פורסם 2011 באפריל 1614 שנים בדיעבד אני ממש כועס על עצמי שלא תבעתי להם את הצורה, על כל קללה, על כל איום ועל חמישה חודשים שהמחשב שכב אצלהם והעלה אבק >_<
פורסם 2011 באפריל 1614 שנים אל דאגה ravenclock, אספר לחברים שלי על מה שקורה שם...עכשיו אלפים לא יקנו שם!
פורסם 2011 באפריל 1614 שנים העליבו את ההורים שלי. מכתב למנכ"ל הניב תשובה חצופה.זו לא פעם ראשונה http://www.themarker.com/consumer/1.581756
פורסם 2011 באפריל 1614 שנים שמישהו ינעל את הת'ראד הזה או לכל הפחות יעביר אותו למקום הנכון... בשביל זה נוצר פורום צרכנות
פורסם 2011 באפריל 1614 שנים זו לא פעם ראשונה http://www.themarker.com/consumer/1.581756אתה לא חושב שבמקרה הזה הלקוחה לא היתה צודקת? מנכל החברה לא קילל אותה, רק החריף את הטון. לעומת זאת, הלקוחה העליב את החנות ודיברה באופן מזלזל ביותר.
פורסם 2011 באפריל 1714 שנים מחבר שמישהו ינעל את הת'ראד הזה או לכל הפחות יעביר אותו למקום הנכון... בשביל זה נוצר פורום צרכנות פורום צרכנות לא היה קיים כשהדיון הזה נפתח
פורסם 2011 באפריל 1714 שנים אתה לא חושב שבמקרה הזה הלקוחה לא היתה צודקת? מנכל החברה לא קילל אותה, רק החריף את הטון. לעומת זאת, הלקוחה העליב את החנות ודיברה באופן מזלזל ביותר.אומנם התגובה שלה הייתה חריפה אך אני בטוח שכל ההתנהלות וצורת הדיבור של פנדה ברקע ליבתה התנהגות כזו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.