Wolfenstein - עמוד 7 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Wolfenstein


amir85

Recommended Posts

אומנם הפאטץ' הזה מתקן דברים שוליים (רובם המוחלט) אבל כבר ביום היציאה של המשחק?

לא רציני בכלל מצידם...

להיפך, רציני מאוד.

עוברים בערך 3 שבועות מאז שמתחיל יצור המשחק עד שהוא נמכר בחנוית.

תחשוב מה עדיף לצרכנים/מפתחים:

להתחיל לייצר את המשחק ובאותו זמן לעבוד על הפאץ ע"מ שביום שהוא יצא כבר יהיה תיקון למספר בעיות מינוריות

או

לדחות את היציאה של המשחק במספר שבועות בזמן שהם מתקנים כמה דברים שוליים?

התשובה די ברורה, לא?

כל עוד לא מדובר בבאגים ש"שוברים" את המשחק והמפתחים יודעים שהם יסיימו את העדכון בזמן אין שום סיבה לדחות את היציאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 227
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הצלחת להצחיק אותי...

בכל מקרה, נחזור לדיון על wolfenstein , זה נראה מאוד חובבני ולא מתאים לID/אקטיביז'ן לשחרר פאטץ' שעות ספורות אחרי יציאת המשחק.

אני כבר מת להשיג את המשחק ולראות בעצמי אם גודל הציפיות כגודל האכזבות...

לייזי , אני לא יודע אם זה רציני מאוד , כמו שרשמתי , זה נראה חובבני לשחרר פאטץ' בהשקת המשחק , גם ככה דחו את ההשקה שלו מסוף יולי ל18.8.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסיבה לא ברורה כולם מתיחסים למשחק הזה כמשחק של ID, זה משחק של ACTIVISION/RAVEN. מבחינת עדכונים RAVEN תמיד הוציאו PATCH למשחקים שלהם, למרות שאף פעם זה לא היה כל כך מהיר. שוב הסיבה לעדכון המהיר הזה היא שהמשחק פותח על ידי הרבה חברות ולכן צריך "לאחד" אותו, יש סיכוי גדול שבשבוע-שבועיים הקרובים ניראה PATCH נוסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המשחק עצמו , זה לא משנה לי של מי הוא , מה זה "צריך לאחד אותו" ? שיחררו משחק בידיעה שיש בו באגים אחרי שכבר דחו את תאריך ההשקה שלו בכמעט שלושה שבועות.

שלא תבינו אותי לא נכון , אני מברך את זה שיש תמיכה צמודה ומהירה ומשחררים פאטצ'ים אבל לא ציפיתי לשיחרור כזה מהיר של תיקונים.

אני מניח שהם ידעו שיש באגים ועבדו על הפאטץ' בשלושה שבועות האחרונים כדי לתקן אותם וכדי לא לדחות עוד את יציאת המשחק (כמו שלייזי ציין)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

80

GameSpy

If you're into WWII shooters -- and judging by the sales of every single Call of Duty title ever, you are -- but you're looking for something with a little twist to it -- which, judging by the sales of twisty straws, you are -- and you don't mind the color green -- and judging by the number of Irish people in the world, you don't -- you should get yourself a copy of Wolfenstein.

http://pc.gamespy.com/pc/castle-wolfenstein-untitled-sequel/1015080p1.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

80

Games Radar

Spot-on Wolfenstein atmosphere combines with gleefully vicious weaponry to serve up a tasty smoothie of good old-fashioned Nazi-frying. It lacks in the new idea department, but it has fun aplenty.

http://www.gamesradar.com/pc/wolfenstein/review/wolfenstein/a-2009081814011449481202/g-20080716115441906012

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי או לא אמרתי ציונים שינועו בין 70 ל75...?

(ואני יודע שנכון לעכשיו רוב הציונים מושכים יותר לכיוון ה80,אבל אני מעריך שעם התאספותם של עוד ביקורות,ממקורות קצת יותר נוקשים,הציון יגיע בדיוק לאיזור ששיערתי..),זה משחק שמלכתחילה,בלי להתעמק יותר מדי בפרטים שפורסמו עליו,"צעק" משחק בינוני פלוס מכל פינה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שהמשחק המקורי היה אחד המשחקים הטובים בכל הזמנים ושכולם סוגדים לו (לא יצא לי בכלל לשחק בו),

אבל המשחק הזה, ללא ספק פשוט מאוד לא טוב, אני אחרי שעת משחק ואני לא רואה כל טעם להמשיך, המכאניקה והתזוזה שם כל לא מרגישים טוב שאפילו אם זאת הייתה הבעיה היחידה הייתי משתגע !

רק חבל שזאת לא הבעיה היחידה, העלילה מספרת על איזה גיבור גבר גבר שידוע בכל העולם בזכות מעשיו המהוללים מציל את העולם בזה שהוא איכשהו עוצר מהנאצים ליצור פורטל לעולם אחר (הלבוי מישהו?) שבו יש יצורים מוזרים שמתעופפים להם באוויר...

בנוסף לזה יש הרגשה חזקה מאוד שאתה נזרק לתוך העלילה, כאילו התחלת משלב 2 במשחק רגיל, פשוט אין הסבר על הרקע, מה אלו בכלל העולמות ומה הקטע של הכוחות המוזרים ודיי מקוריים אני חייב לציין..

הגרפיקה..אוי.. כל כך תסמונת TIMESHIFT, המשחק היה צריך לצאת לפני כמה שנים ואז פתאום החליטו לעקב את היציאה כדי לשפר כל מיני דברים, רק מה שכחו מהגרפיקה ! בTIMESHIFT לפחות זה רק בחלק מהמקומות אבל פה המשחק כולו ניראה עם גרפיקה של 2007-2006, אה וגם האנימציות ממש גרועות, והנשקים ניראים מצחיק, עכשיו אני מבין למה לא שיחררו גלים של סירטוני גיימפלי :jump:

לגבי איך המשחק מתנהל, ממה שהבנתי עד עכשיו יש קטעים ליניאריים רגילים שאתה "חופשי" להיסתובב ב"עיר", בו נגיד שלא עבד להם, זה מרגיש פשוט כמו רצף מסדרונות.

בהחלט לא 7, אני לא יכול לתת עכשיו ממש ציון אבל אין סיכוי שזה יגיע לשם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה MP של המשחק הזה גרוע, וכן הרבה הורידו לו את הציון כי אין סיבה לקנות אותו ב 60$.

ה FPS לא יציב בכלל (גם בקונסולות וגם במחשבים לא יקרים). הבעיה הכי גדולה היא שברגע שה FPS יורד מ 50 מתחיל LAG מורגש בתגובה של העכבר, ב 40FPS הלאג מאוד מפריע.

הגרפיקה לא מדהימה ויש דברים שניראים מבחינה גרפית כמו QUAKE 4 ואפילו יותר גרוע. כניראה שהירידה בביצועים היא כתוצאה מהשילוב של ה HAVOK (שמוסיף הרבה אבל גם דופק את הביצועים...).

בחלש גדול מקטעי הדיבור של הרגשה שהסאונד לא מתואם כמו שצריך עם התנועה של הדמות אבל חוץ מזה לא ראיתי בעיות באנימציות (כניראה שמי שאמר שיש לו בעיה משחק עם FPS נמוך יחסית).

הנשקים ניראים טיפה מוזר, בכללי העיצוב של המשחק מרגיש מוזר :P אי אפשר להסביר מה הבעיה זה פשוט ניראה מוזר...

המשחק בכללי מרגיש כאילו הוא היה צריך לצאת מוקדם יותר וה MP מרגיש כאילו פיתחו אותו ילדים בני 16...

לזה שהאמר שהמשחק מרגיש כאילו הוא מתחיל באמצע ושהמשחק הוא חיקוי של הלבוי, WOLFENSTEIN התחיל בסוף שנות השמונים, בתחילת שנות ה 90 הוא חודש על ידי ID שהורידו את ההתגנבות מהמשחק, מההתחלה המשחק היה אדם אחד שהורג שלם של נאצים. אין פה שום חיקוי, רוב הדברים הישנים היו ככה, זה אחד היחידים ששרד עד היום.

מבחינת ההרגשה באמצע המשחק מתחיל בדיוק איפה ש RTCW נגמר, ID ו ידעו שרק מי ששיחק במשחקים הקודמים ישחק במשחק הזה אז הם לא הסבירו כל כך על הרקע :lol: הם לא חשבו על "צעירים" שנולדו מאוחר מידי :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה MP של המשחק הזה גרוע, וכן הרבה הורידו לו את הציון כי אין סיבה לקנות אותו ב 60$.

המשחק בכללי מרגיש כאילו הוא היה צריך לצאת מוקדם יותר וה MP מרגיש כאילו פיתחו אותו ילדים בני 16...

תשמע,אני לא מנסה להקיש כלום על המשחק הנוכחי(עוד מהמעט ששמעתי על השינויים במולטי מכאן ידעתי שהוא יהיה לא משהו ולא דומה כלל למולטי הגאוני של RTCW וET),אבל גם SPLASH DAMAGE הגדולים התחילו בתור חבורת צעירים שפיתחו מודים לQUAKE 3...ותראה מה נהיה מהם עכשיו :P...אז אולי לא כדאי להעליב את הבני 16 שעשו את הMP..אולי הם הSPLASH DAMAGE הבאים ::)

בכל מקרה,נראה שמכאן לא תבוא הישועה,ונשאר רק לחכות לאמצע חודש ספטמבר,כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון,הזמן הזה אמור להשריץ כמה וכמה משחקים מעניינים מאוד למחשב..

Shi(f)t

Arkham Asylum

RF Guerrilla

RE5

והחלק המשמח הוא שרובם(חוץ מהראשון,שכפי הנראה ככה או ככה יהיה גרוע) כבר קיבלו ציונים לגירסאות הקונסולה,וציונים טובים..כך שאם לא יהיו פאשלות מהותיות במעבר למחשב,לפחות ניתן מראש לדעת שאלו משחקים ששווה לשים עליהם עין..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...