מפרטים לגרפיקה - גרפיקאים כנסו! - עמוד 11 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפרטים לגרפיקה - גרפיקאים כנסו!


Silencer

Recommended Posts

  • תגובות 279
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אפשר אולי להתחיל איזו שהיא טבלה שתרכז את נושא הכרטיס

מסך - מה כן , מה עדיין לא סגור ( יש מחלוקת / אי וודאות )

ומה לא ?

כי אני קצת מעבד את הצפון !

אהמ... מאבד את הצפון.

אם אתה רוצה סיכום לאיפוס, לפי מה שהבנתי זה די פשוט -

1.דו-מימד - לפי הדיווחים, לעריכת דו-מימד אפשר בקלות להסתפק בכרטיס רגיל ולא חייבים קוואדרו.

2.עריכת - לפי roeesnir לעריכת אפשר בקלות להסתפק בכרטיס רגיל ולא חייבים קוואדרו.

3.תלת-מימד - כשזה מגיע לתלת מימד כולם מסכימים (ותקנו אותי אם אני טועה) שיש לקוואדרו יתרון.

מקווה שזה היה ברור (ונכון ;):lol:)

ניתן להכין טבלה ובה אתם ממליצים על מפרט מושלם לגרפקאים, עורכי ווידאו, וכ"ו

שרשור מפרטים המוסכם על הרוב ובו ימליצו אוהדי הקאדרו על מפרט ואוהדי GTX 480 על מפרט

לא ממש, אין "מפרט מושלם לגרפקאים, עורכי ווידאו, וכ"ו", לכל תחום צרכים שונים, ולכל אדם תקציב שונה. השירשור הזה בא לעמוד על ההבדלים בצרכי החומרה של התוכנות השונות, בשביל לתת לאנשים מושג איפה ואיך כדאי להשקיע ולחלק את התקציב שיש להם כשהם באים לבחור רכיבים למחשב שישמש מטרה ספציפית.

צר לי אם המטרה הטשטשה בדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

3.תלת-מימד - כשזה מגיע לתלת מימד כולם מסכימים (ותקנו אותי אם אני טועה) שיש לקוואדרו יתרון.

זה תלוי תוכנה. זו שאלה של תאימות, לא של כח חישוב, כך שאי אפשר להכליל. למשל, Cinema4D, למיטב ידיעתי, לא מרוויחה כלום מקוודרו.

בגדול, הממשק משתמש של יישומי תלת מימד לא ממש מאתגר כרטיסים שאמורים לרנדר גרפיקה של משחקים בזמן אמת. במילים אחרות, אלא עם מדובר בכמויות פוליגונים מטורפות לגמרי (תכנון עירוני; הדמיות רפואיות), מבחינת כח חישוב, כרטיסי גיימינג מספיקים די והותר לכל תוכנת גרפיקה בשימוש רגיל - דו ותלת מימד כאחת.

אם יש בעיות, ויש לפעמים, אלו הן בעיות תאימות, שלחובבי קונספירציות יש מה להגיד עליהן (כמו בשילוב AVID עם ATI שלא מתוכנתים לעבוד יחד או מתוכנתים שלא לעבוד ביחד.. וכמו תוכנות של אדובי שמתוכנתות לנצל ולא את הקוד של ATI). יש חברות שמשקיעות יותר בתאימות לחומרת גיימינג, ויש שפחות. כמו כן לעיתים יש שינויים ככל שהפיתוח מתקדם, חברות נקנות\נמכרות וכו'.

לדעתי גם בתלת מימד לא כדאי כרטיס מקצועי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

לגבי 2D, שימו לב לכתבה הזו (ואלו שלפניה בסדרה) על הבעיות של כרטיסי גיימינג חדשים עם עיבוד 2D, במיוחד אלה של ATI.

http://www.tomshardware.com/reviews/ati-2d-performance-radeon-hd-5000,2635.html

עם כל הכבוד לאתר של תום, שיעשו בנצ'מרקים על תוכנות וקטוריות אמיתיות! ולא תוכנה ביתית שלהם.

למשל: מהירות ציור של קובץ וקטורי מורכב באילוסטרייטור עם גרידיאנים, ובלנדים בין האובייקטים, זה יהיה מעניין.

ואגב, זה לא חדש שהדרייברים של ATI לוקים בחסר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

CUDA זה פיצ'ר דיי זנותי,

למען האמת, מלבד AVC שמאפשר להריץ עם 0 CPU USAGE סרטי HD רק על הכרטיס מסך,

אין ממש ניצולת לפיצ'ר הזה...

אולי רק בקידודי H264 של HD בפרימייר... שוב, כרגע הטכנולוגיה הזו דיי מתה, חסרת שימוש, אפילו שנותנים את ה SDK שלה למפתחים, לא ממש נעשה בה הרבה.. אולי בתחום הרפואה וכדומה....

מלבד לנגן HD לא מצאתי הנאה צרופה משימוש בפיצ'ר הקודה שלי...

ואני מחדד שוב, לגברי הקוואדרו,

באמת בצורה הכי פשוטה שיש. אם אינך סטודיו או בית פוסט גדול שמגלגל מחזור שנתי של מיליונים, אל תקנה קוואדרו, במידה וכן, ואתה לא מעוניין לשלם למס הכנסה, צור לעצמך הוצאות רכישה בכרטיסי קוואדרו לכל הסטודיו שלך.

בהצלחה :)

לגבי הUNLOCK הזה, נשמע מעניין

ברגע שאניח את ידי על CS5, אבדוק את הנושא ואתן לכם רשמי ביצועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

CUDA זה פיצ'ר דיי זנותי,

למען האמת, מלבד AVC שמאפשר להריץ עם 0 CPU USAGE סרטי HD רק על הכרטיס מסך,

אין ממש ניצולת לפיצ'ר הזה...

אולי רק בקידודי H264 של HD בפרימייר... שוב, כרגע הטכנולוגיה הזו דיי מתה, חסרת שימוש, אפילו שנותנים את ה SDK שלה למפתחים, לא ממש נעשה בה הרבה.. אולי בתחום הרפואה וכדומה....

מלבד לנגן HD לא מצאתי הנאה צרופה משימוש בפיצ'ר הקודה שלי...

ואני מחדד שוב, לגברי הקוואדרו,

באמת בצורה הכי פשוטה שיש. אם אינך סטודיו או בית פוסט גדול שמגלגל מחזור שנתי של מיליונים, אל תקנה קוואדרו, במידה וכן, ואתה לא מעוניין לשלם למס הכנסה, צור לעצמך הוצאות רכישה בכרטיסי קוואדרו לכל הסטודיו שלך.

בהצלחה :)

לגבי הUNLOCK הזה, נשמע מעניין

ברגע שאניח את ידי על CS5, אבדוק את הנושא ואתן לכם רשמי ביצועים.

CUDA זה הפיצ'ר הכי שמיש בתעשיית העריכה,עיצוב,גרפיקה ואנימציה של השנתיים האחרונות

על מה אתה מדבר בכלל

רק אם להתייחס ל 3D, יש כבר 4 מנועי רינדור מובילים שמשתמשים בטכנולוגיה הזו ברמה של הפקה.

וצפויים להיות עוד הרבה בינייהם vray,finalrender,Iray (mental images)a

כל התוכנות החדשות של ADOBE, גרסאותה CS

הקומפוזיטורים digital ,nuke

בעתיד גם shake

הכל הולך להשתמש בCUDA.

הבנתי שATI תשתמש במשו שנקרא Open AL, שאני לא מבין מה זה אומר. אבל עד כמה שהצלחתי להבין, זו תיהיה מתחרה ישירות לCUDA ברמת החומרה של הכרטיס.

אם מישהוא יוכל לשפוך אור על זה אני אשמח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...