איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט? - עמוד 8 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט?


Fighter

Recommended Posts

  • תגובות 255
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אם קונים את הגרוטאה הישראלית הממוצעת שעברה כמעט 200 אלף קילומטר? מהר מאוד לאחר הקניה, בד"כ.

אבל עזוב ראש מנוע. גם אם מצאת אוטו טוב, אתה צריך לזכור את כל ההוצאות מסביב:

דלק שעולה כרגע בערך 6 וחצי שקל לליטר אם לא יותר, ביטוח שזה 2800 שקל ביטוח חובה אם אתה מתחת לגיל 21, אלא אם בא לך להיות דביל מוחלט, עושים גם ביטוח צד ג' ככה שבמקרה של תאונה באשמתך, אתה לא נדפק לכל החיים, שזה עוד 1600-1800 שקל בשנה, טסט 1000 שקל לשנה, טיפול 10,000 ותחלופת חלקים לפי הצורך.

תחזוקה של זה דבר יקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע אני כבר בן 21 הרי כתבתי שאני אוטוטו משתחרר

אז כמה הביטוח יוצא?

ועוד משהו

אבא שלי קונה את האוטו, אז מה הקשר אליי?

פשוט מאוד, אבא שלי כל הזמן בעבודה עם המונית, לי לא היה רישיון ואמא שלי עם רישיון אבל לא רוצה לנהוג בכלל אז לא היה צורך באוטו משפחתי אז הוא מכר את האוטו לטובת קניית מונית (החלטה מפגרת לדעתי, נהג מונית זאת עבודה די חרא)

עכשיו כשיש לי רישיון יש צורך באוטו משפחתי כי יש שוב מי שינהג בו

הסיבה שאני מתייעץ איתכם זה בגלל שאני רוצה לראות אם אבא שלי יודע מה הוא עושה וקונה אוטו טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם קונים את הגרוטאה הישראלית הממוצעת שעברה כמעט 200 אלף קילומטר? מהר מאוד לאחר הקניה, בד"כ.

אבל עזוב ראש מנוע. גם אם מצאת אוטו טוב, אתה צריך לזכור את כל ההוצאות מסביב:

דלק שעולה כרגע בערך 6 וחצי שקל לליטר אם לא יותר, ביטוח שזה 2800 שקל ביטוח חובה אם אתה מתחת לגיל 21, אלא אם בא לך להיות דביל מוחלט, עושים גם ביטוח צד ג' ככה שבמקרה של תאונה באשמתך, אתה לא נדפק לכל החיים, שזה עוד 1600-1800 שקל בשנה, טסט 1000 שקל לשנה, טיפול 10,000 ותחלופת חלקים לפי הצורך.

תחזוקה של זה דבר יקר.

+1

fighter אתה לא לוקח בחשבון טיפולים שוטפים ותיקון בלאי שתצטרך לעשות כדי שהרכב יסע. אם אתה חייב קנה, אבל כל עוד אתה יכול להסתדר בלי רד מזה. זה לא כיף כמו שזה נראה ואל תסתכל על כל מיני אידיוטים שקונים גרוטאה מתפרקת, מתקינים מערכת שעולה יותר מהרכב + מגנזיום + אגזוז לחץ ונוסעים כאילו יש להם מינימום BMW X5. אם תהיה לי עבודה קרובה לבית במרחק רכיבה על אופניים או הסעה או נוחה אני זורק את הרכב לכל הרוחות. היום אפשר להזמין כמעט הכל דרך הרשת, סופרים עושים משלוחים, חנויות אלקטרוניקה עושים משלוחים (לרוב בחינם) ואם פעם בכמה זמן צריך לצאת לאנשהו תמיד אפשר לקחת מונית.

[br]פורסם בתאריך: 16.07.2010 בשעה 18:40:17


רגע אני כבר בן 21 הרי כתבתי שאני אוטוטו משתחרר

אז כמה הביטוח יוצא?

בסביבות ה-4,000 ש"ח כולל צד ג'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרו לך, .

עד לפני שנתיים הייתי על ואני בצפון, כל פעם שאתה מפספס אוטובוס, אתה מתייבש בתחנה בין חצי שעה לשעה, במרכז הצרה שלך זה שאין קווים ישירם לרמת גן, אוי לא.

סה"כ יחסית לשאר הארץ (ז"א צפון/דרום) במרכז אפשר להסתדר יופי עם , התדירות שלה והזמינות שלה די בסדר (יותר מזה, כשאין לי כח ואני מגיע לת"א, אני שם את הרכב ברידינג קונה חופשי יומי וממשיך באוטובוסים, למי יש כח לחפש חניה בנרות, לעמוד בפקקים ולהתעצבן סתם?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

---

החסרון הבטיחותי באוטומט זה בלבול בין לחיצת הגז לברקס, קרו מספיק מקרים שאנשים נדרסו עקב זה.

(כמו השכנה שלי שבמקרה התבלבלה ומרוב לחץ לחצה גז במקום ברקס ודרסה את אמא שלה ז"ל).

אתה מודע לזה שזה שטויות במיץ כה? בגיר ידני דוושת הגז והבלם נמצאות באותו מקום בדיוק כמו בגיר אוט'/רובוטי וואט אברי, ההבדל היחידי זה הקלאצ'.

אם אתה במצב נסיעה לא משנה באין אם זה גיר ידני או אוט' ואתה "מתבלבל" בין הגז לברקס התוצאה תיהיה זהה, גם על הילוך ראשון אפשר להגיע ל30-40 קמ"ש, ואלא אם אתה בחניה אתה לא נוסע על פחות משני גם בידני. הבדיחות והסיפורים על התבלבלות בין דוושת הגז והברקס היו הרבה לפני שהתחילו לייבא מכוניות עם גיר אוט' לארץ, ובטח ובטח שהרבה לפני שהן התחילו להיות נפוצות בכל הדרגות.

ואם כבר בנושא הזה גיר אוט' יותר בטיחותי כיוון שחלק מהמכוניות מאפשרות מצב של דוושה בטיחותית וכאשר יש לחיצה אגרסיבית מאוד על דוושת הגז זה מפעיל נתק שמתשחרר רק כאשר הדוושה חוסרת למצב 0 ועד אז כמובן שאין בעצם שם "גז".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתם חושבים שאני מדבר על אוטו כי אני חושב שזה "כיף" או "מגניב"

וזה לא משנה את העובדה שהמשפחה שלי בכלל קונה אוטו כי אין לנו אוטו משפחתי

הסיבה ששאלתי אותכם על המכוניות היא אותה סיבה שלפני 7 שנים שאלתי מה יותר טוב אינטל או , כדי לצבור ידע כללי

דרך אגב מהתגובות שלכם זה נראה לי כאילו יש לכם סיוטים מבני 17 שרק קיבלו רישיון וכבר עושים דאוונים עם הרכב

אני לא כזה וגם אם לא הייתי צריך את זה באמת לא הייתי עושה רישיון, נראה לכם בזמן הצבא עם כל הכאב ראש שהבסיס עושה לי יש לי כוח לעשות רישיון נהיגה בשביל הכיף?

דרך אגב אני מעריך מאוד את ההטפות על כמה עולה ביטוח ותיקונים וכו'

ככה אני לא אצטרך לשאול גם את זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה משקיע 10 אז בטח זה יוצא אוטו משנת 2000-96 בערך אם מדובר באירופאית או פיאט

עדיף לך להביא גיר ידני כיוון שבשנתונים האלה האוטומטיות על הפנים וגם המנוע שלהם במצב יותר גרוע וחלקן הגדול לא יחזיק מעמד בעליות

בגיר ידני האוטו יהיה במצב יותר שמור ויותר חזק מכנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אחי אני מכיר את הסיפור הזה

אצל המורה נהיגה שלי פעם אחת הוא הביא את האוטומטי ומרוב שהתלמידים חרשו לו את הצורה הוא בקושי התמודד במקומות שהידני התמודד יפה מאוד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מודע לזה שזה שטויות במיץ כה? בגיר ידני דוושת הגז והבלם נמצאות באותו מקום בדיוק כמו בגיר אוט'/רובוטי וואט אברי, ההבדל היחידי זה הקלאצ'.

אם אתה במצב נסיעה לא משנה באין אם זה גיר ידני או אוט' ואתה "מתבלבל" בין הגז לברקס התוצאה תיהיה זהה, גם על הילוך ראשון אפשר להגיע ל30-40 קמ"ש, ואלא אם אתה בחניה אתה לא נוסע על פחות משני גם בידני. הבדיחות והסיפורים על התבלבלות בין דוושת הגז והברקס היו הרבה לפני שהתחילו לייבא מכוניות עם גיר אוט' לארץ, ובטח ובטח שהרבה לפני שהן התחילו להיות נפוצות בכל הדרגות.

ואם כבר בנושא הזה גיר אוט' יותר בטיחותי כיוון שחלק מהמכוניות מאפשרות מצב של דוושה בטיחותית וכאשר יש לחיצה אגרסיבית מאוד על דוושת הגז זה מפעיל נתק שמתשחרר רק כאשר הדוושה חוסרת למצב 0 ועד אז כמובן שאין בעצם שם "גז".

הכל טוב ויםה אבל...כשאתה בידני אם אתה רוצה לעזור אתה חייב ללחוץ גם על הקלאץ'...אם תתבלבל בין הגז לברקס זה לא ישנה משום שלא משולב שום הילוך (קלאץ' לחוץ). 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מודע לזה שזה שטויות במיץ כה? בגיר ידני דוושת הגז והבלם נמצאות באותו מקום בדיוק כמו בגיר אוט'/רובוטי וואט אברי, ההבדל היחידי זה הקלאצ'.

אם אתה במצב נסיעה לא משנה באין אם זה גיר ידני או אוט' ואתה "מתבלבל" בין הגז לברקס התוצאה תיהיה זהה, גם על הילוך ראשון אפשר להגיע ל30-40 קמ"ש, ואלא אם אתה בחניה אתה לא נוסע על פחות משני גם בידני. הבדיחות והסיפורים על התבלבלות בין דוושת הגז והברקס היו הרבה לפני שהתחילו לייבא מכוניות עם גיר אוט' לארץ, ובטח ובטח שהרבה לפני שהן התחילו להיות נפוצות בכל הדרגות.

שטויות במיץ, מה נראה לך אני ממציא את זה?

אני מדבר על מצב עמידה למצב נסיעה ברוורס בעיקר.

הסיכוי להתבלבל ומתוך לחץ ללחוץ על דוושת הגז במקום הברקס באוטומט גבוה יותר מבגיל רגיל.

השכנה שלי עשתה רוורס ואז הרגישה שהיא פגעה במשהו, מישהו צעק לה מבחוץ שתעצור ומרוב פאניקה היא לחצה על הגז, דרסה את אמא שלה והרסה

תחנת אוטובוס

כמה תאונות כאלה היו כבר ומתוכם אחת שהייתי עד אליה.

שטויות במיץ תגיד לאמא של שכנה שלי שלא בין החיים היום.[br]פורסם בתאריך: 16.07.2010 בשעה 23:43:10


יש לי רשיון 15 שנה והמון נסיון על הכביש, קרה לי גם פעם ברכב אוטומט שהייתי על רוורס, היתה לי שיחת טלפון, סיימתי אותה

ושכחתי באיזה מצב תיבת ההילוכים נמצאת ובמקום לעביר ל-D לחצתי גז והאוטו קפץ ישר אחורה ונסעתי כמה מטרים.

בהילוכים זה לא היה קורה עם קלאץ, את הקלאץ לא עוזבים במיידית ולכן יש לך מספיק זמן לחוש לאיזה כיוון הרכב נוסע, להתאשת ולהמשיך לנסוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חזרתי עכשיו מנסיעה ביונדאי I30 ויש לי רק דבר אחד להגיד על הגיר האוטומטי

איכס!

זה מרגיש כאילו האוטו רץ כל הזמן קדימה במהירות גם שהגז לא לחוץ!

בידני אני עוד יכול להאיט לאורך זמן בעזיבת הגז

אוטומטי זה סוג של: גזזזזזזזזזז ברקסססססססססססססס גזזזזזזזזזזז ברקססססססססססססססססססססססססססססססס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שטויות במיץ, מה נראה לך אני ממציא את זה?

אני מדבר על מצב עמידה למצב נסיעה ברוורס בעיקר.

הסיכוי להתבלבל ומתוך לחץ ללחוץ על דוושת הגז במקום הברקס באוטומט גבוה יותר מבגיל רגיל.

השכנה שלי עשתה רוורס ואז הרגישה שהיא פגעה במשהו, מישהו צעק לה מבחוץ שתעצור ומרוב פאניקה היא לחצה על הגז, דרסה את אמא שלה והרסה

תחנת אוטובוס

כמה תאונות כאלה היו כבר ומתוכם אחת שהייתי עד אליה.

שטויות במיץ תגיד לאמא של שכנה שלי שלא בין החיים היום.[br]פורסם בתאריך: 16.07.2010 בשעה 23:43:10


יש לי רשיון 15 שנה והמון נסיון על הכביש, קרה לי גם פעם ברכב אוטומט שהייתי על רוורס, היתה לי שיחת טלפון, סיימתי אותה

ושכחתי באיזה מצב תיבת ההילוכים נמצאת ובמקום לעביר ל-D לחצתי גז והאוטו קפץ ישר אחורה ונסעתי כמה מטרים.

בהילוכים זה לא היה קורה עם קלאץ, את הקלאץ לא עוזבים במיידית ולכן יש לך מספיק זמן לחוש לאיזה כיוון הרכב נוסע, להתאשת ולהמשיך לנסוע.

מי בכלל לוחץ על הגז ישר באוט' כאשר אתה בחניה? ברגע שאתה מרים את הרגל מהברקס הרכב מתחיל לנסוע לאט בדיוק כמו שאתה משחק עם הקלאץ', המקום של הדוושות הוא בדיוק באותו המקום, אל תדבר בטלפון פעם הבאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מרגיש כאילו האוטו רץ כל הזמן קדימה במהירות גם שהגז לא לחוץ!

בידני אני עוד יכול להאיט לאורך זמן בעזיבת הגז

עם קצת תרגול, אפשר לבלום יופי בעזרת גיר אוטומאטי סטנדרטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חזרתי עכשיו מנסיעה ביונדאי I30 ויש לי רק דבר אחד להגיד על הגיר האוטומטי

איכס!

זה מרגיש כאילו האוטו רץ כל הזמן קדימה במהירות גם שהגז לא לחוץ!

בידני אני עוד יכול להאיט לאורך זמן בעזיבת הגז

אוטומטי זה סוג של: גזזזזזזזזזז ברקסססססססססססססס גזזזזזזזזזזז ברקססססססססססססססססססססססססססססססס

אתה לא יכול לומר כלום על שום דבר עם וותק של "נהג" של דקה וחצי.

עם כל הכבוד זה שעברת טסט זה לא אומר כלום ,עד היום אני נוהג בכביש ויש נהגים שלא יודעים לנהוג.

דבר שני הגוף שלך צריך להתרגל לרכב ספציפי ,עם זה ל"בלמים" ולגז מבחינת הרגישות שאתה צריך לתת כדי להאט או לחילופין להאיץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...