Seagate 7200.11 ו"קרובי משפחה" פגומים - הדיון הרשמי - עמוד 16 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Seagate 7200.11 ו"קרובי משפחה" פגומים - הדיון הרשמי


ChronoDog

Recommended Posts

עוד פעם אתם מתחילים?

זה שסיגייט הוכיחו במשך עשור שלם שהם מייצרים דיסקים אמינים ואיכותיים (אני שופט לפי אחוזי התקלות), פתאום לא נחשב?

פאשלה קטנה ובלאגן ניהולי קצר ואתם כבר צולבים אותם... תתיחסו ככה להכל בחיים, תגיעו רחוק :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 546
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אכן פגיעה קשה באמינות של .

2 תקלות Firmware במרחק לא גדול אחת מהשניה (כאשר אחת חמורה ביותר) - :nono:

אני אישית לא מתכוון לקנות כוננים מתוצרתה, לא מסדרה 11 ולא מסדרה 12 החדשה, לא שיש בעיה איתה נכון לעכשיו, פשוט אני לא חושב שאני צריך לדאוג לזה בכלל (במיוחד של-WD כוננים בנפח גדול ממש מעבר לפינה גם כן, וההבדלים במחירים/ביצועים לא גדולים בכלל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מציק, עדיין לא הצלחתי לעדכן את הקושחה לשלושת הסיגייטים שיש לי >:(

בהתחלה ניסיתי עם דיסק, לא הלך. מתקבלת שגיאה (http://support.microsoft.com/kb/120822)

אחר כל עם DOK, לא הולך.

אחר כך ניסיתי מחשב אחר - אותה שגיאה, עם דיסק

לבסוף ניסיתי את הלפטופ על ידי חיבור אותו כונן חיצוני שלא הלך לי איתו עם המחשבים הקודמים - עובד מעולה

מה הבעיה כאן וכיצד אני פותר אותה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם בעצמם כותבים שזה יכול שלא לעבוד אם אין תאימות מלאה עם הביוס. אני הצלחתי עם ה CD לעדכן בינתיים ST3500320AS על אסוס M2A VM ועל P5B DLX WIFI. לא הצלחתי לעדכן על גיגבייט P965 DS3P, אז פשוט העברתי את הקשיח ל M2A VM ואז זה הצליח. תמצא לוח שהעדכון עובד עליו ותעשה עליו את העדכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד פעם אתם מתחילים?

זה שסיגייט הוכיחו במשך עשור שלם שהם מייצרים דיסקים אמינים ואיכותיים (אני שופט לפי אחוזי התקלות), פתאום לא נחשב?

פאשלה קטנה ובלאגן ניהולי קצר ואתם כבר צולבים אותם... תתיחסו ככה להכל בחיים, תגיעו רחוק :P

אין כל בעיה עם זה שסדרה שלמה שהם הוציאו תקולה. הבעיה טמונה באופן התמודדות עם הבעיה, וכן זו פגיעה קשה באמון הלקוחות. כולם עושים טעויות, האדם הוא לא מושלם, אך איך הוא מתמודד עם בעיה שכבר קיימת זה המבחן האמיתי.

חברות גדולות כמו לא אמורות להכחיש כמעט שנה ולהסתיר את התקלה (ראה לדוגמה את , חברה שיודעת לקחת אחריות למרות פגיעה קשה ברווחים), במשך חודשים הודעות שהזכירו את התקלה נמחקו בפורומים שלהם, לקוחות נחסמו, כתבות מאתרי גדולים זכו לזלזול (הם טענו שיש כמה דיסקים אחדים שעלולים לסבול מהתקלה), היום יש שמועות שפוטר המנכ"ל, מנהל ה- QA ומנהל התמיכה שלהם, עוד לא מצאתי סימוכין לכך, אך אם זה נכון, זה צעד בכיוון הנכון להחזרת האמון בהם.

כרגע הסיבה היחידה לכך שאני נמנע ממוצרי היא אך רק בגלל אופן ההתנהלות שלהם מול הלקוחות עם התקלה הזו. זה עוד לא נגמר גם היום חלק מהחברה מכחישה (אירופה, יפן), אנשי תמיכה לא יודעים על מה מדובר, והחברה ממשיכה לטעון שמדובר במספר דיסקים מצומצם, שידוע כבר לכולם שזו לא המציאות ובכל יום שעובר המספר הולך וגדל. אנחנו עוד לא יודעים בכלל אם התיקון שלהם באמת יתקן, וכמה אנשים יצטרכו להתאמץ ולבזבז זמן וכסף כדי לשחזר את המידע שלהם.

אגב,

היחיד שלא יגיע רחוק עם הגישה שלו, זה אתה, בעצם אתה טוען שלשקר, להכחיש, לא לקחת אחריות ולפגוע באמון זה בסדר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם בעצמם כותבים שזה יכול שלא לעבוד אם אין תאימות מלאה עם הביוס. אני הצלחתי עם ה CD לעדכן בינתיים ST3500320AS על אסוס M2A VM ועל P5B DLX WIFI. לא הצלחתי לעדכן על גיגבייט P965 DS3P, אז פשוט העברתי את הקשיח ל M2A VM ואז זה הצליח. תמצא לוח שהעדכון עובד עליו ותעשה עליו את העדכון.

כמו שאמרו, צריך לבטל מצב AHCI בביוס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כל בעיה עם זה שסדרה שלמה שהם הוציאו תקולה. הבעיה טמונה באופן התמודדות עם הבעיה, וכן זו פגיעה קשה באמון הלקוחות. כולם עושים טעויות, האדם הוא לא מושלם, אך איך הוא מתמודד עם בעיה שכבר קיימת זה המבחן האמיתי.

חברות גדולות כמו Seagate לא אמורות להכחיש כמעט שנה ולהסתיר את התקלה (ראה לדוגמה את Sony, חברה שיודעת לקחת אחריות למרות פגיעה קשה ברווחים), במשך חודשים הודעות שהזכירו את התקלה נמחקו בפורומים שלהם, לקוחות נחסמו, כתבות מאתרי אינטרנט גדולים זכו לזלזול (הם טענו שיש כמה דיסקים אחדים שעלולים לסבול מהתקלה), היום יש שמועות שפוטר המנכ"ל, מנהל ה- QA ומנהל התמיכה שלהם, עוד לא מצאתי סימוכין לכך, אך אם זה נכון, זה צעד בכיוון הנכון להחזרת האמון בהם.

כרגע הסיבה היחידה לכך שאני נמנע ממוצרי Seagate היא אך רק בגלל אופן ההתנהלות שלהם מול בלקוחות עם התקלה הזו. זה עוד לא נגמר גם היום חלק מהחברה מכחישה (אירופה, יפן), אנשי תמיכה לא יודעים על מה מדובר, והחברה ממשיכה לטעון שמדובר במספר דיסקים מצומצם, שידוע כבר לכולם שזו לא המציאות ובכל יום שעובר המספר הולך וגדל. אנחנו עוד לא יודעים בכלל אם התיקון שלהם באמת יתקן, וכמה אנשים יצטרכו להתאמץ ולבזבז זמן וכסף כדי לשחזר את המידע שלהם.

אגב,

היחיד שלא יגיע רחוק עם הגישה שלו, זה אתה, בעצם אתה טוען שלשקר, להכחיש, לא לקחת אחריות ולפגוע באמון זה בסדר...

:hizuk:

כל מילה במקום.

אין יצרן שלא היו לו נפילות.

מי כמוני יודע בתור ניפגע -"DEATHSTAR " של ששם ההתנהגות היתה עוד יותר ביזיונית .

הם מיהרו להיפטר מחטיבת הדיסקים באמצעות מכירתה ל-hitachi וגם התנערו מהמחויבויות שלהם בתור יצרנים ללקוחות.

אגב,אני תבעתי אותם בתביעות קטנות וגם זכיתי.

אני לא פוסל את על הסף ,אבל ברור לי שבטווח הקרוב אני אמנע מלרכוש דיסקים מתוצרתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

adiz ו-dan79, שניכם צודקים, גם אני לא חושב שההתנהלות של בכל הקשור בפרשה הזאת היתה כמו שהייתי

מצפה מחברה בעלת מוניטין כמו שלהם, ואני ממש, אבל ממש, לא מתכוון לכך שהדרכים שבהן הם בחרו "לטפל" בבעיה הן

נכונות או "בסדר".

גם אני אמנע בעתיד הקרוב מלרכוש דיסקים שלהם, אבל יחד עם זאת, כמו ש-dan79 כבר אמר, זו לא סיבה לפסול את -כל-

החברה כולה וכל סדרת מוצריה על הסף. עד לכמה החודשים האחרונים, לא נתנו שום סיבות לערער באיכות שלהם ולדעתי

רק זה בלבד סיבה מספיק טובה לתת להם הזדמנות נוספת, ולא להשמיע דעות בסגנון "אוי למה בכלל החלטתי לקנות מהזבל של

החברה הזאת". אולי לא במילים המדוייקות האלו, אבל עם כוונה זהה.

היחיד שלא יגיע רחוק עם הגישה שלו, זה אתה, בעצם אתה טוען שלשקר, להכחיש, לא לקחת אחריות ולפגוע באמון זה בסדר...

...

מאיפה זה בא בכלל? היה לך יום רע או משהו? ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאיפה זה בא בכלל? היה לך יום רע או משהו? ???

זה מה שניתן להבין מההתנסחות שלך

עוד פעם אתם מתחילים?

זה שסיגייט הוכיחו במשך עשור שלם שהם מייצרים דיסקים אמינים ואיכותיים (אני שופט לפי אחוזי התקלות), פתאום לא נחשב?

פאשלה קטנה ובלאגן ניהולי קצר ואתם כבר צולבים אותם... תתיחסו ככה להכל בחיים, תגיעו רחוק :P

אם אני טועה, וזה רק בעיה בניסוח, אני מתנצל :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OMG, לפני כחודשיים קניתי את ה320AS, פשוט הוא הרעיש בצורה איומה. מה גם שהיו קירטועים, אפילו בפעולות הכי פשוטות היו קירטועים.

אחרי העדכון, הHD שקט, פשוט שקט. והכל זז חלק, איך התגעגעתי לזה, פתאום המחשב זורם :]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכאורה ממשיכה בהתנהלות לא תקינה מצידה. אם אכן ישנם HD רבים היכולים לשבוק חיים יום אחד ללא התרעה מראש, מן הראוי מצידה לנקוט בכל דרך על מנת שבעליהם של אותם כוננים ידעו שנדרש לעדכן קושחה. משתמש ממוצע לא חבר בפורום מחשבים וגם לא נכנס לפורומים של לפחות כל עוד הכונן שלו עובד באופן תקין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...