דיון ראשי: ATi Radeon HD5000 VS nVIDIA GeForce GTX400 - עמוד 80 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון ראשי: ATi Radeon HD5000 VS nVIDIA GeForce GTX400


djelectric

Recommended Posts

כאחד שהיו לו אחד שניים שישה HD5850 אני יודע על מה אני מדבר תאמין לי :)

ותודה על הלינק שמראה שHD5850 בתדרים של HD5870 עדיין לא מיישר איתו קו ונדרש עוד קצת תדר לליבה,

אתה טוב אתה בלהצדיק את האנשים שמתווכים איתך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

איך זה שעד עכשיו לא הייתה התיחסות ל AMD HD3D?

http://www.amd.com/US/PRODUCTS/TECHNOLOGIES/AMD-HD3D/Pages/hd3d.aspx

עובד בשילוב עם TriDef 3-D או iZ3D. בעלים של כרטיס מסך מתאים גם נהנים מ 50% בקניה של התוכנות התואמות. חבל רק שזה עובד רק עם HD5000 ו HD6000.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

iZ3D תמיד תמכו ב HD4000. יכול להיות שיש הבדל קל בתוכנה וכל מה שקשור ל HD3D עובד רק ב HD5K ומעלה. נחמד אבל שהם נותנים 50% הנחה.

לא ראיתי ש הוציאו , הם רק כותבים שאיזה סוג צריך :P

זה לא 3 מסכים, תזכור של VS ו ZALMAN יש יותר ממסך 3D אחד. לא ברור לי למה אין את המסכים של ברשימה, הם גם 120MHZ. מצד שני יש רשימה לא קטנה של טלויזיות ומקרנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לאן למהר. הגרסא של IZ3D לא שוחררה, ובינתיים נסיונות עם Tridef DDD נותנים תוצאה גרועה.

http://3dvision-blog.com/trying-amd-hd3d-technology-with-panasonic-3d-hdtv-tx-p50vt20e/


אוקי נראה שהגרסא של IZ3D דווקא כן שוחררה, אבל שוב התוצאות מחרידות:

http://3dvision-blog.com/amd-hd3d-technology-panasonic-3d-hdtv-tx-p50vt20e-and-iz3d/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Active 3D glasses allow full color and picture information since both images are not being overlayed on one another and we feel that this benefit outweighs the effect that active glasses have on frame rate. Until 3D without glasses is commonplace shutter glasses should provide the best home 3D experience.

http://www.3d-tvbuyingguide.com/3dtv/active-vs-passive-glasses.html

ועוד חסרון של passive רשום שם:

Linear polarized glasses require the use to maintain a vertical head position, tilting your head left or right can break the 3D effect because the content relies on one eye seeing the vertically polarized image and the second eye seeing the horizontally polarized image. When the head is tilted the polarized lenses no longer line with the polarized double image on the screen.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהנסיון שלי עם 3DVISION וחיות אחרות אני הייתי מוותר בשלב זה של האבולוציה על התענוג, לא ממהר לשום מקום.

אם אני משחק משחק FPS ולא יכול לתת 100% מעצמי (כמו בCOD), ואני צריך להוריד את המשקפיים בשביל לחזור לעניינים, מבחינתי זה עוד לא שם

(זה אחלה לתצוגות כמו שהיה אתמול בתחרות :D {אבל סינדרום לא בא} )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה גם אף פעם לא יהיה שם בשבילך אם כך, צריך לזכור שב2D אין את מימד העומק כך שאתה יכול להתמקד במהירות על עצם זז בעוד שב3D יש מימד נוסף לכן לעיניים שלך ייקח יותר זמן להתפקס על עצם זז.

כפי שאמרתי בעבר אני פשוט לא משתמש בזה לFPS, למשחקי 3rd Person זה הדבר הכי טוב שקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

NVIDIA מנסה לדחוף 3D כבר שנים.

לחבר שלי היה כרטיס TNT 2 ULTRA עם דומות למה שראינו בעמדת ההדגמה ביום חמישי.

זה נחמד ל-10 דקות ואז נהיה מעצבן.

כל ההבדל בין היום ללפני 10 שנים זה שהיום המשקפיים אלחוטיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל אחד ודעתו, אני ניסיתי להסביר בביקורת שלי שפשוט אי אפשר לקבל רושם על המוצר הזה תוך 10 דקות ואנשים לעולם לא יבינו את זה אבל לא באמת מפריע לי כי אני נהנה מכל דקה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...