מצלמות המהירות החדשות - תגובת ה...תקשורת! - עמוד 11 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמות המהירות החדשות - תגובת ה...תקשורת!


Milford Cubicle

Recommended Posts

מצלמות המהירות: קנסות בכמיליארד שקל בשנה

מערך חדש של מצלמות מהירות ומצלמות רמזור, שהפעלתו תחל בסוף השנה, צפוי בשנה הראשונה להפעלתו להניב 370,000 דו"חות תנועה. במשרד לביטחון פנים מעריכים כי סך הקנסות שייגבו באמצעות המצלמות עשוי להגיע בסופו של דבר לכמעט מיליארד שקל בשנה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3975356,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ידוע כי ככול שהאכיפה גבוהה יותר כך גם מספר הדוחות ( עד לנקודה מסויימת ) , מטרת האוצר לשמור את הגרף בנקודת שיא

מטרת המשטרה / המדינה / האוצר לשמור את הדוחות במקסימום תפוקה כלומר הם יגבירו את האכיפה עד לנקודה שבה כמות השוטרים והדוחות מנפיקות את המספר הכי גדול של דוחות מבלי להוריד את מספר העברות ,

ידוע גם שאם תגביר את מספר הדוחותמעבר לנקודה מסויימת זה יתחיל להוריד את מספר העברות כלומר אנשים יתחילו לעשות פחות עברות , פחות עברות , פחות דוחות , פחות דוחות , לא טוב להכנסות .

הגרף הולך למעשה בצורה עולה ויורדת , מטרת האוצר לשמור את הגרף בנקודת השיא שלו , נקודה שבא יש הנפקה של מספר דוחות הכי גבוה יחד עם מספר העברות הכי גדול ( כלומר הנהגים עדיין לא משנים את הרגלי הנהיגה שלהם ) ועלות ההפקה היא הכי נמוכה ( כלומר מספר הניידות הנמוך ביותר כדי להפיק את מקסימום הדוחות מבלי לשנות את הרגלי הנהיגה של הנהגים )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם היתה למשטרה יכולת תיאורתית לאכוף 24/7 ולתפוס כל נהג "עבריין" שנוהג מעל המהירות המותרת, 99% מהנהגים בישראל היו יורדים מהכביש ומפקידים את הרישיון בבית המשפט החביב עליהם.

מה לדעתך זה אומר? שכולם באמת עבריינים ורק בנס אנחנו עדיין כמה מיליונים של אנשים במדינה ולא כולם מתים כבר?

או שאולי.... רק אולי... מי שבעייתי פה זה לא הנהגים אלא קביעת המהירות שלא התעדכנה מאז קום המדינה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שכבר כתבתי , יש אינטרס ברור למדינה ( אוצר ) לשמור על רמת עבירות נאכפות שהריוחיות שלהן עולה על ההוצאה שלהן קרי תאונות וכו'

אז האם לדעתי האשמה במדיניות של המדינה - אז ודאי !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

הצעה גרועה. החוק יחייב את היבואן להתקין דיבורית בכל חדש, והוא יעשה את זה ע"י התקנה של דיבורית מדגם גרוע ובמחיר מופרז, ואתה תהיה חייב לקחת את זה על פי חוק... אז מה עשית בזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק זה, דיבורית קבוע הכוונה למקום להעמיד את המכשיר - מה שאומר שדיבורית בלוטוט שלא רואים זה לא טוב! צריך דיבורית שמחזיקה את המכשיר... שזה ממש גועל נפש.

לפי דעתי זה סתם אובר-חקיקה, לא צריך להכנס לאנשים לתחת, יש גבול למה שהם צריכים להחליט לנו, אם בנאדם ירגיש צורך בדיבורית הוא יקנה ואם לא אז לא. אם הוא צריך ולא קונה אז הוא יעצר ויקבל קנסות. זה כמו שיעשו חוק שחובה לקנות מחשב וטלוויזיה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצעה גרועה. החוק יחייב את היבואן להתקין דיבורית בכל חדש, והוא יעשה את זה ע"י התקנה של דיבורית מדגם גרוע ובמחיר מופרז, ואתה תהיה חייב לקחת את זה על פי חוק... אז מה עשית בזה?

ברכבים חדשים קיימת אופציה להתקין דיבורית BT מקורית של היצרן. ברכבי פיאט האופציה נקראת Blue&Me. אני מאמין שיש לכל יצרן משהו דומה. הבעיה שרוב היבואנים לא יזמינו רכבים עם BT מובנה אלא יסתפקו בהתקנות מקומיות. למרות זאת מדובר בחוק טוב מאד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנקודה היא שדיבוריות לא יפחיתו, בטח שלא בצורה משמעותית, את כמות ההרוגים בכבישים.

וזה כקונטרה לטענה הדבילית של מציעי החוק -

העונשים הכבדים והתאונות אינם מרתיעים את הציבור, ולכן יש לתקוף את הבעיה מכיוון אחר

אבל למה כבר נותר לצפות... עם כל יום בו אני נכנס ל Ynet, מתווספת לה עוד סיבה למה לא כדאי להשאר כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוק מפגר, blue&me לא מספיק כי צריך לשים גם מעמד לטלפון.

שהתקנתי דיבורית בלוטוט מאורנג' באוטו שלי אז הם "חייבו" אותי לקדוח באוטו כדי לשים מחזיק מפגר למכשיר עצמו, הייתי צריך לחתום ולקבל אישורים כדי שיסכימו "לסכן" אותי ככה ולא להתקין את החרטא הזה.

תחשוב כל אוטו חדש ונוצץ יבוא עם מעמד פלסטיק של 2 שקל באמצע הדשבורד + 2 חורים על הדשבורד החדש, כדי שתוכל לשלוח smsים בנהיגה.... פשוט פיגור.

אני למשל לא מחייג ולא שולח כלום בנהיגה, רק עונה דרך הכפתור של הדיבורית, וגם אז אני עוצר בצד, למה שיחריכו אותי להתקין דברים שאני לא צריך???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוק דבילי כרגיל מחוקי מדינת שהולכים אל הפיתרון שמעשיר את החברים במקסימום ושהכי ידפוק את האזרחים ( זו הנוסחה לחקיקת חוקים בישראל פשוט )

אם היבואן יהיה חייב הוא ישים את השטויות שלו - פעם היבואן עוד היה מוציא לך את המזגן ואת הרדיו שבא מותקן ומוכר לך אותם בנפרד :facepalm: זה לא להאמין לטימטום של האנשים .

יש לג'רי סיינפלד את הקטע עם החוק של הקסדה שדי ממצא את הנושא ובעיקרו אומר שאם צריך להוציא חוק לשמור על בן אדם שלא שומר על עצמו אז זה דבילי .

בקיצור , אנשים לא יפסיקו לדבר בטלפון באוטו

המשטרה קשה לה לגבות קנסות על כך כי הפעילות היא בתוך האוטו וקשה להם לראות זאת .

הפוליטיקאים מנסים לגזור קופון על חשבון הליכאורה דאגה לציבור

לדעתי , לעיתים דאגה לציבור זה להניח לציבור לילמוד לבד .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...