Batman: Arkham Asylum - הדיון הראשי - עמוד 13 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Batman: Arkham Asylum - הדיון הראשי


simonsix

Recommended Posts

  • תגובות 299
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

סיימתי את המשחק. מערכת הקרבות פשוט מעולה! אבל הקטעים עם הדחליל מייגעים, לא היה צורך בעוד קטעים כאלו אחרי הראשון...

ד"א רשום בתיאור המשחק שאפשר לשחק בתור הג'וקר. אה ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק בגרסאת הPS3 אפשר לשחק עם הג'וקר אאל"ט.

מאמצע המשחק אני יכול להגיד שאכן מדובר במשחק טוב מאוד,שהופך למעולה רק משום שהוא מצליח,סופסוף,להביא כבוד אמיתי לפרנצ'ייז הנהדר של באטמן,ולמשחקים מבוססי סרטים/קומיקס בכלל..

נעים ומלהיב גם לראות חברה "חדשה"(לא בדיוק אבל בערך) ועלומת שם,שמשום מקום "מפציצה" עם משחק שכזה..

רק מה,כל מה שהמשחק הזה הצליח להשיג לא יהיה שווה כלום ללא המשכיות..כמו שמישהו כאן כבר כתב,AA מרגיש כמו "ניסוי כלים" מצומצם של נוסחא חדשנית,רעיון חדש..ועכשיו חייבים לפתח את זה הלאה..יש עוד כ"כ הרבה תוכן בעולם של באטמן,ושל DC בכלל,שיכול לנפק משחקים נהדרים וטובים באמת(ואני לא מתכוון למשחק SANDBOX,דווקא)..המשחק הזה מכר טוב מאוד,ככה שאין שום סיבה שבעולם שלא תהיה המשכיות לכיוון הכללי שהמשחק הזה לקח,ואני מצפה גם לראות מה יהיה הפרוייקט הבא של ROCKSTEADY המוכשרים..(ישנם שמועות שהם עוזרים בפיתוח של HITMAN 5..נייס!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

mike@:

אני כמעט בטוח,ומצטער מאוד על כך,ש"המשכיות" המשחק הזה תבוא בצורת "ARKHAM ASYLUM 2",או משהו נדוש אחר,שיכול להיות שבכלל יפותח ע"י חברה אחרת(ומוכשרת פחות),ואז כל ההישגים של המשחק הזה ימחקו וישכחו..נראה שהיום כמעט ואין חברות שמעוניינות לחדש באמת ולהפתיע בכל פעם במחדש,והרוב המוחלט של החברות מעדיפות לשבת ו"לדגור" על ביצי הזהב שהתפלקו להן..

בעקרון,קשה לי אפילו לנחש מה יהיה ההמשך אחרי המשחק הזה..EIDOS שייכים עכשיו לSQUARE,שמעוניינים מאוד,כך נראה,להכנס חזק על השוק האירופאי והאמריקאי,השאלה היא האם יש להם את הכלים הדרושים כדי לעשות זאת..

ROCKSTEADY,ע"פ ,היא חברה פרטית,ואמנם שני הפרוייקטים שלה היו תחת EIDOS(בריטים לבריטים),יש לי הרגשה שאחרי ההצלחה של AA הם יקבלו "חוזה" אצל מפיצה גדולה יותר..ואז יהיו שני אפשרויות-האחת היא שהם יצליחו לשמור על האופי הייחודי של המשחקים שלהם,ויהפכו לכל עולה בעולם משחקי הוידאו,והשניה היא שאותה מפיצה גדולה תדרוס בגסות כל שביב של מקוריות של צוות הפיתוח המוכשר הזה,ותהפוך אותם לעוד "מייצר כפילים"/"מכונת כסף" במערך שלהם..כן EA,אני מדבר עליכם!

אני לא יודע כמה אמת יש בשמועה שROCKSTEADY עוזרים בפיתוחו של היטמן 5,אבל הייתי מעדיף לשמוע שהם עובדים על פרוייקט חדש משלהם(מבחינתי-עדיף שלא יהיה קשור לבאטמן,או שלפחות יהווה שילוב מעניין וייחודי של עוד כמה פרנצ'ייזים של DC).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא יהיה Arkham Asylum 2 ,הם לא ירו לעצמם ברגל.

לדעתי העלילה של המשחק השני תהיה בGothem City , אני אפילו לא בטוח שהם ימשיכו את אותו קו עלילה של המשחק הראשון.

יש מספיק רעים לבסס עליהם את המשחק השני...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כבר בידים של סקוור וחוץ מזה יש את כל עניין הזכיון עצמו ולא ברור אם סקוור מחזיקה בזיכיון למשחקי באטמן או לא

לפעמים זיכיונות נמכרים לפרויקט בודד

בכל מקרה סקוור עושה כסף טוב מהDS היום ולשם מופנים רוב הפרויקטים שלה

וקשה לדעת אם היא תרצה פרויקט כמו ההמשך לבאטמן -לערכתי אם יש לה את הזיכיון היא תמכור אותו

ואם אין לה אז ניראה המשך סוג ז מאיזה חברה שרק תרצה להרוויח מהפרסום של המשחק הראשון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DC אכן מעניקה זכיון בודד לחברות שונות..יש את ארקהאם אסיילום של איידוס,DC VS MK של MIDWAY ז"ל, וSUPERMAN RETURNS של EA..כולם של DC,ואלה רק מהזמן האחרון..

אבל,ברגע שAA קיבל ביקורות מהללות וגם מכר בצורה מעולה(כמעט שני מיליון לPS3 והבוקס בתוך חמישה שבועות),אז בעצם נוצר פרנצ'ייז חדש על שמו-והוא נכון לעכשיו בידי SQUARE..ומדובר פה בוואחד "תרנגולת זהב"(כזו שהייתה ללא ספק יכולה להציל את EIDOS מפשיטת רגל וקניה ע"י חברה אחרת),שאין ספק שיש המון פוטנציאל שעוד גלום בה,ולכן אין לי ספק שתהיה המשכיות לסדרה ולבסיס הכללי שAA הביא-אם לא מבית SQUARE,אז ממקום אחר..

נ.ב-זה רק אני או שמשימות הלחימה בCHALLENGE MODE קשות בצורה מטורפת(הכוונה היא לנסות ולהשיג את הרנק הגבוה ביותר)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואנה ואני חשבתי שאני פסימיסט..לי דווקא נראה שיהיה קשה מאוד לפשל עם ההמשך(שדרך אגב לפי הסוף של הראשון וגם לפי הגיון בריא אין שום סיבה למקם אותו בארקהאם.המעריצים שקונים משחקים כמו ארקהאם ידעו לבד ללכת לקנות את השני גם בלי המספר שתיים ואם הוא יהיה טוב הוא יימכר כמו לחמניות)

לא רואה סיבה שמשווקת אפילו תאבת בצע,(ואולי דווקא בגלל שהיא תאבת בצע..) תיתן את ההמשך לידיים של איזה מפתחת סוג ב,או תתעצל בערכי ההפקה,מכיוון שהמשחק הלך כ"כ טוב אין סיבה שהמדובבים והכותבים של 1 לא ישתתפו ב2.וגם אם המשחק פשוט ימשיך את הגיימפליי של 1 רק ירחיב ויעשיר אותו (ואין סיבה שלא,כי זה כל הענין שלהמשכונים) ויזרוק כמה בונוסים-ולא צריך להמציא שום דבר,התוכן קיים ועומד,רק צריך להשתמש בו.

בכל מקרה גם לדעתי הצ'לנג'ז ממש קשים אבל זה כל הקטע שזה מרחיב את הגיימפליי בצורה משמעותית,גם אם מזכוסטית.

רק מעצבן אותי שהרבה פעמים אני לוחץ על הכםתור הימני אבל הנוקם המכונף עומד בניחותא וחוטף איזה מרפק לפנים-הפסקתי לסמוך על זה.הסיכוי היחיד זה לכוון את הקפיצות ככה שתיצור מעגל של שינאה בין האויבים ועד שההמומים יתאוששו יחטפו שוב מספרת לבטן.אכן קשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואנה ואני חשבתי שאני פסימיסט..לי דווקא נראה שיהיה קשה מאוד לפשל עם ההמשך(שדרך אגב לפי הסוף של הראשון וגם לפי הגיון בריא אין שום סיבה למקם אותו בארקהאם.המעריצים שקונים משחקים כמו ארקהאם ידעו לבד ללכת לקנות את השני גם בלי המספר שתיים ואם הוא יהיה טוב הוא יימכר כמו לחמניות)

היו כבר בעבר הרבה המשכים של משחקים מוצלחים שנכשלו

אתה צריך להבין את ההבדל בין מפתחת למפיצה וגם את עניין זמן הפיתוח והתקציב שנותנים למפתחת

כדי שיצא המשך באמת מוצלח סקוור צריכה מפתחת טובה ורצוי את המפתחת המקורית שמכירה את המשחק הכי טוב

והיא צריכה לתת לה מספיק זמן ותקציב לעשות המשך מוצלח

ופה יש שאלה גדולה אם סקוור תרצה ללכת על זה ולא באמת ברור

אולי סקוור תעדיף דווקה לעשות משהו אם טומב רידר לדוגמה כי כניראה הזיכיון של הסדרה כבר שיך לה

ככה שאין תשלום לזיכיון במקרה כזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך לקחת את הרעיון של ועל זה לבנות את הבאטמן הבא.

שעות של שיטוט בעיר ואין ספור אפשרויות. לטוס, לשוט, לסוע ברכב או באופנוע, לתפוס פושעים גדולים/קטנים ולבצע משימות מסובכות.

תענוג לגמרי ! :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...