מטה המאבק מודיע: ב-15 תל אביב עומדת! - עמוד 12 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מטה המאבק מודיע: ב-15 תל אביב עומדת!


Omega81

Recommended Posts

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

הפול מראש משלם רק את חלקו, הוא לא צריך לתבוע את חברות הביטוח על חלק הביטוח שלהם בתאונה

ושוב, קונספירציה שמעורבים בה יותר מדי גורמים מבשביל שתהיה הגיונית

אתה באמת חושב שכל חברות הביטוח יכולות להגיע להסכמה הזאת?[/b] הרי יש כאלו ענקיות שירוויחו מסידור כזה המון ויש כאלו שירוויחו מעט (אם בכלל מהסידור הזה)

(הכל תלוי מה חלקן בפול ומה חלקן בשוק הביטוח ברכב חובה בכלל)

תראה לאיזה מרחקים אתה מגיע בנסיון לתרץ, שמעת על תערו של אוקהם?

עובדה היא שחברות הביטוח הצליחו לעשות יד אחת ולהפנות את כל ציבור האופנוענים

לבטח בפול בלבד במחיר יקר יותר(ששיך לכל חברות הביטוח) ללא הבדל בין רוכב בן 20 לרוכב בן 40.

בלינק שהוספתי בהודעה הקודמת שלי ציינתי עובדה שחברות הביטוח קיבלו המלצה להעלות את

מחירי הביטוח לכולם בגלל ההפסדים שנגרמו להם עקב המשבר הכלכלי כך שלא רק שהביטוח

למכוניות לא יוזל אלא הוא אפילו אמור להתייקר,כנראה שזה יהיה הצעד הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.חברות הביטוח לא יכלו עד עכשיו, גם אם רצו לבטח אופנועים

2.זאת ממש לא הסיבה היחידה, 2008 באמת היתה שנה קשה לכולן, אבל 2009 עם כמה שהיא מצויינת בהשקעות הן עדיין מפסידות בביטוח החובה בגלל המדד הגבוה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OMRIJ,

1) האם אתה תומך בדו"ג אבל תומך ברוכבים עם וותק נקי ללא תאונות או עבירות או בכלל אתה שונא דו"ג?

2) למה חברת הביטוח אליהו ושירביט ייצאו כנגד חברות הביטוח והציעו תעריפים נמוכים יותר כאשר הכיסוי המלא כעת עומד על 10,000 ש"ח?

תמוהה משו לא?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. תפסיק להיות ילד קטן, אני לא "שונא" אף אחד, אבל אני לא חושב שמישהו צריך לסבסד את התביעות שלכם

2.אני גם שמעתי שאליהו, הכשרת הישוב והראל ביקשו אישור למכור ביטוח חובה לאופנועים, אם זה טוב לעסקים שלהם אז סבבה להם ולכם.

יכול להיות שהם במחשבה שהגדלת הלקוחות תגדיל להם תחומים רווחיים אחרים (אם כבר אתה עושה שם חובה לאופנוע אז למה לא גם חובה ומקיף לרכב, אולי גם לדירה ואפילו איזה ביטוח חיים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא נגד זה נכון אבל אתה לא יכול להתחמק מיזה שאתה "שופט" כלומר אתה מסתכל על ( מה שניראה לך ) עובדות ומשם אתה ממשיך , מה שאני חושב שצריך לעשות עם הנושא הזה ראשית לא לשפוט , ראשית לראות מנקודת הראות של הרגולטור שצריך לראות את טובת העם ואת רצונו של העם ורק אחר כך לראות איך ומה משרת את הרצונות האלו או בוא אגיד בשפה פשוטה את טובת העם .

אז איך לדעתך הרגולטור רואה את טובת העם , אין כאן צורך עדיין בשפיטה , פשוט "שליחות" ביצוע עבודה שלשמה נישלח הרגולטור ( נבחר ) זו הבעיה !

הרגולטור לא רואה את טובת העם הוא רואה כמוך שפיטה על בסיס עובדתי ( לדעתי האישית שגוי למרות שאני לא ניכנס עדיין לשלב ה"הוכחות" ) שמוצג לפניו , ברור לחלוטין שחברות הביטוח ייצגו את עצמן טוב יותר מאשר חבורה של ארחי פרחי על אופנוע ( בלי העלבות פול גז , אני בעדכם :xyxthumbs: כי אתם בעד תחבורה קלה ומהירה שזה לדעתי מה שטוב למדינה ומה שטוב לעם ולכבישים ) ולכן ה"שיפוט" שלו יהיה בהכרח מוטעה ! ( הרגולטור אין תפקידו לשפוט זהו תפקיד בית המשפט , תפקיד הרגולטור הוא לשמור על העם ועל האינטרסים של העם ולחייב יותר ביטוח את רוכבי האופנועים זה לא טובת העם ! )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרגולטור צריך לראות את טובת העם? זה ממש לא התפקיד שלו

הוא צריך לדאוג שחברות הביטוח יעמדו כל התקנות שחלות עליהם

(למשל עמידה בתקנות השקעה, למשל עמידה בתשלומים בתביעות והחזרים במקרים של ביטול פוליסה)

הוא צריך כמובן לדאוג למבוטחים (כפועל יוצא של עמידה בתקנות)

אבל לדאוג למבוטחים זה לא לדאוג למיעוט (רוכבי הדו"ג) על חשבון הרוב (רכב חובה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרגולטור הוא ממונה ישירות על ידי נבחר העם , למעשה הרגולטור הוא הזרוע המפקחת של ניבחר הציבור ( הוא איננו השופט הוא פקיד ממונה ) למעשה הוא המבצע של האג'נדה הפוליטית של ניבחר הציבור

במקרה הספציפי הזה ענתבי ( פקיד ממונה ) שר האוצר ( איש פוליטי ממונה ) ראש הממשלה ( איש פוליטי נבחר ציבור ממונה )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.חברות הביטוח לא יכלו עד עכשיו, גם אם רצו לבטח אופנועים

2.זאת ממש לא הסיבה היחידה, 2008 באמת היתה שנה קשה לכולן, אבל 2009 עם כמה שהיא מצויינת בהשקעות הן עדיין מפסידות בביטוח החובה בגלל המדד הגבוה

1.חברות הביטוח לא יכלו לבטח אופנועים כי הם קיבלו החלטה גורפת שמחייבת את כל החברות לסרב לכל רוכב ולהעביר את המבוטח לפול,

שם הם יצרו מעיין קרטל שמנצל את חוסר הברירה של הרוכבים.

2.כפי שציינתי זאת אכן לא הסיבה היחידה אבל זאת בהחלט סיבה משמעותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרגולטור הוא ממונה ישירות על ידי נבחר העם , למעשה הרגולטור הוא הזרוע המפקחת של ניבחר הציבור ( הוא איננו השופט הוא פקיד ממונה ) למעשה הוא המבצע של האג'נדה הפוליטית של ניבחר הציבור

במקרה הספציפי הזה ענתבי ( פקיד ממונה ) שר האוצר ( איש פוליטי ממונה ) ראש הממשלה ( איש פוליטי נבחר ציבור ממונה )

מה הקשק בין זה לבין מה שכתבתי?

חברות הביטוח לא יכלו לבטח אופנועים כי הם קיבלו החלטה גורפת שמחייבת את כל החברות לסרב לכל רוכב ולהעביר את המבוטח לפול,

שם הם יצרו מעיין קרטל שמנצל את חוסר הברירה של הרוכבים.

1.לא קיבלו החלטה, אין להם רשיון כזה (הרי עד לפני כמה שנים כולם היו אצל אבנר)

2.קרטל שמפסיד על ביטוח אופנוע חובה? זה אכן סוג חדש של קרטל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצאתי את ההגדרה המדוייקת:

"הפול:

גוף שהוקם במסגרת החוק על-ידי המפקח על הביטוח, ובו שותפות כל חברות הביטוח לפי חלקן היחסי בביטוח . הוא נועד לספק ביטוח ל"מסורבי ביטוח החובה". כלומר, לאותם נהגים שחברות הביטוח מסרבות לבטח אותם בביטוח חובה, משום שהם מוגדרים "נהגים מסוכנים", או שהרכב שלהם נחשב ל"רכב מסוכן". בין אלה נמנים נהגים צעירים (בדרך כלל מתחת לגיל 21), נהגים חדשים, רוכבי אופנועים וכו'. אלה יוכלו לרכוש ביטוח ב"פול", אלא ששם התעריפים גבוהים ב-25-35% מהתעריף הרגיל בחברת ביטוח רגילה. זכרו כי התעריף בפול נקבע על-ידי המפקח על הביטוח. הכי חשוב - ה"פול" חייב לבטח בביטוח חובה כל דורש."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו?

יכולתי להגיד לך בדיוק אותו דבר

מכיוון שביטוח חובה הוא חובה (דה) לא יכול להיות מצב שאף אחד לא יסכים לבטח אותך

ברגע שאבנר התפרקה כל המסורבים בביטוח חובה מגיעים לשם

בנוסף, אופנועים, מכיוון שאין לאף מבטח רשיון לבטח אותם (לכל חברת ביטוח יש רשיונות לבטח ענפים מסויימים, לא כל אחד יכול לבטח מה שבא לו)

כולם הולכים לפול

חברות הביטוח מאוד היו רוצות (ואפשר לראות את זה עכשיו יותר מתמיד) לבטח נהגי דו"ג מסויימים אצלהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עומרי, אפשר לשאול אותך משהו קצת יותר אישי משאר הדיון הזה?

למה אתה כל כך שונא אופנוענים, שהם קצת יותר מ5% מבעלי הרשיון בארץ, שאתה מעדיף בהרבה את טובת בעלי ההון השולטים בחברות הביטוח על פני טובתם (עכשיו כשברור, אם זה לא היה ברור קודם, שהמהלך הנוכחי לא הולך לחסוך שקל לנהגים)? מה עשינו לך רע, תגיד לי? כואב לך שאין להורים שלי אוטו שאוכל להשאיל מדי פעם, וממש אין לי כסף כסטודנט להחזיק אחד משלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באמת לא שונא אף אופנוען, אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד ובטח שאני לא בעד בעלי ההון

אני מאמין שכל אדם קוצר מה שהוא זורע, תרבות הנהיגה בארץ מכתיבה פרמיות גבוהות וזה משתקף במיוחד אצל האופנוענים.

אני מאמין שבטווח של שנה ביטוח החובה לרכבים ירד בכמה עשרות שקלים כי יש תחרות חזקה בתחום

אני יודע איך זה להיות סטודנט בלי , גם אני הייתי כזה

וזה שצר לי על כך שיהיה לחלק קשה לממן את הביטוח לא משנה את העובדה שאני לא חושב שהמנגנון שהיה קיים נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...