החנויות KSP ואייבורי. למה כן כדאי לקנות משם ! - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החנויות KSP ואייבורי. למה כן כדאי לקנות משם !


nerya40

Recommended Posts

לב, בוא נעשה רגע הפרדה: אדם שצריך מחשב בסיסי (ולרוב זול) שלא אכפת לו מה הוא מקבל כל עוד זה עובד, מצידי שיעשה מה שבא לו. גם לו לא הייתי ממליץ ללכת לאייבורי, אבל אין לי כוונה להשקיע מאמץ יתר בלשכנע אותו. עם זאת, מר לב, אתה לכל הפחות פונה לכתובת הלא נכונה.

כאן זה פורום מחשבים. זה אומר שלפחות למי שנכנס לכאן (או רובם המוחלט) כן אכפת איזה כרטיס מסך הוא מקבל ועד כמה המפרט שהוא קיבל משתלם. בגלל זה הפורום מפוצץ בשאלות - וחלקן הלא קטן שאלות של מתחילים, מה שמראה שאנשים שלא מבינים בתחום רוצים ללמוד מי נגד מי במקום להמשיך ולהסתפק במה שאייבורי מוכרים להם. להגן כאן בפורום על החאפריות של אייבורי זה פשוט בדיחה גרועה.

בוא נעשה סדר, ידידי. אתה (והגולשים בפורום הנהדר הזה) הם אחוז זניח מכלל הצרכנים בשוק המחשבים בארץ.

אני גם רואה שאתה לא מתכוון להפסיק עם הפטרוניות:

תקרא לי איך שאתה רוצה. זו המציאות בשוק המחשבים. אתה מוזמן להמשיך לטמון את הראש בחול.

אם תראה טלויזיה שחור לבן לזקן משבט כלשהו באפריקה, גם לו זה יספיק. מבחינתו זה יהיה שיא הטכנולוגיה, כי הוא לא מבין בזה כלום ואין לו עם מה להשוות. אם האנשים עליהם אתה מדבר ביקשו מחשב בתקציב נמוך וקיבלו את המקסימום שתקציבם מאפשר, מילא (למרות שגם אז מן הראוי היה להזהיר שמשחקים כמו קושי יעבדו עליהם). אבל אם אתה מוכר "זבל" במחיר מופקע, או, במילים יותר עדינות, דוחף לכל לקוח את החלקים עליהם אתה מרוויח הכי הרבה בלי קשר לבקשתו (למשל, נותן נייד יקר עם מעבד חזק, הארד דיסק שעובד ב7200 סל"ד, 4 גיגה זכרון, עוד כמה גאג'טים נחמדים עבל עם 3470 כאמור לאדם שביקש נייד למשחקים) - אזי אתה פשוט רמאי.

חוצפן! למה מי אתה בכלל שתקרא לי רמאי?! אתה גם דביל בנוסף לכל. א. לכל אדם יש הגדרה שונה למילה משחקים. אתה יודע שיש אנשים שעבורם משחקים זה סולייטר בחלונות? בטח שלא. בשבילך משחקים זה מינימום Dead Space. ב. לך תפתח את מילון אבן-שושן ותבדוק את ההגדרה של המילה "רמאי".

המושג "לענות על הצרכים" נזיל למדי, רבותי. אני לא בעד להוציא את אייבורי וקיי אס פי אל מחוץ לחוק. אם אנשים מוכנים לקנות שם זה עניינם שלהם. עם זאת, בפורום יעוץ כגון זה אני לעולם לא אמליץ עליהם כמו שאתה עושה בתואנה ש"הם בסדר בסופו של דבר כי לאנשים לא אכפת", כי אני לא חושב שזה נכון בשבילי כלקוח המייעץ ללקוחות אחרים להמליץ על חנות בה תקבל מפרט "בסדר" אבל מאוד רחוק מלהיות אופטימאלי למחירו. להיפך - אני אעשה כל מה שביכולתי (במסגרת הפורום) להסביר לאנשים מה ההבדל בין מפרט "בסדר" לבין מפרט משתלם, כדי שכבר לא יוכלו לרמות אותם במקומות כאלה (וכן, להציע "מחשב למשחקים" שבקושי מריץ משחקים זו רמאות לכל דבר, גם אם הלקוח אישר את המפרט אחרי ה"ייעוץ").

מה זה להריץ משחקים בקושי? אם הלקוח משחק רק ב-WOW? אם הלקוח משחק רק ב-FIFA? יש לך כדור בדולח שאני לא יודע עליו? הגדרה להריץ משחקים היא מאד רחבה. המפרט שהם המליצו עליו מריץ משחקים. מריץ. תצעק עד מחר. במדור מומלצים בתקציב עד 3,000 יש מפרט שלא מריץ IV על HIGH! רמאות!!! דופקים אותי!!! צריך לתבוע את האתר!!!

אגב, לא ראיתי אותך מכחיש את הציטוט שלי שהבאת לפני 2 הודעות. האם יש לך אינטרס בחברות האלה? אתה אומר "מכרתי עם 3470..." - אפשר אולי לדעת איפה? האם אתה יודע שחלוקת שבחים לעסקים שמטעמם אתה מגיב וללא ציון עובדה פעוטה זו בהודעותיך או בחתימה היא עילה מוצדקת לחלוטין לבאן מהפורום?

אני לא צריך להכחיש שום דבר. זו לא בעיה שלי שאתה חולה בראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

גם לאנשים שמבינים לא מעט KSP יכולים לעשות בעיות. אני מבין סה"כ וגם עשיתי מחקר די רציני לנפי שנה כשקניתי מחשב, והלכתי להרבה חנויות כדי לבדוק מחירים, דעות הצעות וכו'.

בין השאר ביקרתי ב-KSP ב"ש.

רציתי לוח של כ. מסך של - על הלוח הייתי נעול כי הייתי צריך SLI בטווח מחירים הזה. על הכ. מסך פחות היה לי אכפת, אבל מה, דווקא ב-KSP הוא היה ה-9800GTX הכי זול (משהו כמו 200 הפרש אז). אז ביקשתי שיכין מפרט עם ה-. מה הוא אומר לי? אי אפשר כרטיס של גיגהבייט עם לוח אסוס, הן חברות מתחרות והמוצרים שלהם לא מתאימים. אבל וואלה יש לו כרטיס של אסוס (אותו 9800GTX כן?) שמתאים ללוח, אבל 'לצערו' הוא עולה איזה 300 יותר. וואללה יכול להיות שהוא צודק, אבל בכל מקום אחר שביררתי הודיעו לי חגיגית שאין בעיה, וגם לא מצאתי אזכור לחוסר תאימות הזה בשום מקום אחר, וכו'.

באותה הצעה ממש אגב, הוא ניסה למכור לי מארז ב-900 שקל "כי זה המארז הכי זול שלהם שיש בו מקום לכרטיס מסך כזה גדול". המארז שקניתי בסוף ב-500 שקל (בחנות אחרת כמובן) קיים ב-KSP וגם היה להם במלאי. עלק המארז הכי זול שאפשר להכניס אליו כרטיס. אגב בשביל 'לוודא שהוא צודק', הוא נכנס למעבדה לשאול ספציפית על המארז והכרטיס וחזר עם תשובה שאכן זה לא נכנס.

עכשיו לך תבדוק באיטנרט התאמה של כרטיס ספציפי למארז ספציפי.

או שתלך לפנדס, יגידו לך שמתאים, וגם יגידו שאם בכל זאת זה לא יילך ביחד אז לא יחייבו אותך וימצאו פתרון טוב אחר :xyxthumbs:

עכשיו תעשה לי טובה, מישהו פה יכול לטעון שהמוכר לא מבין? אני צנצנצת אם המוכר פה לא ניסה בצורה מודעת לחלוטין לרמות אותי בשביל עוד כסף. המפרט שלו יצא איזה 600 שקל יותר בלי שום סיבה. והוא עוד בדק עם הטכנאים שלו, בטח :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז נפלת על אחד מניאק. זה לא אומר שכולם כאלה. כשאני באתי לאייבורי ורציתי 8800GTS שעלה אז 1150 ש"ח, המוכר באייבורי שיכנע אותי ש 9600GT (ב- 800 ש"ח) יספיק לי. ואתם יודעים מה? הוא צדק. (אבל הוא בכל זאת דחף לי EZcool ) ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הדפים האלה ועדיין יש שאלה פשוטה שלא עונים עליה, מה איכפת לכם מה קורה באייבורי או מה אנחנו חושבים עליהם,

מה [glow=red,2,300]האינטרס[/glow] ???

תקרא לי איך שאתה רוצה. זו המציאות בשוק המחשבים. אתה מוזמן להמשיך לטמון את הראש בחול.

זו מציאות שאנשים כמוך יוצרים, אם משהו בא אליך כי אתה מבין ואומר לך שהוא רוצה להריץ משחקים אז לך יש כדור בדולח שיודע מה הוא יחליט לקנות?

עזוב אתה מבייש את עצמך ומתלכלך, למה אני עוד לא מבין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

אם רק הייתה תודעת שירות מינימלית בארץ...

ואני לא מדבר על חנויות מחשבים עכשיו, אלא באופן כללי

הרבה זמן לא הייתי בארה"ב, אבל שם נותני שירות גרועים (כמו שלצערנו לא חסר בארץ)

או מפוטרים או מוחרמים על ידי הציבור, כי שם איכות ונועם השירות חשובים כמו (ואולי אף יותר) מהמוצרים והמחירים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שחסרים בדיון הזה שני פנים:

1. הפרש המחירים. אין ספק שאם ניקח מעבד E5200 בשתי חנויות מסוימות והמחיר יהיה +- 15 ש"ח בינהן, לא נתעקש לנסוע למקום אחר, אבל ההפרשים הם לעיתים גדולים, אפילו גדולים מאד, וכמו שכבר צוין משך הדיון, הישראלי הממוצע קמצן. אם ניקח 30 ש"ח ללוח + 15 ש"ח למעבד + 10 ש"ח לזיכרונות + 11 לקשיח + 100 ש"ח לכ.מסך + 100 ש"ח לספק נגיע לא פעם להפרשים שעולים על 250 ש"ח שהם זניחים פחות בהרכבת מפרט זהה במספר חנויות שונות. אין ספק שלרשתות הגדולות ישנו יתרון הכח שבמספרים, ולכן נהנות לרוב ממחירים נמוכים יותר.

2. הבדלים בהיצע: לכל חנות מגוון מוצרים שונים מיצרנים שונים, כאשר לרוב ישנו תחום מסוים של פריטים משותפים לכולם, ומעבר להם את אלו שנוח יותר לחנות עצמה ליבא ומשתלם יותר למכור, לרוב, מה שהן מיבאות בעצמן.

מי שנכנס לקנות ספק, ויצא עם EZCOOL במקום HEC צריך להאשים בעיקר את עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הדפים האלה ועדיין יש שאלה פשוטה שלא עונים עליה, מה איכפת לכם מה קורה באייבורי או מה אנחנו חושבים עליהם,

מה [glow=red,2,300]האינטרס[/glow] ???

זו מציאות שאנשים כמוך יוצרים, אם משהו בא אליך כי אתה מבין ואומר לך שהוא רוצה להריץ משחקים אז לך יש כדור בדולח שיודע מה הוא יחליט לקנות?

עזוב אתה מבייש את עצמך ומתלכלך, למה אני עוד לא מבין...

עד שלא תעבוד בחנות מחשבים / אלקטרוניקה אין לך זכות דיבור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא נפגע כל כך מהר, אני יודע איך זה לנהל עסק, אני יודע שיש כל מיני אנשים וחלקם נעימים פחות או יותר...

זה לא משנה את העובדה ששירות טוב אין במקומות האלה והחלקים לעיתים משומשים (ללא ידיעת הלקוח).

ידידי אתה מוזמן להמשיך לקנות שם או לעבוד שם ולמכור בול שיט, אני מקווה לאומת זאת שתתפכח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איבורי\KSP מוכרות חלקים משומשים מבלי ידיעת הקונה (שחושב שהחלק שלו חדש!!)

אם תבדוק, חנויות אחרות פותחות דף חדש באתר שבו הן מוכרות חלקים משומשים והן גם מצויינות על כך! מה הקטע שלך בכלל!?!? אתה בא להצדיק את החנויות האלו!? הן מרמות לקוחות ועוברות על החוק ואתה מגן עליהן!? למה?

יש לך הוכחה מוצקה לכך?

זה ניראה לי הזוי ומופרח מהמציאות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

LEV הזה בטח עובד שם... רק לפי צורת הדיבור שלו זאת סיבה מספיק טובה לא לקנות בחנויות האלה...

נשמע כאילו הוא גאה בזה שהם מרמים את הלקוחות וממליצים על מפרטים לא משתלמים.

מעניין איך תרגיש שתקנה דירה אז הקבלן ישים לך תיקרת "פל קל" כי מה איכפת לך תיקרה זה תיקרה לא?

מעניין איך תרגיש אם שתקנה אוטו ימכרו לך אותו עם מנוע משומש.... מה איכפת לך זה נוסע? זה מגיע מנוקדה א' לנקודה ב'?

החיים זה רק מחשבים ויש נושאים שאתה לא הכי מבין בהם ולא יהיה נעים לך שירמו אותך ולא יתנו לך את הטוב ביותר..

כמו בכולבוטק שמכרו לאנשים סורגים ליגה ז' והם חשבו הם מקבלים משהו איכותי

איך אפשר לנהל חברה נורמלית אם ככה כולם ירמו את כולם... מה שווה בכלל לקנות עם הכל איכות חרא

....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מספר הערות שחוזרות לגבי מכר מרחוק (לא ברור לי למה אתם מתעקשים להתכחש לזכויות שלכם):

- ניתן להחזיר מוצר ללא אריזה (דמי הביטול המוגדרים בחוק נועדו בין השאר לפצות על כך)

- ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש (אין שום הגבלה כזו בחוק, ולמעשה לשם כך נחקק החוק - כדי שתוכלו לבדוק אם המוצר מתאים לכם)

- ניתן להחזיר מעבד עם פלומבה פתוחה (זה לא נחשב מוצר פסיד - הוא לא מחמיץ)

- גם אם יש ירידה משמעותית בערך המוצר על המוכר לתת לכם זיכוי מלא ולתבוע אותכם אח"כ. הוא לא יכול לקזז לכם מן ההחזר. זה אגב הפתרון לקושיה - כך יכולים המוכרים להחזיר לעצמם את ההפסד במקרה של ירידת ערך משמעותית עקב החזרה (כמו במקרה של מעבד שנפתח)

- מוצר שמוחזר עקב פגם - על המוכר לאסוף אותו מן המקום בו נמסר ללקוח

- מכר מרחוק הוא מכר בעקבות שיווק מרחוק - כל קניה בכל חנות מחשבים שמציגה קטלוגים באינטרנט יכולה להחשב למכר מרחוק

תלמדו לקרוא

תקראו את החוק

תעמדו על הזכויות שלכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...