החנויות KSP ואייבורי. למה כן כדאי לקנות משם ! - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החנויות KSP ואייבורי. למה כן כדאי לקנות משם !


nerya40

Recommended Posts

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני מוכן להמר על הרבה כסף שאתה עובד באחת החנויות האלה

עצם החוצפה למכור חלקים משומשים מבלי ידיעת הלקוח היא חוצפה שאין כדוגמתה

אתה אומר שכולם עושים את זה ואני אומר לך שאתה מבלבל במוח

חנויות הגונות מוכרות חלקים משומשים אך ורק בתור חלקים משומשים ולא כחדשים

זה גם לא רק החוצפה של מכירת חלקים משומשים אלא גם השירות. מתייחסים אליך כאילו עושים לך טובה

כמובן שאתה אומר שזה באשמתי (איזה מין חוצפה יש לי לבקש שירות תמורת הכסף שלי) אבל חנויות הגונות יודעות שהלקוח תמיד צודק והדבר הכי חשוב במכירות זה היחס ללקוח

יש גם הרבה סיפורים מסביב - חבר שלי לדוגמא קנה מחשב חדש מאייבורי ולאחר חודש נשרף לו המחשב. אייבורי סירבו לתקן אותו למרות האחריות הטרייה ורק לאחר שהוא הגיש נגדם תביעה הם הסכימו לעמוד בהתחייבות שלהם

ובעצם מה שאתה אומר לנו זה "אל תתלוננו. תאכלו חרא בשקט. אתם הבעיה ולא החנות"

תעשה לי טובה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת מחיר, TMS-FOX ו-SkyPc ושות' פחות או יותר באותה רמת מחיר.

אם תעשו השוואה יש סיכוי גדול שיצא מפרט זול יותר באחת מהחנויות האחרות לעומת KSP ו-Ivory, מנסיון!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא היה לי כוח לקרוא הכל, אבל כבר על הפסקה הראשונה יש לי מה להגיב לך, אם לקוח היה מחזיר לי מוצר, הייתי מוכר את אותו מוצר בתור משומש ומעצם היותו אחד כזה הוא היה עולה בסביבות ה20% פחות מאותו מוצר חדש.

מעבר לזה רוב התלונות הם על השירות של KSP/איבורי.

תלוי על מה ההחזר.

כמו שציין yz101, מישהו החזיר לך מוצר אחרי

יומיים בערך כשבעצם לא הייתה התאמה בין המוצר לצרכים שלו

והמוצר עצמו תקין.

תמכור כל מוצר כזה שתקבל ב-20% פחות?

אתה תפשוט רגל כל יומיים עם כזה ניהול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי גם תגובות על השירות שלהן, יש להם שירות מצוין ! זה שאתם עושים דברים בעיתיים אל תאשימו אותם.

הן נחשבות לחנויות המחשבים הגדולות ביותר בארץ ובכך יש להם הרבה קונים.

ומה לעשות, תמיד יש את אלה שהתלוננו.

גם לאפל יש תלונות, אז לא נקנה מהם ?

גם לאינטל ול יש תלונות, אז לא נקנה מהם ?

גם לאסם(של הבמבה) היו בעיות, אז לא נקנה מהם ?

שירות מצוין ?

לפי איזה הגדרה ?

לא מזמן מישהו הראה את טופס האחריות של אחת מהחנויות האלו אם זה נכון האחריות מאוד מסורסת ומאוד לטובת החנות

שנית אני לא יכול לעשות איזה מחקר או משהו אבל אני יגיד לך מקרה של שכן שלי

הוא ראה מודעה של מחשב ב2000 שקל הלך לקנות יצא בערך ב3700 שקל

כי דחפו לו כל מיני דברים נוספים שלא היה צריך

המחשב שלו ב3700 שקל ניראה גרוטע אחת גדולה שרק המעבד שם חזק אבל היתר ניראה מאוד זול וגנרי ובמיוחד המארז

שניראה ממש ממש מסריח

גם מכרו לו WIN אבל בימקום וויסטה מכרו לו וגם אז היה כתוב 2002 -אני גם לא חושב שהוא קיבל קופסה

ואני מעריך שהתקינו לו במסגרת התקנה למחשבים חדשים (הרבה הרבה יותר זול אם אני לא טועה )

עכשיו אני לא אומר שאסור ליקנות מהם או שאין ליפעמים מציעות

אבל מבחינתי חנות מיקצוענית שמכבדת את עצמה לא תידחוף מחשב מסריח ולא מאוזן בעליל רק בגלל שהלקוח בור בתחום

ותבין הכניסו שם מעבד חזק יחסית שהכל מיסביב מסריח ועוד אם כרטיס OB מיושן שלא תומך לא בסירטי HD חומרתית ולא בDX10

וזה למרות שהוא רצה מחשב שיכול להפעיל גם משחקים

וזה קרה לפני חצי שנה בערך גם אם נוריד את הWIN נגיד 400 (ואני מגזים כי אין קופסה ) שקל היו יכולים לעשות מפרט טוב בהרבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אח של חבר שלי קנה מאייבורי מחשב (לא משנה באיזו עיר). והוא עשה בעיות עם המסך. הלכתי לבדוק ולאחר פרמוט והכל הבנתי שהכרטיס לא ישב טוב אבל לא רציתי להתעסק עם זה כדי שלא יגידו משהו על פקיעת האחריות אחר כך. אני דיברתי עם המוכר שם והוא אמר שזה לא עובד בגלל שהתקנתי לא טוב. עד שחבר שלי לא איים עליהם (מרוקאי עצבני) לא עזר כלום. ובסוף התברר לי שפעם אחרת שהם הלכו לשם הם אמרו שזה בגלל שיש במחשב וכמובן רצו לקחת על זה כסף.

כל זה בגלל שלא התקינו את ההגבהה של הלוח אם ולכן הכרטיס לא ישב בצורה טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשבן דוד שלי ביקש בקיי.אס.פי של קינגסטון, ובמקום הוא קיבל של בקופסא פתוחה של קינגסטון, הבנתי שהטיעון הזה:

KSP ואייבורי הן חנויות שמוכרות דברים משומשים.

נכון.

ואתה יכול לטעון שהם קונים הכל בכמויות ובלי קופסאות בכלל, ובגלל זה תקעו את הזכרונות בתוך קופסא אחרת.

אני אומר שיש כאן שילוב של מכירת משומש עם שיטת ה"מצליח".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי על מה ההחזר.

כמו שציין yz101, מישהו החזיר לך מוצר אחרי

יומיים בערך כשבעצם לא הייתה התאמה בין המוצר לצרכים שלו

והמוצר עצמו תקין.

תמכור כל מוצר כזה שתקבל ב-20% פחות?

אתה תפשוט רגל כל יומיים עם כזה ניהול.

כבר עבדתי פעם כמוכר בחנות מחשבים, אני אגיד לך בדיוק מה עושים-

אז דבר ראשון, לגבי מוצרים "משומשים"- לפי החוק להגנת הצרכן, הצרכן רשאי להחזיר מוצר שאינו פסיד בפרק זמן של עד 14 יום מיום הרכישה, באריזה המקורית, ושלא נעשה בו שימוש.

מוצרים פסידים חנות לא חייבת לקבל חזרה (כל מוצר שיש עליו פלומבה כזו של היבואן/יצרן ואי אפשר לשחזר אותה, נגיד, של אינטל)

בעיקרון אם לקוח היה שואל אותי לגבי כרטיס ומראה חוסר בטחון מסוים לגבי החיבור, הייתי שואל אם הוא בטוח שזה החיבור שהוא צריך.

הרבה פעמים קרה שלקוח יצא מהחנות בלי לקנות, הלך לבדוק (אם צריך- עוזרים לו, "תן לי את הדגם של הלוח, אני כבר אבדוק מה החיבור", או "בן כמה המחשב") וחזר לקנות אח"כ.

ככה חוסכים הרבה בעיות.

נגיד ולקוח קנה מוצר מסוים ומצא שהחיבור לא מתאים- המוצר אינו משומש, אז מה הבעיה? ניתן לקבל אותו במצבו המקורי ושלא נעשה בו שימוש. למה שמוצר כזה ימכר כמשומש? (כמובן אם הלקוח מחזיר עם קופסה קרועה/דברים חסרים וכו', לא מקבלים דבר כזה או מוצאים פתרון ביניים)

אם לקוח קנה מוצר והשתמש בו גם לשניה ורבע- פשוט לא מקבלים חזרה, או שמקבלים חזרה ונותנים זיכוי חלקי, והמוצר הולך למחסן משומשים ואח"כ נמכר במציאון/מוזלים.

ככה זה ברוב החנויות שמכבדות את עצמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לזה גם אני התכוונתי, אין שום סיבה למכור מוצר כמשומש או

לא למכור אותו בכלל כשהמוצר הוחזר תקין וללא כל פגע

מלבד פתיחת האריזה.

לא בכל מצב אתה לוקח מוצר שהוחזר אליך וזורק לפח או מוכר אותו בהנחה

כמשומש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי חוק הגנת הצרכן החנות מחוייבת להציג מדיניות החזרת מוצרים שלא עקב פגם במקום גלוי. במדיניות זו החנות מחוייבת לפרט באילו תנאים היא תקבל בחזרה מוצר ואיזה פיצוי ינתן בתמורה. (זיכויי, החזר כספי) זו החובה היחידה של החנות. אין כזה דבר עד 14 יום ברכישה בחנות פיזית. (דרך האינטרנט/טלפון כן) זו המצאה של הצרכן הישראלי. [br]פורסם בתאריך: 11.05.2009 בשעה 19:43:12


פותח הת'רד נשמע לי אינטרסנט, למה אתם בכלל טורחים לענות?

הרי כל מי שקונה ב-KSP/IVORY ונהנה יש לו אינטרס סמוי. בוודאי. ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב...

נראה לי שאפשר לסכם את הכל בצורה פשוטה,

אם אתה מחפש זול ולא איכפת לך מאחריות ואיכות תקנה שם - למרות שעדיין לא מומלץ :nono:

יש חנויות אחרות שאם מסתכלים על מפרט מחשב שלם באמת יש מחירים מתחרים להצעות של החנויות האלה, שוב פעם, לפעמים התוספת למחיר היא בגלל אחריות של יבואן ולא רק של החנות או משהו כזה.

דבר שני,

החזרת מוצרים, לא כל מוצר חוזר צריך להימכר בהנחה, לדוגמא, , שנמכר בחנויות האלה ללא אריזות בד"כ, אז גם אם הוא חוזר ללא אריזות זה בסדר.

אבל , כ. מסך וכו', שנפתחו וכבר יצאו מהאריזה, בשנייה שזה קרה הם כבר היו חשופים לפגעים שונים, נפילות, חשמל סטטי, לחץ וכו', ולכן כזה מוצר אסור שיימכר במחיר מלא, כמו שהלקוח לא צריך לקבל זיכוי מלא. וכאן הרעיון, מישהו החזיר מוצר שהוא רנה ב 300 וקיבל רק 200, שהחנות תמכור אותו ב 200. היא גם לא צריכה לעשות רווח נוסף !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר עבדתי פעם כמוכר בחנות מחשבים, אני אגיד לך בדיוק מה עושים-

אז דבר ראשון, לגבי מוצרים "משומשים"- לפי החוק להגנת הצרכן, הצרכן רשאי להחזיר מוצר שאינו פסיד בפרק זמן של עד 14 יום מיום הרכישה, באריזה המקורית, ושלא נעשה בו שימוש.

מוצרים פסידים חנות לא חייבת לקבל חזרה (כל מוצר שיש עליו פלומבה כזו של היבואן/יצרן ואי אפשר לשחזר אותה, נגיד, של אינטל)

בעיקרון אם לקוח היה שואל אותי לגבי כרטיס ומראה חוסר בטחון מסוים לגבי החיבור, הייתי שואל אם הוא בטוח שזה החיבור שהוא צריך.

הרבה פעמים קרה שלקוח יצא מהחנות בלי לקנות, הלך לבדוק (אם צריך- עוזרים לו, "תן לי את הדגם של הלוח, אני כבר אבדוק מה החיבור", או "בן כמה המחשב") וחזר לקנות אח"כ.

ככה חוסכים הרבה בעיות.

נגיד ולקוח קנה מוצר מסוים ומצא שהחיבור לא מתאים- המוצר אינו משומש, אז מה הבעיה? ניתן לקבל אותו במצבו המקורי ושלא נעשה בו שימוש. למה שמוצר כזה ימכר כמשומש? (כמובן אם הלקוח מחזיר עם קופסה קרועה/דברים חסרים וכו', לא מקבלים דבר כזה או מוצאים פתרון ביניים)

אם לקוח קנה מוצר והשתמש בו גם לשניה ורבע- פשוט לא מקבלים חזרה, או שמקבלים חזרה ונותנים זיכוי חלקי, והמוצר הולך למחסן משומשים ואח"כ נמכר במציאון/מוזלים.

ככה זה ברוב החנויות שמכבדות את עצמן.

חוק הגנת הצרכן מאפשר החזרה תוך 14 יום רק בעסקת מכר מרחוק,

במקרה שקנית בחנות זה תלוי במדיניות ההחזרה של החנות שחייבת להיות גלוייה לבין בזמן הקניה.

אגב, אפשר להחזיר גם מוצר שפתחת לו את "הפלומבה" בתנאי שאי אפשר לשכפל אותו ולא יוצר במיוחד בשבילך.

אגב 2, במקרה של עסקה כזו, גם אם השמדת את האריזה אתה זכאי לבטל את העסקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברמת העיקרון אני נגד דיונים כאלה טיפשיים.(חברה תחשבו על מה שאתם פולטים לפני שאתם מגיבים תעשו לעצמכם טובה אישית)

אני נגד חנות X שנותנת לי שירות מזוויע דוגמא אישית.

בסניף ב'ש בחנות ליד איפה שעושים רישיון וכל זה(לא אזכיר את שמה כל מי שמב'ש מכיר תחנות אבל זאת אחת מהשניים ממי שמוזכר פה)

קניתי צורב ב79 שקלים.

חיכיתי לעודף של שקל משהו כמו 20 דקות :bash:

עוד דבר שרציתי לקנות מחשב הציעו לי ספק של EZCOL הראיתי למוכר ספק אחר מבחינת האמינות ומה שהוא דיבר צחקתי לו בפנים.

כמו האמפר'אג של EZCOOL 450W יתן יותר הספק במסילה של ה12V לעומת ספקים אחרים כמו ENERMAX ובכלליות בCROSSLOAD הוא יתן יותר

(חשוב לציין שהזכרתי את המילה CROSSLOAD במושג של ספק כח הוא לא הבין על מה אני מדבר בכלל וחשב שנחתי מהירח)

זה מה שנקרא שירות מזוויע אני אישית כבר לא מתקרב לחנויות האלה ושונא חנויות שמעסיקים עובדים שאין להם ידע בסיסי בחומרה ומנסים רק למכור לך מה שרע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רבותי, טעויות כולם עושים. השאלה באיזו תדירות ואיך הם מתייחסים ללקוח אח"כ - או מנסים למנוע טעויות מלכתחילה.

פעם נכנסתי לחנות (שאינה אייבורי או קיי. אס. פי) וביקשתי זכרונות. המוכר, מבלי ששאלתי או ביקשתי עזרה, שאל איזה מחשב יש לי כדי לוודא שהזכרונות מתאימים. טוב בשבילי כי אני לא אצטרך לחזור לחנות אם במקרה אני לקוח שלא מתמצא, וטוב בשבילו כי כך הוא לא יצטרך להתמודד עם סחורה מוחזרת עקב אי התאמה פשוטה. זו חנות שללא ספק אעדיף לבקר בה שוב גם אם הרכיבים יעלו בה קצת יותר.

מחנות אחרת (שגם היא אינה אייבורי או קיי. אס. פי) הזמנתי בזמנו כרטיס מסך, דרך האתר שלה. עוד באותו יום התקשרו אלי מהחנות והודיעו שהכרטיס הנ"ל לא נמצא במלאי ולא יגיע בשבועות הקרובים, והציעו לי לשנות את ההזמנה בהתאם. ביקשתי כרטיס אחר, זוכיתי על ההפרש וקיבלתי את הזמנתי בדואר תוך 5 ימים. גם זו חנות שאעדיף לחזור אליה.

לחנות שלישית (שגם היא אינה אייבורי או קיי. אס. פי) באתי לקנות ציוד הקפי. על הדרך שאלתי את המוכר האם יש לו במכירה מודם אנלוגי PCI, כי הייתי צריך אפשרות פקס במחשב. הוא אמר שאין לו במכירה, אבל יכול להיות שיש לו אחד משומש ממחשבים מפורקים במעבדה. הוא חיפש ואכן מצא לי אחד, ולמרות שמבחינה חיצונית לפחות הוא נראה חדש לחלוטין הוא הביא לי אותו ללא תשלום.

ככה צוברים קהל לקוחות, רבותי. ומה באייבורי וקיי. אס. פי? הנה עוד סיפור או שניים:

באתי עם חבר לקי אס פי לקנות זכרונות. באתר נאמר שיש במלאי. גם המוכר אמר שיש במלאי, ואפשר לקחת מייד לאחר התשלום. חברי שילם, וכשניגש לחלון לקחת את הזכרונות התברר שאין - פשוט מישהו תייג קיט של 2 גיגה בתור קיט של 1, ולכן רישום המלאי היה שגוי. טעות בתום לב, יכול לקרות לכולם - אך לא כן מה שבא אח"כ. חברי ביקש את כספו בחזרה, כי הרכישה היתה בהנחה שהמוצר קיים במלאי. היה צורך בריב של כמה דקות טובות כדי לקבל את הכסף בחזרה במקום להשאר בידיים ריקות ולהמתין שבועיים לזכרונות שיגיעו.

יצא לי לבקר גם באייבורי, כאשר חיפשתי עם חברים חלקים למחשב חדש. היה לי מפרט מוכן, אז רק רצינו לבדוק שיש להם את הכל במלאי. בין הרכיבים היה לוח 740 של , ומעבד 5200 X2 בהתאם. כשנאמר שיש הכל במלאי, התכוונו לשלם, ואז במקרה הסתכלתי על המסך של המוכר. המעבד היה אכן 5200, אבל זה של אינטל. לבחור שעבד שם כנראה לא היתה כל בעיה למכור "מפרט" עם לוח ומעבד . אגב, ה5200 הנכון בכלל לא היה במלאי.

באתי בפעם אחרת לסניף של אייבורי, כמה חודשים אחרי. יצויין בפירוש - הפעם לא חיפשתי לקנות שום דבר, רציתי רק לעשות תחקיר קטן. שיחקתי אותה לא מבין, וביקשתי עזרה בהרכבת מפרט למשחקים בעיקר, בתקציב לא גבוה אך אפשרי למדי של 3000, "עדיף פחות". קיבלתי מפרט עם Q8200, לוח P43, כרטיס מסך 9500GT עם גיגה , 2GB זכרונות, ספק ומארז גנריים. חוץ מהצורב וההארד דיסק, שאין איתם יותר מדי מרחב תמרון באופן כללי, קיבלתי מפרט זוועתי לחלוטין כמו שרובכם בוודאי מבינים. אפילו כשהצעתי שאולי עדיף לרדת לכפול ליבה, הציעו לי 7400 ותוספת - בלי לגעת בכרטיס המסך. הייתי אומר לכם בדיוק מה הוצע לי, אבל הבחור הנחמד סירב לתת לי הצעת מחיר מודפסת. פשוט כך.

בקיצור - תעשו את החשבון לבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...