כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות? - עמוד 9 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות?


HiTRuN

Recommended Posts

לכן אני פותח עסק

עם עוסק מורשה של מס הכנסה והכל - ואז היבואנים כן ימכרו לי =]

כמובן שימכרו לך.

עכשיו בוא נראה אותך עומד במכסות רכישה, ומסביר למס הכנסה איך זה שהסחורה אצלך לא זזה לשום מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני לא מאמין שאתה לבדך תצליח לפתוח עסק בשבילך ובשביל המשפחה שלך, אתה גם צריך רווחים מכל זה כי זה יעלה לך לא מעט כסף.

בכ"מ קראתי את כל הנושא ואני ממש המום מכל הנושא, מאז ומתמיד TMS תוייגה כחברה אמינה איכותית, ובעקבות כך גם TMS&FOX תוייגה כחברה טובה ואיכותית, ועכשיו שתיהן בשפל מכיוון שלא מספקות שום מידע על המצב או מספקות את הסיבות לגורם המצב, וגם מכיוון שהן לא מחזירות לאף אחד את הרכוש שלו.

אבל עם זאת, אני לא חושב שתביעות יעזרו, שתי החברות במילא בשוק וסגורות תקופה לא קצרה, ככה שהן לא קיבלו משלוחים כבר תקופה מסויימת. אני מאמין שכולם פה יקבלו את המחשבים\חלקים שלהם בסופו של דבר, אבל לא מתוקנים\מוחלפים-אלא עם כמות נדיבה של אבק ומכתב התנצלות שהם דפקו אותכם ועדיין דופקים כי רבים מכם נותרו בלי אחריות.

אבל, היות ויש להן יבואן רשמי, תנסו אולי להשיג אחריות דרך היבואן במידה וTMS באמת תיסגר.

FOX לא יעזרו לכם, ואם הם איכשהו יחזרו לקודמו ויחזירו את החנויות שלהם, הם יסגרו מהר מאוד בגלל שאיבדו את אמון הקהל.

אגב, אולי גיא מנהל TMS לא מספק מידע, אני אבל יכול לשער שהסיבה לכל המצב זה חלוקת הרווחים, אולי לא הייתה פשרה בחלוקת הרווחים או שצד אחד ניסה לתחמן את השני לקבל פחות רווחים. זאת רק השערה אבל אני בטוח שהכל פה סובב כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, אולי גיא מנהל TMS לא מספק מידע, אני אבל יכול לשער שהסיבה לכל המצב זה חלוקת הרווחים, אולי לא הייתה פשרה בחלוקת הרווחים או שצד אחד ניסה לתחמן את השני לקבל פחות רווחים. זאת רק השערה אבל אני בטוח שהכל פה סובב כסף.

ואללה?, איך הגעת למסקנה מרחיקת הלכת הזאת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב שלחתי לכל מייל אפשרי של החברות הודעה אחרונה .

TMS כתבה משהו חדש באתר (באדום)

עידכון - הם הודיעו שגלובלטק נחשבת כחברה נפרדת ולכן שם הם לא מגיבים, ומי שישלח מייל ל mail@tmsfox.co.il יקבל תשובה ויטופל

לדעתי זה מראה שלפחות הם מנסים לעזור ..

דרך הגב יש לי שאלה , במידה ויש לי אחריות יצרן , אני יכל לפנות ישר ליצרן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם,

לגבי שאלת האחריות מול היצרן, בגדול זאת אופציה אבל היא מסורבלת ויקרה ללקוח סופי ולכן לא בהכרח תשתלם, את זה צריכים לבדוק עצמאית מול היצרן ע"י שליחת מייל לשירות לקוחות שלהם,

בנימה יותר חיובית, ב TMS, משמע החנות בחיפה חזרנו לענות לטלפונים כבר מתחילת השבוע והמעבדה פתוחה באופן כמעט רציף, אנחנו עובדים על עידכון האתר וברגע שיסתיים נחזור לעבוד במתכונת מלאה.

המשך שבוע טוב,

בברכה

גיא גרניט

מנהל כללי

TMS

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיא, עם כל הכבוד, אותנו הלקוחות הסופיים לא מעניין שעכשיו אתם נקראים TMS.

עדיין כל מוצר שנקנה מTMS&FOX צריך לקבל שירות, ולא הגיוני שלקוח שקונה בראשון לציון מוצר, כשיש לו עוד לפחות 5 חברות אחרות כאן בראשון, יקנה אצלכם ולא יקבל שירות כאן בראשון.

אני כבר שלחתי מייל על תקלה בלוח אם ובזכרון, ואני לא מתכוון להגיע לחיפה על מנת לטפל בתקלה.

כמו כן אני לא מתכוון לחכות לשליח שייקח את הציוד לחיפה, שתטפלו בו שם כשיתחשק לכם, ואז לחכות לשליח אחר שיחזיר את המוצר.

אני דורש טיפול בי ובלקוחות האחרים שדפקתם, ואני מדגיש דפקתם וזו לא הוצאת דיבה מאחר שאם העסקים בינכם לא הלכו כפי שתכננתם, אין סיבה שאנחנו הלקוח הסופי לא נקבל את השירות המגיע לנו.

את השם הגרוע שלכם כבר קיבלתם, וזו אשמתכם כמו שזו הייתה אשמת FOXPC, אז לפחות תגרמו ללקוחות שנפגעו להרגע קצת!

לידיעתך, כל צעד משפטי נגד TMS&FOX יהיה נגד FOX ונגד TMS במקביל, אז שלא תחשוב שתוכל להפיל את האשמה רק על FOX PC

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דנדן שלום,

למרות שזה לא המקום אני אענה לך בכל מקרה כי בחרת להשתמש בפורום בצורה לא נאותה, ואני מקווה שתפנים את התשובה,

כל מוצר שנקנה ב TMS או ב TMSFOX יקבל שירות בTMS

הוא יקבל את השירות במקומות ש TMS נמצאים בהם ונכון לעכשיו זה רק בחיפה, אם אתה רוצה להגיע או לשלוח את המוצר זאת בחירה שלך, בשום מקום אין התחייבות להחזיק סניף בראשון כדי שיהיה לך נוח להגיע אליו.

אני מסכים איתך שלקוחות נפגעו מתקלות בשירות, לא מחוסר שרות אלא מטיפול איטי וזמן מענה ממושך, ואני מסייג את זה חוץ מלקוחות שהציוד שלהם נעול בסניף בראשון לציון ואין לי \ לTMS אפשרות לגשת אליו כדי להמשיך טיפול.

לגבי הצעדים משפטיים שהזכרת פה, אתה תעשה מה שאתה רואה לנכון, אני לא אכנס לזה איתך בטח לא על דפי הפורום אך אני מציע לך להכיר את החוק ע"מ שלא תזרוק כספך לשווא בפעולות מיותרות.

אני גם לא ארחיב פה על נושא של הוצאת דיבה, אתה מרגיש שנדפקת, אני לא יכול לשנות לך את ההרגשה אך אני והחברה שעומדת מאחורי עשינו כל מה שאנחנו יכולים כדי לתת מידע ושירות גם בתקופה הבעייתית ומההתחלה הודעתי שלקוחות שקשורים לTMS בצורה כזאת או אחרת, משמע גם לקוחות של TMSFOX יקבלו שירות דרך TMS

דע לך שמבחינה חוקית אנחנו לא חייבים לטפל באחריות של TMS\FOXPC\TMSFOX כי החברה הזאת זה גוף משפטי שונה לחלוטין, ההחלטה לתת את השירות ללקוחות שרכשו באה כי זה הדבר הנכון לעשות מבחינתי כאדם, כבעל עסק ולקוח סופי בישראל, כאשר אני פועל בצורה מאוד פשוטה, אני נותן ללקוחות שלי מה שאני מצפה\מקווה לקבל כשאני בצד של הלקוח, תקח בחשבון שישנם הרבה מוצרים שנמכרו תחת TMSFOX אשר היו יבוא של GLOBALTECH ואין לנו עליהם אחריות יבואן יותר ועדיין החלטתי שזה יהיה נכון לספוג את זה כדי לא לפגוע בלקוחות סופיים אשר נתנו מבטחם בשם TMS בצורה כזאת או אחרת, השם שבשנים האחרונות הפך למותג ושם נרדף לאמינות מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום המחשבים בארץ ואין לי כל כוונה לשנות את זה לרעה ואף אפילו לשפר את זה בעתיד הקרוב.

מפה אתה בתור לקוח תחליט מה טוב לך ותבצע את הפעולות שאתה שלם איתן.

שבוע טוב,

גיא גרניט

TMS

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיא הכל נשמע מאוד רגוע וסבבה, אבל תאכלס, לי יש בראשון לציון כרטיס שכנראה אני לא אראה יותר בחיים. FOXPC אחראים על זה כדבריך, אני לא רואה שום סיבה למה לא לתבוע להם את הצורה, אני ועוד כמה לקוחות מעוצבנים שלא קיבלו את מה שחייבים להם.

זה שיש מייל שאומר "זה בטיפול" והם לא עונים לשום דבר אח"כ זה סימן רע מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

rikus אני לא אמרתי לשום לקוח מה לעשות או לא לעשות וכל אחד צריך להחליט מה נכון בשבילו,

לקוחות שרוצים להעזר בי יכולים לפנות אלי בהודעה פרטית או במייל ואני אראה האם יש לי אפשרות לסייע,

אני לא ויתרתי על הציוד שיש בראשון ועדיין מקווה ומאמין שאוכל לקבל אותו לידיי לטיפול או שFOXPC יטפלו בו בעצמם אך זה נושא שכרגע אין לי עליו שליטה ולכן אני לא יכול לתת תשובה מוחלטת והערכת זמנים.

מה שאני כן מציע זה שכל פעולה שכל לקוח רוצה לעשות וזה לא משנה מה הסיבה שהוא עצבני או על איזו מהחברות הוא עצבני, שיבדק מה האפשרויות שעומדות לפניו בראיה אובייקטיבית ולא לרוץ ולשלם על דברים (מכתבים,אגרות,חוות דעות וכו') שבסופו של דבר לא יצדיקו את המהלכים וההוצאות.

מקווה שנקודה ברורה ואני מבקש ששאלות ובעיות נקודתיות יגיעו למייל או להודעה פרטית ולא על דפי הפורום כי זה לא המקום לזה.

נושאים כלליים ומשותפים יקבלו תשובה פומבית כמו שעניתי עד עכשיו.

בברכה,

גיא גרניט

TMS

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסו לתקשר איתם בכל דרך פשוט . תקליטו את השיחות שלכם איתם , דברו פה עם ידידנו מ-TMS פה למעלה

ואחר כך במידה ולא יעזור לכם גם יהיה לכם חומר לתביעה.

לתבוע זה לא קשה קשה ולא דורש יותר מידיי עבודה .. בסופו של דבר זה ישתלם לכם , ואוליי גם אחר כך TMS\FOX יבינו שזה רק עשה להם רע ואח"כ (אוליי) יעזרו קצת יותר ללקוחות.

אני פשוט לא מבין איך זה שחברה מוכנה לספוג תוצאות מבין הראשונות בגוגל עם ביקורת רעה (ולא רק מהפורום הזה) , ועוד פה נושא בן 5500+ צפיות .

חבל שזה נגמר ככה בין שתי החברות .. שתיהם היו מצויינות עם מחירים מאוד אטרקטיביים ..

אני רק חושש לחייו של המחשב של חברי שהוא קנה ממכם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתם נופלים על גיא...

לפי מה שאני רואה..הוא עושה את כל המאמצים כדי עזור לכם...

האדם היחיד שאמור לחטוף על הראש זה האחראי על FOXPC!

תנו לגיא לעשות את העבודה...בסוף הכל יסתדר.

אני מבין את הכעסים שלכם מפני שאם גם לי היה חלק שיכול מאוד להיות שאני לא אראה אותו יותר או לא אקבל עליו תמורה...גם אני הייתי משתגע!

מקווה שהעניין יוסדר במהרה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...