פורסם 2009 בינואר 2016 שנים ההתנהלות של Seagate מדהימה, לקח להם המון זמן לקבל את זה שיש מיליוני דיסקים חדשים ותקולים שמסתובבים בעולם. הם ניסו במשך חודשים להסתיר את הבעיה הזו, כולל מחיקת כל הודעה בנושא בפורומים שלהם (גם היום ההתבטאות בנושא מאוד מוגבלת) ואי התייחסות לעניין בכתבות שונות באתרים נחשבים בנט. למרות שסוף סוף הם מכירים בבעיה ופירסמו הודעה בנושא, עדיין שירות הלקוחות מכחיש או טוען שהתיקון בבדיקה וישוחרר בקרוב (כבר כמה שבועות).עכשיו הם מפרסמים תיקונים שהורסים עוד יותר, וזה נהיה מצחיק לראות איך הפירסום שלהם לתיקונים משתנה מרגע לרגע (קישורים מופיעים, נמחקים וחוזר חלילה), איפה ה- QA שלהם?! איך חברה בסדר גודל כזה לא מצליחה לסדר את העניין הזה, אין מצב קריטי יותר מזה שבכל פעם שעושים אתחול למחשב הדיסק יכול למות ולקחת איתו את כול המידע שעליו (לא כולם יכולים להרשות לעצמם שיחזור מחברה מומחה, ההצעה שלהם לשירותי שיחזור לא רשמית וגם אם כן, זה לקהל יעד מאוד קטן).למרות שנכון לעכשיו הדיסקים שלי תקינים, ולא אמורים לסבול מהתופעה, אם הייתי יכול הייתי מחליף אותם בהינד עפעף, ומתרחק מ- Seagate לצמיתות (או עד שהם יחזירו לי את האמון בהם).
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים גם לי יש 7200.11 500GB ואני לא מתקרב לחברה הזאת יותר בחיים למזלי יש לי HD ישן של סאמסונג על המחשב (80ג'יגה) שעליו אני כרגע מאחסן את הדברים החשובים
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים שלום קניתי הרד דיסק של סיגייט אתמול 1TB מאייבורי שהוא נקרא freeagent extreme רציתי לדעת אם זה גם שייך לסדרה הזאת כי אם כן אני אחליף אותוחיפשתי בכל החוברות ועל האריזה אזכור ל 7200.11 ולא מצאתי יכול להיות שזה לא מאותה סדרה?עדיין ממליצים להחליף?תודה רבה
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/search.jsp?DocId=207931תסתכל בטבלאת הדגמים אם זה שם אז כנראה שזה הסדרה הדפוקה
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים הדגם שלי זה ST31005 והוא לא מופיע שם (אני חושב שזה הדגם שלי המספר מופיע מתחת לאריזה במדבקה לבנה)אם הדגם לא מופיע ברשימה אין מה לדאוג או שעדיך להחליף?תודה
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים אני חושב שהדגם שלך לא מושפע אבל אם אתה יכול להחליף בלי תוספת תשלום תעשה את זה , אם זה כאב ראש להחליף אז תישאר עם מה שיש לך
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים ההתנהלות של Seagate מדהימה, לקח להם המון זמן לקבל את זה שיש מיליוני דיסקים חדשים ותקולים שמסתובבים בעולם. הם ניסו במשך חודשים להסתיר את הבעיה הזו, כולל מחיקת כל הודעה בנושא בפורומים שלהם (גם היום ההתבטאות בנושא מאוד מוגבלת) ואי התייחסות לעניין בכתבות שונות באתרים נחשבים בנט. למרות שסוף סוף הם מכירים בבעיה ופירסמו הודעה בנושא, עדיין שירות הלקוחות מכחיש או טוען שהתיקון בבדיקה וישוחרר בקרוב (כבר כמה שבועות).עכשיו הם מפרסמים תיקונים שהורסים עוד יותר, וזה נהיה מצחיק לראות איך הפירסום שלהם לתיקונים משתנה מרגע לרגע (קישורים מופיעים, נמחקים וחוזר חלילה), איפה ה- QA שלהם?! איך חברה בסדר גודל כזה לא מצליחה לסדר את העניין הזה, אין מצב קריטי יותר מזה שבכל פעם שעושים אתחול למחשב הדיסק יכול למות ולקחת איתו את כול המידע שעליו (לא כולם יכולים להרשות לעצמם שיחזור מחברה מומחה, ההצעה שלהם לשירותי שיחזור לא רשמית וגם אם כן, זה לקהל יעד מאוד קטן).למרות שנכון לעכשיו הדיסקים שלי תקינים, ולא אמורים לסבול מהתופעה, אם הייתי יכול הייתי מחליף אותם בהינד עפעף, ומתרחק מ- Seagate לצמיתות (או עד שהם יחזירו לי את האמון בהם).מסכים.פעם ראשונה שאני קונה דיסק של SG וכנראה שזאת פעם אחרונה אם זאת ההתייחסות שלהם ללקוחות.כנראה הקודקודים שלהם לא מי יודע מה חכמים, עם התנהלות שכזאת שרק גורמת להם נזק רב יותר.אם הם היו מודים בפה מלא בבעיה, מוציאים עדכון נורמלי או שעושים RECALL לדיסקים הבעייתיים, במקום להחריש את הנושא ולהוריד את הדיון בעניין לבמחתרת. הם היו רק צוברים נקודות זכות.אבל זאת התנהלות של חברה לחוצה.וככה זה נראה.אז, ביי ביי SG.
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים סיגייט פשוט יורה לעצמה ברגל עם ההתנהלות הזו, זו פרשה שיכולה לרדוף אחריה שנים.
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים אוקיי אז כמה שאלותהעדכון FW כשיהיה זמין אפשר להריץ אותו גם מבלי לגבות את החומר שעליו לפני ?יש לי אפשרות להחזיר את הדיסק לחנות ולהחליף באחר ? מה המדיניות של המקרה הזה ?
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים אתה לא יכול להפעיל את האחריות של הדיסק כל עוד הוא לא התקלקל או שהחברה לא הכריזה על החזרת מוצר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.