כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות? - עמוד 19 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות?


HiTRuN

Recommended Posts

  • תגובות 439
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

^^^

אל תשכח שגלובלטק היו היבואנים של FOX, והן יבאו לא מעט ציוד.

במידה ואין יבואן ואין חנות, אין לו למי לפנות.

אני קצת לא בעניינים, גם גלובלטק פשטו רגל?

בכ"מ אני רוצה להבין משהו, פוקספיסי נעלמו מהשטח לפני כחודש\חודשיים\מתי שכל זה התחיל, לא החזירו לאף אחד את הציוד (TMS הצליחה באופן חלקי להחזיר חלק מהחלקים אבל לא הכל), מסרו את השרתים שלהם חזרה והחזירו את החנות.

אחרי שזה קרה אני זוכר שאחד מכם בדק בעירייה או משהו אם החנות עדיין פעילה על מנת לברר אם היא פשטה רגל רשמית והוא הביא הוכחות שמבחינת העירייה החנות עדיין פעילה.

אבל כמו שראינו, היא לא פעילה ושום נעליים. מישהו מכם בכלל פנה כבר למשטרה כדי לדווח על הגניבה שהם ביצעו?

לחלק מהאנשים פה הם לקחו לא רק חלקים בודדים, אלא מערכות שלמות ששילמו עליהן מאות שקלים!

ולידע האישי שלי, אם החנות מתפרקת והיבואן מסרב על אחריות או שהוא פשט רגל גם כן, אז פשוט כדי לממש את האחריות שלי אני פונה לחברה היצרנית של החלק שלי לא?

לדוגמא, יש לי כרטיס מסך של , הוא התקלקל אוי לא. החנות שקניתי ממנה פשטה את הרגל, היבואן לא שם עליי קמצוץ או שהוא התפרק - אז האופציה האחרונה שלי (בנוסף ללתבוע ליבואן את הצורה) היא לפנות ליצרנית של הכרטיס שלי בצירוף קבלה מקורית וסריאל המודפס על קופסת המוצר שקיבלתי. החברה היצרנית תסכים לקבל אחריות על המוצר שטכנית קניתי מהם? (עזבו את זה שPALIT כבר לא מייצרים כרטיסים של ATI)

שאלה נוספת, מקווה שהיא תיהיה עניינית ולא סוטה לנושאים אישיים.

אם shirNoshe עובד בחנות כמו שMiniMizer טען, למה לא כתוב לshirNoshe שהוא בעל עניין?

על פי חוקי הפורום אנשים בעלי עניין חייבים לדווח זאת להנהלה על המקום אחרת יסולקו. אני טועה?

*השאלה היא מטעם סקרנות בלבד ולא לשימוש רעה*

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, לפחות קיבלת הנחת מזומן

לא עשו לי שום הנחה , אמרו לי שאין דבר כזה ב FOXPC ..

--

היום קיבלתי מגא TMS) את הכרטיס מסך שלי , באמת TMS יצאו גדולים.

FOXPC .. לא נראה לי כבר תחזור לפעול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

rikus

איזה כרטיס קיבלת, ואיזה כרטיס הכנסת לתיקון?

והכי חשוב מתי הכנסת אותו לתיקון ובאיזה סניף.

הכנסתי לתיקון אצל FOXPC, אבל הקניה שלו והאחריות הייתה מTMS לכן גיא התחייב שהוא יחזיר לי והוא באמת החזיר.זה היה בסוף אוגוסט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין מה אתה לחוץ...

סתם מעניין, אחרי הכל אתה בעצמך כתבת שהכנסת כרטיס אחד וקיבלת כרטיס אחר.

אז אחרי כל הדיון הזה, היה עדיף שהיית מפרט קצת ולא סותם את הפה, כמו שקרה בדיונים אחרים כאן בפורום... (קיבלו את מבוקשם, ונעלמו בלי לתת יותר מידי הסברים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

shirNoshe, אתה לא עובד במקרה ב-P-SEE? תחשוב טוב לפני שאתה עונה.

חשבתי שאני היחיד ששם לב לזה :P . למען הסר ספק - אין לי שום קשר לFOXPC,TMS או כל חנות מחשבים אחרת לצורך העניין. את

תגובותי אני מבסס עפ"י היחס וצורת ההיענות של חברת TMS לעומת ההעלמות מן השטח של FOXPC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב הרגע סיימתי שיחה עם גיא בטלפון , באמת בנדם זהב .

הכרטיס שלי עצמו לי נמצא אבל יש לו אותו כרטיס והוא שלח לי כרטיס מסך בדיוק כמו שהיה לי בדואר רשום

עכשיו נשאר רק לחכות :P .

אולי שווה שתעדכן את ההודעה הראשונה בתראד - שמי שמגיע אליו בעתיד יידע גם איך דברים התקדמו - ושעזרו לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...