שירות לקוחות של הוט - חוצפה שאין כדוגמתה - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות לקוחות של הוט - חוצפה שאין כדוגמתה


Milford Cubicle

Recommended Posts

  • תגובות 129
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כולם התעלמו מהעובדה שהוא לא מנסה להתנתק?

אולי יש לו בעיות חיבור. למזלי השירות שלהם כ"כ גרוע שאפילו כשרציתי לעשות טלפון קווי שלהם הם כל הזמן שכחו ממני וטעו בכתובת אפילו שנתתי להם אותה פעמיים... בסוף עברתי לבזק והשירות היה לא מהיר אלא גם הוגן: כשהייתה להם איזו טעות שאני בחוב על קו שכבר לא קיים יותר מעשור, תוך 15 דק' דיברתי עם מוקדנית זה כבר היה מאחוריי. אבל עדיין אין הצדקה לדמי אחזקת קו! :( סתם מיותר ומייקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם התעלמו מהעובדה שהוא לא מנסה להתנתק?

אולי יש לו בעיות חיבור. למזלי השירות שלהם כ"כ גרוע שאפילו כשרציתי לעשות טלפון קווי שלהם הם כל הזמן שכחו ממני וטעו בכתובת אפילו שנתתי להם אותה פעמיים... בסוף עברתי לבזק והשירות היה לא מהיר אלא גם הוגן: כשהייתה להם איזו טעות שאני בחוב על קו שכבר לא קיים יותר מעשור, תוך 15 דק' דיברתי עם מוקדנית זה כבר היה מאחוריי. אבל עדיין אין הצדקה לדמי אחזקת קו! :( סתם מיותר ומייקר.

יכול ליהיות שאין הצדקה, אבל לפחות בבזק יש לך קו :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתנתק בקלות מכולם.

אומר להם נשלחתי לעבוד בהודו חמש שנים.............

ולכל האלה שמוכרים ומבלבלים במוח בטלפון אני אומר: יופי, תשלח לי מפרט/נוסח פוליסה/תוכנית הצגות

מה שלא יהיה - בדאר.

בחיים אפאחד לא שלח לי כלום. ולמה שישלח ?

הוא עובד על אחוזים ממחירות שלו...........

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר שקראתי את השרשור - יש לי לתרום את הדבר הבא

http://www.ihatehot.com/

ודרך אגב לכל מי שמנסה להתנתק ולא מצליח (אם קנס בלי קנס זה כבר לא רלוונטי) - ולאו דווקא מ-HOT

השיטה שלי היא לשלוח דואר רשום לחברה עם הודעת ניתוק - כבר קרה שלא ניתקו אותי ותבעתי אותם וזכיתי...

יש חוק במיוחד למקרה כזה - ואפשר לקבל במסגרתו פיצוי (ללא הוכחת נזק - שאין הרבה תקנות כאלו) עד 10000 שח.

אני כבר מזמן למדתי לא להתקשר ע"מ לקבל שירות - הכל בכתובים.

MILFORD - הבנתי שאתה לא מנסה להתנתק. רק לקבל שירות - בכל מקרה תשכח מזה - השירות של HOT מתחת לכל ביקורת.

ותכף תצוץ\יצוץ פה איזה נציג HOT וינסה לעזור לך...

כל טוב,

גבריאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא בפעם היחידה שהיה לי בעיות עם (אומנם אני מנוי רק חודשיים כמעט)

אז הם ענו לי מהר למדי וגם עזרו לי לסדר את הבעיה מהר מאוד ובלי בעיות.

מאז הבעיה הזאת לא חזרה על עצמה ואני מרוצה (היה איזה בעיה עם המודם שהם הביאו לי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השיטה שלי היא לשלוח דואר רשום לחברה עם הודעת ניתוק - כבר קרה שלא ניתקו אותי ותבעתי אותם וזכיתי...

יש חוק במיוחד למקרה כזה - ואפשר לקבל במסגרתו פיצוי (ללא הוכחת נזק - שאין הרבה תקנות כאלו) עד 10000 שח.

אני כבר מזמן למדתי לא להתקשר ע"מ לקבל שירות - הכל בכתובים.

...

זה אפילו יותר פשוט מזה. פקס/אימייל לספקית השירות על הודעת ניתוק + אחרי החיוב האחרון טלפון לחברת האשראי שחוסמת באופן מיידי את ההרשאה לחיוב עבור אותה ספקית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אפילו יותר פשוט מזה. פקס/אימייל .

לצערי לא - וזה בגלל ששיטת מצליח עובדת בארץ שעות נוספות

כשאתה שולח בפקס\דואל זה יפה אבל אין לך הוכחה שהצד השני קיבל.

כאשר אתה שולח דואררשום יש לך. ואם הם לא מנתקים תוך כדי התעלמות מבקשה שתהקבלה אצלם כדת וכדין - אתה יכול לנקנק אותם.

זה כל הסיפור. וכמו שאני תמיד אומר fight fire with fire.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ הם גם תמיד יוכלו לטעון שקיבלו מעטפה ריקה...

מייל ושמירתו ב-sent items אמורה להספיק.

אני אישית מעדיף להתנתק (הפסקת חיובים באופן עצמאי זה מספיק טוב בשבילי) ולוותר על התענוג של הגשת תביעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ הם גם תמיד יוכלו לטעון שקיבלו מעטפה ריקה...

לא בבית משפט. שליחת דואר רשום וקבלתו מהווים ראיות בבית משפט.

הם יכולים לטעון מה שבא להם, זה לא ימנע משופט לפסוק כנגדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...