כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות? - עמוד 14 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות?


HiTRuN

Recommended Posts

לא יודע אם בעלים של FOX מבקרים באתר אבל בכל זאת זה מופנה עליהם -מה הבעיה להחזיר לאנשים ציוד שהם מסרו לתיקון (אפילו אם לא תוקן). הרי הוא נמצא בחנות (ראשון לציון). לפתח חנות למספר שעות , לפרסם תאריך בפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אתה חי בסרט...

לצערנו החוק לא תומך בגישה הזאת כלל-וכלל.

לשמחתי, אני לא - אין פה עניין של גישה: זה כתוב בחוק העונשין (סעיף 383א(2)): http://he.wikisource.org/wiki/%D7%97%D7%95%D7%A7_%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9F.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין דבר אחד , גיא אתה האיתה שותף שלהם בעסק ואתה לא מצליח להשיג אותם?

הכרטיס מסך שלי תקוע בחנות בראשון לציון ותאמת לא אכפת לי הוא תוקן או לא אני רק רוצה אותו חזרה.

למה לא היה לך גישה גם לחנות בראשון לציון אתה מנהל החברה לא?.

הקיצר משהו מוזר פה ..

אנחנו רק רוצים תמוצרים שלנו בחזרה בלי עניין משפטי , FOXPC יצאו חברה לא אחראית ותאמת אמליץ להם לסגור תחברה כי אף אחד לא יקנה מהם כבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם,

ראיתי שהדיון חזר לחיים בימים האחרונים ויש כמה דברים שאני יכול להבהיר

1 - הכי חשוב - נושא של המחשבים וציוד של לקוחות שנמצא בתיקון, אני לא יודע אם מה שרשמו פה תופס חוקית אך נשמע הגיוני שכן הציוד הוא לא בבעלות החברות המעורבות אלא של אדם פרטי (הלקוח) ואי לכך צריכה להיות אפשרות לדרוש אותו חזרה, אני אנסה לברר את הנושא עם העו"ד שלי ובמקביל אם מישהו פה בקשר עם עו"ד זאת נקודה חשובה ואולי פה יהיה לאיפה להתקדם - כמובן במה שאני יכול לסייע אני אסייע.

2 - נקודות איסוף - כמו שציינתי בעבר בדיון הזה אני עובד על נקודות איסוף נוספות לחיפה זה לא דבר שלוקח יום או יומיים, זה בהחלט הכיוון גם כדי לאפשר ללקוחות לקבל שירות נוח יותר וגם כדי לסייע ללקוחות בעתיד שיהיו להם נקודות שירות\אספקה ומכירה נוספות.

3 - אתרים שירדו - אינני יודע בוודאות אך אני מניח שהסיבה שהאתר של FOXPC\TMSFOX (אותו אתר בדיוק שרץ על 2 שמות) ירד היא אי תשלום חוב לLIVEDNS מהצד של FOXPC, השערה (אפשר להגיד מלומדת) אך לא עובדה בדוקה.

4- נושא אחריות הבעלים בסיפור הזה, לשם הבהרה TMS הינה חברה בע"מ, TMSFOX הינה חברה בע"מ, FOXPC לא היתה חברה בע"מ אלא שותפות רשומה(כדין עוסק מורשה), אחריות הבעלים בחברות בע"מ מוגבלת רק לחברה ולא לאנשים מעבר לזה, הדרך היחידה להגיע לבעלים ולכיסם הפרטי הינה דרך דבר שנקרא הרמת מסך שבוא בית המשפט קובע כי פשיטת הרגל\המצב אליו הגיעה החברה נובע מפעולות לא כשרות ובוחר לראות את הבעלים כאחראים ישירים לחובות והתחייבויות החברה, לשמחתי הדבר הוא לא המקרה פה, לא נעשו פעולות מכוונות או רצון לפגוע בלקוחות או בספקים בכוונה תחילה, קרה מה שקרה ומנסים לפתור את זה, כחלק מכל הסיפור הזה נותק הקשר בין הבעלים של TMS (משמע אני) לבין הבעלים של FOXPC (משמע שרון קרביץ וטל קמה) ולכן אני עושה כל שביכולתי לסייע בדברים שקשורים אלי באופן אישי (TMS\TMSFOX) למרות שאינני מחוייב חוקית לבצע את זה, אינני יודע מה עמדתם של FOXPC בנושא, ההייתי רוצה להאמין שהם חושבים כמוני אך מתגובות של אנשים בפורום אני מבין שזה לא המצב כרגע.

גיא, האם חזרתם לפעילות סדירה באופן רשמי ?

אני לא מבין דבר אחד , גיא אתה האיתה שותף שלהם בעסק ואתה לא מצליח להשיג אותם?

הכרטיס מסך שלי תקוע בחנות בראשון לציון ותאמת לא אכפת לי הוא תוקן או לא אני רק רוצה אותו חזרה.

למה לא היה לך גישה גם לחנות בראשון לציון אתה מנהל החברה לא?.

הקיצר משהו מוזר פה ..

אנחנו רק רוצים תמוצרים שלנו בחזרה בלי עניין משפטי , FOXPC יצאו חברה לא אחראית ותאמת אמליץ להם לסגור תחברה כי אף אחד לא יקנה מהם כבר.

החנות בראשון היא של FOXPC מלפני האיחוד, בפירוק מן הסתם היא עדיין שייכת ל- FOXPC, ולחברי TMS אין גישה לשם.

אתה יכול להמליץ כמה שאתה רוצה למי שאתה רוצה, אם FOXPC תחזור לפעילות יהיו לה לקוחות, לא הכל מתחיל ונגמר כאן בפורום... כרגע FOXPC נעלמה מהשטח, לפי ההתנהלות עד כה לא נראה כי היא תחזור לפעילות (אפילו גיא לא יודע מה קורה שם, אז אפשר להסיק מזה מסקנות...).

אם הייתי לקוח של FOXPC הייתי הולך פיזית לראות מה קורה שם, מניסיון עבר עם פלונטר, אנשים באו לחנות פיזית ולקחו מה שמגיע להם וחלק לקחו מכל הבא ליד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הייתי לקוח של FOXPC הייתי הולך פיזית לראות מה קורה שם, מניסיון עבר עם פלונטר, אנשים באו לחנות פיזית ולקחו מה שמגיע להם וחלק לקחו מכל הבא ליד...

אם החנות לא הייתה נעולה כל הזמן אז היה אפשר לעשות זאת.

מה הכוונה לקחו מכל הבא ליד? כלומר רואים על המדפים דברים ולוקחים אותם? חח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמנו רץ איזה מייל, על בחור שהשאיר מחשב לתיקון, לא רצו להחזיר לו את המחשב

והוא פנה לאחד המשרדים הממשלתיים שעוסקים בפיקוח על עסקים ועזרו לו די מהר בהחזרת המחשב.

לא יודע עד כמה הסיפור אמין, אבל בכל מקרה הייתי מנסה לפנות למשרד התמ"ת

http://www.tamas.gov.il/cmsTamat/SendMail.aspx

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם החנות לא הייתה נעולה כל הזמן אז היה אפשר לעשות זאת.

מה הכוונה לקחו מכל הבא ליד? כלומר רואים על המדפים דברים ולוקחים אותם? חח

כן, זה בדיוק מה שהיה, עוד לפני הבקשה לפרוק והעמדת כונס נכסים, לקוחות באו למחסן שלהם במתחם הבורסה ולקחו מוצרים שהיו במחסן, היה בלאגן שלם המערב הפרוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם שוב, אני אנסה להתייחס לנקודות שעלו מאז התגובה האחרונה שלי,

כמו שנאמר פה, החנות בראשון היתה של FOXPC לפני האיחוד, גם אחרי האיחוד, החוזה שכירות שם נשאר על שם FOXPC משמע מבחינה חוקית אסור לי להכנס לשם ללא אישור אפילו שהציוד בפנים הוא של TMSFOX ואני אחד הבעלים, בכל מקרה זה כבר לא משנה כי FOXPC רוקנו את הסניף לגמרי בשבת האחרונה.

HITRUN תתקשר בבקשה מחר לחנות בחיפה ותדבר איתי (באיזור 11-11:30 מאמין שאהיה יחסית פנוי) ונראה איך פותרים את הבעיה שלך.

כן חזרנו לפעילות סדירה לגמרי, אתר עובד, טלפונים נענים, הזמנות מטופלות, מעבדה פועלת וכל המשתמע מכך מבחינת פעילות סדירה.

הנושא של לקחת מכל הבא ליד בד"כ מתבצע ומתאפשר רק במצב של פשיטת רגל, גם אז הנושא לא ממש כשר וחוקי אבל קורה בפועל, בשביל זה בכל מקרה צריכים שהמקום פיזית יהיה פתוח מה שבפועל לא קרה פה ולכן זה לא היה רלוונטי ובטח לא עכשיו שהחנות ריקה.

גיא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעזאזל הולך עם האנשים האלה?

לא משיבים מיילים, לא עונים לטלפונים, הפסיקו לשלם על האתרים שלהם ככה שאין להם אתרים יותר ועכשיו רוקנו את החנות? כאילו אתה אומר שהם ממש לקחו את הציוד של כל האנשים פה ופשוט לקחו את זה לעצמם?

ואללה חבר'ה אני יושב פה וקורא את ההודעות שלכם ואומר לעצמי "תיהיו סבלנים, לרוץ לתביעה זה לא יזרז את העניינים" אבל עכשיו אני אומר: לכו למשטרה וכנסו באידיוטים האלה כבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבינימט עם הזונות האלה,מה אני אמור לעשות עכשיו עם המחשב שהם סיפקו לי?

מי יממש לי אחריות במידה ויהיה משהו?(שיש לי תקולים שאין לי מאיפה לממש אחריות)

ימח שמם של האנשים האלה,כל כך מצטער שקניתי מחשב רק לפי תגובות של אנשים שבאייבורי עושים ככה אבל בחנות אחרת נותנים שירות ברמה מעולהההההה!!!!1111111

:pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

כל עוד לא תהיה נקודת שירות, כפי שגיא מנסה לארגן, תצטרך לשלוח על חשבונך את הציוד לסניף שלהם בחיפה.

גיא, כולנו בפורום נשמח, אם תוכל לעדכן אותנו כשFOXPC יכריזו על פשיטת רגל + מיקום המחסנים הראשיים שלהם (גם של גלובלטק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם ההתייחסות של FOXPC למצב, היינו צריכים לבוא ביום שבת ופשוט לקחת את הציוד שלנו בזמן שהם מפנים שם.

פשוט גועל נפש מה שהולך איתם, אין שום דרך ליצור איתם קשר ושהם כן ענו למיילים זה סתם בשביל למשוך זמן.

חייבים למצוא פתרונות למה אפשר לעשות כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...