כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות? - עמוד 18 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות?


HiTRuN

Recommended Posts

  • תגובות 439
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תהרגו אותי..לא מבין איך לא נמאס לטחון את הדבר הזה 8500 צפיות!!! :screwy: ולא להתקדם לכלום.

אני רואה את שתי החברות שהתאחדו ונפרדו כמיקשה אחת, אותי לא מענין שאני הולך לקנות בחנות נעלים מי הם היו לפני (ברוב המקרים אנ אדע..), עם מי הם מאוחדים, ומי השותפים שלהם, זה מענין את הת** שלי! והאם הבעל שותף עם אשתו של בעלה של גיסתו של אח של אחות של אמא שלו!

כשחנות כזאת תבריז לי ואחד הבעלים יפתח תחת שם קודם/אחר/שונה/מחופש אני אוכל אותו לארוחת בוקר. הבעיה שרוב האנשים צבועים וכפויי טובה, מחפשים את הזול ומזילים ריר שמציעים להם "החזרת כרטיס בהקדם.." וכל מיני חרטאטות אחרות.

כל זמן שהעינין לא בא על מקומו בשלום לא ניתן להפריד את השותפות ולהגיד לאנשים: תתקשרו אני אראה מה אני אעשה..תשלחו לי מייל אני אטפל.." WTF??????????? הרי הוא עדין שותף לא???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיא הסביר כמה וכמה פעמים שהחברות התפרקו חזרה ואין לו שום גישה פיזית לחנות בראשל"צ. מה אתה רוצה שהוא יעשה? יעקוב

אחריהם למחסן שבו החביאו את הסחורה ויפרוץ לשם עם צוות ימ"מ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהה..הבנתי. אני אפתח חנות עם שותף, נגנוב לכאורה ציוד, ניקח לכאורה כספים ונדפוק את הלקוחות, אחר כך "ניפרד" ושיבואו אלי אני אומר להם את השטויות שאתה אומר!

כנראה שלא נדפקת בסיפור הזה כי אחרת היית מדבר אחרת, אתה ילד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תהיה חצוף שירנוש ואל תחשוב שתמיד כל העולם נגדך. כל האנשים בפורום שהתלוננו והציוד שלהם נרכש בFOXTMS מקבלים אחריות

מTMS. גם ציוד שנשלח\היה אצל TMS לפני הפרוק חזר לבעלים. היחידים שנתקעו הם אנשים שהציוד שלהם היה פיזית בFOXPC וTMS

לא מסוגלים לעשות כלום בנושא. אם אנשי TMS היו רוצים "לדפוק אותך" הם היו נעלמים כמו FOXPC ואז באמת לא היה לך סיכוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש ביטוח תכולה למקרה גניבה אבל למקרה של שריפת כרטיס מסך לא שמעתי אישית על הנפצה כזו.

כמה יקר המחשב שלך ?

קניתי תמחשב מFOXPC ב6 וחצי אלף שקל , לפני 8 חודשים בערך ללא מסך..

אני לא יכל לבטל תשלומים כי שילמתי מזומן במקום..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק, אאל"ט, מחייב את היבואן להעניק לך שירות במסגרת האחריות כאשר זה נחוץ לפריט שנרכש ממנו (גם כאשר הפריט נרכש דרך אחד המפיצים - אך לא ניתן לאתר את אותו מפיץ), לגבי פריטים מעל סך מסויים (שהנו 150ש"ח - אאל"ט).

וכל זאת, בהנחה שהפריט אכן הנו בבעלותך המלאה (לפי תנאי "תקנת השוק") - וזאת כדי שהפריט לא יעוכב/יחולט כנגד חובות המפיץ ליבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תהיה חצוף שירנוש ואל תחשוב שתמיד כל העולם נגדך. כל האנשים בפורום שהתלוננו והציוד שלהם נרכש בFOXTMS מקבלים אחריות

מTMS. גם ציוד שנשלח\היה אצל TMS לפני הפרוק חזר לבעלים. היחידים שנתקעו הם אנשים שהציוד שלהם היה פיזית בFOXPC וTMS

לא מסוגלים לעשות כלום בנושא. אם אנשי TMS היו רוצים "לדפוק אותך" הם היו נעלמים כמו FOXPC ואז באמת לא היה לך סיכוי.

המורה, סליחה על ההתפרצות..לא התכוונתי, אני אעמוד בפינה לבד, אל תענישי אותי.

ואללה..נהית הסניגור שלהם כי מה? אתה קונה מהם או קנית ולא נדפקת? תקרא שוב את מה שכתבתי ותענה לעינין, את שיעורי הפסיכולוגיה בגרוש שלך כבר עברתי באוניברסיטה בקורס למתקדמים.

נראה לך הגיוני שפתאום אחד "הבעלים" מתנתק השותפות, מחליף פרצוף ושם ואומר לכולם "סליחה..אני זה X, מקודם הייתי XY אז עכשיו מה אתם רוצים ממני.."?

ובוא ניקח מצב שאותו בחור מהחנות נעלים החליט שוב לפשוט את הרגל, לנסוע לחו"ל או לעקוץ את הלקוחות, הכל כמובן בכאילו..כן, שלא תבין, הכל בכאילו.. אז הוא "יחזור מחו"ל" ישנה את השם שלו למשה מהגלידריה ויגיד לכולם, מה? מה הוא יגיד? שמקודם הוא היה בנעלים ועכשיו הוא בגלידריה???..

אההה..הבנתי..(אמר פולי מהגשש..) זה הכל זההה כאילווווווווווווו.

בקיצור ילד, כנראה שפראייריםלא מתים בעולם ובארצנו אלא..מ-ת-ח-ל-פ-י-ם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואלה? לא ידעתי אבל אני אגיד לך משהו כזה:

אם אתה, או אחד מבעלי האתר או מי משולחיו יגיד את זה עוד פעם אחת, לא פעמיים, שים לב! פעם אחת אני תובע אותך ואת האתר.

אם יש לך הוכחה תעלה אותה לאתר, אם אין לך..שב בשקט!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...