פורסם 2009 במאי 2716 שנים שלום בנקסטופ המסך יהיה בתצוגה באגע שהמשלוח החדש יגיע !כמו"כ המחיר לברי HWZONE כרגע הוא 1549 ש"ח כולל משלוח UPS אחריות לפיקסל שרוף למשך שבוע הראשון אנו מקווים לספק את הסחורה עד ל 15.06.09 נקסטופ
פורסם 2009 במאי 2716 שנים מחבר לאלו שרוצים לראות את המסך, אם מישהו מכם היה מגיע לב"ש הייתם מוזמנים לבוא ולראות, אבל כשאני בראשון אצל ההורים, אני לא סוחב את המסך איתי, מצטער.מקווה שאנשים נוספים באתר יעזרו לכםשלום בנקסטופ המסך יהיה בתצוגה באגע שהמשלוח החדש יגיע !כמו"כ המחיר לברי HWZONE כרגע הוא 1549 ש"ח כולל משלוח UPS אחריות לפיקסל שרוף למשך שבוע הראשון אנו מקווים לספק את הסחורה עד ל 15.06.09 נקסטופ נציג נקסטופ יקר, אתה מוכן לענות על השאלות שנשאלו בעבר והתעלמת מהן לגמרי???שאלות לדוגמאhttp://hwzone.co.il/community/index.php?topic=397851.msg3472486#msg3472486 (אל תתחשב בסעיף של המחיר)גם יפה מאוד הדיון המקביל שנפתח על כך שאינך יכול לספק אחריות למוצרים שנרכשו ממךhttp://hwzone.co.il/community/index.php?topic=411565.new#newהודעה זו נכתבה לידע כללי בלבד, אני לא רומז לכלום, ואני לא אומר לא לקנות שם, אני רק אומר לבדוק את הדברים בזמן, וכמובן מי שמשיג את התשובות שיעלה אותן לכאן, כי אחרי הכל הנציג נכנס רק בשביל לתת מחירים, דבר שבאופן עקרוני אינו חוקי לפי התקנון, ודבר שני, אלכס שאמר שיברר את נושא האחריות עדיין לא בירר.
פורסם 2009 במאי 2716 שנים אלכס עובד מ8 עד 20 ופשוט שכח. סליחה באמת שאלכס לא בירר את כל הפרטים במקום קונה פוטנציאלי X . אם נושא האחריות כל כך עקרוני לך לא יכולת להתקשר לנקסטופ באופן אנונימי ולפרסם כאן את התשובות ? : בקו הנוכחי שלך אתה גורם לפנדה יותר נזק מתועלת.
פורסם 2009 במאי 2716 שנים אם נושא האחריות כל כך עקרוני לך לא יכולת להתקשר לנקסטופ באופן אנונימי ולפרסם כאן את התשובות ? : מסכים ביותר עם אלכס. דנדן, ההיטפלות הפתטית שלך לכל מתחרה של החברים שלך מפנדה מתחילה להימאס. ההתייחסות לדיון האחר גובלת בחוצפה, שכן אתה מסלף עובדות. אבל אני לא רוצה לזבל את הדיון הזה, אז אגיב לך שם.
פורסם 2009 במאי 2716 שנים תודה לאלכס ול QTTP על התמיכהאני אישית כבר מזמן החלטתי לא לענות לו הוא מעולם לא שאל ענינית ולא התעניין בכלום רק הקניט והציק ולכן לא עניתי לו אמשיך למכור לחברי הפורום הכי זול שאפשר יעקב
פורסם 2009 במאי 2716 שנים מחבר אלכס אדם עובד מ8 עד 20 ופשוט שכח. סליחה שאלכס לא בירר את הפרטים שצריך במקום הקונה הפוטנציאלי בעצמו. אם נושא האחריות כל כך עקרוני לך לא יכולת להתקשר לנקסטופ באופן אנונימי ולפרסם כאן את התשובות ? : אלכס, אני יודע שאתה עובד, בגלל זה לא לחצתי עליך לבדוק... ולמען האמת ממש שאין לי כח להתקשר אליו, עובדה שאם הוא יכול לכתוב בדיון הזה כל פעם את המחיר שיש לו, ששוב פעם זה בניגוד לחוקים לפרסם מוצרים של החנות שלך, אז הוא יכול לענות על השאלות, אני טועה? QTTP, עובדה שלIQPC, לNOTEBOOKCLUB ולכל חנות אחרת שמוכרת אין לי טענות, יש לי טענות כלפי NEXTOP, מאחר שהוא טענו במפורש שהמשלוח הראשון שלהם הוא ביבוא מקביל, ועכשיו תוכיח לי שאם תקנה מוצר ויהיה לך פיקסל שרוף בשבוע הראשון, שהמוצר שיוחלף לך לא יהיה מהיבוא המקביל? אלו שאלות שאני שואל את בעל החנות, ואם הוא מחליט כבר לעבור על חוקי האתר ולפרסם את עצמו בצורה כזאת, שיענה על השאלות גם. עריכה 1: יעקב, מתי לא שאלתי שאלות ענייניות? השאלות שבלינק ההוא חשובות בהחלט, ואני דורש ממך תשובה. ומתי בדיוק הקנטתי אותך? סך הכל שאלתי אותך שאלות בנוגע ליבוא המקביל, ובנוגע ליבוא שאתה טוען כרגע שהוא רישמי, הלקוחות העתידיים שלך סך הכל רוצים להיות בטוחים שאפשר לסמוך עליך. במיוחד אחרי השקר שהיה לך בהתחלה, שנתת תאריך צפי להגעת המסכים, ובסוף שיקרת לאנשים ואמרת להם שהמסכים במכס ואתה הולך לבדוק אותם, ולאחר מספר ימים אנשים ביטלו את ההזמנה אצלך וקנו במקום אחר.
פורסם 2009 במאי 2716 שנים ש לי טענות כלפי NEXTOP, מאחר שהוא טענו במפורש שהמשלוח הראשון שלהם הוא ביבוא מקביל, ועכשיו תוכיח לי שאם תקנה מוצר ויהיה לך פיקסל שרוף בשבוע הראשון, שהמוצר שיוחלף לך לא יהיה מהיבוא המקביל?אתה קשה תפיסה ממש.נקסטופ מאז ומעולם מייבאים את המסכים בעצמם.זה לא סותר את העובדה שמי שנותן שירות למסכים הם DELL ישראל (והמעבדה של יעל פתרונות).
פורסם 2009 במאי 2716 שנים מחבר אתה כנראה הקשה תפיסה כאן.נקסטופ מאז ומעולם מייבאים את המסכים בעצמם, עם זה אני מסכים.אבל מתן השירות, לא היה מאז ומעולם ביעל פתרונות.דרך אגב, למי שלא קרא בעבר, רק בשביל לדעת, כנגד המשפט שלכמו"כ המחיר לברי HWZONE כרגע הוא 1549 ש"ח כולל משלוח UPS אחריות לפיקסל שרוף למשך שבוע הראשון המשלוח הראשוני בעת הקנייה מתבצע דרך UPS, לאחר מכן, כל תקלה במסך, בין אם בשבוע הראשון ובין אם בשבועות הבאים תתבצע בצורה עצמאית של הלקוח...שזה תוספת כסף רצינית למי שלא גר באיזור הרצליה.
פורסם 2009 במאי 2716 שנים מחבר אין בעד מה... ירושלים זה רק במידה ויהיה לך פיקסל מת (אלא אם כן NEXTOP יגידו אחרת).
פורסם 2009 במאי 2716 שנים איך זה מסתדר עם מה שרשמת "כל תקלה במסך, בין אם בשבוע הראשון ובין אם בשבועות הבאים תתבצע בצורה עצמאית של הלקוח...שזה תוספת כסף רצינית למי שלא גר באיזור הרצליה."
פורסם 2009 במאי 2816 שנים אבל מתן השירות, לא היה מאז ומעולם ביעל פתרונות.לא יודע לגבי מאז ומעולם, אבל אני יכול להעיד שכאשר לפני שנה בערך הייתי צריך להחליף מסך DELL תקול שנקסטופ ייבאו בעצמם, החליפו לי אותו ביעל פתרונות.נציג נקסטופ כבר אמר באשכול הזה שיש להם הסכם מול DELL ישראל. אתה התעלמת מדבריו.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=397851.msg3440196#msg3440196מתי תבין שאין קשר בין היבואן לנותן השירות? כל יבואן יכול לעשות כל הסכם שירות שמתחשק לו עם כל מעבדה רשמית.
פורסם 2009 במאי 2816 שנים מחבר QTTP, תאמין לי שאין לי בעיה עם יבוא מקבילי, כל עוד יש שקיפות מלאה מול הלקוח בנוגע לאחריות.אם אתה זוכר את התגובה הזאת http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=394293.msg3394825#msg3394825 אפשר להבין ממנה די בקלות, שנקסטופ הביאו מסכים לפני שהם הגיעו לדל ישראל, משמע ששום מעבדה בארץ לא נתנה שירות למסכים האלה...ושאלות שלא נשאלו רק על ידי ושלא נענו http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=394293.msg3397889#msg3397889והסיבה שאני מזכיר את הדברים האלה כל פעם, היא שאנשים נכנסים לסוף של הדיון, הזה ומכירים רק בחצאי עובדות, ומומלץ שיקנו רק אחרי שיבדקו את כל מה שצריך, לא משנה באיזו חנות...
פורסם 2009 במאי 2816 שנים נציגי נקסטופ אמרו לך שוב ושוב: אחריות מול DELL ישראל. איזו עוד שקיפות אתה רוצה?ומשום שמההודעות שלך נודפת צחנה של חוסר אהדה קיצונית לנקסטופ, לא מפתיע שהם לא עונים לך. מאוד מטריד אותך? תרים טלפון ותשאל, כמו שכבר אמר לך אלכס.אתה מתעקש לא להבין שאין קשר בין ייבוא לשירות. זה ש-DELL ישראל לא מייבאים את המסך לא אומר שהם לא נותנים שירות למסך כזה. הכל תלוי בהסכם השירות מול DELL העולמית.לדוגמה: במקרים מסוימים אפשר לקבל שירות אצל DELL ישראל על מחשב נייד של DELL שלא נמכר בארץ בכלל. איך זה?פשוט. ללקוח יש הסכם מול DELL העולמית. הוא מביא את המחשב ל-DELL ישראל, ו-DELL העולמית משלמת על התיקון/החלפה. DELL ישראל במצב זה הינה רק מתווך בין הלקוח ליצרן, מה שחוסך ללקוח את הצורך במשלוח לחו"ל.עוד דוגמה: מי מייבא מוצרי לנובו לארץ? יבואנים כמו CMS, תגה מגם ואחרים. מי נותן שירות למוצרי לנובו בארץ? IBM ישראל, שאין לה שום קשר ליבואנים. מה קובע תוקף של אחריות בארץ? המספר הסידורי של המחשב והאחריות הבינלאומית שיש לו, אם יש.זו כבר ממש דוגמה לא קשורה, היא רק נועדה לגרום לך להבין שהמנטרות האלה שרגילים אליהם בפורום "אחריות של היבואן הרשמי, יבואן מקבילי" וכיו"ב לא תמיד מחוברות בכלל למציאות.אבל תמשיך לטחון פה מים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.