מטה המאבק מודיע: ב-15 תל אביב עומדת! - עמוד 13 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מטה המאבק מודיע: ב-15 תל אביב עומדת!


Omega81

Recommended Posts

הרגולטור צריך לראות את טובת העם? זה ממש לא התפקיד שלו

הוא צריך לדאוג שחברות הביטוח יעמדו כל התקנות שחלות עליהם

(למשל עמידה בתקנות השקעה, למשל עמידה בתשלומים בתביעות והחזרים במקרים של ביטול פוליסה)

הוא צריך כמובן לדאוג למבוטחים (כפועל יוצא של עמידה בתקנות)

אבל לדאוג למבוטחים זה לא לדאוג למיעוט (רוכבי הדו"ג) על חשבון הרוב (רכב חובה)

ואיך הוא כאן דואג למבוטחים ? ( ע"י העלאת הפרמיות ??? ) ( כי לא מורידים שום פרמיות ולא מקבלים כיסוי טוב יותר עבור אלו שמעלים ! ) ( לי זה נשמע כבר ויכוח מיותר - הינה הטענה שלי שוב : אין מי שמייצג את הציבור , יש מי שמשתכנע בטענות של חברות הביטוח ! תתאר לך שנערך משפט שבו הסנגור מסכים עם הקטגור , זה מה שיש לנו כאן ! )

תעזוב עומרי , מספיק לי .

והרגולטור כן צריך לראות את טובת העם כי לזה שמו אותו שם , לאכוף את החוק זה טובת העם כי אם לא כניראה החוקים הם לא לטובת העם - מדינה שיש בה הרבה מה לתקן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

המשטרה היא זו שחסמה את התנועה ולא אפשרה לנסוע, לא רוכבי דו"ג. המשטרה ידע שכל רוכב שיפנה לבית המשפט יבטל את הדו"ח אז הוחלט לבטל לכולם כדי למנוע עומס יתר על המערכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באמת לא שונא אף אופנוען, אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד ובטח שאני לא בעד בעלי ההון

אני מאמין שכל אדם קוצר מה שהוא זורע, תרבות הנהיגה בארץ מכתיבה פרמיות גבוהות וזה משתקף במיוחד אצל האופנוענים.

הסיבה היחידה שהביטח הדו"ג יקר כל כך זה השיטה הדפוקה לחישוב.

אם כל בן אדם קוצר את מה שהוא זורע אז למה ערס על "סיויק פשע רוצחטטט!!!" עם מליון עבירות תנועה ותאונות משלם 3000 שקל פחות מכל אופנוען באשר הוא?

אתה יכול לנהוג כמו מטורף על 4X4 להיות סכנה לציבור ולשלם פחות מסטודנט מסכן על 50 סמ"ק שלא מזיק לאף אחד.

השיטה דפוקה וחייבת להשתנות, אני מאמין שכל מי שמסכן אחרים חייב לממן את מי שהוא מסכן, אחרת זה פשוט "הרצחת וגם ירשת?" מי שאחראי לנזק חייב לשלם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואיך הוא כאן דואג למבוטחים ? ( ע"י העלאת הפרמיות ??? )

דמגוגי משהו

כששר האוצר מחליט להעלות את מס ההכנסה, הוא הולך נגד רצון העם ולא דואג לו?

הסיבה היחידה שהביטח הדו"ג יקר כל כך זה השיטה הדפוקה לחישוב.

אם כל בן אדם קוצר את מה שהוא זורע אז למה ערס על "סיויק פשע רוצחטטט!!!" עם מליון עבירות תנועה ותאונות משלם 3000 שקל פחות מכל אופנוען באשר הוא?

אתה יכול לנהוג כמו מטורף על 4X4 להיות סכנה לציבור ולשלם פחות מסטודנט מסכן על 50 סמ"ק שלא מזיק לאף אחד.

השיטה דפוקה וחייבת להשתנות, אני מאמין שכל מי שמסכן אחרים חייב לממן את מי שהוא מסכן, אחרת זה פשוט "הרצחת וגם ירשת?" מי שאחראי לנזק חייב לשלם...

ושוב, למה הציבור צריך לשלם את התאונות שלכם?

הרי אתם בוחרים לסוע בכלי הזה (שהוא מסוכן מעצם ההגדרה שלו כי אין שום הגנות למקרה תאונה ותאונות הרי קורות, אין מה לעשות נגד זה.)

אתה פשוט לא מבין את הקונספט שלל ביטוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מסוכן לאנשים אחרים למה הם צריכים לשלם על הנזק שאתה גורם להם?

אם הייתי לוקח אלת בייסבול ומרביץ לך אתה היית צריך לשלם? רק בביטוח זה עובד ככה שמי שגורמים לו נזק צריך גם לשלם על זה.

הרי אתם בוחרים לסוע בכלי הזה (שהוא מסכן אחרים מעצם ההגדרה שלו ותאונות הרי קורות, אין מה לעשות נגד זה.)

הטיעון שלך עובד לשני הכיוונים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל ביטוח מאז ומעולם עובד ככה

בסופו של יום, כל פרמיית ביטוח נקבעת על פי התשלום הממוצע לתובע

אם התביעה הממוצעת של רוכב דו"ג היא 5,000 ש"ח (וזה לא משנה שיש אלפים שלא יתבעו אף פעם) הפרמיה לא יכולה להיות נמוכה מזה.

וכן, אנחנו בוחרים לסוע באוטו, כלי שהוא בטוח עשרות מונים יותר מאופנוע ואחרי שאנחנו משתתפים ב75% מהתאונות שלכם איתנו אנחהו עדיין משלמים פחות.

הפרמיות שלכם היו יכולות לרדת משמעותית אם היו פחות תאונות שלכם (ללא רכבים) ופחות זיופים של תאונות

אבל לא הסכמתם (אתם=המאבק) להשתתפות עצמית תמורת הורדת הפרמיה, אז תקצרו מה שזרעתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דמגוגי משהו

כששר האוצר מחליט להעלות את מס ההכנסה, הוא הולך נגד רצון העם ולא דואג לו?

לא , לא דמוגוגי בכלל , כשר האוצר מחליט להעלות את המס הכנסה זו גביה ישירה כלומר כל הכסף הנגבה הולך לאוצר וליכאורה משם בחזרה לאזרח , כאשר מחליט להעלות את תעריפי הביטוח הוא ראשית מעלה את הרווחים של חברת הביטוח שהיא חברה פרטית ( ורק מההפרש המוצהר של חברת הביטוח הוא גובה את המס היחסי ) ובכך מעביר לגוף פרטי ( חברת הביטוח ) את כספי הציבור . אבל הרי את זה אתה יודע . אם תבדוק בטענות הקודמות שלי קודם אתה תראה שכבר אמרתי את זה ולסיכום טענותי להלן :

שיטת חישוב ה"חציה" איננה נכונה ושגויה ( במטרה להגביר את הגביה ואת הרווחים של חברות הביטוח - עובדה ! אני יודע שאתה מסתכל על "פלחים" בחברות ביטוח , אבל גם זו חלוקה שגויה קרי מבחינת המדינה ההיסתכולות היא צריכה להיות מבחינה תעבורתית כלומר העברת כמות של אנשים שלא חשוב מה אמצעי התחבורה שלהם בעלות הטיפולית הכי נמוכה וכיסוי הטיפולי / ביטוחי הכי טוב לציבור ) ומי שמרוויח מזה הם רק חברות הביטוח .

אין לנו נציגים שעובדים עבורנו ( ציבור )

לסיכום הסיכום : הדוגמה שהבטת לא טובה , מס הכנסה הולך ( מיטיב ) בחזרה לאזרח , העלאת תעריפי הביטוח מטיבים עם גוף פרטי ( חברת ביטוח )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העלאת התעריף לאופנועים באה לתקן משהו שהיה פגום

מדינת ישרל מכריחה חברות לבטח אופנועים במחיר הפסד

חברות הביטוח לא לוקחות את זה על עצמן אלא מעמיסות את זה על מבוטחים אחרים

ושוב, אתה לא מבין את תפקיד הרגולטור, הוא שומר על האינטרסים של המבוטחים (והאינטרסים שלהם הם לא צרים כמו שאתה רואה אותם ומסתכמים בפרמיות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העלאת התעריף לאופנועים באה לתקן משהו שהיה פגום

מדינת ישרל מכריחה חברות לבטח אופנועים במחיר הפסד

חברות הביטוח לא לוקחות את זה על עצמן אלא מעמיסות את זה על מבוטחים אחרים

ושוב, אתה לא מבין את תפקיד הרגולטור, הוא שומר על האינטרסים של המבוטחים (והאינטרסים שלהם הם לא צרים כמו שאתה רואה אותם ומסתכמים בפרמיות)

אכן יש דברים שהם פגומים

העיניין שאנחנו רואים את הפגם במקומות אחרים

אני אסכם זאת ביננו כך , " מי שיכול לספור כל חור , שוכח את הרשת " ( האדמו"ר מאיר אריאל זצ"ל ) כלומר אתה עומרי (כולל הרגולטור אם כי אני לא בטוח בטוהר כוונותיו ) מבינים ורואים את כל הפרטים הקטנים של פילוחי רוכבים ומכונות ותעריפים והסכמי חציה ואחוזי השתתפופות ודוחו"ת אקטוארים אבל אתם לא מסוגלים לראות את המטרה , אתם לא מסוגלים לראות מה בכלל הסיבה למה שאתם יודעים ועושים , אתם סופרים כל "חור" ובכך לא רואים את הרשת , הרשת היא כאן הכיסוי לטיפול הרפואי של הציבור - נקודה , אתה מתפלסף על מי שניפגע ומי שצריך לשלם , אני כבר אמרתי לך שאין זה משנה מי אשם , צריך לטפל בו אם הוא / היא אשמים או לא אשמים וזו הנקודה הציבורית של הנושא וזו הנקודה שהרגולטור ממונה שר האוצר ממונה נבחר הציבור צריך לפעול על פיה ואיננו .

לצערי אתה נפלת לתוך אחד החורים שבחנת ( בדעתך ) ואינך יכול לראות את התמונה הכללית , אבל כאשר זה דיון בפורום זה בסדר וגם עליך לא מוטלת האחראיות אבל כאשר זה הנציג שלי בשילטון אני בבעיה ואני חושש שהוא איננו מיצג אותי וזה הדבר הפגום , הוא איננו משיג לי את העיסקה הטובה ביותר שאפשר .

ואני מבין , אתה יכול להיות בטוח בזה שאני מבין .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העלאת התעריף לאופנועים באה לתקן משהו שהיה פגום

מדינת ישרל מכריחה חברות לבטח אופנועים במחיר הפסד

חברות הביטוח לא לוקחות את זה על עצמן אלא מעמיסות את זה על מבוטחים אחרים

ושוב, אתה לא מבין את תפקיד הרגולטור, הוא שומר על האינטרסים של המבוטחים (והאינטרסים שלהם הם לא צרים כמו שאתה רואה אותם ומסתכמים בפרמיות)

אתה פשוט נהנה להמשיך עם הדמגוגיה, נכון?

מדינת מכריחה את חברות הביטוח לבטח גם אופנועים, נכון. הרי זה בכלל לא קשור לעובדה שבפועל היא מכריחה את כל הנהגים והרוכבים לבטח את עצמם ע"י חוק ביטוח חובה, ובאופן הזה שולחת את כולם לפתח חברות הביטוח בין אם הבנאדם בכלל רוצה לבטח או לא. זה בכלל לא קשור לעובדה שמדובר בחוק ממשלתי המחייב כל נהג באשר הוא לשלם מאות ואלפי שקלים כרווח לחברת הביטוח - בחשבון פשוט, אם 1.8 מליון רכבים פרטיים הניבו רווחים של 700 מליון שקל ועוד בשנה גרועה ומבלי לכלול בחשבון הפסדים שונים של חברות הביטוח, הרי שכל נהג "תרם" לרווחי חברות הביטוח הפרטיות כ400 שקל מכיסו במסגרת חוק ממשלתי.

אבל כל זה הגיוני ומותר, נכון? העיקר לא להכריח את אותן החברות שמרוויחות מהחוק הזה כל כך הרבה לבטח גם אופנוענים במחיר הגיוני.

ובעניין הסבסוד - אני עדיין מחכה לראות הפחתה בפרמיות החובה לרכבים במסגרת הייקור לדו"ג. הרי כבר הסכמת איתי כמה הודעות אחורה שזה לא יקרה, ושהייקור נועד לפצות את חברות הביטוח בלבד - אז למה אתה חוזר כמו תוכי על הטענה המטומטמת בעניין הסבסוד? אפילו אם קודם הנהגים סבסדו את הרוכבים נניח ב4% (זה המספר שענתבי נתן ושאני לא מאמין בו בשיט), הרי שהם עדיין תרמו כ25% נוספים כרווח לחברות הביטוח, ומהיום הם פשוט הולכים לתרום לרווח הזה 29%.

את הגדרת תפקיד הרגולטור אני דווקא מבין. נכון, הוא אמור לדאוג לאינטרסים של המבוטחים. ובכל זאת, האם אתה באמת מספיק תמים כדי לחשוב שזה מה שהוא עושה בפועל? שזה מה שכל קודמיו עשו בפועל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה פשוט נהנה להמשיך עם הדמגוגיה, נכון?

לא, ואתה?

מדינת מכריחה את חברות הביטוח לבטח גם אופנועים, נכון. הרי זה בכלל לא קשור לעובדה שבפועל היא מכריחה את כל הנהגים והרוכבים לבטח את עצמם ע"י חוק ביטוח חובה, ובאופן הזה שולחת את כולם לפתח חברות הביטוח בין אם הבנאדם בכלל רוצה לבטח או לא. זה בכלל לא קשור לעובדה שמדובר בחוק ממשלתי המחייב כל נהג באשר הוא לשלם מאות ואלפי שקלים כרווח לחברת הביטוח - בחשבון פשוט, אם 1.8 מליון רכבים פרטיים הניבו רווחים של 700 מליון שקל ועוד בשנה גרועה ומבלי לכלול בחשבון הפסדים שונים של חברות הביטוח, הרי שכל נהג "תרם" לרווחי חברות הביטוח הפרטיות כ400 שקל מכיסו במסגרת חוק ממשלתי.

כבר אמרתי לך, אתה לא מבין בכלל איך עובד הרוו"ה בענף חובה

אתה לא מבין שהרווח שאתה רואה בביטוח חובה בשנת 2008 הוא בעצם המספרים של הרווח מ2005

אתה לא יכול לדעת מה המספרים של הרווח מ2008, רק במידה ויש הפסד אתה יכול לדעת את זה

אז מה המספרים הדמגוגיים האלו על 700 מליון ש"ח בשנה גרועה? מאיפה הם מגיעים ומה הם מייצגים אתה בכלל מבין? ואיך הם ללא הפסדים שונים של חברות ביטוח? הרווח בענף נובע גם מהכנסות מהשקעות, תסתכל פעם אחת לפחות על דוח כספי של חברת ביטוח לפני שאתה פולט נתונים שאין להם קשר למציאות

אבל כל זה הגיוני ומותר, נכון? העיקר לא להכריח את אותן החברות שמרוויחות מהחוק הזה כל כך הרבה לבטח גם אופנוענים במחיר הגיוני.

והנה, ב2009 יש הפסד מרכב חובה, אתה תכסה להם את ההפסדים האלו בשנים פחות טובות?

אתה בכלל מכיר עסק שפועל במטרה לא להרוויח?

ובעניין הסבסוד - אני עדיין מחכה לראות הפחתה בפרמיות החובה לרכבים במסגרת הייקור לדו"ג. הרי כבר הסכמת איתי כמה הודעות אחורה שזה לא יקרה, ושהייקור נועד לפצות את חברות הביטוח בלבד - אז למה אתה חוזר כמו תוכי על הטענה המטומטמת בעניין הסבסוד? אפילו אם קודם הנהגים סבסדו את הרוכבים נניח ב4% (זה המספר שענתבי נתן ושאני לא מאמין בו בשיט), הרי שהם עדיין תרמו כ25% נוספים כרווח לחברות הביטוח, ומהיום הם פשוט הולכים לתרום לרווח הזה 29%.

אני דווקא מאמין שבטווח של שנה הפרמיות ירדו בכמה עשרות שקלים או לפחות לא יעלו (ובתקופה של אינפלציה זה כמו ירידת מחיר)

בקשר לאחוזים, אני לא מתכוון להתייחס לנתונים שאין להם שום בסיס

את הגדרת תפקיד הרגולטור אני דווקא מבין. נכון, הוא אמור לדאוג לאינטרסים של המבוטחים. ובכל זאת, האם אתה באמת מספיק תמים כדי לחשוב שזה מה שהוא עושה בפועל? שזה מה שכל קודמיו עשו בפועל?

האם אתה מספיק מעורער נפשית בשביל להאמין לכל הקונספירציות שכתבת במשך הדפים (או לקונספירציות שהאמנת להם בשניה שנכתבו כמו זו של יגאל מלפני כמה דפים)

ואני מבין , אתה יכול להיות בטוח בזה שאני מבין .

אני באמת מתקשה להאמין בכך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זכותך להאמין או לא , אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח והעובדות הן עליית מחירי הביטוח וחברות ביטוח ריווחיות , אתה רוצה לתרץ לעצמך תרוצים כאשר גונבים אותך ? זכותך . אתה חושב שאני מספיק אידיוט כדי להאמין לשטויות של חברות הביטוח ? אתה טועה . או בקיצור , על זה כבר נאמר :" משתינים עליך ואתה חושב שזה גשם " תהיה בריא , אתה טועה , זה עד כדי כך פשוט .

אתה לא צודק , אתה יכול להבין את זה ?

גונבים אותך ? אתה יכול להבין את המושג הזה ?

אתה מנסה לשכנע אותי בטענות שלך , אתה לא מצליח , את זה אתה יכול להבין ?

ההבדל ביננו הוא אולי אתה חושב שאני לא מבין ואני חושב שאתה לא מבין , ההבדל ביננו הוא ( שאותך , כן , אתה חלק מהציבור המבטחים ) אתה מסכים שיגנבו אותך ואני לא , אותך גונבים ואותי שודדים ( גניבה היא שלא מדעת ושוד הוא בכוח ) ( אתה מסכים לזה כי אתה חושב שרק אותי גונבים - חחח , מחר יגנבו אותך ! )

ואני רוצה להגיד לך , חברות הביטוח אם לא משתלם להם , שלא יבטחו ! כלכלה חופשית , אם הם מבטחים , זה משתלם :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עומרי, אתה יודע מה - נמאס לי. אין לי כוח להמשיך את הויכוח הזה. חבל שעד עכשיו לא הבנת שאני ממש לא נגדך בעניין הזה. אינני רוצה את רעתך, אינני רוצה שתסבסד אותי מכיסך.

בזאת אני פורש מהדיון, עם הערה קטנה לסיום:

אם בעתיד הנראה לעין יחליטו פתאום להעלות את הפרמיה גם לפרטיים בתואנה זו או אחרת,

או את המס על הדלק,

או את מסי הייבוא,

או את קנסות החניה,

או שיבטלו את כל מקומות החנייה החינמיים שעוד נותרו,

או שיאסרו לייבא רכבים חשמליים או כאלה המונעים בגז,

או שיטילו מס דומה לזה שיש על הדלק גם עליהם,

או שיטילו עליהם מגבלות אלה ואחרות,

או שיאסרו יבוא מקביל שלא דרך היבואנים,

או שיאסרו יבוא של חלפים שלא דרך היבואן הרשמי,

או שיחליטו שמהיום מותר לסוע בדגמים מסויימים רק דרך חברות ליסינג,

או שבתאונה מול חברת ליסינג הנהג השני ישלם את כל הנזקים בלי קשר לאשם בתאונה,

או שיאסרו (או יקשו על) הגשת תביעות רכוש אחרי תאונה שלא דרך חברת הביטוח באופן שימנע מאנשים בלי מקיף לתבוע את נזקיהם,

או שחברות הביטוח יחליטו שהן לא מוכנות לבטח אותך מקיף כי אתה גר בבאר שבע,

או שחברות הביטוח ישלחו אותך לבטח בפול כי הם גילו שאנשים ששמם עומרי מועדים יותר לתאונות,

או שיעלו את תעריפי התחבורה הציבורית ב50% כדי "להכשיר נהגים אדיבים יותר",

או שיבטלו את הקוים המשרתים אזורים נידחים כי "הם לא רווחיים" ויכלאו את כל חסרי הרכב באותם אזורים בבתיהם,

או שיכלאו את כל חסרי הרכב בבתיהם במשך יום וחצי בכל שבוע, לא כולל חגים, כחלק מ"הקמפיין לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית" (כמובן שבמקביל לכל שאר הדברים שנאמרו, כדי "לעודד את זניחת התחבורה הפרטית",

וזה עוד רק מתחום הרכב, מבלי לגעת בתחומי החיים האחרים - אני אצפה שתתיחס לזה באותה ההבנה שאתה מגלה לצעד הנוכחי, ולא תעז לפתוח את הפה. הרי כל התקנות הללו באות מאותו המקום בדיוק ומשרתים את אותן המטרות (וחלק ניכר מהרשימה הזו גם קרה במציאות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עומרי, אתה יודע מה - נמאס לי. אין לי כוח להמשיך את הויכוח הזה. חבל שעד עכשיו לא הבנת שאני ממש לא נגדך בעניין הזה. אינני רוצה את רעתך, אינני רוצה שתסבסד אותי מכיסך.

האמת גם לי נמאס, אי אפשר לדון על נושא שבו צד אחד משתמש במספרים דמגוגיים בלי להבין אפילו מה המשמעות שלהם,

גם אני לא רוצה ברעתך, ולא רוצה לסבסד אותך.

בזאת אני פורש מהדיון, עם הערה קטנה לסיום:

אם בעתיד הנראה לעין יחליטו פתאום להעלות את הפרמיה גם לפרטיים בתואנה זו או אחרת,

או את המס על הדלק,

או את מסי הייבוא,

או את קנסות החניה,

או שיבטלו את כל מקומות החנייה החינמיים שעוד נותרו,

או שיאסרו לייבא רכבים חשמליים או כאלה המונעים בגז,

או שיטילו מס דומה לזה שיש על הדלק גם עליהם,

או שיטילו עליהם מגבלות אלה ואחרות,

או שיאסרו יבוא מקביל שלא דרך היבואנים,

או שיאסרו יבוא של חלפים שלא דרך היבואן הרשמי,

או שיחליטו שמהיום מותר לסוע בדגמים מסויימים רק דרך חברות ליסינג,

או שבתאונה מול חברת ליסינג הנהג השני ישלם את כל הנזקים בלי קשר לאשם בתאונה,

או שיאסרו (או יקשו על) הגשת תביעות רכוש אחרי תאונה שלא דרך חברת הביטוח באופן שימנע מאנשים בלי מקיף לתבוע את נזקיהם,

או שחברות הביטוח יחליטו שהן לא מוכנות לבטח אותך מקיף כי אתה גר בבאר שבע,

או שחברות הביטוח ישלחו אותך לבטח בפול כי הם גילו שאנשים ששמם עומרי מועדים יותר לתאונות,

או שיעלו את תעריפי התחבורה הציבורית ב50% כדי "להכשיר נהגים אדיבים יותר",

או שיבטלו את הקוים המשרתים אזורים נידחים כי "הם לא רווחיים" ויכלאו את כל חסרי הרכב באותם אזורים בבתיהם,

או שיכלאו את כל חסרי הרכב בבתיהם במשך יום וחצי בכל שבוע, לא כולל חגים, כחלק מ"הקמפיין לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית" (כמובן שבמקביל לכל שאר הדברים שנאמרו, כדי "לעודד את זניחת התחבורה הפרטית",

וזה עוד רק מתחום הרכב, מבלי לגעת בתחומי החיים האחרים - אני אצפה שתתיחס לזה באותה ההבנה שאתה מגלה לצעד הנוכחי, ולא תעז לפתוח את הפה. הרי כל התקנות הללו באות מאותו המקום בדיוק ומשרתים את אותן המטרות (וחלק ניכר מהרשימה הזו גם קרה במציאות).

אתה מצפה אוטומטית לאמפתיה בגלל שהמחיר בשבילך עולה, צר לי אבל לא תקבל אותה

אני לא חושב שהמצב הקיים היה נכון ושמח ששינו אותו, גם אם זה אומר שמישהו אחר נפגע, צר לי שאני לא סוציאליסט כמוך שמוכן לקבל פגיעה על מנת שלאחר יוטב. כבר בדיונים הקודמים כתבתי מה שאני חושב על רוכבי הדו"ג, כשתסעו כמו בני אדם לפי החוקים, תפסיקו לעקוף מימין ולהדחף בין מכוניות הביטוח שלכם יושפע לטובה, כרגע לא נותר לי להגיד אלא "מגיע לכם" (מה לעשות שבביטוח יש "עונש קולקטיבי" כשאר רק חלק אשמים (וברור שיש נהגי דו"ג זהירים ששומרים על החוק) כולם נפגעים)

זכותך להאמין או לא , אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח והעובדות הן עליית מחירי הביטוח וחברות ביטוח ריווחיות , אתה רוצה לתרץ לעצמך תרוצים כאשר גונבים אותך ? זכותך . אתה חושב שאני מספיק אידיוט כדי להאמין לשטויות של חברות הביטוח ? אתה טועה . או בקיצור , על זה כבר נאמר :" משתינים עליך ואתה חושב שזה גשם " תהיה בריא , אתה טועה , זה עד כדי כך פשוט .

אתה לא צודק , אתה יכול להבין את זה ?

גונבים אותך ? אתה יכול להבין את המושג הזה ?

אתה מנסה לשכנע אותי בטענות שלך , אתה לא מצליח , את זה אתה יכול להבין ?

ההבדל ביננו הוא אולי אתה חושב שאני לא מבין ואני חושב שאתה לא מבין , ההבדל ביננו הוא ( שאותך , כן , אתה חלק מהציבור המבטחים ) אתה מסכים שיגנבו אותך ואני לא , אותך גונבים ואותי שודדים ( גניבה היא שלא מדעת ושוד הוא בכוח ) ( אתה מסכים לזה כי אתה חושב שרק אותי גונבים - חחח , מחר יגנבו אותך ! )

ואני רוצה להגיד לך , חברות הביטוח אם לא משתלם להם , שלא יבטחו ! כלכלה חופשית , אם הם מבטחים , זה משתלם :bash:

ושוב, קשה להסביר למישהו בלי ידע בנושא (וזה נושא הרבה יותר מורכב ממה שאתה חושב) איך זה עובד

אתה בתור ההדיוט (כי כמו שאני לא יודע הרבה דברים אחרים ואני הדיוט בהם, לך אין מושג ירוק בנושא) זורק סיסמאות אבל לא מבין מה זה אומר

וכן, אתה בהחלט לא יודע מה תפקידו של הרגולטור, מה הוא עושה ומה המטרות שלו

אז תמשיך עם הדמגוגיה, רואים שאתה טוב בזה כי זה בהחלט המרכיב הדומיננטי בכל התגובות שלך בפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...