איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט? - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט?


Fighter

Recommended Posts

ברגע שתפסיק לקרוא טוקבקים בynet החיים שלך יראו אחרת, אני מבטיח.

לא הבנתי את הקשר למה שכתבתי..

אלה דברים שאני רואה בכביש לא באנטרנט ואני מכיר אנשים כאלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

איפה בדיוק?

באיזה סרט אתה חי שכל מי שיש לו ליסנג שוחה בדלק חינם-חינם על חשבון הברון?

התשלום על הרכב עצמו לא זול בכלל, נכון להיום רוב החברות כבר מזמן הגבילו את בעלי הרכבים (נסועה שנתית או כמות ליטרים חודשית) ועל כל חריגה משלמים יופי טופי.

כמו שחזיתי (אולי אני צריך להיות נביא?) הדיון הזה הלך פייפן בגלל שכמעט כולו נשען על סטיגמות, "נראה לי", "שכן שלי", "דוד שלי".

אתה מכיר אנשים כאלה? רוב הסיכויים שאלה שאתה מכיר הם הילדים של בעלי הליסנג (ולהם באמת לא אכפת מהדלק, כי הם באותו ראש ילדותי כמוך "יש דלקן, ניכנס לתחנה נשים פול", דלקן זה לא קסם).

ואיך בדיוק אתה רואה את זה בכביש? אתה סופרמן? יש לך ראית רנטגן?

אם כולם היו מועכים את הגז/משחררים אותו, סטטיסטיקת תאונות הדרכים היתה במצב הרבה הרבה הרבה הרבה יותר גרוע ממה שהיא היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה בדיוק?

באיזה סרט אתה חי שכל מי שיש לו ליסנג שוחה בדלק חינם-חינם על חשבון הברון?

התשלום על הרכב עצמו לא זול בכלל' date=' נכון להיום רוב החברות כבר מזמן הגבילו את בעלי הרכבים (נסועה שנתית או כמות ליטרים חודשית) ועל כל חריגה משלמים יופי טופי.

כמו שחזיתי (אולי אני צריך להיות נביא?) הדיון הזה הלך פייפן בגלל שכמעט כולו נשען על סטיגמות, "נראה לי", "שכן שלי", "דוד שלי".

אתה מכיר אנשים כאלה? רוב הסיכויים שאלה שאתה מכיר הם הילדים של בעלי הליסנג (ולהם באמת לא אכפת מהדלק, כי הם באותו ראש ילדותי כמוך "יש דלקן, ניכנס לתחנה נשים פול", דלקן זה לא קסם).

ואיך בדיוק אתה רואה את זה בכביש? אתה סופרמן? יש לך ראית רנטגן?

אם כולם היו מועכים את הגז/משחררים אותו, סטטיסטיקת תאונות הדרכים היתה במצב הרבה הרבה הרבה הרבה יותר גרוע ממה שהיא היום.

[/quote']

ואתה מדבר כמו אחד שלא נוהג בכלל או לא מודע לסביבה שלו

או שאתה סתם רוטן כי אין לך ליסינג ומשלם על דלק יותר מידי..

אחד החברים שלי עם ליסינג התקינו לומערכת חדשה ברכב, אם הוא לוחץ חזק על גז או ברקס או נוסע מהר מידי המערכת שולחת SMS

לאחראים שלו ולקצין .. ובנתיים היא לא קיימת אצל אף אחד משאר המכרים שלי

אני חושב שאתה גם מגזים ,דווקה ציפיתי שתבין לבד שאנשים לא כל הזמן נוסעים פול גז.. זה לא הגיוני גם אם נרצה.

תקרא את הדברים בפרופורציות לא חשבתי שאצטרך להרחיב בשביל שמישהו יבין .. בכל זאת קצת הגיון בסיסי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זה אתה...

אתה מדבר כמו ילד בן 17 שסיים מלווה לפני 3 ימים ויש לו גישה לרכב ליסינג של אבל'ה

(תגיד לאלדן שאין לי ליסינג כי רשום אצלם מאזדה 3, צבע שמפניה שעברה 83K ק"מ בשנתיים)

מה שכל חברה עושה ברכבי הליסנג שלה, זה עניינה הפרטי. אבל המקומות היחידים ששמעתים על מגבילי מהירות/מערכות דיווח ברכבי ליסנג זה אצל סוכני מכירות/שירות בדרג נמוך - זה מסיבה פשוטה מאד, רוב החבר'ה שנמצאים בתפקידים אלו, הם משוחררים טריים, ולרוב (לא כולם) מרגישים כמו מלכי העולם כי נתנו להם אוואו/גטז עם דלקן וסלולרי והם באמת עסוקים בלשחוט את הרכבים (דוגמאות טובות זה יס/הוט)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיכום קצר, בשביל מי שפספס:

קשה מאד לערוך את הדיון הזה כי החבר'ה המבוגרים יותר כבר היו בגיל ובשלב שבו ידני זה הכי-אחי-בוא-ניקח-פניה-על-140-בהילוך-3 ומצד שני החבר'ה היותר צעירים עוד לא הגיע לגיל ולשלב שבו אנחנו נמצאים, היות והרוב כאן צעירים, יהיה קשה מאד לערוך את הדיון הזה...

המנוע שלך ייגמר הרבה יותר מהר בגלל ההרגל הישראלי לחפש קומבינות ולחסוך 50-60 שקל על השמן כשמגיע הזמן להחליף, 20-30 שקל על מי כשהגיע הזמן להחליף וכו' שלא נדבר על לדחות את הטיפול בכמה אלפים כי "זה לא נורא".

התיבה והמנוע יסבלו הרבה יותר בגלל צמיגים/חישוקים שלא תוכננו עבור הרכב (או מאיכות ירודה) ועוד הרבה ממתקים שאהובים מאד בישראל.

אתה מבין שנתונים זה לא הכל, בגיל מסויים אחרי שאתה עסוק בלהתחמק מערסים וערבים שהפאן שלהם הוא לחתוך את כולם בכביש, מפגעי מע"צ, עבודה, לימודים, סידורים, קניות, בישולים, ניקיונות ושאר כאבי ראש, אתה לא רוצה עוד מטלה בדמות ידית הילוכים ודוושה שלישית.

אתה מדבר כמו ילד בן 17 שסיים מלווה לפני 3 ימים ויש לו גישה לרכב ליסינג של אבל'ה

(תגיד לאלדן שאין לי ליסינג כי רשום אצלם מאזדה 3, צבע שמפניה שעברה 83K ק"מ בשנתיים)

...רוב החבר'ה שנמצאים בתפקידים אלו, הם משוחררים טריים, ולרוב (לא כולם) מרגישים כמו מלכי העולם כי נתנו להם אוואו/גטז עם דלקן וסלולרי והם באמת עסוקים בלשחוט את הרכבים (דוגמאות טובות זה יס/הוט)

אז מה יש לנו כאן? בעיקר רשימה של כל מי שלא בסדר על הכביש: צעירים (פניות בשלישי ב-140 וכו'); ערבים וערסים ("הפאן שלהם הוא לחתוך את כולם בכביש"); עובדי הוט/יס ודומיהם (עסוקים בלשחוט את הרכבים); עוד פעם צעירים ("אתה מדבר כמו ילד בן 17 שסיים מלווה לפני 3 ימים ויש לו גישה לרכב ליסינג של אבל'ה") ובסוף סתם ישראלים ("ההרגל הישראלי לחפש קומבינות").

אבל אתה, איגור, אתה יודע הכל -

אני אגלה לך סוד קטן... אני מהנדס מכונות... יש מצב שאני יודע מה אני אומר בנושא זה

וכמובן שאתה לא מתנשא כלל הרי ממרום שנותיך אתה יודע הכי טוב, אנחנו, הצעירים (אני בן 26 אגב - מה זה נחשב? אני כבר ילד מספיק גדול?), מה אנחנו יודעים. צודק, עניין עובדתי, בכלל לא התנשאות.

כמו שחזיתי (אולי אני צריך להיות נביא?) הדיון הזה הלך פייפן בגלל שכמעט כולו נשען על סטיגמות, "נראה לי", "שכן שלי", "דוד שלי".

מה אתה אומר! אז בגלל סטיגמות ו'נראה לי' הדיון הלך פייפן?? וואללה מעניין מי דרדר אותו לשם :kopfpatsch:

בדבר אחד אני מסכים איתך - הדיון הלך פייפן.

המשך יום נעים לכולם, אני מכאן יצאתי....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידני זה כיף כאשר אתם צעירים שאוהבים לעשות שטויות על הכביש.

אבל כשיהיה לכם רישיון 15 שנה אתם מהר מאוד תבינו שגיר רגיל זה סיוט.

---

בארץ אין תרבות נהיגה

בארץ אין תשתית כבישים טובה

בארץ צפוף מאוד על הכביש.

*בקשר לתשתית כבישים טובה, לצפונים שביננו תקחו לדוגמא את כביש עוקף עכו למי שמכיר, מי שעובר בכביש זה כבר שנים לא תמצאו

בו שיבושים, תיקונים וקרעים. מדובר בכביש ניסיוני שבנוי כמו הכבישים באירופה עם בטון מלמטה ומעליו יש לפחות 60 ס"מ עובי זפת איכותי.

---

החסרון הבטיחותי באוטומט זה בלבול בין לחיצת הגז לברקס, קרו מספיק מקרים שאנשים נדרסו עקב זה.

(כמו השכנה שלי שבמקרה התבלבלה ומרוב לחץ לחצה גז במקום ברקס ודרסה את אמא שלה ז"ל).

באמת שאלתי את עצמי למה בכביש הזה אין כל מיני חורים ובורות או תיקונים כאלה
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיכום קצר, בשביל מי שפספס:

אז מה יש לנו כאן? בעיקר רשימה של כל מי שלא בסדר על הכביש: צעירים (פניות בשלישי ב-140 וכו'); ערבים וערסים ("הפאן שלהם הוא לחתוך את כולם בכביש"); עובדי הוט/יס ודומיהם (עסוקים בלשחוט את הרכבים); עוד פעם צעירים ("אתה מדבר כמו ילד בן 17 שסיים מלווה לפני 3 ימים ויש לו גישה לרכב ליסינג של אבל'ה") ובסוף סתם ישראלים ("ההרגל הישראלי לחפש קומבינות").

אבל אתה, איגור, אתה יודע הכל - וכמובן שאתה לא מתנשא כלל הרי ממרום שנותיך אתה יודע הכי טוב, אנחנו, הצעירים (אני בן 26 אגב - מה זה נחשב? אני כבר ילד מספיק גדול?), מה אנחנו יודעים. צודק, עניין עובדתי, בכלל לא התנשאות.

מה אתה אומר! אז בגלל סטיגמות ו'נראה לי' הדיון הלך פייפן?? וואללה מעניין מי דרדר אותו לשם :kopfpatsch:

בדבר אחד אני מסכים איתך - הדיון הלך פייפן.

המשך יום נעים לכולם, אני מכאן יצאתי....

צעירים הם צעירים, זה לא שהם לא בסדר, הם פשוט צעירים (עובדי הוט/יס היו דוגמא לשלב בחיים שכולנו עוברים).

ערבים וערסים לא בסדר על הכביש, יש כאן מישהו שיחלוק על זה?

יש כאן מישהו שיחלוק על ההרגל הישראלי לחפש קומבינה כדי לחסוך 50 שקל (רמז אנחנו בפורום מחשבים ויש לך תמיד דיוני אייבורי/זיגזאג וכאלה)?

וכן, לצערי יש לי די הרבה ניסיון בחיים האלה זה משהו רע?

אפילו אירופה שהייתה מבצר התיבה הידנית בנים האחרונות עברה לתיבות בעלות תיפעול אוטומאטי למרות הנחיתות הטכנית שלהן, מה זה אומר לך?

ושוב כמו שאף אחד לא טרח לשים לב להודעה הראשונה שלי (ובציטוטים שלך היא לא מופיעה), גם אני מעדיף ידני כאשר מדובר בנהיגת פאן, אבל מה לעשות, בשלב כלשהו בחיים כמת הזמן שמעבירים בנהיגות פאן שואף לאפס ומתחילים שיקולי נהיגה-ברמת-העקרון מול נהיגה בעולם האמיתי בו אנחנו חיים. אבל כל אחד פה מנסה להיות כמה שיותר מגניב-מר נהג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אוהב יותר ידני. יותר שליטה על הרכב, יותר מעורבות בנהיגה (פחות נרדמים על ההגה), חוסך דלק וכוח מנוע וכו' וכו'...

כנראה לא שמת לב שכמעט כל הרכבים באירופה נמכרים עם גיר רגיל ומנוע דיזל. מה הייתי נותן עבור מנוע טורבו דיזל מודרני.

באירופה יש גם תרבות נהיגה, שאין לך פה. כל מי שנסע לשם מספר שפשוט תענוג לסוע שם.

עוד יתרון של ידנית - אפשר לאלתר אם המצבר מת ולהניע בדחיפה או בירידה. פשוט מעבירים לשלישי ונותנים למנוע להניע מהסיבוב של עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אוהב יותר ידני. יותר שליטה על הרכב, יותר מעורבות בנהיגה (פחות נרדמים על ההגה), חוסך דלק וכוח מנוע וכו' וכו'...

מסכים לחלוטין בכל מילה ומילה

לי יש רישיון שלוש וחצי שנים,סה"כ לא ניסיון של ממש,מאז הטסט רק על אוטומאטי נסעתי,והיה נחמד, פשוט ביותר,

אבל כרגע קנינו ידני (איביזה החדשה) אחריי וויכוחים של אוטומט או ידני,ואני ממש רציתי ידני,

בקיצור אנ ימבסוט עד השמיים,לקח לי איזה שבוע לנהוג כמ ושצריך ועכיש והכל תקין,אנ ירק נהנה,

נכון בפקקים זה דיכאון,אבל שמתרגלים זה שטויות,

מי שבישבלו נהיגה זה להגיע ממקום למקום כמו הרוב הגדול של האוכלוסיה יעדיף אוטומוט מענייני נוחות,

השאר, חובבי הגה שנהיגה זה קצת יותר ריגוש בשבילם יעדיפו ידני,עניין פשוט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אוהב יותר ידני. יותר שליטה על הרכב, יותר מעורבות בנהיגה (פחות נרדמים על ההגה), חוסך דלק וכוח מנוע וכו' וכו'... באירופה יש גם תרבות נהיגה, שאין לך פה. כל מי שנסע לשם מספר שפשוט תענוג לסוע שם.

עוד יתרון של ידנית - אפשר לאלתר אם המצבר מת ולהניע בדחיפה או בירידה. פשוט מעבירים לשלישי ונותנים למנוע להניע מהסיבוב של עצמו.

עם הילוך 2 אתה תצטרך פחות מרחק ריצה במחיר של קצת יותר דיוק עם הקלאצ'...

ד"א גם עם אוט' אפשר. אם לתיבה יש גם משאבה קדמית וגם אחורית אפשר לזרוק מ N ל D ב 20-30 ולהניע, אם יש רק משאבה קדמית (רוב הרכבים בשוק) זה יעבוד החל מ 50-60 (סוויץ' חייב להיות פתוח בשני המקרים כמובן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נהגתי בפקק בסיטרואן דה שבו (2CV) שנת 88 (יוצרה בפורטוגל) ידנית. קצת מעייף אחרי הרבה זמן, אבל לא נורא כמו שמתארים פה. בסך הכל לשלב ניוטרל מדי פעם, בשביל לא לשחוק את הכאבל קלאץ'.

זה האוטו של אבא, אמא נוהגת בקורולה מודל 99 אוטומטית שעליה אני נוהג רוב הזמן. היא רוב הזמן בפקקים אז היא באמת צריכה אוטומטי.

איגור - אתה מדבר על משאבת דלק או על משהו אחר שלא הבנתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה באמת על התגובה הזאת.

באמת, זה היה פשוט כל כך נחוץ.

אני לא יודע איך התקיימתי בלי לראות איזה מפגר שגורם לי להיכנס לדיון סתם

ואפילו לא מסוגל לצטט שם של משחק כמו שצריך.

ולא רק זה, אפילו התמונה לא ממוזערת ועכשיו אנשים יצטרכו לגלול את כל

גובה התמונה בגלל טיפשותך הרבה.

ובכן, תודה לך מכל הלב.

מי ייתן ולהקת ערנבים תאכל אותך בעודך חי, צורח ובועט.

יום טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...