קנייה קבוצתית לחברי HWZONE - דל 2209WA!!! - נגמרה, אך המחיר נשאר לחברי HWZONE. - עמוד 18 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנייה קבוצתית לחברי HWZONE - דל 2209WA!!! - נגמרה, אך המחיר נשאר לחברי HWZONE.


דנדן

Recommended Posts

שלום

בנקסטופ המסך יהיה בתצוגה באגע שהמשלוח החדש יגיע !

כמו"כ המחיר לברי HWZONE כרגע הוא 1549 ש"ח כולל משלוח UPS

אחריות לפיקסל שרוף למשך שבוע הראשון

אנו מקווים לספק את הסחורה עד ל 15.06.09

נקסטופ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 293
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לאלו שרוצים לראות את המסך, אם מישהו מכם היה מגיע לב"ש הייתם מוזמנים לבוא ולראות, אבל כשאני בראשון אצל ההורים, אני לא סוחב את המסך איתי, מצטער.

מקווה שאנשים נוספים באתר יעזרו לכם

שלום

בנקסטופ המסך יהיה בתצוגה באגע שהמשלוח החדש יגיע !

כמו"כ המחיר לברי HWZONE כרגע הוא 1549 ש"ח כולל משלוח UPS

אחריות לפיקסל שרוף למשך שבוע הראשון

אנו מקווים לספק את הסחורה עד ל 15.06.09

נקסטופ

נציג נקסטופ יקר, אתה מוכן לענות על השאלות שנשאלו בעבר והתעלמת מהן לגמרי???

שאלות לדוגמא

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=397851.msg3472486#msg3472486 (אל תתחשב בסעיף של המחיר)

גם יפה מאוד הדיון המקביל שנפתח על כך שאינך יכול לספק אחריות למוצרים שנרכשו ממך

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=411565.new#new

הודעה זו נכתבה לידע כללי בלבד, אני לא רומז לכלום, ואני לא אומר לא לקנות שם, אני רק אומר לבדוק את הדברים בזמן, וכמובן מי שמשיג את התשובות שיעלה אותן לכאן, כי אחרי הכל הנציג נכנס רק בשביל לתת מחירים, דבר שבאופן עקרוני אינו חוקי לפי התקנון, ודבר שני, אלכס שאמר שיברר את נושא האחריות עדיין לא בירר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס עובד מ8 עד 20 ופשוט שכח.

סליחה באמת שאלכס לא בירר את כל הפרטים במקום קונה פוטנציאלי X .

אם נושא האחריות כל כך עקרוני לך לא יכולת להתקשר לנקסטופ באופן אנונימי ולפרסם כאן את התשובות ? ::)

בקו הנוכחי שלך אתה גורם לפנדה יותר נזק מתועלת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם נושא האחריות כל כך עקרוני לך לא יכולת להתקשר לנקסטופ באופן אנונימי ולפרסם כאן את התשובות ? ::)

מסכים ביותר עם אלכס.

דנדן, ההיטפלות הפתטית שלך לכל מתחרה של החברים שלך מפנדה מתחילה להימאס.

ההתייחסות לדיון האחר גובלת בחוצפה, שכן אתה מסלף עובדות. אבל אני לא רוצה לזבל את הדיון הזה, אז אגיב לך שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לאלכס ול QTTP על התמיכה

אני אישית כבר מזמן החלטתי לא לענות לו

הוא מעולם לא שאל ענינית ולא התעניין בכלום

רק הקניט והציק ולכן לא עניתי לו

אמשיך למכור לחברי הפורום הכי זול שאפשר

יעקב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס אדם עובד מ8 עד 20 ופשוט שכח.

סליחה שאלכס לא בירר את הפרטים שצריך במקום הקונה הפוטנציאלי בעצמו.

אם נושא האחריות כל כך עקרוני לך לא יכולת להתקשר לנקסטופ באופן אנונימי ולפרסם כאן את התשובות ? ::)

אלכס, אני יודע שאתה עובד, בגלל זה לא לחצתי עליך לבדוק...

ולמען האמת ממש שאין לי כח להתקשר אליו, עובדה שאם הוא יכול לכתוב בדיון הזה כל פעם את המחיר שיש לו, ששוב פעם זה בניגוד לחוקים לפרסם מוצרים של החנות שלך, אז הוא יכול לענות על השאלות, אני טועה?

QTTP, עובדה שלIQPC, לNOTEBOOKCLUB ולכל חנות אחרת שמוכרת אין לי טענות, יש לי טענות כלפי NEXTOP, מאחר שהוא טענו במפורש שהמשלוח הראשון שלהם הוא ביבוא מקביל, ועכשיו תוכיח לי שאם תקנה מוצר ויהיה לך פיקסל שרוף בשבוע הראשון, שהמוצר שיוחלף לך לא יהיה מהיבוא המקביל?

אלו שאלות שאני שואל את בעל החנות, ואם הוא מחליט כבר לעבור על חוקי האתר ולפרסם את עצמו בצורה כזאת, שיענה על השאלות גם.

עריכה 1:

יעקב, מתי לא שאלתי שאלות ענייניות? השאלות שבלינק ההוא חשובות בהחלט, ואני דורש ממך תשובה.

ומתי בדיוק הקנטתי אותך?

סך הכל שאלתי אותך שאלות בנוגע ליבוא המקביל, ובנוגע ליבוא שאתה טוען כרגע שהוא רישמי, הלקוחות העתידיים שלך סך הכל רוצים להיות בטוחים שאפשר לסמוך עליך.

במיוחד אחרי השקר שהיה לך בהתחלה, שנתת תאריך צפי להגעת המסכים, ובסוף שיקרת לאנשים ואמרת להם שהמסכים במכס ואתה הולך לבדוק אותם, ולאחר מספר ימים אנשים ביטלו את ההזמנה אצלך וקנו במקום אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ש לי טענות כלפי NEXTOP, מאחר שהוא טענו במפורש שהמשלוח הראשון שלהם הוא ביבוא מקביל, ועכשיו תוכיח לי שאם תקנה מוצר ויהיה לך פיקסל שרוף בשבוע הראשון, שהמוצר שיוחלף לך לא יהיה מהיבוא המקביל?

אתה קשה תפיסה ממש.

נקסטופ מאז ומעולם מייבאים את המסכים בעצמם.

זה לא סותר את העובדה שמי שנותן שירות למסכים הם (והמעבדה של יעל פתרונות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה כנראה הקשה תפיסה כאן.

נקסטופ מאז ומעולם מייבאים את המסכים בעצמם, עם זה אני מסכים.

אבל מתן השירות, לא היה מאז ומעולם ביעל פתרונות.

דרך אגב, למי שלא קרא בעבר, רק בשביל לדעת, כנגד המשפט של

כמו"כ המחיר לברי HWZONE כרגע הוא 1549 ש"ח כולל משלוח UPS

אחריות לפיקסל שרוף למשך שבוע הראשון

המשלוח הראשוני בעת הקנייה מתבצע דרך UPS, לאחר מכן, כל תקלה במסך, בין אם בשבוע הראשון ובין אם בשבועות הבאים תתבצע בצורה עצמאית של הלקוח...

שזה תוספת כסף רצינית למי שלא גר באיזור הרצליה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך זה מסתדר עם מה שרשמת

"כל תקלה במסך, בין אם בשבוע הראשון ובין אם בשבועות הבאים תתבצע בצורה עצמאית של הלקוח...

שזה תוספת כסף רצינית למי שלא גר באיזור הרצליה."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל מתן השירות, לא היה מאז ומעולם ביעל פתרונות.

לא יודע לגבי מאז ומעולם, אבל אני יכול להעיד שכאשר לפני שנה בערך הייתי צריך להחליף מסך DELL תקול שנקסטופ ייבאו בעצמם, החליפו לי אותו ביעל פתרונות.

נציג נקסטופ כבר אמר באשכול הזה שיש להם הסכם מול DELL ישראל. אתה התעלמת מדבריו.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=397851.msg3440196#msg3440196

מתי תבין שאין קשר בין היבואן לנותן השירות? כל יבואן יכול לעשות כל הסכם שירות שמתחשק לו עם כל מעבדה רשמית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

QTTP, תאמין לי שאין לי בעיה עם יבוא מקבילי, כל עוד יש שקיפות מלאה מול הלקוח בנוגע לאחריות.

אם אתה זוכר את התגובה הזאת http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=394293.msg3394825#msg3394825 אפשר להבין ממנה די בקלות, שנקסטופ הביאו מסכים לפני שהם הגיעו לדל ישראל, משמע ששום מעבדה בארץ לא נתנה שירות למסכים האלה...

ושאלות שלא נשאלו רק על ידי ושלא נענו http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=394293.msg3397889#msg3397889

והסיבה שאני מזכיר את הדברים האלה כל פעם, היא שאנשים נכנסים לסוף של הדיון, הזה ומכירים רק בחצאי עובדות, ומומלץ שיקנו רק אחרי שיבדקו את כל מה שצריך, לא משנה באיזו חנות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נציגי נקסטופ אמרו לך שוב ושוב: אחריות מול ישראל. איזו עוד שקיפות אתה רוצה?

ומשום שמההודעות שלך נודפת צחנה של חוסר אהדה קיצונית לנקסטופ, לא מפתיע שהם לא עונים לך. מאוד מטריד אותך? תרים טלפון ותשאל, כמו שכבר אמר לך אלכס.

אתה מתעקש לא להבין שאין קשר בין ייבוא לשירות. זה ש- ישראל לא מייבאים את המסך לא אומר שהם לא נותנים שירות למסך כזה. הכל תלוי בהסכם השירות מול העולמית.

לדוגמה: במקרים מסוימים אפשר לקבל שירות אצל ישראל על מחשב נייד של DELL שלא נמכר בארץ בכלל. איך זה?

פשוט. ללקוח יש הסכם מול DELL העולמית. הוא מביא את המחשב ל-DELL ישראל, ו-DELL העולמית משלמת על התיקון/החלפה. DELL ישראל במצב זה הינה רק מתווך בין הלקוח ליצרן, מה שחוסך ללקוח את הצורך במשלוח לחו"ל.

עוד דוגמה: מי מייבא מוצרי לנובו לארץ? יבואנים כמו CMS, תגה מגם ואחרים. מי נותן שירות למוצרי לנובו בארץ? , שאין לה שום קשר ליבואנים. מה קובע תוקף של אחריות בארץ? המספר הסידורי של המחשב והאחריות הבינלאומית שיש לו, אם יש.

זו כבר ממש דוגמה לא קשורה, היא רק נועדה לגרום לך להבין שהמנטרות האלה שרגילים אליהם בפורום "אחריות של היבואן הרשמי, יבואן מקבילי" וכיו"ב לא תמיד מחוברות בכלל למציאות.

אבל תמשיך לטחון פה מים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...