התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 14 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

תשמע, בסופו של דבר לכרטיס יש 3 שנים אחריות, לא משנה מי מספק את האחריות ולא משנה מה, כל עוד לכרטיס לא נגרם נזק פיזי מכל סוג שהוא(יכול להיות אפילו מדבקה קרועה לצורך העניין) אין לחנות שום קייס!

הם חייבים לספק את האחריות למוצר...

בסופו של דבר הויכוח של SKYPC וOMD לא נוגע כלל וכלל לBUG2000 מכיוון שהנ"ל רכש את הכרטיס במחיר מלא וגם OMD רכש את הכרטיס במחיר מלא וכל הכסף שולם.. זה שOMD קנה עוד פריטים ועליהם לא שילם כדין.. זה כבר לא נוגע לידידינו BUG2000 התמים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

תשמע, בסופו של דבר לכרטיס יש 3 שנים אחריות, לא משנה מי מספק את האחריות ולא משנה מה, כל עוד לכרטיס לא נגרם נזק פיזי מכל סוג שהוא(יכול להיות אפילו מדבקה קרועה לצורך העניין) אין לחנות שום קייס!

הם חייבים לספק את האחריות למוצר...

בסופו של דבר הויכוח של SKYPC וOMD לא נוגע כלל וכלל לBUG2000 מכיוון שהנ"ל רכש את הכרטיס במחיר מלא וגם OMD רכש את הכרטיס במחיר מלא וכל הכסף שולם.. זה שOMD קנה עוד פריטים ועליהם לא שילם כדין.. זה כבר לא נוגע לידידינו BUG2000 התמים :)

1+

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורן, תלמד פעם הבאה לפני שאתה מגיב, לקרוא את הדיון ולהבין על מה מדברים...

שי, אני לא מאמין שFXP עקפו את האתר הזה בגוגל :P

איתי, מדובר על עסקה שהושלמה ולקוח שקיבל את הציוד...

במקרה הזה, כל טעות שמתגלה בהמשך היא באחריות החנות בלבד, ולא באחריות הלקוח.

תחשוב על זה בצורה הגיונית, אתה הולך לקנות , ומחייבים אותך על מודל של שנה קודמת וסוגרים את העסקה ומשלמים.

אחרי חודש שאתה תנהג על הרכב, החנות תפנה אליך ותאמר לך שטעו במחיר ואתה צריך להשלים X שקלים, זה נראה לך הגיוני?

דוגמא אחרת, אתה קנייה של X מוצרים ומקבל הצעת מחיר ומסכים לביצוע הקנייה.

אחרי שקנית את המוצרים ושילמת, והלכת, החנות תפנה אליך ותאמר שיש טעות בהצעת המחיר ותדרוש ממך להשלים את הסכום שחסר (בלי אופציית החזרת הציוד שלך) זה נראה לך הגיוני? אותו לקוח היה בכיף יכול לרכוש בחנות אחרת, ואולי בסכום נמוך יותר... (מהמחיר החדש)

לסיכום, SKYPC במקרה הזה מתנהגת בצורה לא תקינה, כנראה שהחוק לא מגן עליהם בכלל במקרה הזה, ולכן הם לא תובעים ומנסים לפגוע בבעל המוצר.

וכמובן כפי שציינו פה מספיק פעמים, החנות הרסה לעצמה את השם עכשיו בצורה מוחלטת.

ואנחנו הראשל"צים נדפקנו בסוף.

SKYPC עובדת בצורה לא תקינה

FOXTMS עובדת/לא עובדת

מה נשאר פה חוץ מKSP וIVORY???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואללה אנשים, כל הסיפור הזה נשמע לי מוכר מאלף זוויות שונות.

כמו שאמרו פה קודם, אחד הדברים הכי חשובים ללקוח זה להרגיש שמכבדים אותך בתור לקוח ולא מנסים לרמות אותך.

אני כבר החלפתי ספק , סלולר ושידורי רק בגלל היחס שקיבלתי משירות הלקוחות. (לא אציין את שמותיהם מחשש לתביעה :bash:).

אבל אין מה לעשות. אנו חיים במדינת השקשוקה, הטיח והשפריץ...

מקסימום נפסיק לתת כסף לאותו עסק/חברה. (ואני אישית תמיד מפרסם באתר http://www.tluna.co.il/, משום מה זה גורם להרבה חברות לגלות פתאום שהטעות היא שלהם ;D).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שהחנות בוחרת להגיב בצורה כזו. הרי מדובר בטעות של 700 שקלים, הטעות שנגרמה ע"י החנות. כפי שהחנות בעצמה מעידה מדובר בלקוח קבוע שרוכש בצורה נרחבת וכפי שאנחנו רואים פריטים די יקרים, האינטרס של כל חברה היא לשמר לקוח כזה ולהפסיד נכון לעכשיו את הסכום הזה, אבל ב-Long Run להחזיר את ההשקעה ולהרוויח בשת"פ פורה ומתמיד. חשיבה מאוד עסקית ומאוד לוגית.

הצעד הנכון היה להודיע על כך ללקוח, לנסות להגיע לפשרה, במידה והוא לא מוכן/לא רואה לנכון, נעשתה טעות כלשהי והנזק יספג - פה לדעתי הייתה הטעות הראשונה וההתחלתית של החנות.

ברגע שהעניין גולש לדפי פורום ומקבל חשיפה משמעותית, (הרבה מאוד מלקוחות החנות מגיעים דרך פורום זה) מן הראוי שהחנות תתנצל כלפי הלקוח שהוא צד ג' שכלל לא מעורב בעניין תוך דאגה לפתרון מהיר וכמחווה שירותית (אם דוגלים בשירות כדאי גם לבצעו) לוותר ל-OMD בטענה כזו או אחרת שמדובר בשורה התחתונה בפספוס של החנות ולפנים משורת הדין הוחלט להתחשב ולוותר על הסכום, להיות חכמים במקום להיות צודקים! - ופה הטעות השניה והקריטית ביותר של החנות, לא רק שהם גורמים לעצמם נזק רציני, להמשיך ולהתעקש לא יועיל במקרה הזה לאף אחד מהגורמים ורק לחנות יש מה להפסיד וחבל.

אם הלקוח (קרי: Bug2000) דאג לומר בעת המסירה שהכרטיס לא נקנה ישירות על-ידו והוא יד שניה זה כנראה מספיק בשביל להבין (על פניו) שהלקוח לא צד בעניין של החנות מול OMD.

לדעתי ההתהלות של החנות לא נכונה הן מהפן העסקי והן מהפן התדמיתי, זהו צעד לא חכם שכנראה יעלה ביוקר, הרבה יותר מהדרכים האלגנטיות שיכלו לפתור ולצאת מהמקרה בצורה יפה, כמו שאמרתי לפעמים צריך לדעת להיות חכם ולא צודק, זה משפט שמוביל שירות טוב ונכון.

מספיק לראות התנהלות כזו התעקשות והתנגחות מיותרת לחלוטין שניתן היה לפתור בזריזות וזה מה שמקומם! כדי להכתים ולהביט במקום בעין לא יפה, וחבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

I'm Thrilled.

חנות כולשהי מוכנה לספוג כמעט 4 אלף צפיות, חשיפה שלילית לעמוד הראשון של ולטרטר לקוח בגלל חוב שמהווה אחוז אפסי מהמחזור החודשי שלה.

רבאק, למה לא תבעתם את לקוח א' בבית משפט לתביעות קטנות אם אתם בטוחים כי הינכם צודקים ? עדיף שבחור ב' השני יתבע אתכם עכשיו ?

בקרת הנזקים שתעשו במקרה הזה כדאי שתוליד נוהל ברור למניעת מקרים כאלה בעתיד כי הנזק התדמיתי יקר מהפיננסי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא ציפו שההתנהלות שלהם מול Bug2000 תתפוס כותרות ראשיות.

יש חנויות שמלכתחילה לא נכנסות לקטע הזה כי מבחינתם הלקוח תמיד צודק

אין להם עניין לייצר תהליך שסופו מי ישורנו.

בעינים שלי ראיתי אמריקאי שבא לחנות חשמל ואמר תראו לפני שבועים קניתי מכשיר ועכשיו ראיתי שאתם מציעים אותו יחד עם 5 קלטות מתנה.

המוכר אמר לו OK אין בעיה יש לך את החשבונית ?

האמריקאי אמר לא אין לי כאן.

בנקודה הזו הייתי בטוח שהולכים לגלגל אותו מכל המדרגות אבל הדבר היחידי שהתגלגל שם היו 5 הקלטות שנתנו לו.

בלי להוציא מילה נוספת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי, 3 בבוקר זמן לא טוב לתגובות אחרי שחוזרים מהעיר :-X

אז בכלל אני לא מבין מה החזיקו את הבחור עם עניין ההחלפה חודש אם כבר בסריקת הברקוד ביום הראשון שהוא הובא לחנות מגלים שיש סיפור עם בעלי הכרטיס הקודם. בהחלט מקרה נדיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...