איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט? - עמוד 16 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט?


Fighter

Recommended Posts

יחס העברה משתנה בין לרכב, כל אחד מעביר הילוכים איך שנוח לו.

שנים היה לי גיר ידני ומתוך הרגל ועצלנות כבר הייתי מדלג על הילוכים כמו 1-3-5 וכו...

מה שכן, לפני 15 שנה היה תענוג לנסוע על הכביש. :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הסיוויק 1800 שלי עם גיר אוטומט 5 הילוכים נוסעת יותר טוב מכל מכונית עם גיר רגיל שהייתה לי.

אחד הכישלונות הבודדים שהיו לי, יום שישי 01:30 בלילה שדירות ההסתדרות, מול סיאט איביזה טורבו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה עושה רייסים בכביש ציבורי עם לאנטיס אוטומטית..?

ואחרי זה אומרים שאלו עם הידני עושים את הבלאגן...

לעניינו - מודרני יכול לנסוע על הילוך שני בין 5 קמ"ש ל-40, בלי בעיה. אם המנוע לא חלש מדי אז בכלל אפשר להתחיל ב-2 אבל פחות מומלץ. ואם זה עומס לא ממש פקק, אז הילוך שלישי יודע להסתדר בד"כ כבר מ-20-25 קמ"ש ועד 60-70, אז מה הבעיה? זה פקק, אתה לא צריך את המנוע ברצועת כח האופטימלית שלו אתה בסה"כ צריך מספיק מומנט כדי לשמור על המהירות.

כמו שכבר הוסבר פה, כל עוד לא נצמדים למי שלפניך אפשר לשמור על מהירות קבועה פחות או יותר, משהו שקרוב למהירות הממוצעת של כל האוטומטים המטומטמים שעושים ברקס-גז-ברקס-גז 10 פעמים בשניה.

זה עובד מצוין, זה קל, זה חוסך הרבה דלק ועוד יותר הרבה עצבים.

אתה לא רוצה, אל תאמין, תמשיך לנהוג כמו שאתה נוהג, תמשיך לעשות רייסים, ותמשיך להיות מופתע מזה שלאנטיס 1800 נוסעת יותר טוב מפונטו 95' 1200, גם כן השוואה ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא לאנטיס, הונדה.

לא הבנתי את ההסבר שלך איך האוטומט עושה ברקס

אני מדבר על הדרך שבה אנשים עם אוטומט נוהגים בפקקים. בשניה שיש 3 ס"מ פנויים לפניהם הם נותנים גז כדי להתקדם, ותוך שניה שוב בולמים, כי הם שוב צמודים.

מן הסתם בלי קלאץ' זה לא ממש מפריע להם - אבל זה מפריע לנהגים שאין להם אוטומט מסביב. וזה כמובן מאד לא טוב למכלולים של הרכב לטווח ארוך. ובנוסף אוכל דלק בכמויות.

זה גם פחות בטיחותי.

לגבי ההונדה - כן, היא הרבה יותר מוצלחת מהלאנטיס, משום מה קראתי 'מאזדה'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע, מלא נהגים :nixweiss:

אני נסעתי שלוש שנים כל בוקר מקסטינה עד צפון תל אביב... מספיק שאתה שומר מרחק של מכונית וחצי ממי שלפניך וכבר נכנס מישהו, יש אפס מרחק בין מכונית למכונית. לא יודע מה הקטע :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שכחתם שאתם בישראל?

אנשים מפחדים שכל שניה נדחפים ושמישהו חס וחלילה ויתפוס את מקומם

במיוחד בפקקים ברגע שיש חור ישר אנשים שנדחפים בלי סיבה ..

אז אנשים רגילים בארץ להצמד אחד לשני .. לא רק בכביש גם בכל תור

תראו אותנו בשדה תעופה בחו"ל , כל התורים ישרים ומסודרים ורק אצלנו כולם רצים ועושים 5 תורים וכל אחד שומר לשני כאילו הכיסאות לא שמורים..

זאת התרבות בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שומרים מרחק זה דבר אחד, אבל אני לא רואה מכוניות מלפני שמאיצות ובולמות ללא הכרה כשמתקדמים ברמזור (אלא אם כן אני נוסע באיזור משגב, שם לערבים יש תרבות נהיגה מאוד מאוד מרתקת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקורולה מודל 99 שלי כששמתי על L (יענו, נשאר בהילוך ראשון, לעליות קיצוניות מאוד), הוא משך את הראשון עד 60. יותר מזה לא משכתי אותו כי המנוע התחיל לצרוח ואני יודע שזה לא בריא לו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקורולה מודל 99 שלי כששמתי על L (יענו, נשאר בהילוך ראשון, לעליות קיצוניות מאוד), הוא משך את הראשון עד 60. יותר מזה לא משכתי אותו כי המנוע התחיל לצרוח ואני יודע שזה לא בריא לו.

מה ניסית לתפס בהילוך ראשון ב 60? קיר המוות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיוויק 1800 שלי עם גיר אוטומט 5 הילוכים נוסעת יותר טוב מכל מכונית עם גיר רגיל שהייתה לי.

אחד הכישלונות הבודדים שהיו לי, יום שישי 01:30 בלילה שדירות ההסתדרות, מול סיאט איביזה טורבו

נו באמת... אתה עושה השוואה בין אוטומט מודרני לגרוטאה עממית עם מנוע 60 כ"ס? קח לסיבוב פיאט בראבו 1.4 טורבו בנזין ידנית עם 6 הילוכים ואז תדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יללה נו כל אחד מה שעושה לו טוב

רק מי שנוהג באוטומט תעשו טובה ועל תנהגו מעצבן..

מהירות של 40קמש זה בערך המהירות שמעבירים ל3.. ואז זה מתסכל להיות בהילוך 2 או 3

2 זה יאכל יותר דלק, 3 ברגע שיורדים מ40 ישר צריך להוריד הילוך..

בקיצור אנשי אוטומט סעו 30 -50- 70..

לא נכון

ברגע שהגעת ל40 קמש ואתה על הילוך שלישי אתה יכול לרדת ל30 קמש

זה נקרא 30 מתון, זה משהו שהמורה שלי לימד אותי וזה עובד יופי

אותו דבר כלפי הילוך רביעי ב50

אבל לא להעביר להילוך 3 לפני 40 ול4 לפני 60

כמובן שאם אתה בעלייה אז אתה כן צריך להוריד לשני בשביל יותר כוח אין מה לעשות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...