החרדים בחו"ל לא היו מרשים לעצמם את השטויות שהם עושים כאן? (או - יהדות ונשים...) - עמוד 9 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החרדים בחו"ל לא היו מרשים לעצמם את השטויות שהם עושים כאן? (או - יהדות ונשים...)


vic07

Recommended Posts

[לצטט מויקפדיה או דעת המת -זה לא מספיק]

:facepalm:

בואנה, אתה משהו משהו. אם לא היה טימטום בעולם והיו מחפשים מקור, היו באים אליך.

אבל זה בסיידר, בוא תביא הסבר ( וכדאי לך שיהיה יפה ומהוקצה, חבל לקטול אותך על שטויות ), אני מחכה בקוצר רוח.

אני אוציא לך את הרוח מהמפרשים ותשאר כמו ברווז באמבטיה.

BRING IT ON.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 146
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ויק אתה בטח יודע שחלק מהחוכמה זה גם לפעמיים להיות בש-ק-ט.

כשאין מה לכתוב -תמיד אחרי זה מתחילים לרדת על האדם עצמו.

מזכיר לי איזה קטע עם הרב אמנון יצחק שהשיב לאדם אחד על כל "הקושיות" ,ואותו אדם כנראה פיו :-X - אז מה שנשאר לו לומר זה -אבל אתה לא רב באמת [אין לך סמכות של רב ברבנות].

almonime

כפי שנאמר איני בא להתדיין איתך [מהזילזול והשנאה שיוצאת ממך ]

הבאת כמה דברים ,אני אביא את ההסבר [שאגב בתיק ידען כבר השיבו עליו].

מעניין שמה שהרמב"ם מדבר לא מתקיים כיום -די מעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שמלמדים אותכם טוב טוב ש"חלק מהחוכמה זה לשתוק" או בימינו אנו "לעשות COPY PASTE מאיזה פורום נידח באינטרנט , לא לקרוא את הכתוב (או לבדוק אם זה מה ששואלים , חס וחלילה) , כדי שלא, מעצם היותכם בני אדם, תבינו שהתשובות האלה סותרות את עצמן ולא הגיוניות"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה, לא יכול לדון איתי. נקודה.

אתה יכול להתפלצף עם מישהו שאינו בעל מחשבה חופשית ונבון מספיק ולא יכול לבחון את השטויות שלך. ( שלכם )

אני, יכול גם יכול ועשיתי בעבר.

הרבה חוכמולוגים בתורה, משנה, הלכה וכל שאר הקישקושים אכלו ממני מרורים והצטערו שבכלל התחילו איתי ואפילו הכירו אותי.

אתה עוד אחד לרשימה.

אולי לא תאמין לי אבל אני לא שונא אותך. אני לא מכיר אותך ואין לי דעה עליך בתור " רוני " הבן אדם.

אני שונא ומתעב את מה שאתה מייצג מאחורי מה שאתה כותב ואומר.

אנשים שתופסים חזקה על " האמת " ובאים לספר לי ולאחרים איך לחיות ומה נכון או לא נכון דרך דת ואמונה.

מה שהרמב"ם כתב אכן לא מתקיים היום ( במתכונתו ) כי המדינה נבנתה ( תודה למי שלא יהיה ) על ידי חילונים ולא דתיים

ומאז ועד היום הציביון החילוני נשמר ברובו. אבל דברים משתנים. לצערי הרב.

( וכמובן, הלך התרבות שמשתנה עם הזמן ודרך אנשים שונים, לראייה, לא מעט רבנים שונים לא הסכימו עם הרמב"ם והתפלפלו על מה שכתב )

אבל בלי שום קשר, אתה זיינת את השכל על " יהדות " - לך ושכמותך אין שום מנדט על יהדות.

אתה סה"כ עוד בובה שזרקה את השכל לביוב ועוקבת אחרי כתובים שונים ומשונים ובעלי עמדה כי ככה נוח לך.

אתה חושב שאתה חכם כי אתה מכיר את ... " המקורות " ויכול להתפלצף על הא ודא ? פפחחח. צ צ צ.

עשית טעות רונילה. ואני הולך לגרום לך להצטער עליה. מאוד.

( שוב, זה לא איום, אני מתכוון באופן מילולי ולא פיזי, כל קישקוש שתכתוב, אני אשבית אותך )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצחיק, לרוני יש נטייה לחזור על "אני לא רוצה להדיין איתך X" בערך כול דיון, כשנגמרת לו תחמושת הבולשיט והציטוטים

וכשעוד עונים לו, הוא נעלב ואומר שמנפנפים את ההשקעה שהוא השקיעה במגילות שלו בשתי מילים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי, רונילה, מה קרה, לאיפה נעלמת, זה משהו שאמרתי ? :nixweiss: ( התכוונתי להכל :smile1: )

היה לך מספיק זמן לרשום לי איזו תשובה מתוחכמת, אבל אני רואה שאתה חושש.

זחלת לך לאיזה חור נידח ? למה ? הפחדתי אותך ? אל תפחד. אני אלעס אותך ואירק החוצה במיאוס, לא אבלע אותך, אני רוצה שהביזיון ידבק בך.

קושקוש, בוא, יש לי הרבה שיניים חדות בשבילך ולשון מצליפה. אל תברח כמו פחדן שפל. קמתי מוקדם רק בשבילך.

( מזל שאני עובד עצמאי ויש לי זמן אבל בשבילך הייתי לוקח שבוע חופש, התחייבתי בפני עצמי ואני מקיים )

אתה הולך ללמוד שיעור כואב ב " לוגיה " + " סופיה ". לא תתחמק ממני בתירוצים העלובים שלך.

ממשיכים ( כמו שאמרתי, אני אטחן אותך על כל השיניים, אחת אחת ) :

משנה, מסכת כתובות, ה ד

" אלו מלאכות שהאישה עושה לבעלה :

טוחנת, ואופה, ומכבסת, ומבשלת, ומניקה את בנה, ומצעת את המיטה, ועושה בצמר.

הכניסה לו שפחה אחת--לא טוחנת, ולא אופה, ולא מכבסת;

שתיים--אינה מבשלת, ואינה מניקה את בנה;

שלוש--אינה מצעת את המיטה, ואינה עושה בצמר;

ארבע, יושבת בקתדרה.

רבי אליעזר אומר, אפילו הכניסה לו מאה שפחה--כופה לעשות בצמר, שהבטלה מביאה לידי זימה.

רבן שמעון בן גמליאל אומר, אף המדיר את אשתו מלעשות מלאכה--יוציא וייתן כתובה, שהבטלה מביאה לידי שיעמום "

אז מה יש לנו כאן ?

תפקידי האישה. פפששש, איזה יופי.

אבל מרחמים עליה קצת. לא רוצה לעבוד ? תחפשי שפחות ( עבדים ) במקומך.

רק מה, זונה לא ניתן לך להיות יא תכמנית, תסרגי לי אפודה ואל תשתעממי ותזממי יא בטלנית.

תלמוד ירושלמי, סדר נשים, מסכת סוטה, פרק ג, דף טז, א

" מטרונה ( אישה ) שאלה את רבי לעזר מפני מה חט אחת במעשה העגל והן מתים בה שלש מיתות.

אמר לה אין חכמתה של אשה אלא בפילכה דכתיב (שמות לה *) וכל אשה חכמת לב בידיה טוו.

אמר לו הורקנוס בנו בשביל שלא להשיבה דבר אחד מן התורה איבדת ממני שלש מאות כור מעשר בכל שנה.

אמר ליה ישרפו דברי תורה ואל ימסרו לנשים "

מה יש לנו פה ? אישה חצופה באה לשאול קושייה את אחד ה ... " חכמים " וזה החזיר אותה מהר לדרך הישר.

פילכה פירושו מה שהיא טווה בצמר, כלומר, תשתקי ומהר יא נעל ותחזרי לעבודה הרגילה שלך ( טוויה ) כי זה תפקידך ולא יותר.

* שמות לה :

פסוק כה -> וְכָל-אִשָּׁה חַכְמַת-לֵב, בְּיָדֶיהָ טָווּ ( חכמת לב ? מה קשור ? תשתקי ותעבדי )

פסוק כו -> וְכָל-הַנָּשִׁים--אֲשֶׁר נָשָׂא לִבָּן אֹתָנָה, בְּחָכְמָה: טָווּ, אֶת-הָעִזִּים

לא הסתפק בזה " חכם " אחר והוסיף, " חצופה !! מעכשיו אני מוריד לך מהקצבה "

וגם זה לא הספיק ל " חכם " הראשון שבכלל טרח ותיבל, " אני מעדיף שתשרף כל התורה מאשר שתלמדי "

וואי וואי ... אישה ? לומדת ? בואי לפה מהר תלכי מכאן :bash:

טוף, תכף נמשיך, צריך לעשות מעט תחקירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי, רפיצ'קה, גם אתה פה ? אלמוניום לשרותך. מה יגעת ומצאת ? בוא תן לי בראש.

חזרתי :cool2:

מכילתא דרשב"י ( רבי שמעון בר יוחאי ), משפטים טו :

" דרך אשה להתפתות מן האיש ואין דרך האיש להתפתות מן האשה "

מלכיתא הנו מדרש הלכה לספר שמות בתנ"ך. ( פירוש הכתובים - פרשנות מזורגגת )

ישנם שתיים כאלה.

1. מכילתא דרבי ישמעאל

2. מכילתא דרשב"י ( רבי שמעון בר יוחאי ) - זו חוברה במערה ובמסתור לאור רדיפות הרומיים. רק מעטים מהחיבורים שרדו והשאר נעלמו. אני מחפש לי מקורות.

סוטים לרגע, אתם זוכרים את ההפלצה של רוני ( וחבורתו ) בקשר לצניעות האשה ? שגבר לא יתפתה ( איסור הראייה ) ?

כמובן, זו לא הפלצה שלו ממוחו הקודח אבל מה זה משנה ? :nixweiss:

חזרנו, ישנו לקט ... חיבורים ופרשנויות ושטויות וקישקושים. ( מדרש על תורה נביאים וכתובים - ילקוט שמעוני, ילקו"ש )

מחבר הילקוט וזמן יצירתו לא ידועים בוודאות אבל אני מביא את רוח הדברים. ( משוייך לאחד, " חכמצ'יק " , רבי שמעון אשכנזי מפרנקפורט )

כדי שתבינו את ההקשר, צריך לצטט מעט מהתנ"ך ( שמואל א, פרק ט ) :

פסוק ב - וְלוֹ-הָיָה בֵן וּשְׁמוֹ שָׁאוּל, בָּחוּר וָטוֹב, וְאֵין אִישׁ מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל, טוֹב מִמֶּנּוּ משִּׁכְמוֹ וָמַעְלָה, גָּבֹהַּ מִכָּל-הָעָם ( קיצקיץ, בחור שווה, אם הייתי נקבה הייתי עושה אותו בלי לחשוב פעמיים )

פסוק ג - וַתֹּאבַדְנָה, הָאֲתֹנוֹת, לְקִישׁ, אֲבִי שָׁאוּל; וַיֹּאמֶר קִישׁ אֶל-שָׁאוּל בְּנוֹ, קַח-נָא אִתְּךָ אֶת-אַחַד מֵהַנְּעָרִים, וְקוּם לֵךְ, בַּקֵּשׁ אֶת-הָאֲתֹנֹת.

פסוק יא - הֵמָּה, עֹלִים בְּמַעֲלֵה הָעִיר, וְהֵמָּה מָצְאוּ נְעָרוֹת, יֹצְאוֹת לִשְׁאֹב מָיִם; וַיֹּאמְרוּ לָהֶן, הֲיֵשׁ בָּזֶה הָרֹאֶה.

פסוק יב - וַתַּעֲנֶינָה אוֹתָם וַתֹּאמַרְנָה יֵּשׁ, הִנֵּה לְפָנֶיךָ; מַהֵר עַתָּה, כִּי הַיּוֹם בָּא לָעִיר--כִּי זֶבַח הַיּוֹם לָעָם, בַּבָּמָה.

פסוק יג - כְּבֹאֲכֶם הָעִיר כֵּן תִּמְצְאוּן אֹתוֹ בְּטֶרֶם יַעֲלֶה הַבָּמָתָה לֶאֱכֹל, כִּי לֹא-יֹאכַל הָעָם עַד-בֹּאוֹ--כִּי-הוּא יְבָרֵךְ הַזֶּבַח, אַחֲרֵי-כֵן יֹאכְלוּ הַקְּרֻאִים; וְעַתָּה עֲלוּ, כִּי-אֹתוֹ כְהַיּוֹם תִּמְצְאוּן אֹתוֹ

עד לפה הכל טוף ? יופי.

מה קדח לנו שמעוני ( וחבורתו ) ?

ילקוט שמעוני, שמואל א, פרק ט, רמז קח

" כבואכם העיר כן תמצאון אותו בטרם יעלה הבמתה.

כל כך למה, רב אמר שהנשים דברניות הן.

ושמואל אמר כדי להסתכל ביופיו של שאול דכתיב משכמו ומעלה גבוה מכל העם,

רבי אומר לפי שאין מלכות נוגעת בחבררתה אפילו כמלא נימא.

ואית דאמרי בהאי לישנא כל האורך הזה למה, מביטות בנויו של שאול היו ולא היו שבעות ממנו דברי ר' יהודה "

למה האריכו הנערות בדיבורן עם שאול ? :nixweiss:

זה פשוט, " הן דברניות " . רגע, יש יותר מזה, הן " עושות " אותו עם העיניים ומתאוות אליו.

אתם מבינים ? נשים ? תאוותניות. נוטות לזימה. איזו פרשנות ... לוגית. טפו.

וכל זה לפי מה ? שני פסוקים. :facepalm:

תכף נשוב.

עריכה :

חזרתי שוב, רוני, איזו בעסה לך, לאיפה נעלמת ? לשלוח אחריך צוות גישוש ? תצא בחוץ ובוא תרביץ בי תורה.

אתה לא משעשע ככה, מתחבא לך באיזה חור, בוא לשחק איתי.

משנה, סדר נזיקין, מסכת אבות, פרק א, ה

" יוסי בן יוחנן איש ירושלים אומר, יהי ביתך פתוח לרווחה, ויהיו עניים בני ביתך.

ואל תרבה שיחה עם האישה--באשתו אמרו, קל וחומר באשת חברו;

מכאן אמרו חכמים, כל המרבה שיחה עם האישה--גורם רעה לעצמו, ובטיל מדברי תורה, וסופו יירש גיהינם. "

אישה ! לא צריכה לדבר !! צריכה לעבוד !!! מה אמרנו ? היהדות אוהבת נשים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אישה ! לא צריכה לדבר !! צריכה לעבוד !!! מה אמרנו ? היהדות אוהבת נשים ?

בהשוואה לדתות אחרות, כן, היהדות מכבדת נשים. תסתכל על האיסלם, למשל, או על זרמים קיצוניים בנצרות. ביהדות אישה יכולה להתגרש, יכולה לבחור את הבעל, חייבת לקבל סיפוק מיני, יכולה לעבוד מחוץ לבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהשוואה לדתות אחרות, כן, היהדות מכבדת נשים. תסתכל על האיסלם, למשל, או על זרמים קיצוניים בנצרות. ביהדות אישה יכולה להתגרש, יכולה לבחור את הבעל, חייבת לקבל סיפוק מיני, יכולה לעבוד מחוץ לבית.

לעומת האסלם כן - אם כי ההבדל הוא לא כזה גדול (מבחינת החוקים, לא מבחינת הפרקטיקה!). לעומת הנצרות? תודה שלפחות טרחת להדגיש שאתה מתייחס לקיצונים בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהשוואה לדתות אחרות, כן, היהדות מכבדת נשים. תסתכל על האיסלם, למשל, או על זרמים קיצוניים בנצרות. ביהדות אישה יכולה להתגרש, יכולה לבחור את הבעל, חייבת לקבל סיפוק מיני, יכולה לעבוד מחוץ לבית.

lev-27, ראה, השימוש הנרחב במושג " יהדות " מרמז שכולם ( כל הזרמים ) אומה אחת ומסכימים לאותם חוקים ועקרונות.

הדבר אינו כך ויהדות היא מושג ערטילאי שכל זרם בוחן לפי רבניו וכתוביו ופרשנותו ונוהג בהתאם למה שבא לו.

" יהדות " היא מושג שמתפרש על פני ה ר ב ה ז מ ן וכל הזמן משתנה בהתאם למקום וחברה.

1. ביהדות אישה יכולה להתגרש - לפי איזה דין ואיזה דיין ? אתה מכיר את חוקי הגירושין של בית הדין הרבני ?

2. יכולה לבחור בעל - שוב, לפי איזה דין ? אתה מכיר את חוקי הנישואין של הדת ?

3. חייבת לקבל סיפוק מיני - אתה ממש לא רוצה שאני אכנס לזה כי לחרדים והמתחרדים פה יפלו האזניים מרוב בושה.

4. יכולה לעבוד מחוץ לבית - שוב, לפי איזה דין וזרם ?

אם אתה יכול ומוכן לעלות את מה שאתה טוען עם סימוכים תקפים, אדרבא, בששון ושמחה. נתפלפל בכיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...