סטאפ של 3 מסכים - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סטאפ של 3 מסכים


eranir

Recommended Posts

בקרוב אני קונה מחשב חדש (מחכה ל-i5) והתחלתי לחשוב מה אני הולך לחבר לו כמסך. עד כה הייתי די משוכנע שאני אלך על ה- 2709. היום תוך כדי מעט שיטוטים ברשת ובחינת סטאפים של כל מני משוגעים לדבר, התחלתי לחבב את הרעיון של להוסיף למסך המרכזי עוד שני מסכים קטנים בצדדים. ייתכן ואופציה זו אפילו תהיה זולה יותר מבחינתי, שכן כיום יש בבית הורי 2407 אותו אני יכול לקחת (תמורת החלפה ב- 2209) ולצרף אליו זוג מסכי 17".

הסתכלתי על הסטאפים המוכנים בלינק הזה: http://www.digitaltigers.com/zenview-three-screen-lcd-monitors-powertrio.asp?type=pro&intro=0. מה שאני מתקשה להבין זה כיצד מסתדרים המסכים הקטנים עם הגדול מבחינת הגודל והרזולוציה. לפי החישובים שעשיתי, יוצא שגם במקרה של ה-24+17 וגם ב-27+19 יש הפרש של כ-2 ס"מ בין גובה המסך הגדול לרוחב המסכים הקטנים (לטובת הקטנים). בנוסף, עפ"י הטענה כי הרזולוציה הכוללת היא 3968x1200, מקבלים כי הרזולוציה במסכים הקטנים היא 1200x1024. ניתן בכלל לכוון מסכי 17/19 לרזולוציה כזו? מה שאני מנסה להבין למעשה הוא כיצד ניתן להציג תמונה רציפה על כל 3 המסכים בהינתן הגדלים והרזולוציות הרלוונטיים - אשמח אם מישהו יתייחס. אחרת כנראה שאאלץ ללכת על האופציה היחידה בה הגדלים והרזולוציות אכן מסתדרים - 30" במרכז יחד עם 2 20" :nixweiss:

מעבר לזה, הייתי רוצה להבין מה אני צריך לעשות מעבר להשגת המסכים הרלוונטיים (יש עדיין להשיג 17"?) כדי להרים סטאפ כזה. (יכולת עיבוד, יציאות)? קופסאות מיתוג חיצוניות? תוכנות כלשהן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ממש לא בעיה להציג רזולוציות שונות במכים שונים במקביל ולשלב את הרזולוציה הזאת ביחד.

לגבי הנוחיות אתה צריך לחשוב בעצמך אם אתה באמת צריך מערך כזה ואם לא יותר שווה יהי פשוט לשים שני מסכים גדולים וזהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין שאפשר להציג רזולוציות שונות, אבל ספציפית את הרזולוציה הזו (1024x1280) אני לא מבין איך אפשר להציג, בלי קשר לסטאפ הזה.

שני מסכים גדולים נראה לי בעייתי משתי סיבות: הראשונה היא שיותר נוח לעבוד רוב הזמן מול מסך אחד גדול מרכזי. אם שמים שני 24 אחד ליד השני, אתה תמיד עובד עם הראש מוטה לאחד הצדדים. השניה היא ששני מסכי 24 זה כבר עסק יקר מדי, ול-22 אני ממש לא מוכן לרדת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתקשה להבין את הדיון. אני לא צריך את הסטאפ הזה, אני רוצה אותו. לא משנה כמה שטח מסך יש לי, תמיד אני מרגיש שחסר לי, וזה יכול להיות פתרון נחמד גם לקצת משחקים שאני משחק.

אני אנסה לשאול את השאלות שוב:

הבנתי שהפתרון אפשרי, אבל איך התוצאה נראית בפועל? התמונה פשוט אינה רציפה?

מה אני צריך לשים במחשב על מנת לאפשר חיבור של 3 מסכים? 2 כרטיסי מסך? דברים נוספים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי רזולוציות זה עניין של טעם אישי ואיך אתה רגיל לעבוד.

לי למשל זה מאוד נוח כי ניתן לבצע במסך אחדד הגדרות ובמסך שני לראות תוצאות להריץ בדיקות או לקרוא חומר. ריבוי מסכים בד"כ דרוש לתחום המקצועי ולא לתחום הבידור לעומת זאת בתחום של ריבוי משימות זה תמיג הולך מעולה (תכנות/הנדסה/ניטור/הפקת מוסיקה/עריכת צליל ווידיאו וכד').

לגבי חומרה 4850X2 עם 4 יציאות DVI או מערך זול של SLI/CF.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כנראה באמת אלך על ה-4850x2, הוא ממש זול כרגע.

הדבר היחידי שלא הבנתי זה הרזולוציות. הבנתי שאנשים משתמשים בסטאפ מהסוג הזה, אבל לא באילו רזולוציות הם משתמשים ואיך מתקבלת תמונה רציפה לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...