עושה רושם ש014 התחילו לחסום - עמוד 4 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עושה רושם ש014 התחילו לחסום


psychuil

Recommended Posts

  • תגובות 160
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני שלחתי להם מייל (טרם קיבלתי תשובה) ל-cservice@bezeqint.net אשר מופיע בהודעה זו. לא יודע עד כמה יהיה יעיל לארגן פנייה קבוצתית, אך כל אחד מוזמן לשלוח מייל בסגנון זה לבב"ל (אין לי בעייה גם אם תעתיקו אותו). אם יהיו מספיק פניות פרטניות אולי יעשה משהו בנידון.

שלום רב,

הנני מתכבד לפנות אליכם כדלקמן:

1. הנני מנוי בחברתכם בחבילת ה-5M בתשתית ה-ADSL.

2. היום ה-28.02.2009 בשעות הערב, שמתי לב כי תוכנת ה-Bittorrent שברשותי לא עובדת כראוי. אני משתמש ב-uTorrent בה ישנה אפשרות לבדוק האם הפורטים השונים פתוחים. למרבה פליאתי, כל הפורטים שבדקתי נמצאו סגורים (לדוג' 2710,17189,59038). פורט 80 נמצא פתוח כמובן. על מנת לשלול בעיות/הגדרות לקויות במחשב או בנתב שברשותי, שיניתי את המשתמש איתו אני מתחבר לאינטרנט, למשתמש של ספקית אחרת. לא בוצע כל שינוי מעבר לכך, וכל הפורטים שהיו סגורים הפכו לפתוחים. כאשר חזרתי למשתמש שלי, הפורטים שוב חזרו להיות סגורים.

3. ערכתי שיחה עם התמיכה הטכנית, בה תואר המצב לעיל ואף נשלחו צילומי מסך הממחישים את העניין. נאמר לי שאין חסימת פורטים אך לא ניתן הסבר אפשרי אחר כלשהו לעניין שתואר.

4. כאשר התחברתי לחברתכם, במאי 2007, הדבר נעשה בעקבות "חוויה" זהה עם הספקית הקודמת בה הייתי מנוי. לאחר מס' שבועות העניין אף התפרסם ב-YNET עקב פניות רבות של אנשים נוספים - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3405082,00.html. כאשר התחברתי לחברתכם נאמר לי מפורשות כי אינכם נוקטים באמצעים אלו ואינכם מגבילים בשום דרך את שיתוף הקבצים.

5. לאור כל האמור לעיל, מדובר לכאורה בהפרה מצדכם של הסכם ההתקשרות ביננו, ועל כן אני שומר לעצמי את הזכות להתנתק לאלתר משרותיכם ללא כל תשלום של קנס יציאה, במידה ולא יכול שינוי בעניין.

אודה על תגובתכם בהקדם.

בברכה,

*******

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בונא לא נמאס לכם? אתם באמת חושבים שתוכלו להוריד מאות ג'יגה-בייטים בחודש, ושהספקיות יספגו את זה?

ברור שבזק בינלאומי מעצבים את התעבורה ("חוסמים"), כמו גם כל ספק אחר בארץ וכנראה שגם בעולם.

זה שתעברו לאורנג' או לאקספון או לכל ספק שקר כלשהו אחר, לא יגדיל באורח פלא את רוחב הפס של מד נאוטילוס...

(ופה עצרתי לקרוא..) לא, לא נמאס !!

כל עוד יפרסמו חבילה של XXKbps בחודש בתשלום XX אנחנו נמשיך ונמשיך לדרוש כי לפי החוזה מגיע לנו !!

לא עשו בשכל והרגילו אותנו המשתמשים לטראפיק נון-סטופ אז מבחינתי שיספגו את העלויות..

אגב..

זה רק אני נוסע על "תלת-אופן עם שני גלגלים"..?

crapdns.th.jpg

כבר כמעט שבוע שכל עמוד שלישי שאני טוען לא נמצא ורק אחרי ריפרש זה מסתדר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש שני שמות משתמשים, אחד של נטויז'ן והשני של ספק אחר.

החבילות זהות 5 מגה

תוכנת uTorrent עם כל הפרמטרים זהים לשני שמות המשתמשים.

במשתמש נטויז'ן מהירות ההורדה 150 פלוס מינוס

במשתמש של הספק השני 500 פלוס מינוס

נבדק במגוון גדול של קבצים לאורך כל שעות היממה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא סגור על זה שחוסמים, אני בכבלים 014 מחובר ללא חייגן, מאחורי ראוטר

בבדיקה עם הפורט הדיפול של ביטורנט הכול תקין

Welcome to the µTorrent Port Checker.
A test will be performed on your computer to check if the specified port is opened.

Checking port 64686 on XX.XX.XX.XX...

OK! Port 64686 is open and accepting connections.

You will be able to receive incoming BitTorrent connections

.

כרגע מוריד 2 קבצים 100% רוחב פס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמעו המהירות או האי-מהירות שאני מקבל היא בלתי נסבלת.. אז התקשרתי בפעם השלישית בשבועיים האחרונים לתמיכה של בינלאומי...

ידעתי שבתכלס, פיתרון לבעייה אני לא אקבל, קודם כל בגלל שהם לא מוכנים לקבל את הטענות שזו באמת בעייה, הם תמיד מחזירים את האחריות או למחשב שלי או להוט..

אז שובה הסברתי לנציג את הבעיות, של מהירות הורדה של כ-20-30 מיוטורנט, גלישה איטית, ובעצם מהירות הורדה תקינה רק מאתרי בדיקת המהירות של בינלאומי והוט.

הנציג הסביר לי שאם ככה אז אין שום בעייה, ויש לבדוק אם זו בעייה במחשב שלי.

הסברתי לו שבדקתי עם עוד מחשב ומערכת הפעלה אחרת לגמרי (ובאמת עשיתי את זה) ועדיין אין פיתרון.

שאלתי אותו אם הוא יכול להעביר את זה לדרג יותר בכיר, אבל הוא טען שבגלל שאני בחיבור קבוע, הניתוב בעצם מגיע אלי מהוט ולא מבזק בינלאומי, לכן אין מה לחפש את הבעייה אצלם (אז פאקינג מה אני משלם לכם בכלל חבורה של גנבים??).

בקיצור, נשאר רק שוב להתקשר לנציג של הוט ולדרוש פיתרון לבעייה, התשובה שאני כנראה אקבל זה לפנות לנציג של בינלאומי בגלל שאם מהירות ההורדה מSPEED.HOT.NET.IL תקינה אז אין שום תקלה וזה שאני מוריד קבצים מהורדה ישירה או מטורטנטים על 30 KB מקסימום זה תקין לחלוטין בחבילה של 3-5 מגה.

*עוד משהו, ציינתי בפני הנציג של בינלאומי שאני מוריד המון ג'יגות בחודש, ושיכול להיות שבעקבות כך מערכת הניתוב או השרתים של בזק מגבילה או חוסמת אותי בשעות מסויימות ואני מודע לזה. הוא אמר שאין מצב וככה הם לא נוהגים, ואם הם היו נוהגים ככה זו עבירה על החוק, כי אין דבר כזה הגבלה אצלם.

אז תגידו לי מה אני אמור לעשות, למה במקום 380 אני מוריד על 20? ולמה אין פיתרון? :( איזה זבל יש בארץ!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(ופה עצרתי לקרוא..) לא, לא נמאס !!

כל עוד יפרסמו חבילה של XXKbps בחודש בתשלום XX אנחנו נמשיך ונמשיך לדרוש כי לפי החוזה מגיע לנו !!

לא עשו בשכל והרגילו אותנו המשתמשים לטראפיק נון-סטופ אז מבחינתי שיספגו את העלויות..

אגב..

זה רק אני נוסע על "תלת-אופן עם שני גלגלים"..?

crapdns.th.jpg

כבר כמעט שבוע שכל עמוד שלישי שאני טוען לא נמצא ורק אחרי ריפרש זה מסתדר..

זו הטעות שלך.

אתה לא משלם על חבילה של xxxKbps בתשלום XX, אלא אל חבילה של עד מהירות מסויימת בהתאם לעומס שאר המשתמשים ברמת השירות שלך על הרשת.

אם אתה רוצה קו במהירות מסויימת 24x7, אז תתכבד ותשלם על "קו שמור" כפי שמשלמים עסקים אשר דרוש להם קו ברמה כזו. העלות הכספית היא בערך פי 15 לידיעתך.

אתה יכול בנוסף לקבל תיעדוף מסויים בחבילת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

לגבי החלק השני של ההודעה שלך -

עד לפני שבוע הייתי עם הגיימר, כרגע אני בחיבור קבוע אז אני לא יכול להשתמש בו, אבל רק שתדע שהמצב בגיימר יותר גרוע מחיבור רגיל בבזק בינלאומי.

זה נותן פינגים קצת יותר נמוכים, אבל בתכלס נראה לי שזה סתם גימיק, הם לא דואגים שם לשרתים האלה ומזניחים אותם, המהירות שם קטסטרופה, וחבל על תוספת התשלום.

לגבי קו עסקי אין לי מושג, אבל פי 15 במחיר נראה לי מחיר גהנום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אי אפשר לעשות התחברות לספקית ושיהיה רשום איזה שהוא סעיף ש "אם הם מאטים את התעבורה באינטרנט" יהיה אפשר לקנוס אותם לא יודע מה..

שמעתי כבר שקנסו את זהב? או ספקית אחרת על כך שהם הגבילו את הרוחב פס....זה נכון?

אפשר ואף רצוי - רק הדבר יצריך שהם יפקססו לך קודם את החוזה ואז אתה תפקסס בחזרה. כעקרון, הדרישה יכולה לבוא בנימוק שבמידה והחוזה לא משונה בסעיף אחד או שניים לפי בקשתך מדובר על פי חוק החוזים התשל"ג(1973) ב"חוזה אחיד" וכתוצאה מכך שהחוזה הוא חוזה אחיד אתה יכול לטעון לתנאי או תנאים מקפחים. במילים אחרות, מדובר בחוזה שאנשים חותמים בלי לקרא עד תום ומיועד לקהל רחב של אנשים אבל עשוי לא להתאים לאנשים מסויימים. אבל סיפור כזה יכול לגרור הקפצה של חוזה ההתחברות הלוך ושוב.

כמובן, שהסיכון בכך שתגלה סעיפים כמו הגבלה על תעבורה חודשית, שלמשל יש אצל נטביזיון, אבל הם מעולם לא הודיעו בטלפון כי כשמתחברים סתם כך הם מעולם לא שולחים עותק של החוזה או אמרים לך על חוזה - אז תמיד אפשר לזרוק את האשמה עליהם, ולטעון שהם שינו את החוזה מאז שהתחברת.

אני בטוח שאם ספקיות האינטרנט לא יכלו לקבור משתמשים(התחייבות) לתקופות ארוכות השירות היה יותר טוב, כי אפשר היה לעבור ביותר קלות.

וכמובן להזכיר למשתמשים - אם אין התחייבות הם לא יכולים לדרוש כנס התנתקות. אני בהתחייבות לחצי שנה - למרות שיש לי תחושה שהנציג של נטביזיון שיקר לי וכשאבוא להתנתק בסוף החודש הנוכחי יגידו לי שאני מחוייב לשנה. מה שהם לא יודעים זה ש-I HAVE THEM ON TAPE.

אה ויש גם קאטש: אין אי מייל (כאילו שצריך...)

silly:

זה עדיף על זה שיש לי תיבת דוא"ל של נטביזיון שמעולם לא נתתי לאף אחד ומגיע אליה ספאם בכמויות מסחריות(משהו כמו 300 הודעות ליום), ואז אחרי כמה חודשים מתקשר אלי נציג ואמר לי שהחודש אצטרך לשלם על אי מייל מוגדל כי עברתי את המכסה, ואני יכול להמנע מכך להבא ע"י התחברות לשירות הסינון שלהם(ממש, אני רץ לעשות את זה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אלה שמחוברים ללא חייגן , תנסו לשנות כתובת IP,

אתם יכולים להריץ את הקובץ שהעלתי , זה יעבוד ב 99% מהמקרים ויחליף כתובת, אך יעבוד רק עם מחוברים ישירות למודם ולא אחורי ראוטר

הסיסמה לקובץ: 1

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש שני שמות משתמשים, אחד של נטויז'ן והשני של ספק אחר.

החבילות זהות 5 מגה

תוכנת uTorrent עם כל הפרמטרים זהים לשני שמות המשתמשים.

במשתמש נטויז'ן מהירות ההורדה 150 פלוס מינוס

במשתמש של הספק השני 500 פלוס מינוס

נבדק במגוון גדול של קבצים לאורך כל שעות היממה.

זה מוזר, מיכוון שבחבילות של המגה וחצי עד שני מגה וחצי - אין בעיות כאלה והקצב הוא משהו כמו 150~230.

הייתי עושה ניסיון ומתקשר לשירות לקוחות ושואל סתם על איזה חבילה אתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אלה שמחוברים ללא חייגן , תנסו לשנות כתובת IP,

אתם יכולים להריץ את הקובץ שהעלתי , זה יעבוד ב 99% מהמקרים ויחליף כתובת, אך יעבוד רק עם מחוברים ישירות למודם ולא אחורי ראוטר

הסיסמה לקובץ: 1

כמה פעמים לנסות?

זה לא ממש מצליח לי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי אין חסינה פיזית של פורטים,

אבל יש עיצוב תעבורה ברור-מהירות ההורדה מגיעה למקסימום בקלות בשעות מסויימות ואיטית בשעות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד יפרסמו חבילה של XXKbps בחודש בתשלום XX אנחנו נמשיך ונמשיך לדרוש כי לפי החוזה מגיע לנו !!

לא עשו בשכל והרגילו אותנו המשתמשים לטראפיק נון-סטופ אז מבחינתי שיספגו את העלויות..

אתה יכול להמשיך לדרוש עד מחר, זה לא אומר שתקבל את זה. יש לך בעיה עם זה - לך לבית משפט, יש סיכוי סביר שתזכה, אבל מה עוזר לך שאתה בוכה על זה בפורום 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה?

זה שמבחינתך הספקיות יספגו את העלויות זה יפה (ובעיקר משעשע, שלא לומר ילדותי ונאיבי עד דמעות), אבל נחש מה? הן לא יעשו את זה, ואתה על הז*ן שלהן, פחות או יותר.

על כל אדם שעובר מבזק בינ"ל לנטוויז'ן, יש אדם שעובר מנטוויז'ן לסמייל ועוד אחד שעובר מסמייל לבזק בינ"ל וחוזר חלילה.

המגבלה היא תשתיתית ולספקיות האינטרנט נוח להשאיר את המצב על כנו. תגידו תודה שאתם לא משלמים לפי צריכת רוחב פס, כמו בהרבה מדינות מערביות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...