הבעיה העיקרית במחשב).

הטכנאי התקין חדש למעבד והפעיל PRIME95 או תוכנה אחרת בסיגנון, ובום- הלוח קרס תחת הלחץ ושבק חיים.

הטכנאי נבהל, שכן הוא חשב שקירור חדש אמור להחזיר את המחשב למצב תקין לחלוטין.

יכול מאוד להיות שהלוח כבר היה בסוף חייו, ובדיקת המאמץ של המעבדה היתה הקש ששבר את גב הגמל(שהיה נשבר בכל מקרה בזמן הקרוב גם בבית הלקוח, הרי הלוח לא תקין).

מכיוון שהלוח לא נמצא יותר באחריות נדרש מהלקוח לשלם את מלוא הסכום לקניית לוח חדש.

אני לא רואה פה מקרה של רשלנות פושעת, אבל נשאלת השאלה- איך הטכנאי הצליח לנטר את הטמפרטורה של המעבד אם המחשב לא הצליח אפילו לעלות לביוס? מהיכן הקביעה שהמעבד מתחמם יתר על המידה? האם בכלל היתה בדיקת מאמץ או שהרכבת הקירור פגעה בלוח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לתת דוגמה מעולם הרכב לפני הדעה שלי, לפני כחודשיים הלכתי לבדוק את המזגן שלי במוסך שמתמקצע במזגנים. אחרי בדיקה קצרה, הסבירו לי כמה וכמה פעמים שבבדיקה מעמיקה יותר יכול להיגרם נזק לחלקים מסוימים במזגן, ושאין דרך להימנע מכך, ושאלו אותי האם אני מסכים לקחת את הסיכון.

זה מה שצריך לקרות, ברגע שיש מוצרים שלא תחת אחריות ורואים שהם במצב גסיסה.

הפתרון לדעתי הוא להיפגש באמצע, לדעתי החנות צריכה להציע ללקוח לוח תואם במחיר עלות וכנראה אפילו פחות על עוגמת הנפש והטרטורים.

בקשר לIQPC עצמם אז אצלי הם בדקו מחשב עם לוח בעייתי במשך כמה ימים בצורה יסודית ביותר, (הבעיה הופיע רק פעם אחת ) והלוח פתאום משום מקום התחיל לעבוד טוב מעצמו, וכבר עובד חלק חצי שנה מאז (טפו טפו טפו), וההתרשמות שלי מהטכנאי שלהם הייתה חיובית למדי. נראה שהבחור מקצועי וייסודי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מה הבעיה שלך שהייתה עם החנות...

אני יודע שאני לקוח שלהם, והייתה לי בעיה במחשב, ולא יכולתי להרשות לאף אחד לגעת במחשב מטעמים מסוימים.

הלוח אם שלי שבק חיים..

הייתה בעיה שאספקה של הלוח אם שהיה באחריות התעכבה בגלל היבואן והוא סיפק לי לוח חילופי.

אחרי זה בדקתי עם החילופי ויצא שגם הספק שלי היה תקול, (נתן 15 וולט במסילה של 12).

כמעט התייאשתי, יאיר הציע לעזור לי בצורה של לפנות לי מקום במעבדה שלו, נתן לי חלקים לעבוד איתם ובאמת הוציא אותי מבעיה רצינית.

אני מדבר על מצב שאני מבקש רכיב, ויאיר תוך 2 דק' מביא לי רכיב חדש, אני אישית לא ציפיתי לרמה כזאת של מחויבות ללקוח.

גם הטכנאי שלו אייל, לא הספקתי לדבר איתו הרבה, אבל נשמע בחור רציני שמבין עניין, כמו כן עזר לי בכמה דברים שלא שמתי לב אליהם.

קשה לי להגיד לך אם אתה צודק או לא...

אבל לפי מיטב הבנתי, קשה לאבחן מחשב ללא בדיקות, ובבדיקות תמיד התגלו דברים.

ואי אפשר לשלוח חלקים ליבואן מבלי לוודא שהם תקולים, אחרת החנות מחויבת בעלויות בדיקה מצד היבואן במידה והרכיב תקין (זה למיטב ההבנה שלי).

לא פעם אני רואה מחשבים שכולה ניקוי של מגעים פותר להם את הבעיה, אבל זה עדיין שעות של טכנאי.

ולי זה נשמע יותר כמו מאמץ לחסוך כסף בטענה שזה רכיבים אחרים שעדיין נמצאים באחריות.

בכל מקרה פעם הבאה תשאל, אם הבדיקה עולה כסף, ומה היא כוללת ותבקש שיידעו אותך במידה והם עושים משהו בנוסף.

אגב למניעת הספק, אני לא עובד של IQPC, אני איש סיסטם וטכנאי מוסמך כבר מעל ל - 6 שנים.

יבגני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...