כתבה על פנדה בthemarker - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כתבה על פנדה בthemarker


Thant

Recommended Posts

תקרא בין השורות של הכתבה חבוב, ההחלטה הראשונה של היבואן לא לתת אחריות להארדיסק היה "חשד לפתיחת הכונן",

שזה אומר שהיא בעצמה שברה אותו, לפחות לפי הסברים של כמה מכרים שלי שעובדים ברשתות מחשבים גדולות, למשל KSP.

להלן:

אתה מבין? לפי מה שזה נראה, מעבר למייל הדוחה שלה היא כנראה גם שברה את הכונן בעצמה ועוד הלכה איתם לבית-משפט על זה.

"

כניראה שלך יש יכולת על טבעית להבין ממה שרשום שהיא שברה או הפילה אתו, אחרת איך אפשר לדעת? או שבעצם אתה זה שצריך לקרוא שוב "בין השורות", חבוב.

זה שהוא אמר שהיבואן אומר שיש חשד לכונן פתוח אז הוא אמר. עד שאני לא יראה תגובה של בנדא מגנטיק אני לא מאמין לשום מילה שלו.

אם לא שמת לב, המנכ"ל בדרך נס ממש פתאום כן החליף את הכונן מממממממ מעניין איך זה פתאום אפשרי?

אולי אם באמת היו לו הוכחות שהיא פתחה את הכונן (כן בטח) או שברה אותו (נגיד) הוא היה מעלה איזו הוכחה כדי לנקות את שמו אחריי כל הפרסום השלילי שקיבל במקום ישר לרוץ ולהודיע שהכונן הוחלף כדי להשתיק עניינים? קשה לי מאוד להאמין.

אתה יודע מה נלך יותר רחוק, אפילו שהיא ביקשה בחזרה את הכונן הפגום לא הסכימו לשלוח לה אותו בחזרה, מה אמרו לה? בואי קחי מקיסריה או משהו?

ודרך אגב- יש הבדל בין "חשד לפתיחת כונן" לבין להפיל ולשבור, זה שאתה החלטת שחשד לפתיחת הכונן זה אומר שהוא נפל ונשבר זה מאוד נחמד אבל

יש הבדל גדול בין השניים. " מה נראה לך שהוא נפל... ואז השתחררו הברגים מעצמם....(ברגי כוכב לא?)....ואפילו אין סימן של מכה או שבר....מעניין!!

גם מה זה "חשד לפתיחה"? או שהוא נפתח\נשבר או שלא. מה? אי אפשר לדעת...

אני בטוח שאם הכונן היה שבור זה הדבר הראשון שהיינו שומעים ממר מנכ"ל.

ואני מוכן לחתוך ת!@## אם היא פתחה את הכונן. (מי פותח כונן שיש אחריות??) ומי פותח בכלל? מה, היא מבינה בהארדיסקים??

נראה לי שהתאוריה שלך לא ממש נכונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

היי, אני את שלי עשיתי.

כתבתי "לדעתי" ואני לא כופה את הסברה שלי על אף אחד.

עם זאת, הבחורה הזאת באמת עשתה הרבה נזק לבנאדם ולעצמה בשביל 700 ש"ח,

הייתי אומר שאני מסכים עם יאיר באומרו "אני מרחם על האנשים שצריכים לסבול אותך כל יום".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי, אני את שלי עשיתי.

כתבתי "לדעתי" ואני לא כופה את הסברה שלי על אף אחד.

עם זאת, הבחורה הזאת באמת עשתה הרבה נזק לבנאדם ולעצמה בשביל 700 ש"ח,

הייתי אומר שאני מסכים עם יאיר באומרו "אני מרחם על האנשים שצריכים לסבול אותך כל יום".

אתה את שלך עשית? למה יש לך איזשהו צד בסיפור?

אם לא שמת לב הבחורה עשתה הכל לפי הספר, שלחה את הכונן מכספה וביקשה חלופי מטעם האחריות על פי חוק!. רק אחרי שירקו לה בפרצוף התחילה המהומה.

סה"כ כולנו בני אדם לא צריך להשתחצן..

מוזר גם שאתה כול כך מזועזע מהתגובה של הבחורה ומסכים עם מילות המנכ"ל.. הרמה ניראת לי אותה הרמה לא? (עזוב שמנכ"ל לא צריך לרדת בכלל לרמה כזו. מתוקף תפקידו, היה עדיף שלא יגיב בכלל).

מגיע לו כל טיפת וטיפת נזק. שילמד לא לשחק עם כסף ורגשות של אנשים בדרך הקשה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשרשמתי "אני את שלי עשיתי", התכוונתי לזה שרשמתי "לדעתי".

כאשר אני רושם "לדעתי", זה אומר שזו דעתי ואני לא כופה אותה על אף אחד,

אתה מוזמן לא להסכים איתה, לא באמת מעניין אותי.

אני לא מזועזע מהתגובה של הבחורה, אני נגעל מההתנהגות שלה במקרה הזה וחושב שהיא טועה, זה הכל.

זו דעתי, אם יש לך דרך להוכיח בפירוש שדעתי מוטעית, הצג אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין איך אנשים הגיעו לקטע של הארד דיסק שבור.

המנכ"ל ציין שהלקוחה ע"פ החשד פתחה את הכונן.

אגב הלקוחה יכלה לפנות ישירות ליבואן לראות אם יש מה לעשות.

ובלי קשר , המנכ"ל והחברה ע"פ הכתבה והסיפור לא שירותיים.

וחברה שעובדת צמוד ליבואן - אין לה בעיה לבקש טובה קטנה להחליף - וגם אם היא הייתה שוברת עם פטיש - היו מחליפים !

כל מה שהיה חסר פה מעבר לשירות בסיסי - זה שירות עם WOW , שירות של קצת מעבר !

זה לא בושה לעשות קצת מעבר ללקוח שלך, זה אפילו מומלץ !

לגבי הלקוחה - אני מבין שהיא הייתה עצבנית , אבל צריך קצת יחסי אנוש בסיסיים , קצת אסרטיביות ולהיות בסדר מהצד שלך ומקסימום לגשת לעיתון או בית משפט !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה כל אחד צריך לקבל שירות "קצת מעבר"?

הרי אם הוא "קצת מעבר" וניתן לכל אחד, זה קצת מפספס את הפואנטה,

כמו כן, מה זה "קצת מעבר"? אם אתה בא לקנות שוקו ולחמנייה במכולת, המוכר גם צריך למצוץ לך?

אני אישית הגעתי למסקנה שכנראה שהכונן נפגם ע"י הלקוח, בגלל שצויין בכתבה שהיבואן קבע "שהכונן נפתח ע"י הלקוח".

בד"כ, יבואנים קובעים דבר כזה, כאשר לאחר בדיקה שלהם, נמצא כי מי שהזיק לכונן הוא הלקוח ולא כדי לעשות דווקא,

או לא לתת שירות טוב. לתת דברים בחינם, זה לא שירות טוב, זה טימטום.

אם מישהו קנה ממני כונן, שבר אותו ומבקש חדש במקום, לא מבקש שירות טוב, הוא מבקש שיזלזלו בו ובאינטלגנציה שלו,

כי זה מה שהוא עושה לחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה הכונן הוחלף?? אני "בתור בעל עסק" שגורמים לו נזק תקשורתי רציני, הדבר הראשון שאני עושה זה להוכיח את צדקתי ומעלה הוכחה שהכונן שבור או נפתח ולא עושה ההפך ומחליף את הכונן במהירות הבזק כדי להשתיק את הלקוחה, מה שבעקיפין גורם לו להודות באשמה.

להגיד "חשד לפתיחת כונן" זה יפה מאוד אבל מה זה אומר? כל עוד אין לו הוכחה ודאית שנגרם נזק לכונן על ידי הלקוח הוא חייב לתת שירות על פי חוק.

אחרת מה?, כל חנות תגיד יש חשד אין אחריות זה נשמע לך הגיוני? ויודע מה, גם עם "היה" ספק למען הסר הספק היא הייתה צריכה לקבל שירות.

זה שהיא ישבה ופתחה את הכונן בעצמה זה קשקוש, אין שום סיבה בעולם לפתוח מוצר חומרתי במיוחד לא הארדיסק ולהיסתכן באובדן אחריות.

ואני משוכנע שאין לה בכלל ידע בתיקון . מה ניראה לך שהיא מהמשועממים של HWzone ורצתה "סתם" לראות מה יש בפנים?!?

ואם הכונן היה שבור (דבר שקל לראות ולהוכיח), מן הסתם שזה הדבר הראשון שהמנכ"ל היה אומר.

עובדה שהוא רצה להחליף הוא עשה זאת בקלות, שירות שמלכתחילה הלקוחה הייתה אומרה לקבל.

זו הייתה התנהלות ביזיונית ומזלזלת בלקוח מצד החנות, בלי שום קשר לתגובות של שניהם שבאו לאחר מכן, לא משנה מה תגיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

מה בקשר לעובדה שיאיר הציע לה לפנות לחברה המתמחה בהוצאת קבצים מהמחשב

אם הוא ידע שפתיחת הכונן תביא לביטול האחריות?

הם לא צריכים לפתוח את הכונן בדר"כ ע מדובר בנזק לוגי.

אם היא הפילה אותו או שברה או שמהו (ואין פלא שהוא הפסיק לעבוד) רק אז כשיש נזק פיזי (כמו שריפה טביעה או נזק פיזי אחר) יש צורך לפתוח את הכונן בדר"כ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה הכונן הוחלף?? אני "בתור בעל עסק" שגורמים לו נזק תקשורתי רציני, הדבר הראשון שאני עושה זה להוכיח את צדקתי ומעלה הוכחה שהכונן שבור או נפתח ולא עושה ההפך ומחליף את הכונן במהירות הבזק כדי להשתיק את הלקוחה, מה שבעקיפין גורם לו להודות באשמה.

להגיד "חשד לפתיחת כונן" זה יפה מאוד אבל מה זה אומר? כל עוד אין לו הוכחה ודאית שנגרם נזק לכונן על ידי הלקוח הוא חייב לתת שירות על פי חוק.

אחרת מה?, כל חנות תגיד יש חשד אין אחריות זה נשמע לך הגיוני? ויודע מה, גם עם "היה" ספק למען הסר הספק היא הייתה צריכה לקבל שירות.

זה שהיא ישבה ופתחה את הכונן בעצמה זה קשקוש, אין שום סיבה בעולם לפתוח מוצר חומרתי במיוחד לא הארדיסק ולהיסתכן באובדן אחריות.

ואני משוכנע שאין לה בכלל ידע בתיקון . מה ניראה לך שהיא מהמשועממים של HWzone ורצתה "סתם" לראות מה יש בפנים?!?

ואם הכונן היה שבור (דבר שקל לראות ולהוכיח), מן הסתם שזה הדבר הראשון שהמנכ"ל היה אומר.

עובדה שהוא רצה להחליף הוא עשה זאת בקלות, שירות שמלכתחילה הלקוחה הייתה אומרה לקבל.

זו הייתה התנהלות ביזיונית ומזלזלת בלקוח מצד החנות, בלי שום קשר לתגובות של שניהם שבאו לאחר מכן, לא משנה מה תגיד.

לפעמים חנות מעדיפה לתת ללקוח דברים שלא מגיעים לו, רק כדי שיהיה שמח ושיסתום כבר את הפה.

"חשד לפתיחת כונן"=בבדיקה שהם ערכו הם גילו שהכונן פתוח, סוף סיפור, הם הביאו לה כונן חדש רק כי אין להם כוח לזיוני שכל שלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אספר על המקרה שלי, אם זה חשוב לכם או לא, זה כמובן לא אקטואלי עכשיו ולא יכול לשנות כלום עכשיו אז שלא יחפשו אותי, או שינסו להשיג אותי עם וודו.

כעיקרון אני הייתי בצבא, משום מה בדרך לבסיס שלי בטירונות היה לי המזל שהרכבת תעבור בקסריה ומשם יש מיניבוס קטן שמסיע בחינם חיילים מהרכבת לאיזור התעשייה ששם זה פנדה.

אז זה היה אחרי שקניתי מהם מחשב AMD לפני הרבה זמן ועוד כמה דברים שעבדו טוב, זה היה מחשב מורכב עם חלקים שאני בחרתי והוא הורכב שם ולא היה לי בעייה אחת מהם, בחרתי בחלקים די יקרים שהיו בזמנו, זיכרונות A-DATA DDR I בזמנו.

אז באותו זמן שהייתי בצבא הגיעו כרטיסי ה 6800GT שכל כך רציתי לשחק ב LORD OF THE RINGS אמרתי אני אקנה אותו, אז התקשרתי ביום שחזרתי מהצבא יום שישי ואמרתי להם אני מגיע, תשמרו לי כרטיס, נתתי פרטי כרטיס אשראי והכל נעשה ברוח טובה.

הגעתי לשם בריצה כי זה הרי יום שישי שלא יסגרו, לקחתי את הכרטיס בשימחה וחזרתי הבייתה, הרכבתי הכל ונוכחתי לעובדה שהכרטיס מת לחלוטין, כשמנסים להפעיל כל דבר שהוא תלת מימדי אם זה בדיקת ה DXDIAG של וינדוס או הוא נתקע ויש מסך כחול, אז לצערי הייתי עצוב שישי שבת, וגם עד יום שישי הבא רק שהייתי יכול להגיע אליהם עוד פעם. הייתי צריך כרטיס מסך למשחקים כי מכרתי את הכרטיס שהיה לי, ראדון 9800 נראה לי.

אז ביום ראשון הודעתי להם שהכרטיס לא תקין ואני יגיע אליהם אם יש להם להחליף לי במקום, אמרו לי כמובן, תגיע ונבדוק, הגיע יום שישי החלפתי אותו בכרטיס חדש שהיה שם וחזרתי הבייתה לגלות שהכרטיס הזה גם לא תקין ומציג ארטיקפטים מסויימים במשחקים וזה היה בבירור ב 3DMARK2006. עשיתי עוד כמה בדיקות במשך כמה ימים לפחות גם להנות מכמה ימים משחק שרציתי כל כך להנות ממנו. בסביבות 3-4 ימים אחרי שבאמת וידאתי שבאמת קיימת בעייה וזה לא דרייבר או משהו מסוג אחר הודעתי להם שהכרטיס הזה גם לא תקין ואם יוכלו להחליף, אמרו תגיע ונבדוק. הגעתי אליהם עוד הפעם ביום שישי וממש חששתי שיגידו לי את מילת השבועיים שאני כל כך שונא כי לא היה להם עוד כרטיס מהחברה הזאת, היה להם של POINT OF VIEW, ואני לא זוכר איזה חברה היה לי.

אז כשהגעתי אליהם הטכנאי שגם הרכיב לי את המחשב בהתחלה אומר לי עשית לו אוורקלוק תפסיק לעשות אוורקלוק לכרטיסים ואמר לי את זה בעצבנות, אמרתי סליחה מה ? אמר לי לא רוצה להחליף לך תפסיק לעשות אוורקלוק, אמרתי לו אני לא עשיתי שום דבר, קיבלתי כרטיס לא תקין בהתחלה, ועכשיו הכרטיס הזה מציג לי ארטיפקטים, אני לא שמח כל כך להגיע לפה להחליף כרטיס, לא כיף לי לא כיף לך, זה לא אמור להיות כיף, וחטף לי שם קריזה, ואני כמובן הזהרתי אותו שיפסיק להאשים אותי על דברים שהוא חושב, אמר לי תמלא טופס ויקח רק שבועיים עד שיגיע כרטיס חדש. כעיקרון אני הייתי כל כך עצבני על הטכנאי הזה, מילאתי את הטופס לא זוכר אם הביאו לי כרטיס זמני אבל הלכתי הבייתה ובזמן שהייתי בצבא לא הייתי יכול לשחק במשך שבועיים שזה די מעצבן לנוכח המצב שאני בצבא, לא מספיק מתעללים בי רשמית ממשלתית אני גם צריך שהתעללו בי בבית ללא מחשב. חיכיתי את השבועיים האלו וקיבלתי כרטיס חדש שסוף סוף עבד עד שמכרתי אותו כעבור שנתיים בערך שהגיע כמובן ה 8800GTX הידוע.

פעם אחרונה שקניתי מפנדה היה הראוטר DLINK DIR -655 A04 לפני 3 חודשים והוא עובד מצויין, אני לא שולל חברות, אני פשוט מתעב שהעובדים מתחילים לעבד אותך כמו בשר ולהגיד דברים שהם שקריים או שלא לטפל בך כי ככה וככה.

וזהו סוף סיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...