adamo dell vs mc book apple או כול מחשב בתקציב קנייה בארב"ב עד 1600 דולר - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

adamo dell vs mc book apple או כול מחשב בתקציב קנייה בארב"ב עד 1600 דולר


tai chi

Recommended Posts

שלום לכולם!

הצטרפתי לפורום כי יש לי החלטה קשה אני מחפשת מחשב קל ונוח לא יותר מ 13" לא לצרכים גרפיים או משהו

ללימודים ובכלל לשימוש בחוץ

התלהבתי מה החדש וגם מהמק בוק אייר

השאלה מה לקנות ואם יש המלצה אחרת אז אני ישמח לשמוע את הדעות שלכם.

התקציב הוא עד 7000 ויש אפשרות לקנייה בארה"ב [glow=red,2,300][/glow]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
  • 2 שבועות מאוחר יותר...

לא, זו פשוט טעות. זה המשקל של ה-T400, לא של ה-T400s.

ה-adamo פשוט לא משתלם בשום צורה. ה-T400s וה-E4300 מחשבים טובים ממנו משמעותית. הוא חלש, שוקל קצת יותר מה-T400s (אך לא כולל כונן אופטי) לא תומך בתחנת עגינה או פונקציות שימושיות אחרות שמחשבים במחיר כזה מספקים, מספק חיבורים מוגבלים למדי וחיי בטריה בלתי מספקים בהשוואה למעבד ולמתחרים. הדבר העיקרי שהוא נותן בנדיבות זה פוזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אומר לך את האמת. יש לי כמה וכמה . לפני שלושה ימים קיבלתי לראשונה בחיי (מקבוק פרו 13 אינצ, שוקל שני קילו בלבד), ופשוט אין דברים כאלה אני לא מבין איך הסתדרתי בלי, כ"כ יותר קל" כ"כ יותר נוח וכ"כ יוצר יציב..פשוט מדהים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-adamo פשוט לא משתלם בשום צורה.

אין פה שאלה של משתלם או לא. ברור שלא משתלם, אבל גם לא משתלם לקנות בגדים יקרים או אביזרים של מעצבי אופנה, לא משתלם לקנות מיני (מכונית), בכלל לא משתלם לקנות מותגים או מוצרים מעוצבים !

אבל מי שקונה אותם מודע לכך שאין מאחורי הקנייה שום מחשבה פונקציונאלית אלא סטייל נטו.

וה-adamo וה-air הם מוצרי נישה שהעיצוב שלהם הוא הפואנטה ולא היכולות.

לכן, למי שאין דרישות מחשוב גבוהות, צריך מחשב לשאת איתו ולשימושים בסיסיים בלבד, מעריך עיצוב וסטייל ויש לו את התקציב המתאים - אז למה לא....

גילוי נאות - אני לא נמנה עם אותם אנשים, אני משתמש במחשב פונקציונאלי - E4300 .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שמתי לב שמדובר על ה- Air. אני מצרפת את חוסר ההמלצה שלי לגבי ה-Adamo גם ל- Air. זה לא מחשב שהייתי ממליצה לאף אחד, יש פשוט אופציות טובות כלכך הרבה יותר שלא סובלות מהבעיות של ה-Air.

אין פה שאלה של משתלם או לא. ברור שלא משתלם, אבל גם לא משתלם לקנות בגדים יקרים או אביזרים של מעצבי אופנה, לא משתלם לקנות מיני (מכונית), בכלל לא משתלם לקנות מותגים או מוצרים מעוצבים !

נכון, אני מסכימה איתך בהחלט שלא משתלם לקנות כאלו דברים. זה בדיוק מה שאמרתי. יש כמובן גם הבדל בין עיצוב על גבי פוקציונאליות לעיצוב על חשבון פונקציונאליות

לכן, למי שאין דרישות מחשוב גבוהות, צריך מחשב לשאת איתו ולשימושים בסיסיים בלבד, מעריך עיצוב וסטייל ויש לו את התקציב המתאים - אז למה לא....

ולכן ציינתי כי מה שהוא נותן זה פוזה - העיצוב המסויים שמקרין כסף ולאנשים מסויימים חשוב. אני משאירה את זה לשיקולה של פותחת הת'ראד האם פוזה חשובה לה יותר מביצועים, משקל או שימושיות. וכן, ה-adamo פשוט נותן פחות בכל התחומים הללו. עיצוב זה ממילא עניין של טעם, לא העברתי ביקורת השוואתית על התחום הזה ואין טעם לנסות. כשאני משווה רמת כדאיות של מחשבים אני מתייחסת רק לתחומים בהם ניתן לערוך השוואה אובייקטיבית כלשהי, אחרת אין טעם להעביר ביקורת כלשהי כלל או לדבר על איזה מחשב מומלץ יותר או פחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא מחשב שהייתי ממליצה לאף אחד, יש פשוט אופציות טובות כלכך הרבה יותר שלא סובלות מהבעיות של ה-Air.

שנינו מסכימים על הדברים העקרוניים, שנינו לא היינו קונים את המקבוק אייר, אבל בכל זאת רציתי לחדד כמה דברים :

1. אי אפשר להמליץ על בצורה אובייקטיבית לחלוטין. בהחלט יש מקום לטעם אישי ולהתחשבות בסוג החומרים ובעיצוב. בכל תחום בחיינו אנחנו משתדלים לשמור על עיצוב לטעמנו במסגרת התקציב שלנו. אני לא הייתי קונה את המחשב שלי אם הוא היה עשוי מחומרים או בצבעים שלא לטעמי, עם נורות לד צבעוניות או כל סממן אחר שהיה פוגע בעיצוב הסולידי, אפילו שהמפרט, המשקל וכל הנתונים היו זהים - כלומר אובייקטיבית אותו מחשב.

2. השימוש במונח "פוזה" מבטא רצון להציג את הסטייל באור שלילי. והוא לא בהכרח כזה.

אני בטוח שאת לא הולכת בחורף עם מעיל דובון כמו צבאי רק כי הוא מחמם מאוד, עמיד, זול ונוח. (לפחות רוב האנשים לא ...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אני לא ממליצה על מחשב בצורה אובייקטיבית, מן הסתם זה לא ניסוי מדעי. המטרה היא לנסות להשוות בין הדברים שניתן להשוות ביניהם ולא בין אלו שלא ניתן שכן הם תלויים באופן מוחלט בטעם אישי. זה מה שאני מתכוונת כשאני אומרת על משהו שהוא משתלם או לא משתלם ולדעתי זה ברור.

2. השימוש במילה פוזה אכן מבטא את הטעם האישי שלי לגבי בחירה במראה על חשבון פונקציונאליות - כל הנתונים האחרים כאן לא זהים. כן, אני רואה בזה משהו דוחה ולטעמי זה טפשי, זה לא אומר שזה לא לגיטימי וזה לא הוצג כחלק מהטענות שלי כנגד המחשב (לא ניסיתי להשוות בין העיצוב של המחשבים השונים וזו לא הסיבה שהוא לא מומלץ לטעמי). באותה מידה אפשר להשתמש במילה "עיצוב" אם מה שמפריע לך זה האלמנט של הדעה האישית בתחום המראה, זה לא משנה . המסר הועבר והוא - המחשב הזה נותן מראה מסויים על פני תכונות אחרות. כפי שאמרתי, זה לבחירתה של פותחת הת'ראד מה חשוב לה יותר. אני לא יכולה להכניס בשיקלול ההמלצה שלי אלמנטים כאלו, זה יהיה עקר.

לדעתי ברור מההמלצה שלי שמבחינת תכונות ה-adamo נחות לטעמי ושמבחינת עיצוב הוא נותן משהו אחר - אותי במקרה הוא דוחה, זה הכל. כן, זו דעה אישית לא אובייקטיבית והיא לא חלק מההשוואה או העיקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...